Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.04.2023 în toate secţiunile

  1. 24755km actuali in bord... O revizie... Un schimb de ulei... Lichid de frane... Filtre... Un concediu pierdut la schi... Un drum pe Autobahn, singur, tronsoane fara limita de viteza... Un cadou pentru Transilvania Motor Ring... Cateva sesiuni cu echipa Danny Ungur... Nu are nimica de Motorsport masina... Insa vai vai ce fain a fost experienta, prima data pe un circuit la volan... Prima data in afara de Gran Turismo sa invat linii optime si franari... Prima data cu un suv cu pneuri de vara uzuale...masina stoc...insa miros un inceput grav de drum.... O pasiune veche, care as transformao in hobby... Si la final a fost "doar" dat de 300+ron din pompa omv - circuit - retur...prima experienta....nu am trackcar....sufletul surade....si reusit la final de zi sub 2min...fericit vazand ce progress a fost la final de sesiune fata de prima parte a zilei...ar merita parca parca alte placute de frane....un set de jante+anvelope track....pffffff https://imgur.com/ROycXlx https://imgur.com/8o04W6n LE: Si am uitat...lucrari pe garantie...surub brat usa sofer desfacut + comanda pentru schimb de volan - erori de travel assistent regulate, la diagnoza este senzorul de presiune de pe volan... LE***: rcz race crono am vrut sa uploadez sesiunea din app dar nu e accepted format + screenshot trackday -> next time cred ca achit si beneficiul de 50 ron sa apar mai profi
    7 points
  2. Mai circul un pic cu masina si mai descopar chestii , zgomote sau lucruri care nu merg neaparat perfect. Le trec pe lista pentru remediere ( pornire greioaie, o eroare de engine check sau motorasul v71 care face zgomot). Intre timp o plimbare la spalatorie. Am adaugat "noua " cutie sigurante si " noua" cutie baterie. Back to stock. 😁
    3 points
  3. Mareste volumul din telefon atunci cand "vorbeste" Waze sau Google Maps.
    2 points
  4. Interesant proiect inceput, in speta la cum ai intretinuto pana acuma, when it's your baby, why not
    2 points
  5. mult mai importante decat carcasa de baterie (eu am renuntat, ca mi-ar trebui de diesel, umblu de ceva vreme cu baterie de 74, care nu incape in carcasa de benzinar) sunt plasticele de la priza de aer a motorului - topicul Golfului meu pe la pagina 8. Le gasesti pe la dezmembrari, fara mari probleme
    2 points
  6. La 50k buget poti intra pe la Audi/BMW si sa pleci cu un seria 3/4/a5 mai mult decat decent si probabil livrat in cateva luni sau chiar pe loc.
    1 point
  7. Da un restart la telefon si la Mib
    1 point
  8. Daca permite bugetul ia clar 200cp cu 4x4 si DSG, fara sa stai pe ganduri. Daca nu ai copil, si sunteti 90-95% din timp maxim 2 in masina, poti renunta la clima spate/scaune spate incalzite. Dar as pune webasto, dupa ce te obisnuiesti sa-l folosesti, o sa-si merite toti banii, chiar in cele 5-10 ori cand il folosesti, mai ales iarna, la munte, sa se sui in masina calda, si dezghetata... priceless
    1 point
  9. Cred ca depinde de dimensiunea bateriei. Daca incape in cutia de diesel ( fiind cea mai mare). @mad_katBanuiesc ca te referi la astea : Nu sunt inca montate sa am acces la mufele faruriile pentru a le pot schima cu unele noi.
    1 point
  10. Daca sta doar in garaj nu merita incalzirea stationara. In diferenta de 2500eur nu ai doar look-ul de la rs ci si putere mai mare, sistemul 4x4 si suspensia independenta pe spate.
    1 point
  11. salutare am fost si eu in tabara celor nemultumiti de Canton ( mai ales pe partea de bass ). am adaugat un amplificator separat + subwoofer legate direct la cablul original de subwoofer din portbagaj ( ESX QL750 + ESX QXB10 ) si sunt extrem de multumit.
    1 point
  12. daca ii merge rcd330g cu amplificatorul de sunet.
