Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2023 în toate secţiunile
-
Multumesc Alex. Intre timp am mai parcurs vreo 300km in care masina se comporta exemplar.Imi amintesc atunci cand am schimbat uleiul in cutie, era cel original vechi de 10 ani, mecanicul a spus ca arata foarte bine uleiul la km acesta si nici nu avea depuneri pe magneti. Fun fact: am aflat ca are lumini adaptive la vreo 2 luni de la achizitie, au cornering si noaptea poti merge cu faza lunga prin trafic, ele fac niste umbre pe ceilalti participanti :). Atasez niste poze, in continuare sunt uimit de cat de bine intretin nemtii masinile, interior fara zgarieturi dupa 10 ani. (scuzati carpetele hand made de mine, dar tin la noroaiele astea).4 points
-
Schimbat astazi volant, tampon si ulei cutie DSG DQ500 la Tiguan 2013 2.0 TDI CFFB Atasez si preturile actualizate pentru cei interesati: -volant Sachs 1600 lei -rulment cu ace Sachs 45 lei -tampon cutie Lemforder 350 lei -ulei cutie DSG OE VW 120 lei/L (necesar 6 litri) -filtru ulei OE VW + inel etansare 150 lei -buson cutie, buson mecatronic, surub butuc 70 lei2 points
-
Salut! Azi am făcut o modificare la comanda dată și din alb candy am schimbat în orange phoenix. M-am tot gândit și până la urmă m-am decis la ce voiam mai demult. Nu mi s-a modificat decât prețul, cu 500 € mai mult, însă nu și perioada de livrare, sau cel puțin până acum nu mi s-a spus nimic în legătură cu asta.1 point
-
Tocmai am rezolvat la un b6 portbagajul. Nu se mai ridica nici nu se mai lasa din buton. Eroare 03047 v375(motor stanga) circuit intrerupt. Am masurat motoarele aveau in jur de 1 ohm deci bine. Am desfacut modulul stanga(sub plafon spate)si in partea de sus am vazut o rezistenta putin arsa la capat, am masurat-o si era intrerupta. Posibil ceva umezeala si a facut scurt, resistenta de 2.2k marcata 222, am pus de 2.7k(credeam ca tot de 2.2 am pus dar acum vad in poza ca nu este) si functioneaza foarte bine. Dupa reparatie portbagajul se ridica numai trei sferturi, 65%. Am dat reseteare valori adaptare, si unghiul de deschidere s-a modificat de la valoarea 220 la 350, si apoi se ridica pana sus.1 point
-
din 2021 eu sub 40k eur n-am gasit nimic pe mobile, cu un minim de dotari... Iti sugerez sa cauti doar de la dealeri mari, sau dealeri/reprezentante Audi sa eviti riscuri inutile.1 point
-
Eu zic sa verifici bine masinile, oricare ar fi ea. M-am uitat un pic pe Autovit la A5 si vad ca sunt unele in plaja de 34-35k dar sunt si destule peste 45k (cu kilometri similari, n-am verificat optionalele). Just to be on the safe side1 point
-
La €35K un A5 B9.5 de 265 de cai din 2021 și 34K de km mi se pare un preț bun. Poate ma înșel, nu am urmărit trend-urile, dar comparat cu prețul de achiziție. Bine, are clima aia simpla de mi se pare oribila, dar na 😅 in rest cu Matrix, Virtual Cockpit-ul și display-ul central versiunile noi, Scaune sport piele cu romburi, ACC. Nu are S-line, dar design-ul nou îmi place și fără. Mai caut între timp.1 point
-
Azi masina a implinit 4 ani si a iesit din garantie, sa speram ca ramane la fel, fara probleme.1 point
-
1 point
-
Salutari! Am ceva de prezentat pe forum putin mai rar. Mai exact un Polonic din 2013 Blue GT... BlueMotion meets GTI cum spun ei 1.4 TSI CPTA 140 CP cu ACT si toate artificiie aerodinamice pentru reducerea consumului bla bla, boring stuff. Ca modificari deocamdata doar niste jante de Audi A1 Speedline si presuri de textil, dar lista planurilor cu ea este lunga si costisitoare. Multumiri @totulstock (Instagram) pentru fotografii!1 point
-
1 point
-
24755km actuali in bord... O revizie... Un schimb de ulei... Lichid de frane... Filtre... Un concediu pierdut la schi... Un drum pe Autobahn, singur, tronsoane fara limita de viteza... Un cadou pentru Transilvania Motor Ring... Cateva sesiuni cu echipa Danny Ungur... Nu are nimica de Motorsport masina... Insa vai vai ce fain a fost experienta, prima data pe un circuit la volan... Prima data in afara de Gran Turismo sa invat linii optime si franari... Prima data cu un suv cu pneuri de vara uzuale...masina stoc...insa miros un inceput grav de drum.... O pasiune veche, care as transformao in hobby... Si la final a fost "doar" dat de 300+ron din pompa omv - circuit - retur...prima experienta....nu am trackcar....sufletul surade....si reusit la final de zi sub 2min...fericit vazand ce progress a fost la final de sesiune fata de prima parte a zilei...ar merita parca parca alte placute de frane....un set de jante+anvelope track....pffffff https://imgur.com/ROycXlx https://imgur.com/8o04W6n LE: Si am uitat...lucrari pe garantie...surub brat usa sofer desfacut + comanda pentru schimb de volan - erori de travel assistent regulate, la diagnoza este senzorul de presiune de pe volan... LE***: rcz race crono am vrut sa uploadez sesiunea din app dar nu e accepted format + screenshot trackday -> next time cred ca achit si beneficiul de 50 ron sa apar mai profi1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ala e un filtru,trebuie spalat cu ultrasunete si pus la locul lui,altfel,la prima,se blocheaza regulatorul.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00