Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.04.2023 în toate secţiunile

  1. Wow! topicul e viu de 14 ani, cu peste 5000 de posturi! Concluzia mea, dupa multe experimente cu uleiurile de motocicleta de strada, e ca pentru zi de zi uleiul OEM e de obicei cel mai bun compromis. Pentru curse, preferinta pentru un ulei e intima ca o religie, fiecare cu a lui 🙂 Un weekend frumos!
    1 point
  2. A ascultat, dar pana isi recupereaza banii investiti in noile modele de clima mai dureaza 😉 Peste 10 ani poate le vor reimplementa...
    1 point
  3. Se vede de la distanta ca e plin de mizerie,poate daca mareai un pic cu telefonul mobil il vedeai mai bine,si il curatai,scapai de cheltuiala,dar e bine si asa,oricum,pastreaza-l pe cel vechi,dar inainte de toate curata-l. Apropo,nu ai curatat rampa,nici tevile de combustibil ale injectoarelor,nici pompa prin interior,nici altceva din cite inteleg,crezi ca va dura mult acel regulator?Injectoarele care le ai pe masina sint piezoelectrice,si sint foarte pretentioase la depunerile din interior,cu timpul incep sa dea mai mult retur,masina pierde putere,creste consumul si emisiile,infunda mai repede filtrul de particule daca masina este dotata cu asa ceva,in putine cuvinte,ai luat o aspirina ca sa nu te mai doara capul,cind in realitate ar fi trebuit sa te odihnesti,chiar daca dura mai mult. In principiu,daca ai fi scos pompa de injectie,si ai fi curatat-o prin interior,apoi schimbai garniturile,si curatai tevile injectoarelor,dupa care puneai si un filtru de motorina nou si de calitate,ai fi facut o treaba buna cu putini bani. Nu te critic,te indemn sa continui lucrarea inceputa si sa iti faci un bine. Depunerile care le observ pe regulatorul tau,au acelasi aspect si in injectoare si in pompa care posibil sa fie CP4 si curind sa te lase in drum,si iti las si niste poze sa vezi cam cum ar putea sa arate piesele din injectorul tau cu acele depuneri.
    1 point
  4. Da, ai dreptate , poate sunt un pic prea exigent. Oricum am timp sa lucrez si sa fac totul asa cum imi place. Nu ma grabeste nimeni. Poate facem un meeting weekend-ul asta dar fara gagiciile de pe instagram. 😛 Am primit o cutie mica de baterie si o cutie de sigurante OEM in stare excelenta; cea aftermarket e cam jale.
    1 point
  5. Am rezolvat. De vina a fost spirala de la airbag. Am gasit un meserias care mi-a schimbat banda interioara. La casa piesa noua costa in jur de 500€.
    1 point
  6. Dupa cum stii...eu am construit acea schela...si te asigur ca e facuta sa reziste...sa reziste...sa reziste😂😂 Nu comentez ce e cu ea...cine a avut ideea...de ce asa...etc...noi doar am construit-o😂
    1 point
  7. Am primit oferta de continuare a asigurarii RCA de la Groupama si interesant, e mai ieftina cu 70 lei pe 12 luni decat una echivalenta Groupama pe aceeasi perioada cumparata de la un broker cu notorietate. Concluzia: faceti o calculatie si la sediul asiguratorului si poate economisiti de doua pizza...
    1 point
  8. Domnilor, As propune un sticky sau un DYI pentru potentialii "audiofili" dintre noi care detin o Skoda cu Canton si nu sunt deloc multumiti de bass-ul din portbagaj si fie vor sa il imbunatateasca fie sa il upgradeze dar cunosc probrlema de Speaker Check daca rezistenta nu este prezenta in valoarea asteptata de amplificator. Amplificatorul cat si difuzorul din portbagaj sunt de 2X8Ohm si 100W pe canal. Orice rezistenta suplimentara 2X4Ohm etc va praji finalii amplificatorului, in timp, deci nu incercati retrofituri de acest tip. Pentru oricine nu doreste un upgrade ci doar o imbunatatire a sunetului si a bass-ului prezent atat in cabina cat si in portbagaj, inversati polaritatea din mufa care intra in subwoofer. Pe scurt puneti + la - si + la - in mufa. Da, suna stupid, nu e normal dar din pacate polaritatea acestui minunat subwoofer este inversata. Sunt destule topic-uri pe forumurile externe, unii chiar au construit cabluri mufate plug and play pentru inversarea polaritatii. Pentru cei care doresc sa faca un upgrade cu un sub amplificat, amplif+sub, veti avea nevoie de Helix AAC.3HP (atentie, trebuie sa fie HP). Acest adaptor Hi-Low este alimentat cu 12V (bricheta, contact, cum vreti voi) si semnalul audio extras din mufa care intra in subwoofer. Nu veti avea erori, canalul de subwoofer va fi perfect functional, permanent. Acum, unde de fapt devine si interesant, la cuplarea si alimentarea cu polaritatea "corecta" conform diagramei instalatiei electrice, subwooferul aftermarket avea un Clip major si suna destul de spart, lipsind frecventele intre 40 si 60HZ. Clipping-ul era atat de agresiv incat intra amplificatorul in protectie. Dupa N ore, zile, pierdute am decis in aceasta seara sa inversez polaritatea (asa cum am citit si pe alte forumuri) semnalului care alimenteaza adaptorul Helix. Practic am inversat firele asa cum am spus mai sus. In mufa, 1,2,3,4 devin 4,3,2,1. Aceasta miscare a adus subwooferul la viata, fara clipping cu bass profund si curat, asa cum era normal sa fie. Toate testele cu sub AM au fost efectuate pe Skoda Octavia NX3 (4) iar inversarea in cadrul subooferului original a fost efectuata si pe 5E3 unde nu am instalat sub after-market si am pastrat sub-ul original. Sper sa va fie utila aceasta informatie, valabila si pe Octavia, Superb, Kodiaq (Orice sistem Canton montat pe Skoda).
    0 points
  9. 0 points
  10. In șezut , sub piele.... este un termistor. Acela este. Verifici cablurile (dupa ce dai jos tapiteria de pe scaun), daca sunt ok, bagi un termistor si cablezi
    0 points
  11. Trebuie sa bagi un pin in plus la mufa, acesta il aduci pana la blocul de lumini, unde il legi la firul gri - iluminare
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!