Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.04.2023 în toate secţiunile
-
@Gabriel*77 cu ce argumente poti veni, cand tu nici macar nu ai avut optinunea pe masina, si din start e inutila? Ca nu iti trebuie tie, aia e una, dar crezi ca toti cu clime pe 3/4 zone sunt prosti de le pun pe masini? Eu iti zic ca oul e rosu, si tu insisti ca el e patrat. Cam la asta se reduce discutia. Suntem destui pe forum care ti-au zis ca simt diferenta intre fata/spate la clima, pentru putinul de 2-3 grade cat e diferenta, si tu tot o dai cu 3mc si basini. Credeam ca e un forum mai profesionist... Gigel consilieru e acolo sa vanda, nu sa-ti caute tie cel mai bun interes de multe ori, ca mai exista si exceptii, da se poate. Nu le stiu pe toate, si nici nu cred ca am sustinut asa ceva, dar si sa tot insisti ca ceva nu e bun, cand nici nu ai probat, mi se pare lipsa de respect fata de colegii de forum. Ca excesul de tehnologie poate dauna, corect, dar nu toate sunt facute sa te incurce. Daca tu ai impresia ca ai 3 5 10 sisteme pe masina, si o face masina autonoma, tu dormind la volan, sau citind o carte, e stric problema ta ca sofer. Cand te sui la volan trebuie sa stii ce ai de facut. Daca nu, mai bine te lasi de soferie. Hai ca ma opresc aici, cred ca s-au discutat destule pe subiect.4 points
-
@acidone77Ai înțeles eronat. Am spus că din punctul meu de vedere sunt inutile unele opționale, nicidecum că nu i-ar fi lui utile și după cum am tot afirmat, am venit cu argumente și l-am sfătuit să aleagă ce îi place. Nu încerca să mă convingi cu clima în trei zone, chiar dacă ai tu pe mașină, că nu reușești. E o chestiune ce ține de fizică. Este ca și cum mi-ai spune că cei din spate au aerul mai curat dat fiind faptul că au mai multe filtre care îl purifică. Pe bune? Nu înțelegi că în mașină dacă dai o baștină miroase și la motor? În 3 m cubi e fix pix în opinia mea. Dacă la tine se cunoaște o diferență, și mă bucur pentru tine, să o folosești cu plăcere. Eu unul am ales să NU dau banii pe așa ceva pentru că nu îi văd rostul. Gigel consilieru' de asta e pus acolo și plătit, că nu am vorbit cu portarul, să știe ce să îți explice în caz că ai nelămuriri. Gigel consilieru' tot un VRS 4 avea ca mașină personală. Ție ți-a vândut mașina femeie de serviciu de la Skoda? Nu tot cu un consilier de vânzări ai vorbit și tu? Nu te-ai sfătuit cu el sau nu ai pus întrebări neștiind ce face sau nu face o opțiune? Sau te-ai născut în Skode full de le știi pe toate? Din experiență personală vorbesc și eu, nu din poveștile auzite de la bunici. Tot Octavia am și eu de 7 ani. Conduc zilnic în București și văd ce înseamnă "tehnologia" la mașinile noi și cam ce preocupări au cei care le conduc bazându-se, probabil ca și tine, că îi frânează mașina în timp ce scrolează pe Insta, atenția fiindu-i opțională. Nu tot ce e nou, scump și "cool" e și bun sau util, sau nu pentru toți. Asta se pare că nu înțelegi. Cu ce te ajută Head up display-ul? Ai ceasurile de bord în tavan? Și cu el și fără el noaptea, la drum lung, tot obosești. Ție ți se pare automata apogeul vieții. Mie nu și prefer manuala. De ce? Pentru că nu mă deranjează și nici nu îmi e lene să schimb vitezele indiferent de condițiile de trafic. Nu m-a deranjat niciodată și nu simt disconfort indiferent cât merg de mult. Am condus automate și NU sunt interset de ele. Dar, repet, asta este doar opinia mea. Încearcă să accepți sau să înțelegi și părerile altora pentru că nu tot ce îți place ție e adevărul absolut sau trebuie să fie. Dacă unii fac banii la ciocan, acasă, și își permit să-i arunce pe prostii inutile, este fix treaba lor. Nu am încercat decât să-i sfătuiesc să nu o facă folosind acei bani pe altceva. Dacă mă ascultă sau nu, iarăși e treaba lor.2 points
