Long time no update
Masina a implinit 60.000km si de la ultimu update pana acum a facut de toate, de la facut pe duba, la facut pe racheta la Otopeni
In ultima postare nu stiam daca are vreo problema pompa de apa/termostatul. S-a dovedit ca e in regula, lichidul scazuse din vas pt ca s-a mai aerisit sistemul. Knocks on wood pe viitor :).
Pana acum am facut doar mentenanta la intervale de preventie(cam jumatate din ce spune "cartea").
La 50k am facut a doua revizie haldex, de data asta am curatat si sita pompei. Chiar am fost surprins de cata mizerie era acolo. Posibil placebo, dar dupa revizie masina chiar pare sa cupleze spatele mai rapid, reducand subvirarea atunci cand mergi mai vesel pe viraje cu aderenta scazuta.
La 60k am facut o revizie mai mare si anume: ulei/filtre motor, bujii(OE VW 06K905601L), ulei cutie(Ulei DSG OE VW G055529A2 - 6 litri), schimb ulei diferentiale fata/spate (OE VW G052145S2 - 2 litri: 650ml diferential fata, 950ml diferential spate). La diferentiale am schimbat si suruburile (4x- N90281802). Am pus si codurile in caz ca are cineva nevoie.
Daca tot a venit caldura am zis sa inlocuiesc si anvelopele asa ca am sarit pe niste SportContact7. Multumita drumurilor patriei, toate cele 4 jante Pretoria au necesitat indreptare 🙄.
In revizia asta as fi vrut sa inlocuiesc si franele comandate deja de toamna trecuta, dar se pare ca cele stock rezista eroic, avand 2-3 trackdays la activ. Pana isi vor da duhul, cele noi o sa stea cuminti in dulap. Am mers pe discurile de pe pachetul performance(5Q0615301C) imperecheate cu niste placute DBA XP si lichid Castrol SRF. Urmeaza sa comand si niste furtunase metalice sa stiu ca am incheiat pe partea asta. Chiar sunt curios cat de mare o sa fie diferenta.
Acum, cireasa de pe tort, fix cum glumeam in primul post: "Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke )?"....well, I pulled the trigger on one. Norocul meu a fost sa il gasesc aproape de zona in care voiam sa fac un concediu, asa ca in loc sa merg cu avionul, am condus aproape 4000km.
Sus pe pasul Flexen:
Ceva masina muncitoreasca in Hallstatt :
Date calatorie:
De asemenea, ce moment mai bun de a face 60 de mii fix cand parchezi acasa
Evacuarea e aproape noua, fiind schimbata pe garantie acum cateva luni. Din fericire pentru mine, proprietarul a decis sa o schimbe cu un sistem fara catalizator, non resonated, cu clapeta extra sub masina si finala remus, care era pur si simplu mult prea zgomotoasa pt un daily. Zicea ca stie el un baiat la TUV
Dupa aproape 2 ani de cand am masina, parca in sfarsit suna cum trebuie. Ma gandesc sa incerc un resonator delete pt golaneala, dar nu stiu daca ma pot impaca si cu niste drone. BTW, la drum lung pe confort mi se pare mai silentioasa decat evacuarea stock.
LC sample:
Pops:
Ca planuri de viitor, urmeaza un detailing interior/exterior luna asta, posibil niste distantiere 10-12mm fata/spate, iar la toamna un retrofit de scut de alltrack in speranta ca nu o sa mai intre asa mult praf in compartimentul motor + extra protectia aferenta.
Momentan nu simt nevoia de putere extra, asa ca anul asta sigur ramane stock.