Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.04.2023 în toate secţiunile

  1. Hristos a inviat!
    4 points
  2. Retrofit. Am facut-o soacra, i-am pus ochi la spate, d-ala "hai-lain" . Multumiri colegului @sabinx .
    2 points
  3. @all va rog sa imi amintiti sa stau acasa cand bucurestenii se duc la ei acasa. Si cand vin de acasa
    1 point
  4. E logic,cu toate ca mai sint si exceptii,comunici ECU-ului ca vrei ca mecanica uzata a injectorului,sa faca ce facea cind era noua.
    1 point
  5. Arata bine ! Ca treaba sa fie completa vopseste si discurile ,gri sau negru .
    1 point
  6. La 1.6 cr ,rescrierea injectoarelor uzate are un efect negativ ,ireversibil.
    1 point
  7. La update de sw, nu se scriu injectoarele. Codurile acestora raman scrise.
    1 point
  8. A mai trecut un an, nimic nou pe frontul mașinii . Saptamana ce tocmai a trecut am revenit pentru revizia anuală. Km: 34.616. S-a făcut revizie de intretinere cuprinzând ulei + filtru motor, filtru de polen și curățarea filtru aer motor. Totodata, fiindcă observasem câteva picături de ulei pe scut, și in urma verificării scapa foaaarte puțin ulei pe la garnitura băii, am decis sa înlocuiesc “proactiv” garnitura + masticul de etanșare, pentru a evita potentiale pierderi mai mari pe viitor și de a sta liniștit ca e totul ok . Cu ocazia asta am golit și Oil Catchcan-ul, care, am fost plăcut suprins ca a lucrat destul de intens - colectase undeva la 500ml de impurități și vapori. In toamna anului 2022, INTR-UN FINAL, am reușit și performanța de a găsi și cumpara veriga lipsa a widebody-ului, anume flansele distanțiere mai groase pentru a compensa evazarea aripilor. Acum “we look the part” ❤️ All in All, masina merge perfect și încă ma suprinde plăcut de fiecare data când ne “distram” comutand pe Modul Sport și făcând uz de pedala din dreapta 🥰.
    1 point
  9. Arteonul a implinit 1 an si approx 13.200 Km. In Ianuarie dupa Revelion am mers in vacanta si am facut un drum Bucuresti - Cortina d'Ampezzo cu opriri in Arad si Graz, cu retur Cortina - Budapesta - Brasov - Buc. Pentru iarna am achizitionat un set de anvelope Pirelli Sottozero Series 3 245/45/18 cu jante AEZ Steam Graphite de 18". Initial am dat comanda pentru jante Sebring de 18", si dupa 1 luna de asteptare, cu comanda platita, am fost anuntat ca nu au sosit si nu se stia cand ar ajunge. Masina din nou, excelenta la drumuri lungi, 6-7 ore trec ca parerea (dupa maratonul Bucuresti-Lefkada dintr-o bucata din vara). Am ales sa merg in calupuri mai scurte deoarece nu stiam ce surprize imi poate da vremea in Ianuarie. Foarte entertaining prin Alpi pe serpetine mai ales ca eram imediat dupa sarbatori si eram cam singur in zona. Masina se tine bine in curbe stranse - am setat pe modul individual suspensia cu duritate la maximum. Acceleratia, comfortul din scaune cand esti impins in ele, peisajul, sunetul gutural subtil pe fundal, sublime! Masajul bun si el. Oricat de rece ar fi afara in 5 min este rezonabil de confortabil in masina, iar degivrarea in parbriz este un plus. Fie vorba intre noi, la ce zapada a fost in Ro anul acesta, abia in Italia am testat aceasta functie dupa ce a stat masina sub un strat de zapada inghetata 6 zile. @mik15 cu intarziere, suspensia nu mi se pare zgomotoasa deloc, pe drumurile nationale mai proaste din BG oricum am mers incet (sub 100 km/h) si/sau pe mijloc. In Grecia nu mi s-au parut deloc proaste drumurile, efectiv am planat cel putin pe autostrazi. Fata de jantele de vara de 19" nu am simtit o diferenta notabila ca si comfort, oricum in majoritatea timpului in Buc circul pe modul comfort sau individual cu suspensia pe duritate minima. Am niste bumpere pe strada pe care locuiesc si peste care trec zilnic, iar peste sinele de tramvai denivelate trec f incet. Ca si consum, am o autonomie medie in oras de 450-500 km iar in afara cam 650-700 km, benzina 99-100. Un minus, care nu s-a rezolvat, este compatibilitatea cu iPhone in slotul de incarcare wireles. Nu il suporta. Samsung-ul sotiei se incarca fara probleme. Urmeaza reimprospatarea de 1 an al protectiei ceramice. P.S. la schimbarea rotilor cu cele de iarna, intr-unul din cauciucurile de vara am descoperit un surub ascutit de 1 cm care probabil a stat cateva saptamani etans acolo
