Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.04.2023 în toate secţiunile
-
Multumesc, man! Da… Initial, anticipam in jurul a 10k km/an, dar pandemia ne-a dat planurile peste cap și, de ceva timp, Tiguan-ul a rămas “Project Car” / Weekend Pleasure, astfel ca acei 10k km (estimați initial) se distribuie 😅 Exact. Filtrul de aer este cel conic de la Racingline care doar se curată in primii câțiva ani. O sa îmbătrânească in timp, dar ar trebui sa mai țină încă 1-2 ani fără probleme pana atunci .3 points
-
Din ce stiu si pe auto se deschid peste o anumita turatie. Intre timp dupa o mica escapada pana in Venetia am depasit 20k km. Ieri am facut drumul intors, 1300km in toate conditiile posibile mai putin soare. De la o furtuna de zapada in Austria, la ploaie torentiala apoi in Ungaria si care a continuat la o intensitate mai mica in Ro. 30min de coloana pt portiunea de 15km lipsa din A1, asta ca un bun venit. Ceva imi spune ca nu se va construi acel tronson curand. Am avut anvelopele umflate la 2.8 toate fiind masina incarcata (producatorul zice chiar 3.0). Din fericire m-a ajutat si la carosabilul ud, dar nu e utilizabila in oras la asa presiune, oricum am mai scazut presiunea pe Valea Oltului cand for whatever reason mi-a dat eroare desi era presiunea ok. Ma face sa ma gandesc la retrofit de TPMS fizic. Din 2010 pana acum VAG pe compacte nu a putut sa ofere TPMS fizic ca optiune de fabrica (mai putin la RS3). In total peste 3300km si masina s-a comportant impecabil. De la viteze de croaziera, la drumuri virajate, la conditii meteo pt care e vina mea ca nu am fost pregatit si la ploaie torentiala unde Pzero au stralucit, fara insa a le incerca limita.2 points
-
Am făcut acea remarcă anterioară dat fiind faptul că tema acestui forum este Škoda Octavia și sfaturile de achiziție a acestei mașini. Și eu la ultimele solicitări de informații am primit răspunsuri de genul: "NU merită banii, ia-ți altceva." ceea ce m-a cam uimit pentru că dacă voiam altceva, evident că nu intram aici. Nu sunt fan club Octavia și nu vreau să fiu înțeles greșit, adică pot vedea și altceva, doar îmi place ca mașină, însă să vii pe acest forum și să-i sfătuiești pe cei care vor o Octavia să cumpere altceva, înseamnă că acest forum e degeaba sau e la mișto. Spunea un coleg de forum într-o postare, ca răspuns la unele idei ale mele, că avea impresia că forumul e mai profi, dar s-a înșelat. Și eu tot Octavia am, din 2016 de care sunt mulțumit și tot Octavia intenționez să cumpăr, însă dacă unii care comentați aici aveți alte modele și sfătuiți pe cei care vor o O4 sa-și ia altceva, ce căutați pe forum? Sincer?1 point
-
Cu tot respectul, îmi permit totuși să mai fac o afirmație. Cine hotărăște ce bani merită o mașină și pe ce criterii se bazează când spune asta? Ce înseamnă "concurența" și ce au ei mai bun? Ce înseamnă "mai bun"? Orice alegere e mai mult decât subiectivă și în funcție de gusturile, ORICE e bun sau nu. Restul e can-can.1 point
-
A mai trecut un an, nimic nou pe frontul mașinii . Saptamana ce tocmai a trecut am revenit pentru revizia anuală. Km: 34.616. S-a făcut revizie de intretinere cuprinzând ulei + filtru motor, filtru de polen și curățarea filtru aer motor. Totodata, fiindcă observasem câteva picături de ulei pe scut, și in urma verificării scapa foaaarte puțin ulei pe la garnitura băii, am decis sa înlocuiesc “proactiv” garnitura + masticul de etanșare, pentru a evita potentiale pierderi mai mari pe viitor și de a sta liniștit ca e totul ok . Cu ocazia asta am golit și Oil Catchcan-ul, care, am fost plăcut suprins ca a lucrat destul de intens - colectase undeva la 500ml de impurități și vapori. In toamna anului 2022, INTR-UN FINAL, am reușit și performanța de a găsi și cumpara veriga lipsa a widebody-ului, anume flansele distanțiere mai groase pentru a compensa evazarea aripilor. Acum “we look the part” ❤️ All in All, masina merge perfect și încă ma suprinde plăcut de fiecare data când ne “distram” comutand pe Modul Sport și făcând uz de pedala din dreapta 🥰.1 point
-
