Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.04.2023 în toate secţiunile

  1. @xfg8 incepand cu WLTP (09.2018) atat Leon cat si Octavia vin cu 2.0TSI 190 si DQ381. Impaci si capra si varza.
    2 points
  2. Multumesc Alex. Intre timp am mai parcurs vreo 300km in care masina se comporta exemplar.Imi amintesc atunci cand am schimbat uleiul in cutie, era cel original vechi de 10 ani, mecanicul a spus ca arata foarte bine uleiul la km acesta si nici nu avea depuneri pe magneti. Fun fact: am aflat ca are lumini adaptive la vreo 2 luni de la achizitie, au cornering si noaptea poti merge cu faza lunga prin trafic, ele fac niste umbre pe ceilalti participanti :). Atasez niste poze, in continuare sunt uimit de cat de bine intretin nemtii masinile, interior fara zgarieturi dupa 10 ani. (scuzati carpetele hand made de mine, dar tin la noroaiele astea).
    2 points
  3. Update: - Revizie ulei + filtre la 205.000KM (6.500KM si 7 luni parcursi intre revizii) - Inlocuit ventilator clima - zgomote si blocaje in timpul functiunii - Inlocuit placute frana spate - Ca sa fiu impacat ca am umblat si aici am desfacut si curatat la admisie, injectoare si clapeta acceleratie - Mai jos cateva poze https://ibb.co/8K9fFMV https://ibb.co/ZdLkqgN https://ibb.co/KyZ2m44 https://ibb.co/bzhQtZj https://ibb.co/wrHdQBB https://ibb.co/P53kXz9 https://ibb.co/b2j0tX8
    1 point
  4. Este valabil ce am spus eu pentru toate DQ200. Nu ma refer la soft ci la partea hardware: repararea partii din mecatronic responsabila cu presiunea n cutie - acolo cedeaza. Se inlocuieste o placa metalica plus cilindrul de presiune cu unele mai groase n material. Exista si pe net kit de reparatie.
    1 point
  5. Eu as lua benzina pentru ce ti trebuie tie. Problemele la cutia DSG DQ200 cu ambreiaje uscate se rezolva acum cu preturi decente , cca 3000lei. Este foarte probabil sa nimeresti o cutie servisata eja de probleme. Cred ca problemele la dpf diesel iti vor fi mai mari de suma asta, chiar daca l vei anula la un moment dat.
    1 point
  6. Masina are undeva la 213k km si cam pe aici ramane, i-am luat deja alt inlocuitor asa ca iese la vanzare, daca e cineva interesat ma poate contacta. I-am schimbat uleiul si filtrul d eulei chiar inainte de-a pleca in concediu de Paste, adica in urma cu vreo 2200km si iainte de acesta i-am facut o revizie completa la 192k km, chiar cand am luat-o. Overall modelul acesta de Passat e cred cel mai reusit dupa B5.5, toate celelalte nu mi s-au parut la fel de bune, mai ales B6 care mai pe toate azi le vezi deja ruginite grav si cu probleme destul de multe. Desi multi ar zice probabil ca motorul de 1.6tdi e poate cam mic pentru Passat, nu e deloc asa, se descurca cu brio chiar si cu masina incarcata maxim. Am facut de Paste un miniconcediu cu ea prin cateva tari mai la V de noi si pe autostrada e super ok cu un consum mediu de 6.2% si am mers 90% din drum cu min. 140.
    1 point
  7. Poza de 350K. Am scapat cumva numarul fix, dar asta inseamna cumva ca am trecut cu brio de ei Inca nu am apucat sa instalez piesele, urmeaza sa pun discurile fata si sa cumpar si set complet planetare si apoi sa ma apuc de montaj. Za brake rotors: Rotinger HighPerformance (continut ridicat de carbon) + TRW Dtec pads. De abia astept sa scap de eroare de "check brake pads" din bord. Drumuri bune si pe data (a)viatoare.