    1 point
  13. Salut! A venit momentul sa mai adaug in familie inca o masina, momentan detin un Audi Q2 din 2021, insa, spatiul isi spune cuvantul, Q2-ul ramane si el, insa doresc inca o masina o idee mai spatioasa :). M-am orientat catre o Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4X4, de ce diesel..? nu o sa intru in detalii, pur si simplu aceasta motorizare se potriveste nevoilor mele. Ca si dotari.. nu stiu daca trebuie sa mai adaug ceva? ori sa scot? momentan am configuratia asa : - Vopsea Graphite Grey - Tapiterie Suedia - Jante Aliaj 19 Altair antracit - Airbag-uri laterale spate - Challange + Pack ce include ( Dynamic Chassis Control, ACC,Senzori fata/spate, Oglinzi pliabile cu functie de memorie, Side Assist, Scaune fata ergonomice, electrice cu functie de memorie, masaj si sistem de ajustare a lungimii sezutului, Camera Video Spate ) - Climatronic - Crew Protect Assist - Geamuri laterale fata cu protectie - Head Up Display - Kessy + Alarma - Pachet Sun and Pack - Parbriz incalzit - Proiectoare ceata LED - Scaune fata/spate incalzite - Sistem Navigatie Columbus - Trapa portbagaj electrica Cam asta am bifat, daca aveti ceva recomandari despre dotari ce trebuie adaugate ori despre configuratie, astept mesajele voastre !
    1 point
  14. Am facut si a 4-a revizie, in reprezentanta la 46000km. A, si am verificat daca masina se afla in lista cu probleme airbag dar se pare ca a scapat, problemele sunt pana in 2017.
    1 point
  15. Boonnn... am revenit. Cu o mare lipsa de inspiratie ;))) In ultimele 2 weekenduri m-am invartit mai mult pe langa casa din motive de ploaie... Weekendu trecut (aka acum 2 weekenduri) am comandat un set de anvelope Crossclimate 2 205 55 R16 91W pentru baba (aka masina sotiei). Le montez la vulcanizarea din colt si duc rotile de iarna la depozit (tre sa le pun pe olx). Primele impresii au fost mixte... dar aia e, obisnuit cu 225-uri ;)) Mai trec niste zile... vine weekendu, aveam planuri de plimbareala pe munte... la munte nisese grav. Grav de tot. Luam baba (dupa ce arunc o lopata de zapada, vreo 2 sufe si laturile de zapada) si mergem sa revedem Pestera Ialomicioarei (pentru junior era prima vizita). In sfarsit, purcedem la drum in dimineata de Florii, drumul neasteptat de liber dar... plin de radare in miscare. Pe sensul opus ;)) Scapam la mustata de un near-miss cu un bembe cu volan in torpedou si... cam aia, scapam de civilizatie (Glod) si iesim pe drum liber unde pot observa mai bine anvelopele. Comparandu-le cu Premium Contact 5 sunt... tot pe acolo. Drumul e relativ usor, caii sunt putini... nimic special de raportat. Facem stanga pe Transbucegi, din nou libeeeeeeeeerrrrrrr pana la Dichiu, anvelopele se comporta excelent. Coboram spre Zanoaga - Bolboci cu un iepure (Passat B5) in fata... foarte util pentru ca drumul s-a stricat destul de tare fata de ultima vizita. De la Bolboci la Padina drumul mic e inchis (oricum e muci) asa ca mergem pe drumul nou (anuntat cu surle si trambite de catre CJ DB... ) e asfaltat doar 2 treimi si gheata si noroi pe portiunile neasfaltate. Numai bine, zic, imi fac o idee. Ajungem la telelecabina, admiram peisajul, de la Salvamont iese nene (spre rusinea mea nu i-am retinut numele) si i-am citit groaza pe chip, credea ca am de gand sa urc pe munte in blugi ;)) Zi nu, doar admiram peisajul si ne ducem la grota/pestera. Nu am venit cu gand de scandal azi. Ne intoarcem la manastire, n-am curaj