Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2023 în toate secţiunile
-
Din ce stiu si pe auto se deschid peste o anumita turatie. Intre timp dupa o mica escapada pana in Venetia am depasit 20k km. Ieri am facut drumul intors, 1300km in toate conditiile posibile mai putin soare. De la o furtuna de zapada in Austria, la ploaie torentiala apoi in Ungaria si care a continuat la o intensitate mai mica in Ro. 30min de coloana pt portiunea de 15km lipsa din A1, asta ca un bun venit. Ceva imi spune ca nu se va construi acel tronson curand. Am avut anvelopele umflate la 2.8 toate fiind masina incarcata (producatorul zice chiar 3.0). Din fericire m-a ajutat si la carosabilul ud, dar nu e utilizabila in oras la asa presiune, oricum am mai scazut presiunea pe Valea Oltului cand for whatever reason mi-a dat eroare desi era presiunea ok. Ma face sa ma gandesc la retrofit de TPMS fizic. Din 2010 pana acum VAG pe compacte nu a putut sa ofere TPMS fizic ca optiune de fabrica (mai putin la RS3). In total peste 3300km si masina s-a comportant impecabil. De la viteze de croaziera, la drumuri virajate, la conditii meteo pt care e vina mea ca nu am fost pregatit si la ploaie torentiala unde Pzero au stralucit, fara insa a le incerca limita.6 points
-
A mai trecut un an, nimic nou pe frontul mașinii . Saptamana ce tocmai a trecut am revenit pentru revizia anuală. Km: 34.616. S-a făcut revizie de intretinere cuprinzând ulei + filtru motor, filtru de polen și curățarea filtru aer motor. Totodata, fiindcă observasem câteva picături de ulei pe scut, și in urma verificării scapa foaaarte puțin ulei pe la garnitura băii, am decis sa înlocuiesc “proactiv” garnitura + masticul de etanșare, pentru a evita potentiale pierderi mai mari pe viitor și de a sta liniștit ca e totul ok . Cu ocazia asta am golit și Oil Catchcan-ul, care, am fost plăcut suprins ca a lucrat destul de intens - colectase undeva la 500ml de impurități și vapori. In toamna anului 2022, INTR-UN FINAL, am reușit și performanța de a găsi și cumpara veriga lipsa a widebody-ului, anume flansele distanțiere mai groase pentru a compensa evazarea aripilor. Acum “we look the part” ❤️ All in All, masina merge perfect și încă ma suprinde plăcut de fiecare data când ne “distram” comutand pe Modul Sport și făcând uz de pedala din dreapta 🥰.5 points
-
@Gabriel*77 cu ce argumente poti veni, cand tu nici macar nu ai avut optinunea pe masina, si din start e inutila? Ca nu iti trebuie tie, aia e una, dar crezi ca toti cu clime pe 3/4 zone sunt prosti de le pun pe masini? Eu iti zic ca oul e rosu, si tu insisti ca el e patrat. Cam la asta se reduce discutia. Suntem destui pe forum care ti-au zis ca simt diferenta intre fata/spate la clima, pentru putinul de 2-3 grade cat e diferenta, si tu tot o dai cu 3mc si basini. Credeam ca e un forum mai profesionist... Gigel consilieru e acolo sa vanda, nu sa-ti caute tie cel mai bun interes de multe ori, ca mai exista si exceptii, da se poate. Nu le stiu pe toate, si nici nu cred ca am sustinut asa ceva, dar si sa tot insisti ca ceva nu e bun, cand nici nu ai probat, mi se pare lipsa de respect fata de colegii de forum. Ca excesul de tehnologie poate dauna, corect, dar nu toate sunt facute sa te incurce. Daca tu ai impresia ca ai 3 5 10 sisteme pe masina, si o face masina autonoma, tu dormind la volan, sau citind o carte, e stric problema ta ca sofer. Cand te sui la volan trebuie sa stii ce ai de facut. Daca nu, mai bine te lasi de soferie. Hai ca ma opresc aici, cred ca s-au discutat destule pe subiect.2 points
-
Pune o scanare completa si vedem exact ce ai. Vcp nu trebuie online....dar trebuie sa ai si ce sa scrii, ca e o diferență de la teorie la practica.1 point
-
53200 km, s-a facut inspectia obligatorie ( la Skoda in Suceava) si am schimbat si uleiul si toate filtrele in regie proprie, cu consumabile pe original.1 point
