Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.04.2023 în toate secţiunile
-
In primul rand, @stefan18 eu am Style aproape "full fara piele" (NU am trapa, HUD, scaunele alea jmekere cu memorie, scaune spate incalzite si cred ca aici ma pot opri, in rest am de toate pe masina) 200 ponei "tedi" 4x4. Daca te intereseaza ceva anume, scrie-mi in privat te rog sa evitam polemicile de aici. O sa incerc sa iau punctele pe rand: - clima cu reglaj in 3 zone: Nu pot decat sa confirm spusele lui @acidone77. Extrem de util. Nu va asteptati la minuni, dar alea cateva grade diferenta se simt. @Gabriel*77 fara suparare, am vazut ca ai opinii puternice (si) legat de asta, nu vreau sa ma cert, zic doar ca daca esti chiar asa increzator in fizica mentionata de tine, fa un test pe bune, masoara diferentele si vorbim bazat pe date reale. Topic inchis din partea mea. - 4x4: Am, nu cred ca imi mai iau masina fara. Iarna e bestial, am multe povesti in favoarea sistemului. Cand ploua iarasi iti ofera o siguranta in plus, pe testate chestia asta. Pe drum uscat mai ajuta la demaraj, in rest (cred ca) sta cuminte. - incalzire auxiliara: Masina mea sta majoritatea timpului in garaj, deci nu ar fi o problema. Dar cand merg undeva, inclusiv in oras, este o binecuvantare treaba aia, ca nu ma primeste o cocleala sau inghet in masina cand ma urc. Nu simt deloc lipsa incalzirii scaunelor din spate, nici un pasager nu s-a plans pana acuma. - diesel: Exista versus, nu vreau sa intru in polemici. Mie imi place, am condus toate variantele de la 150 cai in sus la Octavia, 245 ponei e fun, dar nu are 4x4. Preferinte personale, dati-mi pace cu "salvam planeta nu mai cumparam diesel" va rog. - 200 ponei: Se simte diferenta fata de 150 clar. Am vazut a zis cineva undeva ca pe autostrada nu simti. Ba crede-ma te rog frumos ca simti. Nu este vorba ca nu ajungi la 130 cu 150, dar se simte diferenta cand accelerezi si/sau cand ai nevoie de un pic de putere sa faci o manevra sau chiar sa urci un deal (nu numai noi avem dealuri pe autostrazi ) - Matrix LED: Am condus si varianta LED simpla, diferenta ca de la cer la pamant cand e intuneric. S-a mai discutat, unii zic ca orbesti camioanele sau cei de pe contrasens noaptea. Bullshit. Astia de va plangeti de Matrix, mergeti la un reglaj. Ca si observatie, primeam flashuri foarte rar si cu halogenul, si nu era dereglat. Exista oameni care au o sensibilitate mare la asta, idk. Not my problem honestly. - legat de parbriz si orice element vitrat de pe masina, inclusiv farurile: Parbrizul meu are ciobituri de nu mai inteleg nimic. Pe langa asta are si 2 lovituri puternice care inca nu se extind dar urmeaza in viitorul apropiat si nu intentionez sa astept pana imi crapa parbziul pe drum. O sa il schimb pe Casco. Si pe faruri si proiectoarele de ceata se vede ca am umblat cu masina, nu sunt sparte dar se vad zgarieturi. Asta e. Functionalitatea lor nu este momentan afectata in absolut nici un fel de asta. Prove me wrong.3 points
-
@tbege @offtopic cat timp legea in Romania spune un lucru, comerciantul poate pune ce vrea el certificatul de garantie. Cat timp clauzele incalca legea, sunt nule. Nu este nevoie de judecator sau lucrurinde genu. In cel mai rau caz, pierzi kulata. As vrea sa imi anuleze (in scris) Avia garantia la grupul propulsor pentru ca n-am schimbat filtrul de aer la ei sau sistemul de franare pentru ca n-am schimbat placutele la ei cat timp eu am factura pe piese si manopera in service autorizat. Au mai strambat din nas dar… doar atat. Nu de alta dar am vazut o Panamera sa frumoasa la PBV… end @offtopic2 points
-
@tbege ANPC-ul si legislatia in vigoare spun altceva. PS tocmai am ajutat horanju cu o amenda pentru ca in noiembrie 2022 a decis sa imi creasca abonamentele cu 1€ zicand ca daca nu imi place, pot pleca.2 points
-
