Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.04.2023 în toate secţiunile

  1. Poza de 350K. Am scapat cumva numarul fix, dar asta inseamna cumva ca am trecut cu brio de ei Inca nu am apucat sa instalez piesele, urmeaza sa pun discurile fata si sa cumpar si set complet planetare si apoi sa ma apuc de montaj. Za brake rotors: Rotinger HighPerformance (continut ridicat de carbon) + TRW Dtec pads. De abia astept sa scap de eroare de "check brake pads" din bord. Drumuri bune si pe data (a)viatoare.
    4 points
  2. După episodul cu Golful și asigurătorii am rămas cu un gust foarte amar de la batjocura legală permisă de autorități. Chiar m-am gândit să vând Tiguan-ul, am făcut anunțul de vânzare, mi-am fixat un preț și am început să îmi caut o altă mașină. De ce? În primul rând m-am gândit că-i pot face casco fiind un vehicul nou, pe când Tiguan-ul a trecut de 10 ani și nu pot să îi mai fac. În al doilea rând cochetez de ceva timp cu ideea de hybrid (full sau plugin) sau chiar electric. În al treilea rând încă pot scoate o valoare cât de cât pe Tiguan, fiind o mașină întreținută, cu km relativ puțini și nici foarte veche. Întocmind anunțul de vânzare am observat că singura piesa care s-a stricat a fost fulia alternatorului, restul - distribuția, ambreiaj, amortizoare, baterie, bujii - fiind consumabile. Consumul este al doilea argument în favoarea păstrării, în oraș, unde merg 95% din kilometri, fiind de 7.5-8.2%, iar afară 6.2-7.4% în funcție de talpa pantofului! Al treilea argument a fost economia de carburant sau mai bine spus banii cu care aș rămâne luând un hybrid sau o electrică. La un hybrid cu un consum de aproximativ 4l/100km, mi-a ieșit o diferență 5200€ - 10.400 pentru o utilizare timp de 10 ani, făcând între 10.000 km și 20.000 km pe an. Asta luând în considerare că media mea in cei 8 ani de când o am este 9.375 km/an. Ținând cont că diferența între un full hybrid sau plugin hybrid față de modelul cu motor termic este de minim 20.000€, calculul rece îmi spune că nu se justifică cheltuiala cu o mașină nouă hybrid. Așa că voi continua povestea cu Alba ca zăpada cel puțin o perioadă. Ieri am schimbat roțile de iarnă cu cele de vară. Le-am spălat înainte de a le monta iar înainte de montaj, am spălat și pasajele roților foarte bine Mașina nu am mai spălat-o întrucât se anunță ploi zilele acestea. Ajutoarele mele s-au luat cu treaba și au adormit 😁 Urmează o revizie ceva mai consistentă, azi vreau să ajung în service și să o urc pe elevator pentru a vedea ce mai trebuie schimbat. În principiu discuri și plăcuțe de frână pe față, plăcuțe de frână pe spate și probabil brațele si bucșe pe față. N-am apucat să ii fac o poză la fix, întrucât eram plecat din localitate și soția a uitat 😁, dar am trecut deja de încă un prag, cel de 170.000km.
    2 points
  3. 200€ care acopera strict motor si cutie.
    1 point
  4. Ce imi place la instalatia GPL (Pro) : Comportamentul in timpul utilizarii: nu stii ca esti pe gpl sau benzina daca nu te uiti la butonul on/off. Motorul se aude parca mai linistit in turatii. A sarit de 5500 rot/min si mai aveam inca pedala pe acceleratie, pe gpl - e de vina DOP aici Nu se simte/aude nimic la cuplare - decuplare instalatie. Procentul de benzina in amestec cand se merge pe gpl este nesemnificativ (mie mi a iesit 5.5%) - vorbim totusi de un motor 2.0 TSI Gen.3. Ce nu imi place la instalatia GPL(Contra) : Momentan imi place aproape tot la condusul pe gpl. Am totusi o mica chestie pe care trebuie s o rezolv: la mers constant in coloana, daca accelerez dar nu in forta, nu se accelereaza-trebuie ori sa fac 2 pedale de acceleratie ori sa accelerez cu schimbare de treapta ( spre kick). am incercat si pe benzina si este o oarecare diferenta intre gpl si benzina dar, e un lag semnificativ in cazul asta si pe benzina. Am programare la doctor s o verificam pe benzina prima data, dupa care schimb furnizorul de gpl - incerc cu Moll (pana acum am bagat de la Luk, Rompetrol, TSV). Daca nu e de pe aici, o sa refacem calirarea - am discutat deja cu montatorul instalatiei. Momentan n as vrea sa umblu la ceva care merge bine ( asa cum am facut de nenumarate ori pana acum 🙉). Ce mi-a dat bataie de cap in procesul de instalare : Aici este aici: Neprofesionalismul unor GPListi din piata altfel, destul de titrati. Au aruncat neputinta lor pe masina, ca ar fi avut piese defecte si pe producatorul instalatiei, Prins - nimic adevarat - asta la prima incercare. Am aflat dupa aceea ca Prins nu i a despagubit deloc dupa ce au dat jos instalatia si mi au refacut masina cu piese noi si OE si ca a pus toata vina pe seama montatorului din RO. Mici chichite