Arteonul a implinit 1 an si approx 13.200 Km. In Ianuarie dupa Revelion am mers in vacanta si am facut un drum Bucuresti - Cortina d'Ampezzo cu opriri in Arad si Graz, cu retur Cortina - Budapesta - Brasov - Buc. Pentru iarna am achizitionat un set de anvelope Pirelli Sottozero Series 3 245/45/18 cu jante AEZ Steam Graphite de 18". Initial am dat comanda pentru jante Sebring de 18", si dupa 1 luna de asteptare, cu comanda platita, am fost anuntat ca nu au sosit si nu se stia cand ar ajunge. Masina din nou, excelenta la drumuri lungi, 6-7 ore trec ca parerea (dupa maratonul Bucuresti-Lefkada dintr-o bucata din vara). Am ales sa merg in calupuri mai scurte deoarece nu stiam ce surprize imi poate da vremea in Ianuarie. Foarte entertaining prin Alpi pe serpetine mai ales ca eram imediat dupa sarbatori si eram cam singur in zona. Masina se tine bine in curbe stranse - am setat pe modul individual suspensia cu duritate la maximum. Acceleratia, comfortul din scaune cand esti impins in ele, peisajul, sunetul gutural subtil pe fundal, sublime! Masajul bun si el. Oricat de rece ar fi afara in 5 min este rezonabil de confortabil in masina, iar degivrarea in parbriz este un plus. Fie vorba intre noi, la ce zapada a fost in Ro anul acesta, abia in Italia am testat aceasta functie dupa ce a stat masina sub un strat de zapada inghetata 6 zile. @mik15 cu intarziere, suspensia nu mi se pare zgomotoasa deloc, pe drumurile nationale mai proaste din BG oricum am mers incet (sub 100 km/h) si/sau pe mijloc. In Grecia nu mi s-au parut deloc proaste drumurile, efectiv am planat cel putin pe autostrazi. Fata de jantele de vara de 19" nu am simtit o diferenta notabila ca si comfort, oricum in majoritatea timpului in Buc circul pe modul comfort sau individual cu suspensia pe duritate minima. Am niste bumpere pe strada pe care locuiesc si peste care trec zilnic, iar peste sinele de tramvai denivelate trec f incet. Ca si consum, am o autonomie medie in oras de 450-500 km iar in afara cam 650-700 km, benzina 99-100. Un minus, care nu s-a rezolvat, este compatibilitatea cu iPhone in slotul de incarcare wireles. Nu il suporta. Samsung-ul sotiei se incarca fara probleme. Urmeaza reimprospatarea de 1 an al protectiei ceramice. P.S. la schimbarea rotilor cu cele de iarna, intr-unul din cauciucurile de vara am descoperit un surub ascutit de 1 cm care probabil a stat cateva saptamani etans acolo1 point
-
Un mic update si pe aici. Masina a ajuns la 26k km fara probleme semnificative de raportat. Urmeaza sa fie schimbat un furtunas la spalatorul de luneta fiindca nu mai tine bine o supapa si curge lichid dupa spalare iar unul dintre proiectoarele de la oglinda care afiseaza acel desen (cel ce seamana cu sigla Renault ) cum trebuie. Intre timp a ajuns inlocuitorul ei asa ca masina este de vanzare.1 point
-
1 point
-
Cauta mai bine un rns 315 cu bluetooth incorporat (sunt si fara), daca nu ai modul telefon pe masina. Montezi kit microfon, o sa ai si bluetooth telefon si muzica, cu acesta ocazie.1 point
-
Cei care aveti probleme cu apa in portbagaj, gasiti zona rotii de rezerva uda sau chederul de la marginea de jos a portbagajului ud, verificati furtunul de scurgere a apei ce face legatura prin hayon, intre emblema ce si deschide hayonul si marginea acestuia. Capatul de evacuare al furtunului se afla fix in drept cu yala deci vizual se poate inspecta foarte usor starea sa. Este o problema foarte des intalnita. Acel furtun are o margine, un umar sa ii zicem, ce il fixeaza pe caroserie. Cu timpul acel umar se desprinde, furtunul nu mai sta la locul lui, iar apa adunata in spatele emblemei se scurge in hayon si de acolo isi face loc pe cheder, pe mocheta si tot asa, pana in zona rotii de rezerva. Se inlocuieste simplu. Trebuie dat jos capitonajul hayonului si inlocuit furtunul si scapati de problema apei in portbagaj. Codul piesei este: 510-827-861-A. Il gasiti la reprezentanta si costul sau este pana in 50 de lei. Inlocuirea nu dureaza mai mult de 15 minute. Mai jos niste poze pt clarificare. Cam asa ajunge acel umar de cauciuc sa se macine si sa se desprinda iar furtunul automat se descentreaza de la orificiul dedicat si totodata poza cu piesa de inlocuire.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00