-
In poza e marcat numarul de codificare.In teorie (99,9% cazuri) acest numar se schimba ori de cite ori se slabeste oricare dintre partile mecanice ale unui injector,indiferent de marca,iar fiecare litera sau numar continute in acel cod,reprezinta ,indica, calculatorului de bord,cum trebuie sa lucreze cu injectorul,in functie de cit apesi pe acceleratie,cit aer intra prin debitmetru,ce temperatura are motorul,etc,etc,etc,ECU va controla injectia prin intermediul impulsurilor electrice date unui injector. Pentru ca ECU sa stie care este injectorul 1...2...3...4 si ce caracteristici contructive intruneste,are nevoie de acel cod,si pe deasupra sa fie real,si actualizat,adica sa corespunda informatia exprimata de cod,si codul sa fie al acelui injector. Eu cind desfac un astfel de injector,il curat cu ultrasunete,schimb duza cu una noua,pun garnitura noua,si saibe de calibraj ca sa obtin cantitatile cerute de programul bancului de probe,apoi,daca totul este in parametri,trec injectorul inca odata prin banc si obtin un nou cod pentru el. Noul cod il scriu pe injector in locul celui existent,sau dupa caz,il las scris pe informele rezultat din banc,adica pe hirtia cu rezultatele obtinute. Exista o intreaga legenda urbana despre aceste coduri,dar in cazul siemens,sint foarte necesare,si totusi,din cauza lor,cele mai multe masini merg prost,chiar daca sint reale si actualizate.1 point
-
In urma cu 3 saptamani am facut rocada la jantele + anvelopele de vara (chiar daca intre timp a mai venit o zapada la Bv - masina a stat trasa pe dreapta), ocazie cu care puntea fata a inceput sa urle (scartaie) ca naiba. Asa ca am lasat-o la mecanic pentru schimb de bucse bascula - incepusera ele sa faca zgomote de anul trecut, le-am mai gresat cu vaselina ‘minune’, dar degeaba. Mecanicul a gasit prin ceva echivalente niste bucse mari mai pline (Febi) decat cele originale (cred ca sunt pt.Audi), asa ca am zis sa le incercam. Ca prima impresie masina se simte mai ‘legata’. Pentru interior am gasit niste ornamente piano black pentru schimbator, asa ca le-am comandat. Arata bine, insa mi-ar fi placut ca lateralele sa fie acoperite cu piele in proportie mai mare, mi se par putin cam chele asa. 187k km, urmeaza plimbarea de Paste. Sarbatori linistite!1 point
-
Daca o Skoda ajunge pe la 50k, nu mai bine Arteon SB 2.0TDI 4m dsg cu dotari de bun simt? Riscul la orice masina, dar mai ales cele care nu sunt premium este sa aiba optionale care ridica foarte mult pretul, calitatea ramand insa aceeasi.1 point
-
1 point
-
Mai ștergem praful… Pentru moment, masina a trecut in plan secund, prioritățile fiind alte “proiecte” . Totusi, la finalul lunii Februarie, am făcut o programare pentru revizia finala, înaintea iesirii din garantie. Km: 30.750. Fiind vorba de ultima revizie la dealer, am preferat sa fie una cuprinzătoare, astfel, s-a făcut schimb ulei + filtru motor, schimb filtru polen, curatare filtru aer motor, schimb ulei + filtru cutie DSG, schimb ulei Haldex, intretinere chedere și sine trapa. Totodata, au fost înlocuite ambele faruri pe garantie, lucru detaliat aici: Înlocuind farurile, in urma finalizării procesului de garantie, masina a fost programată pentru aplicare folie de protectie faruri, Chrome-Delete faruri (again ), și Detailing complet. Astfel, s-au făcut: - intretinere protectie nano-ceramica și folie exterior + finisare cu EXO V3 (hidrofobizare), - intretinere chedere, - hidrofobizare geamuri, - polish tipsuri cromate evacuare, - Detailing complet interior, - Detailing motor. Practic, avem o ținuta de gala acum . Avem si o poza cu bestia, doar ca a intrat ceva gri in cadru… Păcat, ar fi ieșit o poza frumoasa!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00