Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.04.2023 în toate secţiunile

  1. PAi ai portbagajul deschis, te avertizeaza sa-l inchizi.
    2 points
  2. Va era dor de un Phaeton? Povestea a inceput cu un Passat B5.5 pe care inca il mai am si ruleaza zilnic dar si dorinta de a avea o masina mai puternica, spatioasa si confortabila pentru drumurile lungi/vacante. Ca si echipare se remarca prin: An 2012, motor 3.0TDI 240CP/500Nm, 240.000km (verificati si cu carvertical). Scaune ventilate&masaj fata si spate, Dynaudio, trapa, climatronic 4 zone. Ce am facut la ea: Inmatriculare + RCA + Impozit = 4000lei. 4 cauciucuri iarna 255 40 19 Bridgestone= 4500 lei. Schimb ulei cutie si grup spate = 2400lei. O cheie de rezerva din reprezentanta = 1900lei. Ulei si filtre etc. Am parcurs 10.000km in 5 luni fara probleme. Acesta este al doilea Phaeton la mine si stiam la ce sa ma astept asa ca nu a fost efectul ala wow dar e inchegata, e ce trebuie, e super bine antifonata, e o placere sa rulezi in liniste.
    1 point
  3. Salutare! Deschid acest topic pentru modelul VZ, in ideea de a schimba sugestii si impresii cu alti posesori . Din primele zile de utilizare masina este o adevarata bestie, sper sa fie si fiabila avand in vedere o exploatare adecvata. Are adaugat si un Stage 1, care ridica totalul la 400 cp.
    1 point
  4. Functioneaza..dar tot asa ...fara mari pretentii. Ca orice chinezarie, se mai blocheaza, ii dai restart, etc
    1 point
  5. Mulțumesc mult de răspuns. Da, la G20 ma uit pentru Seria 3, cel produs parca începând cu al doilea semestru din 2019. Dacă te-ai uita după preț, nu ai zice ca Superb-ul ar fi mult mai prejos decât A5-ul, iar unele publicații, gen CarWow, spuneau ca diferența de calitate ar fi mica. Problema este ca nu știu cum vor rezista în timp. De Golfino am fost foarte mulțumit și la acest capitol, după 13 ani, aproape 300K de km, cu suspensie sport din fabrică, iar numărul zgomotelor cauzate de scârțâit de plastice, vibrații sau alți astfel de "greierași" este minim. Iar eu am și pitici pe creier, sa nu am astfel de zgomote prin habitaclu 😅 Dacă următoare mașina va fi cel puțin la fel de buna precum Golfino, voi fi foarte mulțumit. Bine, ma pot lipsi de magnetismul acestuia de a fi lovit de alții. A primit săptămânile trecute anvelope noi (Asymmetric 6), deși și celelalte erau foarte bune, doar ca aveau deja 6 ani (Premium Contact 6), îndreptate de jante, iar acum, fără micile vibrații de la jante și cu noile anvelope fiind mai silențioase și puțin mai confortabile, s-a reînnoit plăcerea de a circula cu el la drumuri lungi, cu viteza legala, desigur 😁 O sa merg sa fac test drive și cu un Superb, doar ca na, cât sa îți dai seama de cum se prezintă din câteva minute de condus. În plus, am vreo trei Superb-uri pe listă, trei A5-uri și un Seria 3. Nu ma pot hotărî dacă sa mai renunț la unele dotări pentru an de fabricație mai recent. Unii spun ca mașinile mai noi sunt ceva mai slab calitativ de când cu problemele cauzate de Covid. Greu, mai ales când ai pitici cu anumite dotări, gen clima digitala pe A5, clima simpla mi se pare urâțică 😅 Ciudat este ca tot interiorul de A5 îmi place mai mult. Sunt eu mai ciudat 😆 Am trecut zilele trecute pe lângă un G20 cu pachetul M, pare imens, zici ca este un Seria 5 acum.
    1 point
  6. A5 si F30 sunt ambele depasite dpdv tehnologic. Interiorul la ambele, mi se pare din alt film, cu un plus pentru F30, care pare totul mai bine integrat comparat cu tableta aia kitsch de la Audi). Colegul spune ca Skoda e mai mai putin costisitoare, dar eu am Superb de servici si am avut si F30, ambele servisate si mentenanta facuta la reprezentanta ( ca sa comparam mere cu mere) si pot spune ca la Superb, intretinerea ( revizii, discuri + placute, alte lucruri marunte), este putin mai scumpa decat aveam la BMW (1-5% in plus) in aceeasi perioada de timp. Personal, as alege un G20 sau altceva, nimic din lista ta