    1 point
  8. Azi masina a implinit 4 ani si a iesit din garantie, sa speram ca ramane la fel, fara probleme.
    1 point
  9. Bun, dupa ce am terminat in mare parte episodul cu swapul, am trecut la un upgrade de care sincer am si uitat. Si anume etriere spate Brembo 4 pistonase. De cand ne-am mutat la casa, i-am dus in pod si acolo au ramas uitati . Pana am vazut pe net o postare cu un kit identic si am zis.. ia stai ca am si eu Bun, treaba sta asa: - Etrierele principale Brembo care sunt reconditionate, gata de montat. - Am luat etriere de phaeton spate pentru frana de mana. Momentan sunt la vopsit electrostatic. O sa le fac negre ca sa iasa cat mai putin in evidenta. Desi nu sunt fan 2 etriere pe spate, asta a fost singura solutie pentru a avea frana de mana functionala. - Adaptorii custom la CNC pentru a prinde ambele seturi de etriere pe masina, sunt si ei gata. Facuti la Atelier SRN, cei ce mi-au facut si adaptorii pe fata. - Placute pentru etrierele de Phaeton le am - Placute pentru etrierele Brembo le am. - Discuri de VW Phaeton spate 310 mm Zimmerman, ventilate si perforate. - Pe partea de conducte, urmeaza si acolo sa fac upgrade, inca nu m-am hotarat ce pun. Sa speram ca nu ma mai lovesc de surprize la montaj si aici. Sunt satul de surprize neplacute In rest, mai las cateva poze cu Superbul. Il folosesc aproape zilnic de cand l-am dus acasa. E fun. Trebuie sa reduc doar pops&bangs-ul deoarece, intr-adevar, face cam mult. Asta cand rezolv si cu erorile ramase (mentionate in postarea de mai sus) Stickerul de pe spate il voi da jos sa fie cat mai clean si sa nu iasa in evidenta.. i-a trecut vremea Si o poza cu sefu' care nu mai vrea decat cu "masina lu' tata" de cand am dus-o acasa. 🥰 Cat despre consum.. pana acum 16 in oras
    1 point
  10. Din ce stiu (repet, din ce stiu), echiparile pe A4 pot fi trei (am mai spus-o si intr-un alt post): - 8 boxe "normale", neamplificate - sistem de 10 boxe cu subwoofer si boxele spate amplificate - sistem de 10 boxe BOSE cu amplificare pe subwoofer si boxele spate. la sistemele cu 10 boxe, ce-a de-a 10 este sub grila centrala din bord. Schimbarea subwoofer-ului a fost ceva de care am fost si eu interesat dar am renuntat pentru ca schimbarile trebuie sa fie mai mari decat pur si simplu schimbarea difuzorului de basi si gandite bine. Subwooferul original este gandit sa fie foarte plat ca sa incapa in acel spatiu intre polita si placa metalica in care este prins. Nu o sa poti monta in locul lui un alt difuzor de basi pentru ca este prea inalt si nu incape. Singura posibilitate, ar fi sa il montezi cu membrana in sus (original este cu ea in jos, spre portbagaj) si cu magnetul sa stea in portbagaj. Aceasta ar presupune decuparea placii metalice pentru a pune noul difuzor si are marele dezavantaj ca se va auzi ca naiba. Motivul ar fi ca un difuzor este calculat si in functie de spatiul in care activeaza ("cutia de rezonanta"/"incinta", nu stiu cum sa-i spun altfel). Cel original isi formeaza incinta cu ajutorul spatiului din portbagaj...daca il schimbi si pui unul cu membrana in sus, distanta ramasa intre membrana si polita din spate care il acopera va fi foarte mica si "incinta" astfel formata va fi egala cu zero si sunetul foarte prost (va rezona si va avea un sunet infundat si plin de zbarnaieli). Un alt lucru care nu va mai fi OK este amplificatorul. Cel original este calculat pentru boxele spate si subwoofer-ul original. Daca pui un dif de basi de 300 W RMS, ampliful original nu o sa fie bun pentru el... Deci va trebui sa-l schimbi si pe el. O solutie la problema ta ar fi sa ADAUGI un subwoofer intr-o incinta dimensionata special pentru el si cu un amplificator separat sau integrat in cutie (cum sunt subwoofer-ele active de la Infinity, JBL, Alpine, etc). Ca sa raspund intrebarilor tale, nu cred ca e justificata investitia de a inlocui doar difuzorul/subwoofer-ul. Despre dimensiuni, nu as putea sa-ti spun exact pt ca nu l-am dat jos, dar din ce am vazut acolo as putea estima diametrul difuzorului la 17-20 cm pe o adancime de 10-15 cm.
    1 point
  11. ...cu ata dentara (for real)! Incet si cu migala o sa reusesti sa "tai" prin adezivul ala.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!