    1 point
  10. Borna de 19k km depasita printr-un drum pana in Austria la Wörthersee. Fix ultima postare ca am pus anvelopele de vara si am prins o ninsoare mai serioasa pe drum. Consumul pana la granita cu Ungaria, faptul ca am reusit traversarea tarii sub 6h e o performanta, luand in calcul si 2 opriri. Se vede si optiunea activata de @sabinx cu ghidarea activa pe banda, care a facut condusul 13h semnificativ mai usor. De asemenea a facut retrofit la ce ii lipsea masinii, camera de marsarier. Termenul scurt a fost intre granita (singura care a mai ramas) si destinatie, iar lung per total
    1 point
  11. Acum, ca am ajuns în Sinaia cu noua achizitie, pot sa spun ca mașina a fost vândută și schimbul a fost făcut. e-Up! - ul a ajuns la Vâlcea, la un buy-back pentru mașină din fata platformei, asa ca topicul acesta se va închide și voi deschide unul nou pentru "The future V2" PS: nu, mașina nu e la încărcat (a ajuns cu bateria plina) dar mi-a plăcut locul
    1 point
  12. Woww! Ce postare de adio. Sigur primeai 5447962894 upvotes daca nu erai moderator Revenind ontopic, ce ai facut tu cu e-up'ul a deschis niste drumuri si pentru altii. Cand i'am zis sotiei ca vreau electrica, ma tot întreba cum facem cu aia, cu cealalta etc. La un moment dat i'am zis "auzi, daca colegul ala de pe forum sta la bloc si se descurca cu masina electrica de 2-3 ani incoace, noi de nu ne'am descurca? Deci multumim ca ai fost un early adopter si ca ai sharuit cu noi toata perioada asta.
    1 point
  13. Update 30.000 km: Încă puțin și se împlineau 3 ani. Au fost 3 ani cu bune dar și cu rele, 3 ani de experiente noi, 3 ani în care aproape am uitat ca trebuie sa plătești ca să mergi cu mașina, 3 ani în care am văzut cum tehnologia avansează cum nu a avansat în cei 10 dinaintea lor, 3 ani în care mașinile electrice au trecut de la vis la realitate. Și, totuși, a venit momentul sa ne despărțim! A făcut tot ce i-am cerut fără sa comenteze! M-a plimbat și pana la birou dar și pana la Brașov. Mi-a dus copilul la gradinita dar și prietenii la plimbare. A accelerat repede prin oras dar a mers și încet și confortabil în afara lui. Nu a rămas niciodata fără energie, nici măcar acea data când arata 0 Km range, dar a știut și sa consume mult atunci când era cazul. A fost o mașină fina cu o personalitate puternica. A fost perfecta pentru ceea ce e și am vrut de la ea! Acesta putea fi un anunț de vânzare dar, pentru ca mașina este vândută deja (deși nici n-am apucat sa o scot la vânzare), este doar un post de la revedere! Astăzi am spălat-o, i-am făcut o vizita lui @Muale pentru un refresh al scaunelor (și țin să-i mulțumesc și aici pentru asta, a făcut o treaba minunata deși a stat "peste program" și m-a și așteptat ceva...), am golit-o de toate lucrurile personale și am pregătit-o să-și întâlnească, curand, viitorul posesor pe care să-l inițieze în tainele condusului electric. A fost o experienta pe care o sa o țin minte mult timp de acum incolo: prima mea mașina electrica! Și zic prima pentru ca, iată, o sa fie înlocuită tot de o mașină electrica: Ea este viitoarea! Dar mai multe detalii despre ea o sa va dau după ce ne întâlnim oficial!