    1 point
  7. Modelul din 2023, are lumoni ambientale colorate, dar pana in 2022, au fost doar albe.
    1 point
  8. Calibrare se face cu planșe dedicate si odis. Dar nu are legatura cu faptul ca se vede in ceata. Acest lucru se datorează lentilei camerei, care are un defect...ori este ciupita de pietre, zgariata, aburita, sablata...etc. verifica
    1 point
  9. Cand te plictisesti la birou in sedinte si nu ai timp sa cauti n surse, mai intrebi si chatgpt ce crede :))) Certainly, here is a list of compatibility components for the EA888 Gen 4 engine in your Volkswagen Tiguan R, along with details about each modification: Cold air intake: APR Carbon Fiber Intake System: This intake system features a carbon fiber airbox and inlet tube for improved airflow, and is designed to work with the factory air ducting for easy installation. It also includes a reusable high-flow air filter. AWE Tuning S-FLO Carbon Intake: This intake system features a carbon fiber airbox and inlet tube, as well as a high-flow air filter. It is designed to improve airflow and engine sound, and includes all necessary hardware for easy installation. Mishimoto Performance Cold Air Intake: This intake system features a high-flow air filter and mandrel-bent aluminum intake pipe for improved airflow. It is designed to reduce air intake temperatures and increase horsepower and torque. Neuspeed P-Flo Air Intake Kit: This intake system features a washable high-performance air filter and a mandrel-bent aluminum intake pipe for improved airflow. It is designed to increase horsepower and torque while also improving engine sound. Injen Evolution Cold Air Intake System: This intake system features a rotational-molded polyethylene airbox and intake tube, as well as a high-performance air filter. It is designed to improve airflow and increase horsepower and torque. High-flow downpipe: APR Cast Downpipe: This downpipe features a 4" stainless steel construction and a 200-cell high-flow catalytic converter. It is designed to increase horsepower and torque while reducing turbo lag. Unitronic Turbo-Back Exhaust System: This system includes a high-flow downpipe and a stainless steel cat-back exhaust system. It is designed to improve exhaust flow and increase horsepower and torque. CTS Turbo Downpipe: This downpipe features a 3" stainless steel construction and a high-flow catalytic converter. It is designed to improve exhaust flow and increase horsepower and torque. ECS Tuning Turbo-Back Exhaust System: This system includes a high-flow downpipe and a stainless steel cat-back exhaust system. It is designed to reduce backpressure and improve exhaust flow, resulting in increased horsepower and torque. Milltek Sport Turbo-Back Exhaust System: This system includes a high-flow downpipe and a stainless steel cat-back exhaust system. It is designed to reduce backpressure and improve exhaust flow, resulting in increased horsepower and torque. Performance intercooler: APR Front Mount Intercooler: This intercooler features a bar and plate design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It is also compatible with the factory ducting for easy installation. CTS Turbo Front Mount Intercooler: This intercooler features a high-density bar and plate design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It also includes all necessary hardware for easy installation. Forge Motorsport Front Mount Intercooler: This intercooler features a tube and fin design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It also includes a replacement boost hose kit for improved reliability. Wagner Tuning Front Mount Intercooler: This intercooler features a high-density bar and plate design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It also includes a replacement boost hose kit for improved reliability. Mishimoto Performance Intercooler: This intercooler features a bar and plate design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It also includes all necessary hardware for easy installation.
    1 point
  10. Revin cu mici updates / upgrades.. Inca nu am franele, aparent stau la vopsit etrierele de phaeton mai mult decat ma asteptam. In schimb, am reusit niste mici retrofits. - Oglinda retrovizoare de Passat B5.5 facelift, modelul cu lumini ambientale in ea, neagra. Aparent, le gasesti tot mai greu.. a durat ceva pana sa gasesc una. Iar pe ebay sunt la pret de cocaina.. E interesant noaptea, accentueaza acea lumina ambientala rosie ce o emite si plafoniera, si se reflecta frumos pe ornamentele glossy de mahon. In rest, oglinda e identica cu cea care o aveam inainte. A fost plug&play. Deci cine vrea sa treaca de la oglinda electromata cu senzor de ploaie dar fara buton, sau cu buton dar fara lumini ambientale, la cea cu lumini ambientale, sa stiti ca este plug & play, cel putin la Superb 1. - Am inlocuit acele butoane blank din partea stanga de pe consola. Pe non facelift, nu exista optiunea de Airbag Off, iar acel buton era blank, oricat de "full" ti-ai fi configurat masina. Iar butonul de incalzire parbriz l-am montat, desi nu am optiunea. Am luat si instalatia, dar nu ma grabesc sa o montez pana cand voi ajunge la capitolul dat bord jos. Macar acum, lumineaza toate butoanele seara. Inainte erau iluminate 3 pe stanga si 1 pe dreapta. Pitic de al meu - Am pus ornamentele de mahon de facelift (Indiana Summer e denumirea lor). Pe cele de consola centrala fata-spate le aveam montate de ceva timp, dar am reusit sa fac rost si de cele de pe usi ca sa fie pachetul complet. O sa vreau sa imbrac si manerele din nou. In loc de alcantara dintr-o bucata, sa fac din piele normala cu, cusatura, cum sunt pe masinile mai noi. Sa arate a OEM.. - Am inlocuit lampile de la parasolare. In loc de plafoniera originala de Golf 5, care arata uzata, sticla putin crapata, am trecut la niste lampi dedicate cu placa de led integrata. Lumineaza mai tare si arata mult mai bine. In rest, nu am alte updates importante. Ma bucur in continuare de ea, am inceput sa o folosesc aproape daily. Nu tine deloc cu, casa cand vine vorba de consum. Dar zambetul ce il aduce cand auzi motorul in ture, pentru mine e suficient