sa las masina in vale, parcarea era plina de zapada asa ca o trag mai aproape de un gard. Pana se echipeaza familionul am timp sa mai admir o data peisajul. Coboram in curtea manastirii, ne ducem la lacul cu pesti (imi facea cu ochiu un sturion de acolo ;)) ) si, lipa-lipa, pornim pe trepte in jos spre Ialomita. Ne bulgarim putin si purcedem spre pestera. Juniorul era... WOW! Ce misto!!! Intram in schit (bisericuta) si zice: "aici v-ati cununat voi, mami si tati?". Yuppp! ;)) Luam bilete, vizitam pestera... iesim. Ne mai invartim nitel si apare intrebarea: noi ce mancam? Mergem la hotel sau mergem in Targoviste? Pana la urma, cu majoritate simpla, decidem ca mergem in Targoviste. Luam iar noroaiele la roata si la o intersesctie vad ca drumul spre Sanatoriu e plin cu zapada. Zic testam anvelopele? Le testam ca avem de toate la noi... si lopata, si lanturi si sufe... Mergem putin si cand se lateste drumul, ne intoarcem. Intram pe zapada, cu TCS ON si... parca nu e ce trebuie. Fata de rosie, n-am XDS, n-am mod snow/offroad doar ambreiaj si atat. Mergem ce mergem si nefasta imi zice... ce aveai in cutia aia de carton din portbagaj, ca am lasat-o acasa. Pe toti zeiii!! @!#$$%@$$Q$$!!!! Nimic important... lanturile, lopata si sufele. #aideplnnnnnn... unde intoarcem? Ca acolo unde stiam eu, erau sleauri de intram cu toata masina in ele. Deci aia e... da-i inainte.... 19km... 18km... 17km... 15km... urcare usoara.... aici ramanem... la primavara o mai scoatem (noroc ca am tot intalnit offroadere asa ca nu era chiar atat de negru dracul. Doar maro in dungi). Continuam sa urcam (cu TCS OFF) pana cand... incepem sa coboram... vreo 20 de min mai tarziu incep sa apara si primele semne de civilizatie. Zic "aproape am scapat". Aproape. Undeva in zapada, zdranc! era ascuns un cataroi... ma uit in bord nimic la presiune, nimic la apa... in spate nicio pata pe zapada. Hai ca am avut noroc. Am scapat si din asta. Iesim in DNeu lihniti de foame. Pe drum, imi amintesc sa aveam o "candela" la mine si facem pitstop ca sa vizitam un prieten de ziua lui. Aprindem lumanarea si mergem mai departe. Abia atunci am vazut in ce hal era masina ;)) Ajungem (intr-un final) la locul decis (am mai testat putin suportul lateral al anvelopelor ca... drumul era iarasi liber), comandam.... ce comandam? Hmm.... ce sa comandam? Pizza casei? Pizza casei. Stam ce stam si vin pizzele. Ma uit la ele... zic "asta nu e pizza casei! sau ati schimbat meniul?" Exact! Mai comandam una pentru junior (nu suporta chestiile verzi) si... aia e. Platim... plecam spre casa. Am uitat sa zic, pana acasa inca 3 radare in miscare. Clienti... cacalau Maria ta. Ajung acasa, ma ia o stare asa ciudatica de la stomac, intreb copilu': au fost colegi bolnavi saptamana asta la gradinita? La care el incepe sa ii insire... #aidepln iar iau closetu in brate (cel mai bun prieten in situatiile astea). Dorm si nu prea, ma trezesc mai obosit decat m-am bagat la somn si cam aia e. Carbune, ibuprofen si ceauri peste ceaiuri. - va urma -
    1 point
  16. Un mic update si pe aici. Masina a ajuns la 26k km fara probleme semnificative de raportat. Urmeaza sa fie schimbat un furtunas la spalatorul de luneta fiindca nu mai tine bine o supapa si curge lichid dupa spalare iar unul dintre proiectoarele de la oglinda care afiseaza acel desen (cel ce seamana cu sigla Renault ) cum trebuie. Intre timp a ajuns inlocuitorul ei asa ca masina este de vanzare.
