Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 27 Noiembrie 2024
-
Anual
28 Noiembrie 2023 - 27 Noiembrie 2024
-
Lunar
28 Octombrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
21 Noiembrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Astăzi
28 Noiembrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
19.04.2023 - 19.04.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2023 în toate secţiunile
-
Salutari! Am ceva de prezentat pe forum putin mai rar. Mai exact un Polonic din 2013 Blue GT... BlueMotion meets GTI cum spun ei 1.4 TSI CPTA 140 CP cu ACT si toate artificiie aerodinamice pentru reducerea consumului bla bla, boring stuff. Ca modificari deocamdata doar niste jante de Audi A1 Speedline si presuri de textil, dar lista planurilor cu ea este lunga si costisitoare. Multumiri @totulstock (Instagram) pentru fotografii!8 points
-
Revin cu mici updates / upgrades.. Inca nu am franele, aparent stau la vopsit etrierele de phaeton mai mult decat ma asteptam. In schimb, am reusit niste mici retrofits. - Oglinda retrovizoare de Passat B5.5 facelift, modelul cu lumini ambientale in ea, neagra. Aparent, le gasesti tot mai greu.. a durat ceva pana sa gasesc una. Iar pe ebay sunt la pret de cocaina.. E interesant noaptea, accentueaza acea lumina ambientala rosie ce o emite si plafoniera, si se reflecta frumos pe ornamentele glossy de mahon. In rest, oglinda e identica cu cea care o aveam inainte. A fost plug&play. Deci cine vrea sa treaca de la oglinda electromata cu senzor de ploaie dar fara buton, sau cu buton dar fara lumini ambientale, la cea cu lumini ambientale, sa stiti ca este plug & play, cel putin la Superb 1. - Am inlocuit acele butoane blank din partea stanga de pe consola. Pe non facelift, nu exista optiunea de Airbag Off, iar acel buton era blank, oricat de "full" ti-ai fi configurat masina. Iar butonul de incalzire parbriz l-am montat, desi nu am optiunea. Am luat si instalatia, dar nu ma grabesc sa o montez pana cand voi ajunge la capitolul dat bord jos. Macar acum, lumineaza toate butoanele seara. Inainte erau iluminate 3 pe stanga si 1 pe dreapta. Pitic de al meu - Am pus ornamentele de mahon de facelift (Indiana Summer e denumirea lor). Pe cele de consola centrala fata-spate le aveam montate de ceva timp, dar am reusit sa fac rost si de cele de pe usi ca sa fie pachetul complet. O sa vreau sa imbrac si manerele din nou. In loc de alcantara dintr-o bucata, sa fac din piele normala cu, cusatura, cum sunt pe masinile mai noi. Sa arate a OEM.. - Am inlocuit lampile de la parasolare. In loc de plafoniera originala de Golf 5, care arata uzata, sticla putin crapata, am trecut la niste lampi dedicate cu placa de led integrata. Lumineaza mai tare si arata mult mai bine. In rest, nu am alte updates importante. Ma bucur in continuare de ea, am inceput sa o folosesc aproape daily. Nu tine deloc cu, casa cand vine vorba de consum. Dar zambetul ce il aduce cand auzi motorul in ture, pentru mine e suficient4 points
-
2 points
-
Bun, dupa ce am terminat in mare parte episodul cu swapul, am trecut la un upgrade de care sincer am si uitat. Si anume etriere spate Brembo 4 pistonase. De cand ne-am mutat la casa, i-am dus in pod si acolo au ramas uitati . Pana am vazut pe net o postare cu un kit identic si am zis.. ia stai ca am si eu Bun, treaba sta asa: - Etrierele principale Brembo care sunt reconditionate, gata de montat. - Am luat etriere de phaeton spate pentru frana de mana. Momentan sunt la vopsit electrostatic. O sa le fac negre ca sa iasa cat mai putin in evidenta. Desi nu sunt fan 2 etriere pe spate, asta