    1 point
  11. Retrofit. Am facut-o soacra, i-am pus ochi la spate, d-ala "hai-lain" . Multumiri colegului @sabinx .
    1 point
  12. Eroarea ramane stocata, deci...diagnoza
    1 point
  13. Pe parte de confort...incomparabil...pe spate totul ok...la octavia e durere mare. Intre timp...m.am.apucat de ambientala pe.spate...manere kessy pe spate...antifonare etc
    1 point
  14. 4 luni de la achizitie si ma apropii de 10k km facuti, nu am folosit-o chiar zilnic, mai scot si S5 cand mi se face dor tare de el si de curand am mai luat un proiect, un A6 C5 1.8T Quattro care imi e tare drag. Masina merge struna, a avut o sincopa cauzata de bujia nr 3, cea cu senzor, pana acum a fost singura problema, masina mergea si cu eroarea pe bujia respectiva dar nu tocmai bine. I-am luat anvelope de vara in anticiparea sezonului cald, Conti EcoContact si urmeaza o noua revizie cat de curand, in jurul a 12k km efectuati o sa i schimb uleiul si filtrul. In rest, apa, paie si bataie :).
    1 point
  15. Doar de 2 am avut bani Model 3-ul sotiei
    1 point
  16. Este, este Am cochetat si cu ceva din afara marcii dar am ramas tot aici se pare Las aici un spoiler, incerc sa-mi fac timp zilele astea pt o prezentare cum trebuie.
    1 point
  17. Superb-ul nu prea are ce cauta intre celelalte 2 dupa parerea mea, e din alt film masina. Eu am un Passat B8 2016 si un A5(S5) 2013 si nu au nicio legatura, de aia iti si zic ca Superb ul nu prea are ce cauta in comparatia ta. Skoda e o masina buna, destul de bine legata dar nu se va simti vreodata ca un A5 sau seria 3, cele din urma o sa le simti mult mai "inchegate", sunt oricum mult mai sportive si calitatea e peste Superb. Skoda ca si VW sunt masini care arata bine, dar daca le analizezi marunt o sa vezi ca solutiile lor tehnice sunt invechite vs celelalte, daca e sa compari aceeasi ani de fabricatie. Pe de alta parte insa, Skoda va fi mereu masina cu mentenanta cea mai ieftina, consumul cel mai mic, spatiul cel mai mare si posibil ceva mai multa tehnologie chiar daca nu la fel de bine impachetata dar cu mai multe functii. Acum intre B9 A5 si F30 sau G30 - aici nu am inteles exact ce vrei - personal as alege B9 pentru ca in varianta A5 arata bine si motorul de 2.0 si 252cp e unul reusit. F30 nu mi s-a parut prea reusit, G20 in schimb e mai atragator mai ales cu pack M si motorizarile noi de 2.0 benzina sunt mai bune decat la F30 NFL in special. Sa stii ca A5 nu e deloc zgomotos chiar daca nu are rame la usi, la viteze mari e foarte bine izolat fonic. In schimb, locurile din spate pot fi usor incomode pentru persoanele mai inalte sau daca ai 2 copii e putin cam mica masina pentru concedii si nici cea mai confortabila daca ai jante 20" , desi B9 e o idee mai mare fata de B8.5 si in spate a crescut putin spatiul la picioare. In schimb, e mai practic ca o masina daily fiind foarte placut la condus, ceva mai usor de parcat vs un Superb si clar nu te vei plictisi repede de ea. Eu as alege B9 A5, arata bine chiar si fara S-line, G20 fara Mpack mi se pare cam sec, iar Superb e...simply clever dar neincintant.
    0 points
  18. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!