Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.04.2023 în toate secţiunile

  1. Am sunat pentru programare revizie anuala la Avia si am fost informat despre actiunea Takata Airbag recall asa ca imi vor schimba airbagul pe banii producatorului. Puteti verifica aici daca sunteti afectati: https://www.skoda-auto.com/services/recall-campaigns si direct https://recallactions.skoda-auto.com/004/en-com?_gl=1*1olh27m*GA4_ga*MmFmNjViZjQtMTlkZi00M2FhLTkzZDUtYjMwMjNjNzAzOWUz*GA4_ga_CR52PEW89M*MTY4MDgxNjQ0Ni4xLjEuMTY4MDgxNjUyNy4wLjAuMA.. Cred ca merita un pin sau un topic nou acest post, sa fie cat mai vizibil.
    2 points
  2. 2 points
  3. Pai acolo este si mai mare lista de posibilitati in ceea ce priveste modificarile 😂
    2 points
  4. Long time no update Masina a implinit 60.000km si de la ultimu update pana acum a facut de toate, de la facut pe duba, la facut pe racheta la Otopeni In ultima postare nu stiam daca are vreo problema pompa de apa/termostatul. S-a dovedit ca e in regula, lichidul scazuse din vas pt ca s-a mai aerisit sistemul. Knocks on wood pe viitor :). Pana acum am facut doar mentenanta la intervale de preventie(cam jumatate din ce spune "cartea"). La 50k am facut a doua revizie haldex, de data asta am curatat si sita pompei. Chiar am fost surprins de cata mizerie era acolo. Posibil placebo, dar dupa revizie masina chiar pare sa cupleze spatele mai rapid, reducand subvirarea atunci cand mergi mai vesel pe viraje cu aderenta scazuta. La 60k am facut o revizie mai mare si anume: ulei/filtre motor, bujii(OE VW 06K905601L), ulei cutie(Ulei DSG OE VW G055529A2 - 6 litri), schimb ulei diferentiale fata/spate (OE VW G052145S2 - 2 litri: 650ml diferential fata, 950ml diferential spate). La diferentiale am schimbat si suruburile (4x- N90281802). Am pus si codurile in caz ca are cineva nevoie. Daca tot a venit caldura am zis sa inlocuiesc si anvelopele asa ca am sarit pe niste SportContact7. Multumita drumurilor patriei, toate cele 4 jante Pretoria au necesitat indreptare 🙄. In revizia asta as fi vrut sa inlocuiesc si franele comandate deja de toamna trecuta, dar se pare ca cele stock rezista eroic, avand 2-3 trackdays la activ. Pana isi vor da duhul, cele noi o sa stea cuminti in dulap. Am mers pe discurile de pe pachetul performance(5Q0615301C) imperecheate cu niste placute DBA XP si lichid Castrol SRF. Urmeaza sa comand si niste furtunase metalice sa stiu ca am incheiat pe partea asta. Chiar sunt curios cat de mare o sa fie diferenta. Acum, cireasa de pe tort, fix cum glumeam in primul post: "Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke )?"....well, I pulled the trigger on one. Norocul meu a fost sa il gasesc aproape de zona in care voiam sa fac un concediu, asa ca in loc sa merg cu avionul, am condus aproape 4000km. Sus pe pasul Flexen: Ceva masina muncitoreasca in Hallstatt : Date calatorie: De asemenea, ce moment mai bun de a face 60 de mii fix cand parchezi acasa Evacuarea e aproape noua, fiind schimbata pe garantie acum cateva luni. Din fericire pentru mine, proprietarul a decis sa o schimbe cu un sistem fara catalizator, non resonated, cu clapeta extra sub masina si finala remus, care era pur si simplu mult prea zgomotoasa pt un daily. Zicea ca stie el un baiat la TUV Dupa aproape 2 ani de cand am masina, parca in sfarsit suna cum trebuie. Ma gandesc sa incerc un resonator delete pt golaneala, dar nu stiu daca ma pot impaca si cu niste drone. BTW, la drum lung pe confort mi se pare mai silentioasa decat evacuarea stock. LC sample: Pops: Ca planuri de viitor, urmeaza un detailing interior/exterior luna asta, posibil niste distantiere 10-12mm fata/spate, iar la toamna un retrofit de scut de alltrack in speranta ca nu o sa mai intre asa mult praf in compartimentul motor + extra protectia aferenta. Momentan nu simt nevoia de putere extra, asa ca anul asta sigur ramane stock.