a fost singura solutie pentru a avea frana de mana functionala. - Adaptorii custom la CNC pentru a prinde ambele seturi de etriere pe masina, sunt si ei gata. Facuti la Atelier SRN, cei ce mi-au facut si adaptorii pe fata. - Placute pentru etrierele de Phaeton le am - Placute pentru etrierele Brembo le am. - Discuri de VW Phaeton spate 310 mm Zimmerman, ventilate si perforate. - Pe partea de conducte, urmeaza si acolo sa fac upgrade, inca nu m-am hotarat ce pun. Sa speram ca nu ma mai lovesc de surprize la montaj si aici. Sunt satul de surprize neplacute In rest, mai las cateva poze cu Superbul. Il folosesc aproape zilnic de cand l-am dus acasa. E fun. Trebuie sa reduc doar pops&bangs-ul deoarece, intr-adevar, face cam mult. Asta cand rezolv si cu erorile ramase (mentionate in postarea de mai sus) Stickerul de pe spate il voi da jos sa fie cat mai clean si sa nu iasa in evidenta.. i-a trecut vremea Si o poza cu sefu' care nu mai vrea decat cu "masina lu' tata" de cand am dus-o acasa. 🥰 Cat despre consum.. pana acum 16 in oras2 points
-
3c0 ....AH, AJ si AK suporta lin 2.0, deci compatibile cu volanul mai nou1 point
-
Daca are AH, da, e compatibil, nu trebuie schimbat. Doar codat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Haideti sa ne imaginam ca pune un varianta de dsg. Situatie : trebuie schimbate ambreajele. Consilier piese : Ce masina aveti ? Ce motorizare ? Ce cutie ?1 point
-
@mirceateodor, multumesc ! Momentan mai am mici detalii de pus la punct cum ar fi: - Sa adaptez ceasurile cu foita de benzinar ( Am inca un set de ceasuri de benzinar, doar trebuie sa fac swap la turometru, si sa le adaptam astfel incat sa afiseze corect). - Sa sterg DTC-urile ce au ramas de pe ECU de Touareg deoarece am eroare pe VCDS pe 4x4 si alte module ce nu exista pe Superb. (asta cand voi face si optimizarea software) - Farurile le-am trimis la curatat deoarece au intrat gaze de carter in ele de pe vremea cand aveam TDI-ul. trebuie desfacute, curatata sticla si puse la loc. - Plasticele de la motor (cele de la baterie) beneficiaza si ele de un mic refresh pentru a arata ca noi - Software motor Dupa ce sunt gata astea, o sa iau masina si vreau sa ma folosesc de ea mai des, si atunci pot sa vin cu feedback @gabriel88, multumesc ! Asa este. Nu ma stresez deloc. Am cateva optiuni in caz ma intalnesc cu RAR-ul. Dar cel mai probabil, voi refuza controlul. Oricum, si inainte, daca era vorba de o verificare pe bune, tot as fi ramas si fara certificat de nastere ar trebui sa imi multumeasca ca am pus un motor Euro 4 pe o masina cu Euro 3 de fabrica . Exista si posibilitatea sa o omologhez, dar asta inseamna sa trec masina pe Germania. Ma voi interesa ce implica tot procesul si ma voi calcula daca merita sau nu. @ShadoWzZ, multumesc ! @Doomy, multumesc ! Da, a ramas cutia de AWX. Toata transmisia (mai putin kitul de ambreiaj) este cea de 1.9 TDI (5 trepte). Vedem cum se comporta. Probabil ca treptele vor fi mai lungi, dar aia imi si doream. Tot timpul mi s-au parut relativ scurte. Si la benzinar (Passatul 2.3 VR5 era 5 trepte si la fel, mi se pareau scurte), si la 1.9 TDI. Intentionat am vrut sa pastrez cutia de diesel sa vad cum se comporta cu ea. Daca ceva nu e ok, am o cutie de benzinar care asteapta sa fie montata. @~LauR~, multumesc ! Legat de DSG... motor longitudinal.. DSG e pe transversal. Eventual o cutie S-Tronic, dar acolo sunt alte probleme legate de pozitionarea cutiei si dai de alte belele. Nu prea sunt variante la longitudinal. Iar cutiile 5hp ce sunt pe Superb 1 / Passat B5.5 / A6 C5 le consider niste mizerii care iti complica viata maxim. (aia ar fi o solutie plug & play). Si daca voi face candva conversie la turbo, cutia trebuie data jos ca nu face fata. Masina ramane un "sunday driver" desi planuiesc sa ma folosesc de ea mai des. Dar nu ma deranjeaza. Am Kia care e DCT si aia e masina de zi cu zi1 point