    1 point
  17. Domnilor, As propune un sticky sau un DYI pentru potentialii "audiofili" dintre noi care detin o Skoda cu Canton si nu sunt deloc multumiti de bass-ul din portbagaj si fie vor sa il imbunatateasca fie sa il upgradeze dar cunosc probrlema de Speaker Check daca rezistenta nu este prezenta in valoarea asteptata de amplificator. Amplificatorul cat si difuzorul din portbagaj sunt de 2X8Ohm si 100W pe canal. Orice rezistenta suplimentara 2X4Ohm etc va praji finalii amplificatorului, in timp, deci nu incercati retrofituri de acest tip. Pentru oricine nu doreste un upgrade ci doar o imbunatatire a sunetului si a bass-ului prezent atat in cabina cat si in portbagaj, inversati polaritatea din mufa care intra in subwoofer. Pe scurt puneti + la - si + la - in mufa. Da, suna stupid, nu e normal dar din pacate polaritatea acestui minunat subwoofer este inversata. Sunt destule topic-uri pe forumurile externe, unii chiar au construit cabluri mufate plug and play pentru inversarea polaritatii. Pentru cei care doresc sa faca un upgrade cu un sub amplificat, amplif+sub, veti avea nevoie de Helix AAC.3HP (atentie, trebuie sa fie HP). Acest adaptor Hi-Low este alimentat cu 12V (bricheta, contact, cum vreti voi) si semnalul audio extras din mufa care intra in subwoofer. Nu veti avea erori, canalul de subwoofer va fi perfect functional, permanent. Acum, unde de fapt devine si interesant, la cuplarea si alimentarea cu polaritatea "corecta" conform diagramei instalatiei electrice, subwooferul aftermarket avea un Clip major si suna destul de spart, lipsind frecventele intre 40 si 60HZ. Clipping-ul era atat de agresiv incat intra amplificatorul in protectie. Dupa N ore, zile, pierdute am decis in aceasta seara sa inversez polaritatea (asa cum am citit si pe alte forumuri) semnalului care alimenteaza adaptorul Helix. Practic am inversat firele asa cum am spus mai sus. In mufa, 1,2,3,4 devin 4,3,2,1. Aceasta miscare a adus subwooferul la viata, fara clipping cu bass profund si curat, asa cum era normal sa fie. Toate testele cu sub AM au fost efectuate pe Skoda Octavia NX3 (4) iar inversarea in cadrul subooferului original a fost efectuata si pe 5E3 unde nu am instalat sub after-market si am pastrat sub-ul original. Sper sa va fie utila aceasta informatie, valabila si pe Octavia, Superb, Kodiaq (Orice sistem Canton montat pe Skoda).
    1 point
  18. Nu mai sunt permise diferente de pret intre brokeri de cativa ani. Intri pe un site gen emag, introduci datele si ce pret iti returneaza acela este valabil la toti brokerii Iar aia cu asigurarea pe 6 luni mai scumpa decat cea pe un an este probabil capcana de marketing. Sunt multe persoane care cer din start pe 6 luni crezand ca platesc la jumate
    1 point
  19. Consumul e doar unul dintre elemente, ma deranjeaza ca e departe de cifrele oficiale, dar mai mult ma deranjeaza comparatia cu alte masini (nu prea stau sa ma uit ma la indicatiile din bord/consum instant.....e de ajuns sa ai un mic deal/o mica panta, important e consumul la pompa): - din motive exceptionale, am efectuat acelasi traseu acasa/munca 3 zile (aprox.600 km) cu o ateca 2.0 190 cp 4x4/acelasi stil de condus, care spre stupoarea mea, consuma cu vreo 0.7-0.8 litri mai mult, dar e mult mai inalta, mai grea, motor mai mare/puternic (nu suna ca un aspirator, ca cel de 1.5), 4x4......de aici concluzia ca nu merita 1.5 tsi pe aceasta caroserie /X1 cu motor de 2 litri benzina e si mai economic/am mai vazut un qashqai cu motor de reno, si acolo iesi mai bine. Cred ca per total, motorul de 2 litri consuma poate cu 1 litru mai mult , adica vorbim de poate 3000 euro in plus la vreo 100000 km (diferenta de consum, asigurare-calculul nu e pt Romania), sub 8 % din valoarea de achizitie, dar e alta masina -eu nu prea depasesc 133 km/h , pilot automat, asa ca nu ma intereseaza/nu m-a interesat cat consuma peste; am mers pe autostrazi unde e legal sa depasesti aceasta viteza, insa durate scurte, nu imi place galagia-pneuri/vant/motor (peste 160km/h e galagie, la 180 km/h e insuportabil pentru mine)- nu iti pot confirma mare lucru, dar in mod sigur te apropii de 10 %; -ACC cred ca ar putea fi optimizat, in ideea in care e reglat la distanta minima fata de masina din fata, tot franeaza cam devreme/brusc/intempestiv, ca apoi sa accelereze un pic cam brusc (modul confort)- cred ca si asta joaca un rol.
    1 point
  20. Nu mai sunt alte variante, daca ai totul ok
    0 points
  21. 0 points
  22. la tine nu apare sa fie afectata.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!