Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.04.2023 în toate secţiunile

  1. Am sunat pentru programare revizie anuala la Avia si am fost informat despre actiunea Takata Airbag recall asa ca imi vor schimba airbagul pe banii producatorului. Puteti verifica aici daca sunteti afectati: https://www.skoda-auto.com/services/recall-campaigns si direct https://recallactions.skoda-auto.com/004/en-com?_gl=1*1olh27m*GA4_ga*MmFmNjViZjQtMTlkZi00M2FhLTkzZDUtYjMwMjNjNzAzOWUz*GA4_ga_CR52PEW89M*MTY4MDgxNjQ0Ni4xLjEuMTY4MDgxNjUyNy4wLjAuMA.. Cred ca merita un pin sau un topic nou acest post, sa fie cat mai vizibil.
    3 points
  2. Nu era mai simplu sa iei un 7R combi?
    2 points
  3. Au sosit si restul ingredientelor
    2 points
  4. Eu am facut ieri revizia si nu mi-au zis nimic..... Vad ca nu este afectata, sa speram ca asa este.
    1 point
  5. Piezo VDO Continental au 1...1,5 bar pe retur. Daca scoti conectorii de la injectoare si dai la automat nu se mai freaca componentele pompei?
    1 point
  6. Nu există în portierele spate. Nici măcar ca opțiune. Doar la picioare în spate.
    1 point
  7. "Numai" 12,4 m distanta de franare pe umed intre CP7 si King...Digisport 1, adica intri sub remorca TIR-ului si te opresti in dreptul cabinei. Merita fiecare banut in plus o anvelopa buna.
    1 point
  8. Am sunat si eu la dealer, si am fost informat ca si cazul in care masina are actiune de recall, s-ar putea sa nu se schimbe airbagul, se face o verificare fizica si abia apoi se decide daca se schimba sau nu. Au spus ca sunt multe loturi de airbag-uri gresite, dar sunt si unele loturi care au fost bune. Oricum trebuie sa mergi cu masina in service.
    1 point
  9. Nu este normal sa completezi intre schimburile de 15000km....
    1 point
  10. Domnilor, As propune un sticky sau un DYI pentru potentialii "audiofili" dintre noi care detin o Skoda cu Canton si nu sunt deloc multumiti de bass-ul din portbagaj si fie vor sa il imbunatateasca fie sa il upgradeze dar cunosc probrlema de Speaker Check daca rezistenta nu este prezenta in valoarea asteptata de amplificator. Amplificatorul cat si difuzorul din portbagaj sunt de 2X8Ohm si 100W pe canal. Orice rezistenta suplimentara 2X4Ohm etc va praji finalii amplificatorului, in timp, deci nu incercati retrofituri de acest tip. Pentru oricine nu doreste un upgrade ci doar o imbunatatire a sunetului si a bass-ului prezent atat in cabina cat si in portbagaj, inversati polaritatea din mufa care intra in subwoofer. Pe scurt puneti + la - si + la - in mufa. Da, suna stupid, nu e normal dar din pacate polaritatea acestui minunat subwoofer este inversata. Sunt destule topic-uri pe forumurile externe, unii chiar au construit cabluri mufate plug and play pentru inversarea polaritatii. Pentru cei care doresc sa faca un upgrade cu un sub amplificat, amplif+sub, veti avea nevoie de Helix AAC.3HP (atentie, trebuie sa fie HP). Acest adaptor Hi-Low este alimentat cu 12V (bricheta, contact, cum vreti voi) si semnalul audio extras din mufa care intra in subwoofer. Nu veti avea erori, canalul de subwoofer va fi perfect functional, permanent. Acum, unde de fapt devine si interesant, la cuplarea si alimentarea cu polaritatea "corecta" conform diagramei instalatiei electrice, subwooferul aftermarket avea un Clip major si suna destul de spart, lipsind frecventele intre 40 si 60HZ. Clipping-ul era atat de agresiv incat intra amplificatorul in protectie. Dupa N ore, zile, pierdute am decis in aceasta seara sa inversez polaritatea (asa cum am citit si pe alte forumuri) semnalului care alimenteaza adaptorul Helix. Practic am inversat firele asa cum am spus mai sus. In mufa, 1,2,3,4 devin 4,3,2,1. Aceasta miscare a adus subwooferul la viata, fara clipping cu bass profund si curat, asa cum era normal sa fie. Toate testele cu sub AM au fost efectuate pe Skoda Octavia NX3 (4) iar inversarea in cadrul subooferului original a fost efectuata si pe 5E3 unde nu am instalat sub after-market si am pastrat sub-ul original. Sper sa va fie utila aceasta informatie, valabila si pe Octavia, Superb, Kodiaq (Orice sistem Canton montat pe Skoda).