În certificatul meu de garanție scrie explicit reprezentanță, nu altceva. Și mă îndoiesc că la alții ar scrie diferit sincer. În timpul în care mașina este în perioada de garanție orice lucrare efectuată în service non-reprezentanță POATE duce la pierderea/anularea garanției. Pentru mine ecuația e simplă. Ai ieșit din garanție? Faci ce și cum vrei, schimbi filtrele singur la 3 luni dacă vrei. Ești în garanție? Te duci la reprezentanță. NU discutăm aici de prețuri exagerate, eronate, etc., ci strict despre lucrări.2 points
-
24755km actuali in bord... O revizie... Un schimb de ulei... Lichid de frane... Filtre... Un concediu pierdut la schi... Un drum pe Autobahn, singur, tronsoane fara limita de viteza... Un cadou pentru Transilvania Motor Ring... Cateva sesiuni cu echipa Danny Ungur... Nu are nimica de Motorsport masina... Insa vai vai ce fain a fost experienta, prima data pe un circuit la volan... Prima data in afara de Gran Turismo sa invat linii optime si franari... Prima data cu un suv cu pneuri de vara uzuale...masina stoc...insa miros un inceput grav de drum.... O pasiune veche, care as transformao in hobby... Si la final a fost "doar" dat de 300+ron din pompa omv - circuit - retur...prima experienta....nu am trackcar....sufletul surade....si reusit la final de zi sub 2min...fericit vazand ce progress a fost la final de sesiune fata de prima parte a zilei...ar merita parca parca alte placute de frane....un set de jante+anvelope track....pffffff https://imgur.com/ROycXlx https://imgur.com/8o04W6n LE: Si am uitat...lucrari pe garantie...surub brat usa sofer desfacut + comanda pentru schimb de volan - erori de travel assistent regulate, la diagnoza este senzorul de presiune de pe volan... LE***: rcz race crono am vrut sa uploadez sesiunea din app dar nu e accepted format + screenshot trackday -> next time cred ca achit si beneficiul de 50 ron sa apar mai profi2 points
-
sniker nu mai lua uleiul ala contrafacut, mergi pe mannol.E mult mai sanatos ptr motor1 point
-
1 point
-
6 ani si putin am lasat-o eu ( avea 180k ). Era un coleg (nu mai stiu daca aici sau fb) care a schimbat la 120k si 10 ani (dar motor de 2.0 parca)1 point
-
Procedura spune ca nu se porneste motorul ci se invarte 2 ture, si daca nu revine la semn se reia calarea si intinderea.1 point
-
1 point
-
Conduc masini de 400CP 4x4, 450CP Rwd si 500CP Rwd (toate stock), dar cel mai mult Golful de 150CP Fwd, care e pe platforma comuna cu Octavia. Cea 4x4 are, de departe, cea mai slaba tinuta de drum. E mai inalta, mult mai grea si, desi are suspensie pneumatica si nu se inclina pe viraje, e mai lenta si clar nu am curajul sa pierd aderenta cu ea, pentru ca e imposibil de redresat. Golful e mult mai bun pe drumuri virajate (are suspensie sport) si la schimbari de directie, iar cele Rwd sunt din cu totul alta dimensiune. Ce vreau sa spun cu asta? Ca nu conteaza ca x are masina awd sau 4x4 sau ca are 500CP, cand noi vorbim de o banala Octavie cu cel mult un motor de doi litri. Se poate trai fara stress fara 4x4 si se poate trece de la 500CP la o compacta de 150CP, fara sa ai sentimentul ca ai retrogradat la un tractor sau alt utilaj. Se poate trai chiar si cu o cutie manuala. Ah, ce uitasem este ca la Octavia sa selecteze neaparat suspensia sport, altfel masina e prea moale, din cauza faptului ca platforma ei este foarte lunga, relativ ingusta si cu suspensii orientate catre confort.1 point
-