-
Pai tu spui ca NU e folositoare/utila optiunea de clima pe 3 zone, dar nici macar nu ai avut pe masina, nu ai testat, ti-ai bazat parerea pe ce a zis un consilier de vanzari. Serios? Pe asta ne bazam cand dam sfaturi altora ce optiuni sa-si puna sau nu pe o masina? In rest e logic ca fiecare o sa-si configureze masina asa cum doreste si cat il tine buzunarul, dar daca dai un sfat, macar da-l in functie de experienta personala, nu de ce ai auzit de la Gigel consilieru'. Si eu am auzit ca Bugatti Veyron is proaste, ca nu prea isi ia lumea, ca-n bancul ala. Daca ar fi dupa tine toti am merge cu loganuri 4x2 manuale, ca asa e mai ok... la alea nu crapa parbrizele, nu se strica cutia, n-au faruri matrix, n-au optionale inutile, n-au electronica sa-ti distraga atentia de la condus, e perfecta. Si chiar asa o fi, pentru unii. Hai ca o dam in penibil deja.2 points
-
La 50k buget poti intra pe la Audi/BMW si sa pleci cu un seria 3/4/a5 mai mult decat decent si probabil livrat in cateva luni sau chiar pe loc.2 points
-
Folositi aplicatia vag dpf de pe telefon ptr resetarea dpf-ului Soot mass calculated – este ca o “memorie de lunga durata” a timpului de incarcare cu funingine a DPF intre regenerari (tine cont si de valoarea inregistrata in oil-ash), ECU corecteaza cu pasi mici aceasta valoare functie de multi parametri de functionare ai motorului si este folosit ca o masura de prevenire a incarcarii excesive a DPF in cazul in care senzorul diferential este decalibrat (fara sa fie defect). Soot mass measured – un indice al incarcarii reale a DPF (daca senzorul diferential este ok ) si deci implicit si starea de functionare a motorului la momentul respectiv. Probleme: Daca intr-o perioada de timp soot mass measured creste rapid fata de calculated (motor cu probleme) atunci ECU va corecta rapid si soot mass calculated sa creasca rapid. Din pacate, dupa rezolvarea problemelor motorului, cand soot mass measured creste din nou lent, ECU nu mai corecteaza tot asa de rapid si valoarea soot mass calculated. Se pare ca nu exista o metoda de resetare a soot mass calculated si, cu cat motorul are mai multi kilometri cu atat valoarea soot mass calculated se corecteaza mai greu in minus. La resetarea valorii de “oil-ash” (DPF presupus nou), daca ECU vede o variatie de presiune diferentiala pe DPF alta decat ar trebui sa fie ca in cazul unui DPF nou, nu reseteaza si soot mass calculated, ba chiar mareste rata de crestere a soot mass calculated (nu se stie de ce, posibil o masura antipacalire din soft). Daca valoarea de la soot mass measured creste lent inseamna ca motorul functioneaza ok, indiferent de viteza de variatie a soot mass calculated. Intr-un timp mai lung pentru motoarele cu multi kilometri ar trebui sa scada treptat si viteza de crestere a soot mass calculated.2 points
-
@Gabriel*77 ce ne mai place sa ne dam cu parerea fara sa fi testat/avut vreodata pe vreo masina optionalele despre care discutam. Ca a spus reprezentantul, ca as spus vecinul... Clima 3 zone si scaune incalzite spate, am avut si am si pe actuala masina, si DA sunt foarte utile daca circuli cu cineva in spate. Si DA pot sa-ti confirm ca se simte o diferenta de temperatura, nu stiu la ce se asteapta fiecare, 10, 20 de grade diferenta poate, ceea ce e aberant, dar cat sa fie placut, 2-3 grade diferenta se simt! Webasto la fel. Pana nu ai pe masina si nu foloseste asa ceva macar o iarna, iar discutam povesti. HUD la fel, ai avut pe vreo masina sa vezi ca e de util sau nu? Daca o arzi doar prin oras, normal ca nu e util, dar cand faci km multi, o sa-i gasesti utilitatea. 