    1 point
  14. Buuun... Cine, cand, cum si de ce! Am luat masina sa ma duc cu ea la incarcat, cu bateria aproape goala, logic, si am plecat catinel catre un punct de incarcare. Am ajuns la punctul de incarcare planificat cu bateria asa: Suficient cat sa ajung fara prea multe batai de cap si destul de ok planificat drumul. Daaaaaar din motive obiective nu am putut sa intru la acel punct de incarcare asa ca a trebuit sa caut variante alternative. Fiind la limita cu bateria, si pentru ca odata ajuns la urmatorul punct nu puteam sa mai plec de acolo, am zis sa merg pana la Kaufland pe Barbu Vacarescu pentru ca aveam cele mai multe sanse ca acolo sa gasesc o statie libera si sa si functioneze. Pe PlugShare arata ca toate statiile sunt libere ceea ce nu am crezut pentru ca am ajuns pana in zona aia tocmai pentru ca cele din zona mea erau toate ocupate si cu masini in asteptare. Era si relativ aproape desi erau si alte puncte de incarcare in zona. Zis si facut! Am plecat mai departe si ma uitam frumos cum masina merge, autonomia scade si morcovul creste Am mers de multe ori cu masina "pe rosu" dar asta a fost prima data cand am ajuns cu bateria atat de jos si de la un punct nu ma mai gandeam "Oare ajung cu ea la Kaufland?!" ci trecusem la "Oare ce-o face cand ramane fara baterie?!" Trecerea la 0 Km range s-a intamplat cand mai aveam cam 1 Km pana la Kaufland si deja incepusem sa filmez toata faza ca sa am o amintire video a momentului cand am ramas in "pana prostului fudul (sau ecologist, electric, ceva...)" Chiar ma gandeam, cand stateam la semaforul din dreptul Kauflandului, cum era sa raman fara baterie fix acolo, la 10 metri de statie, si ce pot sa fac... oare o merge impinsa sau "chem un prieten"?! Si momentul acela... nu a mai venit! Am ajuns la statie fara probleme, ba chiar erau toate libere, si am pus morcovul la incarcat. In acel punct eram curios sa vad cum decurge incarcarea, fiind prima data cand am ajuns cu bateria pe 0, ba am si mers cu ea asa 1-2 Km, asa ca am verificat mai atent decat de obicei statusul incarcarii. La inceput pana si statia zicea ca nu mai am range deloc Puterea de incarcare a crescut, raportul final arata o putere maxima de 42.7 kW si apoi a scazut, evident, dupa cum urmeaza Pentru ca tot nu am fost pus niciodata in aceasta situatie am zis sa las masina sa incarce 100% (da, stiu, doua "Don't do that!" intr-o ora ) pentru ca eram curios cat curent intra in baterie la o incarcare 0-100%. Rezultatul a fost asa: Acela a fost momentul in care am realizat ca, probabil, ar fi trebuit sa fac chestia asta si cu masina noua ca sa am o idee despre cat, sau daca, a pierdut masina ceva din capacitate in cei 2.5 ani de folosinta pentru ca eu nu stiu cat din cei 18.6 kW ai bateriei sunt disponibili efectiv utilizatorului... A, da! După incarcare range-ul arata asa Și a scăzut la 155 Km după cei 9 Km făcuți pana acasă. Mers pe Normal, asa cum e condusa de obicei mașina.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!