de RO si acum: cand am luat masina, la primul drum sarea de pe gaz, L am sunat pe montator si incepuse si asta cu : e de la gaz, ca sa merg asa comutand de la buton... pana la urma le am dus imediat masina inapoi, le am zis sa investigheze ca nu admit solutia lor - fiind la primul plin de GPL facut si de la Rompetrol. In final, au inlocuit electrovana si toroidalul, tot ansamblul si este totul ok acum. Mia zis caeste studiu de caz si pentru ei - n au mai avut asa defect din fabrica pana acum -ii cred. @gabriel88 Cu scuzele de rigoare .... daca nu ai montat tu la progaz gpl pe motorizarea care face subiectul topicului, nu da informatii eronate. Progaz nu a montat pe niciun motor de tipul asta gpl. Au pus pe un Range Rover instalatie VSI-2 DI tot de la Prins, care nu mai este in productie. Plus ca, ei nu sunt dealeri Prins, le cumpara de la AGR, SUpergaz sau ROCAR si au si preturi foarte mari la tipul asta de instalatie.
    1 point
  5. 1 point
  6. Piese OEM de la orice magazin de piese auto sau de la reprezentante.
    1 point
  7. As putea spune ca, un moft de al meu! Instalatia a costat 9500lei. Daca socotesti cata benzina bagam de banii astia, nu cred ca o sa tin eu masina atata vreme. Sunt o persoana ambitoasa defel asa ca, esecurile nu fac altceva decat sa ma motiveze si mai mult - in urma cu un an am mai incercat odata sa pun gpl si dupa 3 luni am scos instalatia. Cum parerile n piata erau cam 90% contra, am inceput documentarea: corespondenta directa cu Prins NL, cautat dealer responsabil in RO si rezultatul final. Cam asta este "epopeea" mea cu gpl ul. Ca o concluzie finala, DA, se poate monta GPL Prins pe 2.0 Tsi. Gen.3 cu dual injection.
    1 point
  8. Codul 3G0827503 a fost scos din fabricatie si inlocuit cu 3G0827503A pe care-l poti comanda de aici: https://stoauto.ro/produs/incuietoar-oe-3g0827503a
    1 point
  9. Parerea mea sa adaugi si jantele Pulsar Aero pt 150-200E in plus. Arata ca si cum ti-ar fi furat cineva jantele daca o lasi in combinatia cu Rotare de 17inch.
    1 point
  10. Salut! Azi am făcut o modificare la comanda dată și din alb candy am schimbat în orange phoenix. M-am tot gândit și până la urmă m-am decis la ce voiam mai demult. Nu mi s-a modificat decât prețul, cu 500 € mai mult, însă nu și perioada de livrare, sau cel puțin până acum nu mi s-a spus nimic în legătură cu asta.
    1 point
  11. 1 point
  12. Revin cu mici updates / upgrades.. Inca nu am franele, aparent stau la vopsit etrierele de phaeton mai mult decat ma asteptam. In schimb, am reusit niste mici retrofits. - Oglinda retrovizoare de Passat B5.5 facelift, modelul cu lumini ambientale in ea, neagra. Aparent, le gasesti tot mai greu.. a durat ceva pana sa gasesc una. Iar pe ebay sunt la pret de cocaina.. E interesant noaptea, accentueaza acea lumina ambientala rosie ce o emite si plafoniera, si se reflecta frumos pe ornamentele glossy de mahon. In rest, oglinda e identica cu cea care o aveam inainte. A fost plug&play. Deci cine vrea sa treaca de la oglinda electromata cu senzor de ploaie dar fara buton, sau cu buton dar fara lumini ambientale, la cea cu lumini ambientale, sa stiti ca este plug & play, cel putin la Superb 1. - Am inlocuit acele butoane blank din partea stanga de pe consola. Pe non facelift, nu exista optiunea de Airbag Off, iar acel buton era blank, oricat de "full" ti-ai fi configurat masina. Iar butonul de incalzire parbriz l-am montat, desi nu am optiunea. Am luat si instalatia, dar nu ma grabesc sa o montez pana cand voi ajunge la capitolul dat bord jos. Macar acum, lumineaza toate butoanele seara. Inainte erau iluminate 3 pe stanga si 1 pe dreapta. Pitic de al meu - Am pus ornamentele de mahon de facelift (Indiana Summer e denumirea lor). Pe cele de consola centrala fata-spate le aveam montate de ceva timp, dar am reusit sa fac rost si de cele de pe usi ca sa fie pachetul complet. O sa vreau sa imbrac si manerele din nou. In loc de alcantara dintr-o bucata, sa fac din piele normala cu, cusatura, cum sunt pe masinile mai noi. Sa arate a OEM.. - Am inlocuit lampile de la parasolare. In loc de plafoniera originala de Golf 5, care arata uzata, sticla putin crapata, am trecut la niste lampi dedicate cu placa de led integrata. Lumineaza mai tare si arata mult mai bine. In rest, nu am alte updates importante. Ma bucur in continuare de ea, am inceput sa o folosesc aproape daily. Nu tine deloc cu, casa cand vine vorba de consum. Dar zambetul ce il aduce cand auzi motorul in ture, pentru mine e suficient
    1 point
  13. Daca mai agati cateva cruciulite, matanii si eventual CD-uri de fiecare camera o sa fii "acoperit" pe toate palierele 😉
