Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.04.2023 în toate secţiunile

  1. Foto recente -urmeaza vopsit etrierii -intre timp am montat o interfata bluetooth prin mufa AMI ce permite redarea muzicii din telefon
    2 points
  2. Mișto povestea... mentenanță la greu, dar lichidul nu îl schimbi oricum la doua ani? Și ia-o ușor cu frâna, să nu iti rămână pielea de pe volan între dinți.
    1 point
  3. Inseamna ca spuma activa are continut mare de soda caustica, altfel nu prea are sanse sa indeparteze "traffic film-ul" fara atingere cu o manusa, burete sau microfibra pentru spalare.
    1 point
  4. Cine mai zice ca anvelope all weather exista doar pentru a nu lua amenda iarna, ma-sa… revin ;)))
    1 point
  5. Corect, nici nu merită osteneala având în vedere că se găsește ulei VAG în bidon de 5l sub 200 de lei la magazine de piese și oricum nimeni de-aici nu-l ține în motor mai mult de un an sau 15k...
    1 point
  6. Delphi si Denso au pe la 3 bari,vdo si bosch 8..10 bar.Daca injectoarele nu primesc impulsuri,e ca si cind ar fi pe raft la magazin,nu fac nimic.Noi cind pregatim injectoarele piezo,le lasam amorsate pentru client,dar chiar si asa,unii nu stiu cum sa lucreze cu ele,si dau la cheie pina iese fum din electromotor,dar multe nu pornesc. pardon,te refereai la pompa...am specificat,bagi spray de curatat contacte electrice in ea,ala este si lubricant printre altele,dar si curata.
    1 point
  7. "Numai" 12,4 m distanta de franare pe umed intre CP7 si King...Digisport 1, adica intri sub remorca TIR-ului si te opresti in dreptul cabinei. Merita fiecare banut in plus o anvelopa buna.
    1 point
  8. Na, am ajuns la un alt schimb de ulei. Ravenol VMO 5W40 - 5l Filtru ulei Mann Filtru Aer Mann Filtru Polen Mann, antibacterian si anti alergeni, ca tot vine primavara si vara cu ale lor alergeni. total :370 ron. Manopera... 50 lei, facuta la un amic in garaj. cu ocazia asta am reetansat si baia de ulei + capacul de sus de la culbutori + schimbat 2 garnituri mici de la caseta de directie. Si am scapat de o mare parte din scurgeri. La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura (ca se gaseste) insa din pacate, tot la aia veche am ajuns ca aia noua curgea de numa. Ramane sa caut alt capac...sau capac nou (dureros de scump - aprox 800 lei). Si ca am ajuns la aproape 350K km, trebuie sa fac si distributia. Si pt ca axa cu came arata cam asa, facem si axa cu came: Asadar, comandat: kit distributie - 505 lei conti pompa apa - 168 lei hepu ax came - 738 lei kolbenschmidt simering ax came 1 bucata - 28 lei elring cuzineti ax - 182 lei glyco culbutori - 35 lei bucata ina - 8 bucati. (Ina Black) simering supapa - 3 lei buc victor reinz 8 bucati. Sper ca pe sapt viitoare canva sa reusim sa le punem. Pana atunci, facem km... si tot facem. 347K and still counting 17500 km de cand avem DSG.
    1 point
  9. Experienta mea pe persoana fizica cu masina platita din surse proprii: Fabrica ofera discount la 2 pachete interesante de optiuni si mai are si dealerul o mica marja, daca te intelegi bine cu ei. Eu chiar am ramas surprins sa constat ca ai mai multe reduceri la un Kodiaq decat la Octavia. Diferenta de pret a fost sub 2000 Euro pentru Kodi fata de Octavia configurata asemanator, cu acelasi motor (2.0 TSI, AWD, DSG).
    1 point
  10. Si-au mai trecut ani, iar calitatea e aceasi. N-am sa va povestesc despre schimburi de ulei si filtre, ca astfel de operatiuni n-ar trebui sa puna probleme unui service, ci am sa va povestesc cum au dat de cap unei probleme legate de disparitia anitgelului la un Golf 7 2.0D (150 CP). De fapt, antigelul era dat afara din vas, iar, dupa ce se racea motorul, se aprindea martorul de lipsa lichid racire. Am facut test de presiune instalatie, am verificat-o in service autorizat, dar, degeaba - nu reusea nimeni sa-i dea de cap - iar recomandarea cea mai des intalnita era sa desfacem motorul. Asa, am ajuns la Buzau, iar, diagnosticul a fost pus in 4 ore (multumita lui Cornel) - silicatul din instalatie a plecat la plimbare si a colmatat instalatia - s-a lasat cu spalare instalatie, inlocuit radiator si cateva furtune plus distributia, dar, rezultatul a fost cel promis - masina a functionat impecabil dupa. Un mare plus pentru ei, chiar daca vremurile sunt cum sunt.
    0 points
  11. Piezo VDO Continental au 1...1,5 bar pe retur. Daca scoti conectorii de la injectoare si dai la automat nu se mai freaca componentele pompei?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!