    1 point
  11. Wow! topicul e viu de 14 ani, cu peste 5000 de posturi! Concluzia mea, dupa multe experimente cu uleiurile de motocicleta de strada, e ca pentru zi de zi uleiul OEM e de obicei cel mai bun compromis. Pentru curse, preferinta pentru un ulei e intima ca o religie, fiecare cu a lui 🙂 Un weekend frumos!
    1 point
  12. A ascultat, dar pana isi recupereaza banii investiti in noile modele de clima mai dureaza 😉 Peste 10 ani poate le vor reimplementa...
    1 point
  13. Am achizitionat-o dupa site-ul Adesa acum 2 saptamani. Este fab 09.2019(model 2020), Xcellence 1.5tsi dsg(dq200), culoare alb, tractiune fata. O sa spun ce nu are ...: asistent faza lunga implcit citire semne circulatie, piele integrala (are o tapiterie din alcantara cu un fel de stofa), incalzire suplimentara webasto, incalzire parbriz si poate mai omit ceva , dar in rest are absolut toate dotarile din lista. Are 134.000 km. Pretul fara transport cu toate comisioanele incluse a fost de 15.680 Euro + TVA , iar transportul este 700 + TVA. Cred ca una peste alta cu inmatriculare si alte biz-bizuri (presuri, amortizoare capota, ornamente pedalier, etc) ajung la 20.000 Euro, mai scad jumatate din TVA...imi ramane net cam 18.500-19.000 Euro. Sincer nu m-am uitat pe site-uri gen olx, autovit la preturi pt ca nu am fost interesat de preturi din Romania. Cand va ajunge acasa am sa o prezint asa cum se cuvine . P.S. prima data ii voi schimba uleiul +toate filtrele indiferent de data ultimei revizii, anvelopele sunt Continental AllSeasons DOT 4622, sa vedem cum sta cu discurile si placutele de frana...iar de distributie am intrebat pt ca nu am gasit niciunde vreo informatie legata de schimbul acesteia.
    1 point
  14. @DB86CLP Mersi fain. 😁 Ieri seara am vrut sa pun si jantele. Deoarece acum 1 luna am montat noile cauciucuri si au stat in casa...mi-au cazut plumbii. 😄😄😄 Azi am fost sa le reechilibrez. 🫣
    1 point
  15. @SwatKat PS4/5 pe vara, PA4/5 pe iarna. 225 40ZR18 in cazul meu. Altceva nu mai pun pe masina. Pe masina sotiei, care se invarte doar in Bucuresti si pe langa, Crossclimate 2.
    1 point
  16. Buna ziua, Ma numesc Gabriel, locuiesc in Timisoara, si as vrea sa va prezint masina pe care am achizitionat-o, nu demult. Nu demult, m-am alaturat grupului detinatorilor de VW. Sa va spun povestea si cum am ajuns la aceasta masina pe care o detin momentan de 2 saptamani in care am facut 500 de km deja cu ea. Masina anterioara este un Renault Laguna 2 Facelift, cu care nu am avut multe probleme, ca sa spun de la ce am trecut la VW Golf. Am ales Variant deoarece avem nevoie de mai mult spatiu in portbagaj pentru carucior, diverse, etc. Bugetul pentru masina SH a fost de 15k de euro, in momentul de fata piata auto SH mi se pare foarte scumpa. Si din aceasta cauza nu am putut gasi ceva pe gustul meu si sa fie pe benzina. Initial am cautat Skoda Octavia sau VW Golf break, sa aibe faruri LED, anul fabricatiei mai mare sau egal cu 2017 si Android Auto, cutia automata a fost un bonus. Masina a fost cumparata de la reprezentanta VW din Germania (Rosenheim) si adusa pe platforma pana in Timisoara. Masina are urmatoarele dotari mai importante: Motor: 2.0 TDI 150hp Cutie automata DSG 7 Faruri Full LED Adaptive Scaune incalzite Pilot automat autoadaptiv Asistent la pastrarea benzii Asistent la coliziune din fata Asistent la iesirea din parcare cu spatele Asistent pentru unghiul mort Camera marsarier + senzori parcare fata spate. Multumesc
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!