    1 point
  14. Deci O4 e sub O2! Acum intrebarea ar fi daca si O2 era sub O1 si daca O1 era sub Skoda Octavia produsa in 1959.
    1 point
  15. Eu am pentru masina un bosch vechi de cel pitin 10 ani, merge ok si acum. Nu trebuie lasate iarna afara, ramane apa in ele, ingheata, se dilata si sparge pompa.
    1 point
  16. Am mai găsit alta lista din Ianuarie 2014 : Pana la urma pot sa imi iau highline si 23 biti sau numai 30 biti ? Cum imi dau seama ce fel de centrală este mai ales ca unele coincid la cod cele cu 23 si 30 biti ? Mulțumesc List updated February 2014 The central electronics control module distributes power to many of the cars systems, for instance all lighting is controlled by the CECM. This means that swapping your module for a newer one, may add addition features. Below I have written the gains that I’m aware of, but feel free to comment with additional information. Medium – Supports NO Fogs or Xenons Highend – Supports Fogs and/or Xenons FWH = Front Windscreen Heating 3C0-937-049-A ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-B ; 21 Byte (Medium + FWH) 3C0-937-049-C ; 21 Byte (Highend + FWH) 3C0-937-049-D ; 21 Byte (Medium) 3C0-937-049-E ; 21 Byte (Highend) 3C0-937-049-F ; 21 Byte (Medium + FWH) 3C0-937-049-G ; 21 Byte (Highend + FWH) 3C0-937-049-H ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-J ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-K ; 23 Byte (Medium + FWH) 3C0-937-049-L ; 23 Byte (Highend + FWH) 3C0-937-049-P ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-Q ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-R ; ?? Byte (Medium + FWH) 3C0-937-049-S ; ?? Byte (Highend + FWH) 3C0-937-049-T ; ?? Byte (???? – Theory: Medium) 3C0-937-049-AA ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-AB ; ?? Byte (Medium + FWH) 3C0-937-049-AC ; 23 Byte (Highend + FWH) 3C0-937-049-AD ; 23 Byte (Medium) 3C0-937-049-AE ; 23 Byte (Highend) 3C0-937-049-AF ; ?? Byte (Medium + FWH) 3C0-937-049-AG ; 23 Byte (Highend + FWH) 3C0-937-049-AH ; 30 Byte (Medium) 3C0-937-049-AJ ; 30 Byte (Highend) 3C0-937-049-AK ; 30 Byte (Medium + FWH) 3C0-937-049-AL ; 30 Byte (Highend + FWH) 3C8-937-049-A ; 30 Byte (Highend) 3C8-937-049-C ; 30 Byte (Highend + FWH) 3C8-937-049-D ; 30 Byte (Medium) 3C8-937-049-E ; 30 Byte (Highend) 3C8-937-049-F ; 30 Byte (Highend + FWH) 3C8-937-049-G ; 30 Byte (Medium + FWH) 3C8-937-049-H ; 30 Byte (Medium + FWH) 3C8-937-049-K ; 30 Byte (????) 3C8-937-049-M ; 30 Byte (Highend + FWH) 3C8-937-049-N ; 30 Byte (Medium) 3C8-937-049-P ; 30 Byte (Medium + FWH) 3C8-937-049-Q ; 30 Byte (Highend + FWH) 3C8-937-049-R ; 30 Byte (Highend) 3C8-937-049-S ; 30 Byte (Highend + FWH) 3C8-937-049-AA ; 30 Byte (Medium + FWH) 3C8-937-049-AB ; 30 Byte (Highend + FWH) 3C8-937-049-AC ; 30 Byte (Highend + FWH) (source Ross Tech)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!