4x4 la fel... nici n-are rost sa dezbatem subiectul. Parbrizul incalzit e fain, chiar daca ai casco, dar daca spargi 2-3 parbrize pe an, prin faptul ca circuli mult ( da se poate intampla ) o sa-ti creasca cota de asigurare de o sa vorbesti singur la un moment dat, de atata reparatii pe casco, si o sa tot schimbi asiguratorul an de an, sau la 2 ani ca nu te mai asigura. Da, stiu mai multe cazuri similare, si da tot din cauza parbrizelor sparte. Iesi mai ieftin overall cu WEBASTO, crede-ma. "Nu știu dacă mai există 2.0 tdi cu 190 cp în configuraror. Ăla ar fi fost ideal pentru el." De ce ar lua un motor de generatie mai veche ( noroc ca nu e in oferta, si oricum la skoda octavia era parca doar cel de 184cp daca nu ma insel ), cu 10cp in minus, cand are optiunea unui motor de generatie mai noua de 200cp? care e logica?2 points
-
În certificatul meu de garanție scrie explicit reprezentanță, nu altceva. Și mă îndoiesc că la alții ar scrie diferit sincer. În timpul în care mașina este în perioada de garanție orice lucrare efectuată în service non-reprezentanță POATE duce la pierderea/anularea garanției. Pentru mine ecuația e simplă. Ai ieșit din garanție? Faci ce și cum vrei, schimbi filtrele singur la 3 luni dacă vrei. Ești în garanție? Te duci la reprezentanță. NU discutăm aici de prețuri exagerate, eronate, etc., ci strict despre lucrări.1 point
-
N-am testat, dar cred ca diferenta de temperatura e sesizabila. Sa zicem ca pe fata sunt setate 21*C si pe spate 24*C. Cred ca cel din spate simte "briza" calda (in cazul de fata) avand parte de un debit de aer mai mare sau mai cald (decat ce ar ajunge in mod normal daca avea setat 21*C) atat la picioare cat si ce vine prin cotiera. Daca fluxul de aer nu bate spre pasagerul spate, atunci diferenta de temperatura resimtita e neglijabila.1 point
-
@stefan18 Pe scurt, recent trecut prin experienta comandarii unui model de Skoda (a 4-a din experienta mea de sofer). Octavia nu prea merita configurata la peste 35k Euro (pret final dupa toate reducerile posibile). Daca ai ales un Style cu motor de 2 litri, ceva dotari de siguranta si confort, musai suspensie independenta, orice ai mai pune peste nu iti va aduce beneficii reale, tot Octavia va ramane. Ce au vrut sa iti sugereze multi, si tu te-ai suparat putin, este ca daca tot accepti sa dai o suma mai mare, atunci deja incepi sa vezi optiuni mai interesante in sensul ca vei primi mai mult confort si dotari la plafonul de 40-50k Euro.1 point
-
Nu e off topic e de bun simt. Off topic sunt sfaturile sa-ti cumperi altceva. Trei zone din care doua sunt pentru fata. Intrebarea e cum se vor descurca cei din spate doar cu o zona?!1 point
-
Putin offtopic, dar nu pot sa nu constat ca de fiecare data cand cineva pune o intrebare legata de un anumit model la care s-a hotarat pe topic-uri de acest gen, vin raspunsuri "dar mai bine iti iei alta marca sau model; la banii astia nu merita". Cred ca cele mai pertinente raspunsuri sunt ale celor care au sau au avut masina respectiva. Astfel se evita situatii in care persoana care a pus intrebarea, ramane si mai debusolata in urma raspunsurilor primite.1 point
-
1 point
-
24755km actuali in bord... O revizie... Un schimb de ulei... Lichid de frane... Filtre... Un concediu pierdut la schi... Un drum pe Autobahn, singur, tronsoane fara limita de viteza... Un cadou pentru Transilvania Motor Ring... Cateva sesiuni cu echipa Danny Ungur... Nu are nimica de Motorsport masina... Insa vai vai ce fain a fost experienta, prima data pe un circuit la volan... Prima data in afara de Gran Turismo sa invat linii optime si franari... Prima data cu un suv cu pneuri de vara uzuale...masina stoc...insa miros un inceput grav de drum.... O pasiune veche, care as transformao in hobby... Si la final a fost "doar" dat de 300+ron din pompa omv - circuit - retur...prima experienta....nu am trackcar....sufletul surade....si reusit la final