-
#longPost Salutare! 1 an de la ultima postare... ce trece timpul... Nu am mai postat mare lucru in ultimele luni, deoarece doar m-am bucurat de masina, nu i-am mai facut nimic, pana recent.. Masina s-a comportat exemplar in tot acest timp, mergea bine, insa faptul ca rulam cu 2.65 bar pe un bloc motor stoc, neumblat in el niciodata, isi spune cuvantul. Au aparut si primele semne de oboseala si anume gaze de carter mai accentuate + uzura in chiulasa la locasul injectorului 2. Vesnica problema a PD-urilor 8v, o singura prindere la injectoare. In ciuda acestor mici probleme, Superbul merge si se comporta foarte bine. Insa, pentru a fi totul impecabil cum imi si doresc sa fie la masina asta, stiam ca e nevoie de "engine rebuild". Eh, si aici ajung din nou la o rascruce de drumuri.. zic asta deoarece in ultimii ani, apetitul pentru "diesel power" a scazut drastic, in schimb a aparut o placere tot mai mare pentru benzinare, mai ales cele de cilindree mare. Bun, aveam practic 3 solutii: 1. Refac motorul, si continui cu masina asa 2. Dezmembrez Skoda, si imi fac un alt proiect benzinar 3. Fac Superbul benzinar Evident ca merg pe varianta 3 Intre timp a aparut si un cumparator la tot setupul actual de TDI cu care discutam de mult si am ajuns la un acord, asa ca am cumparat un 3.2 vr6 (practic R32), cod motor BMV, 241 cp, complet cu tot cu accesorii, de pe un Touareg. Iar odata ce vine clientul si imi ia motorul, ma pot apuca de swap. Asta s-a intamplat prin Iulie anul trecut Pentru swap aveam nevoie de o gramada de piese de pe un Passat 2.3 vr5, iar Passat vr5 sunt foarte rare mai ales in tara. M-am pus pe cautat dupa fiecare in parte, insa fara mult succes.. singura solutie era sa iau o masina intreaga pentru piese. Si atunci am zis sa fac altceva.. de ce sa nu il fac si 4 motion? Stiam ca exista B5.5 2.3 vr5 4 motion, iar daca tot iau una intreaga, sa iau si 4 motion. (Superb 1 4 motion nu este de fabrica). M-am pus pe cautate iar 2 luni mai tarziu, gasesc fix la Buzau, un Passat b5.5 2.3 4 motion. Sus pe avion, dupa el, si acasa. Problemele au aparut cand le-am pus pe amandoua pe elevator sa studiem situatia. Difera absolut tot.. intarituri lonjeroane prinderile la punte, la amortizoare.. nici o treaba.. chit ca sunt platforme comune. Solutii am gasit dar implica mult flex, multe taieturi din caroserie asa ca am renuntat la ideea de 4 motion. Buun, ne-am apucat de motor, cam asa arata inainte: A durat cam 3 luni. Motivul pentru care ne-am intins a fost faptul ca nu am vrut sa arunc motorul acolo si gata, job done. Am vrut sa fac ceva frumos, la nivel de detaliu. Iar detaliile iti iau din timp, cateodata chiar mai mult decat te astepti.. Si de aici incepe distractia. - Curatat tot compartimentul motor, - Curățat motorul in sine, Suporti, alternator, termoflot etc. - Vopsit bloc si capac culbutori, traversa, trager, (capacul a trebuit sa iau de pe un r32 transversal deoarece la cel lognitudinal, nu se inchidea capota de la buson). - Comandat corpuri de apa noi, furtune noi de apa, distribuție, bujii, bobine, suporti, sonde lambda etc etc. Suporti motor: cel drept de Phaeton 3.2, cel stang de Passat vr5. Placa adaptoare de pe Passat vr5 mi-a permis sa pun cutia mea de TDI. Ambreiajul l-am folosit de pe 2.3, masa dubla cu disc normal. Pe partea