@The_Ego Vizavi de caii putere în depășiri, sunt mulți care pun problema foarte greșit, exact cum afirmi și tu. Această manevră este cea mai periculoasă și generează cele mai multe tragedii și ea se execută DOAR CÂND AI TIMPUL NECESAR să o faci în siguranță, nicidecum la risc, că poate mașina. Pe acest principiu se bazează foarte mulți șoferi, sunt mereu "chitiți" să facă asta și de aici și valul de tragedii relatat de televiziuni pentru că fac depășiri haotic, fără cap, doar din considerentul că mașina "zboară" de sub ei și nu mai apreciază corect. Se bagă în depășire oricând, de multe ori izbindu-se se cel din față sau ieșind în decor. Pe autostradă 8 din 10 șoferi NU semnalizează schimbarea benzii de circulație, 7 din 10 nu respectă limita de viteză și 5 din 10 presează aiurea pe cel din față, fără a-i permite să-și termine amărâta de manevră de devansare. Pe unii nu îi ajută mașina. Au 100 sau sub 100 cp, sau le e frică să alerge. Ca atare, dacă pentru asta vrei mașină puternică... ești victima propriei tale conduite. La fel și principiul "nu avem șosele, motiv pentru care nu trebuie să mai respectăm nimic pentru că trebuie să ajungem de la București la Oradea în două ore". Nu vreau să îmi imaginez dacă am avea porțiuni de autostradă fără limită de viteză. Oare câte frustrări ar fi "descătușate" acolo și câte "liniuțe" ar exista? Nici nu vreau să mă gândesc. Pe șosele proaste nu poți compensa cu viteze mari. Rezultatul acestui mod de gândire se vede zilnic, la fel, în zecile de accidente în toată țara. Din păcate, noi românii, mai avem mult de umblat la conduită și moralitate. Tocmai din acest motiv nu evoluăm ca societate. Dar... nu mai e cazul să dezvoltăm. @acidone77de 4x4 am spus că nu simt diferența pe asfalt, în condiții normale de rulare. Sunt convins că mașina în mare parte funcționează 4×2 și intră toate roțile în anumite situații, dar acele situații, în afara drumului accidentat, nu le simt. Eu unul sunt pragmatic și în 27 de ani de condus am înțeles cum stă treaba cu șoferia și mașinile, și situațiile pe care mi le enumeri tu mi s-au întâmplat de prea puține ori încât să le consider importante. Dacă ești atent și circuli normal, si 4×4 și 500 cp sunt degeaba. În altă ordine de iei, da, e nevoie de ele. Este strict părerea mea și mă rezum strict la experiența mea de șofer. Clima pe trei zone fără scaune încălzite cred că ridica prețul cu vreo 250 €. Nu e mult, dar am preferat să-i dau pe altceva, respectiv pe parbrizul încălzit, la cererea expresă a nevesti-mi. Dacă altora le e utilă nu înseamnă că îmi e și mie (deși reafirm că am vrut-o pe mașină doar că avea "beculețe" în spate), și nu trebuie să facă cum am făcut eu. Am mai spus-o și o repet, că și bugetul m-a condiționat să fac anumite alegeri mai mult decât pragmatice în detrimetul a ceea ce mi-aș mai fi dorit. Dar... pot trăi și fără acele lucruri. Nu vreau să mă contrazic sau să mă contrez cu nimeni (dacă asta s-a înțeles îmi cer scuze), ci mă raportez la cum vad eu lucrările vizavi de mașini și implicit rostul lor în viața noastră. @acidone77eu nu am văzut Logan să dea flash-uri unui Seria 5, spre exemplu, pe autostradă, dar invers de multe ori. Adevărat că pe unii îi uită Dumnezeu pe banda 2, dar asta nu înseamnă că trebuie să-i punem, sau să ne punem noi înșine în pericol, din orgoliu sau din dorința de a le "arată lor". Cam asta e filozofia după care îmi guvernez existența. Dacă fac bine sau este alegerea mea, dar în 27 de ani se șoferie, ultimii 15 intensi pentru că așa îmi câștig existența, nu am avut decât o tamponare, și nu din vina mea, și două amenzi de circulație. În opinia mea înseamnă ceva. Nu sunt șofer profesionist, deci nu sunt plătit ca șofer, însă ce fac eu implică mult deplasările în București, pe toate intervalele orare, zonele limitrofe lui și județele proxime, și natura acestui job implică condus dinamic și în condiții de stres ridicat. Deci, cu mașina personală nu îmi mai trebuie "adrenalină". Sper că am lămurit ce era de lămurit și depășim momentul.1 point
-
Ala e A3, Bucuresti - Ploiesti Nu conteaza ca parapetele este la nivelul farurilor, la matrix sau led adaptiv, deoarece nu mai decupeaza tir-ul din sens opus, sistemul nedetectand lumina farurilor acestora. revenind, nu te sfatuiesc sa te uiti la alta masina, brand etc, dar, personal, 50k eur pentru o Octavia, eu nu as da1 point
-
1 point
-