de zi sub 2min...fericit vazand ce progress a fost la final de sesiune fata de prima parte a zilei...ar merita parca parca alte placute de frane....un set de jante+anvelope track....pffffff https://imgur.com/ROycXlx https://imgur.com/8o04W6n LE: Si am uitat...lucrari pe garantie...surub brat usa sofer desfacut + comanda pentru schimb de volan - erori de travel assistent regulate, la diagnoza este senzorul de presiune de pe volan... LE***: rcz race crono am vrut sa uploadez sesiunea din app dar nu e accepted format + screenshot trackday -> next time cred ca achit si beneficiul de 50 ron sa apar mai profi1 point
-
Poate ajută pe cineva să descriu experiența mea cu schimbarea semnalizărilor. În primul rând, există două modele de lămpi de semnalizare : (1) cele cu luminare ambientală (cu bec W5W) și (2) cele fără luminare ambientală (au doar LED-urile pentru semnalizare). (1) are codul 1Z0 949 101 D. (2) are codul 1Z0 949 101 C. În al doilea rând, în perioada 2005-2006 semnalizatorul a venit cu modelul de mufă arătată mai sus. Se numește mufa JST JWPF proiectată pentru medii ude in care spațiul e redus. Sunt destul de peformante. ULTERIOR, mufa a fost schimbată cu una încorporată în carcasă (mai bună, din perspectiva mea). De aceea VW/Skoda au adăugat și adaptoare pentru trecerea între cele două mufe. Codurile sunt 1Z0 949 101 DD/1Z0 949 101 CC. În al treilea rând, producătorul OEM este Magnetti Marelli. Din păcate actualmente MM produce DOAR modelul fără lumină ambientală. Dacă aveți cu luminare ambientală și vreți acest model luați fie ALKAR (care e MULT inferior) sau alți producători similari. Dacă vreți OE sau OEM luați fie original de la Skoda, fie Magneti Marelli, dar FĂRĂ luminare ambientală. Eu am ales varianta 2, căci costul a fost 80 lei/lampă MM cu adaptor inclus în pachet (2 lămpi 160 lei), în vreme ce OE de la Skoda era cam 200 lei lampa+50 lei adaptorul original (2 lămpi 500 lei). Diferența mi s-a părut nejustificată. Dacă aveți modelul cu luminare ambientală și montați modelul fără luminare ambientală trebuie să modificați adaptorul, prin eliminarea mufei mamă cu 2 pini și să luați mufa mamă cu 3 pini de la lampa e pe mașină. Nu am vrut să ciopârțesc adaptorul, astfel încât am de-pin-at mufele (cu un ac, cu mare atenție, căutați pe net cum se de-pin-ează acești conectori) și astfel s-a rezolvat problema în mod elegant. Calitatea MM este una OE, este identic cu modelul original existent pe mașină (chiar se vede pe interior că are semnul Skoda șters), s-a potrivit perfect, fără lufturi. Sper să vă ajute!1 point
-
12.xyz km.... O revizie la 10.100km in valoare de 18.xyzron mai tarziu, Un consum mai altfel la un astfel de agregat din experienta mea personala pana acuma...#babydrive#puking Consum de Cluj-Pasul Prislop/ Viseu-Cluj, 3 adulti, R20, Sotie si Bebelus, AC, si muulta rabdare pe eco, masina incarcata inclusiv loc copilot, logistica completa bebe 11luni + 3 bagaje baietii de pe 2 roti, al 4 pe motor avea case-uri si si-a transportat singur bagajul pentru weekend Si o iesire a baietilor cand eram cu bebele la cinat, le-am dat cheile sa "vada", macar au tras cateva cadre Si ceva idle thingy... Un inceput fain de saptamana popor1 point
-
Am schimbat anul trecut tot kitul de ambreiaj cu un Sachs ce il cumparasem perosnal prin 2015 nou, cand incepuse sa troncane volant. Problema e ca pedala a ramas la fel de tare fiind foarte obositoare in oras. Pt mine ca barbat ar fi suportabil, dar e ebositor pentru sotie cat si la drum lung. Se poate rezolva prin schimbarea rulemntului de presiune? sau e prost kitul? Acum, dupa ~23000km a inceput sa bata iar putin, se simte si in pedala. @Ciprian01 ce marca ai montat pe CAYC?1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00