de alimentare m-am dus pe o pompa de la Walbro, capabila de 450 cp in caz in care ma tenteaza ulterior de o conversie la turbo. Am folosit rezervorul meu, poze mai jos before and after. Instalatia electrica.. sfarsitul lumii.. am avut nevoie de 3 scheme, cea de la 1.9le de pe Superb, cea de vr5, si cea de 3.2 vr6. Am folosit instalatia de vr5 si adaptata in asa fel incat sa se potriveasca la vr6, iar toti pinii de la mufele intermediare au trebuit modificati pentru a comunica corect cu restul instalatiei ce aveam pe masina de fabrica. Am respectat si lungimea celei de pe 1.9, pentru a nu avea fire prea scurte sau lungi. Imbracata toata instalatia ulterior.. Si ca sa raspund preventiv la intrebarile ce se gandesc multi: 1. Ce faci cu itp / rar? - Ce am facut si pana acum. 2. De ce atata stres / munca / bani pentru ca la final sa ai power mai mic? - Oricine a experimentat un 1.9TDI 8v cu duze Firad o sa ma inteleaga. Fum mult, boost mare = nu prea tine nici o garnitura fie ea oem = ulei peste tot, trepidatiile specifice PD. Practic ai 300+ cp de care te poti bucura doar pe autostrada cand nu ai pe nimeni in spate. Nu sunt genul sa afum pe nimeni si niciodata nu mi-a placut asta. Mi se pare lipsa de respect pentru ceilalti participanti la trafic. - 1.9 tdi la 300+cp e deja dus la extrem pentru interne stoc. Iar only diesel maxim 400 cp si aia cu mult mult fum si turbo lag imens. R32-ul e un motor ce tine 550 cp foarte safe pe interne stoc, cu o conversie la turbo aferenta, nu ai fum - Sunetul de Vr6. Anywayz.. cam asta a iesit.. vezi procesul descris pe scurt si cu cateva poze mai jos. O sa las si un link catre un album cu mai multe poze din timpul swapului (si in calitatea originala) deoarece sunt limitat aici de cei 4mb upload max. https://photos.app.goo.gl/cd3tC4fBimH7KTix7 Revin curand si cu video de pe dyno si cu sunetul ce il scoate ala e cel mai mare farmec al acestui swap. step 1: bye bye TDI Compartiment motor before / after: (vezi pozele din album, acolo se vad detaliile mai bine). Dar a fost enorm de multa mizerie Step 3: Reconditionarea motorului (curatat, vopsit bloc, spalat baie ulei, inlocuit mufe corpuri de apa, distributie, role, curatat galerii evacuare, vopsit capac culbutori etc. etc. (mai multe poze in album)) Step 4: Montat motor definitiv pe masina Step 5: Montat ventilatoare in fata radiatoarelor. Nu imi vine acuma in cap firma dar au venit din U.S., conducte clima custom, traseu apa custom Step 6: Partea de fueling - curatat rezervor, montat pompa Walbro si traseul de benzina (mai multe poze in album) Step 7: Evacuarea. Avand in vedere ca vor fi si niste flacari, am hotarat sa ii pun 2 tipsuri. Nimic wow, am vrut ceva cat mai discret. Am pus o intermediara si o finala. Astfel, nu e nici silent dar nici deranjant. Si se aude foarte bine acel sunet al motorului specific VR6. Step 8: Instalatia (vezi poze in album) Step 9: Motorul in versiunea finala. Am venit cu o galerie de admisie de Audi, deoarece era in stare foarte buna, a necesitat doar curatata. Cea de Touareg a avut gaz pe ea deci nu o mai puteam folosi. Mare feedback nu pot sa dau momentan, trebuie sa o conduc mai mult, sa ma obisnuiesc cu ea. Momentan inca mai avem cateva mici detalii de pus la punct dar curand e 100% gata. Oricum, ce pot sa zic, e faptul ca adio trepidatii specifice TDI la interior, motorul din fata e foarte silentios. Sunetul e ... wow, si... no smoke !! Motorizarea asta nu este pe Superb de fabrica. Nu exista Superb mk1 cu VR6 pe el. Desi nu pun accent pe lucruri de genu, DAR posibil sa fie singurul Superb mk1 VR61 point