    1 point
  5. Nu te potolesti... ce bine arata micii aia...
    1 point
  6. Sooo... long time no see, cum ar zice colegu din Paris ;)) Vinerea trecuta ma trezesc cu dor de duca. Cum singura locatie OK pe timp de ploaie in zona e toooocmai la Ocnele Mari (dupa o plimbare pe Dealu Negru) am zis ca mai bine dam o fuga la VT (Veliko Tarnavo). Zis zi facut, iau o bgVigneta VSD, anunt echipa, sabata dimineata la 0715 ii imbarcam. 3 ore mai tarziue eram in parcarea de la Cetate (vreo 3-4 localnici ne imbiaiu sa parcam la ei numa' ca nu pareau de incredere). Lasam rosia acolo (no pic) si... purcedem sa misunam. Desi ajung des pe acolo, e prima data cand am vazut cetatea. Spre rusinea mea. Apoi, ca in orice "sambata lenesa", mergem sa mancam ceva... Si, bineinteles, o inghetata Dupa ce ne-am plictisit de colindat pe stradute, am purces spre casa. Pe la 1900 deja leneveam. Din nou. Nimic special de remarcat. Liber in vama (si o mare lene de weekend), politia in BG era cam... asa.. lenesa, vreme frumoasa, asfalt decent... o zi buna. Cand sa adorm, un prieten imi aduce aminte ca avem treaba in Cozia (parcul national). La 0630 fac ochi, ma pregatesc, la 0645 o iau din loc. Facem un PitStop la Dedulesti pentru ceva proteina Ajungem in Calimanesti, facem dreapta pe centura, dreapta in Pausa pe forestier, lasam masinaStanisoara. Scot mapy.cz si decidem traseul. 16km mai tarziu si 1200m urcati (si coborati) eram la masina: 45 de min mai tarziu ne delectam cu niste proteina, tot pe Dedulesti. Restul drumului a fost OK, desi sambata seara, nimic special de raportat. Maine ploua
    1 point
  7. Cauta teste cat mai apropiate de dimensiunea ta, sau chiar in dimensiunea ta, sa-ti faci o idee. Dar cu Michelin, Good Year, sau gama premium, nu prea faci diferenta foarte mare la "performanta" daca stilul de condus e lejer. Singura diferenta in schimb o va face nivelul de zgomot, cauta o anvelopa cu nivel de zgomot cat mai redus.
    1 point
  8. trebuie urmatoarele: Mufa rapida-reductie de la 4mm la 6mm, cot rapid de 6 mm si 3-5 cm conducta(furtun) de plastic de 6mm. Mufele le-am luat de la un magazin de piese de camioane, cred ca au si conducta. Eu am avut conducta. Se elimina cotul alb incercuit in poza. In urma lui ramane conducta de 4, care vine de la rezervor. Am atasat reductia de la 4 la 6, apoi conducta de 6 si cotul. Conducta injectorului este de 6. Apoi am bricolat putin capacele care acopereau cotul original, pentru a intra cotul nou. Se putea si mai bine. Atentie, pe langa conducta care vine de la rezervor mai vin 2 fire cu un senzor in cap, care are un loc special in cele 2 capace care acopera cotul. Desfaceti cu atentie si rabdare cele 2 capace, are niste clipsuri, care la mine s-au rupt, oricum nu mai sunt de folos la rezultatul final.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!