Problema in Ro sunt lipsa de fapt de respectare a limitelor de viteza vs vest, chiar si pe autostrazile pe care le avem. Am avut 122, 150 si acum 310cp. Cu toate am mers la fel..faptul ca poti face o depasire mai rapid nu inseamna ca trebuie sa si faci acea depasire. In momentul in care niste cp in plus te scot dintr-o situatie, inseamna ca nu a fost safe, ci ca te-au scos dintr-o situatie periculoasa in care te-ai pus singur.1 point
-
@tbege mild-hibridu e trecut in CIV ca hibrid deci beneficiaza de toate facilitatile. Facilitatile (ca si impozitele) sunt decise (ajustate) de autoritatile locale. In B reducerea e de 95%, deci un V6 3l cu beltstarter plateste cam 110lei. In Curtea de Arges reducerea e de doar 50%, adica plateste vreo 1100 de lei (sumele sunt aproximative).1 point
-
Si eu recomand orice far LED adaptiv, ajuta foarte mult noaptea. Referitor la orbire, farurile in sine nu au nicio problema, ci este datorata faptului ca, in Romania, nu exista separatoare de sens standardizate, in speta sunt mai mici, mai mari, mai inalte, mai joase etc, iar in special cand se circula pe banda 2, sistemul nu detecteaza lumina farurilor de la tiruri, fiind pozitionate jos. Pe banda 1 sau cu circulatie intensa, problema n am observat sa existe. Cel mai mult, pentru mine, utilitatea lor este data pe DN-uri, DJ-uri etc1 point
-
Nu am vrut să scriu o nuvelă 😂 Normal că stau în față și ca fapt divers inclusiv la mine pornesc extrem de rar. Nu s-au plâns pasagerii în contextul în care am fost și la munte/ski și era friguț afară. Dar când te primește mașina preîncălzită nu mai contează că scaunele sunt calde sau nu.1 point
-
Daca o Skoda ajunge pe la 50k, nu mai bine Arteon SB 2.0TDI 4m dsg cu dotari de bun simt? Riscul la orice masina, dar mai ales cele care nu sunt premium este sa aiba optionale care ridica foarte mult pretul, calitatea ramand insa aceeasi.1 point
-
@Gabriel*77 cu ce argumente poti veni, cand tu nici macar nu ai avut optinunea pe masina, si din start e inutila? Ca nu iti trebuie tie, aia e una, dar crezi ca toti cu clime pe 3/4 zone sunt prosti de le pun pe masini? Eu iti zic ca oul e rosu, si tu insisti ca el e patrat. Cam la asta se reduce discutia. Suntem destui pe forum care ti-au zis ca simt diferenta intre fata/spate la clima, pentru putinul de 2-3 grade cat e diferenta, si tu tot o dai cu 3mc si basini. Credeam ca e un forum mai profesionist... Gigel consilieru e acolo sa vanda, nu sa-ti caute tie cel mai bun interes de multe ori, ca mai exista si exceptii, da se poate. Nu le stiu pe toate, si nici nu cred ca am sustinut asa ceva, dar si sa tot insisti ca ceva nu e bun, cand nici nu ai probat, mi se pare lipsa de respect fata de colegii de forum. Ca excesul de tehnologie poate dauna, corect, dar nu toate sunt facute sa te incurce. Daca tu ai impresia ca ai 3 5 10 sisteme pe masina, si o face masina autonoma, tu dormind la volan, sau citind o carte, e stric problema ta ca sofer. Cand te sui la volan trebuie sa stii ce ai de facut. Daca nu, mai bine te lasi de soferie. Hai ca ma opresc aici, cred ca s-au discutat destule pe subiect.1 point
-
A ascultat, dar pana isi recupereaza banii investiti in noile modele de clima mai dureaza 😉 Peste 10 ani poate le vor reimplementa...1 point
-
o sa porneasca cu el.... dar trebuie scris noul injector - se foloseste codul de pe el, procedura dureaza cateva minute.1 point
-
1 point
-
0 points
-
@sig.daniel94 Nu stiu daca vei putea codifica injectoarele asa cum le ai acum,unele au 6 digiti in cod,altele dupa cum vad au 7 digiti,deci alta norma.Inainte sa scrii codurile care le au injectoarele,copiaza,poza,etc,codurile scrise in ECU. Roaga pe cineva sa iti caute dupa VIN ce injectoare ar trebui sa pui. Pentru mai multe detalii,pune aici pe forum ,marca,si referinta injectorului. Niste poza ca sa te ajute ...0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00