Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2023 în toate secţiunile
-
2 points
-
Am achizitionat-o dupa site-ul Adesa acum 2 saptamani. Este fab 09.2019(model 2020), Xcellence 1.5tsi dsg(dq200), culoare alb, tractiune fata. O sa spun ce nu are ...: asistent faza lunga implcit citire semne circulatie, piele integrala (are o tapiterie din alcantara cu un fel de stofa), incalzire suplimentara webasto, incalzire parbriz si poate mai omit ceva , dar in rest are absolut toate dotarile din lista. Are 134.000 km. Pretul fara transport cu toate comisioanele incluse a fost de 15.680 Euro + TVA , iar transportul este 700 + TVA. Cred ca una peste alta cu inmatriculare si alte biz-bizuri (presuri, amortizoare capota, ornamente pedalier, etc) ajung la 20.000 Euro, mai scad jumatate din TVA...imi ramane net cam 18.500-19.000 Euro. Sincer nu m-am uitat pe site-uri gen olx, autovit la preturi pt ca nu am fost interesat de preturi din Romania. Cand va ajunge acasa am sa o prezint asa cum se cuvine . P.S. prima data ii voi schimba uleiul +toate filtrele indiferent de data ultimei revizii, anvelopele sunt Continental AllSeasons DOT 4622, sa vedem cum sta cu discurile si placutele de frana...iar de distributie am intrebat pt ca nu am gasit niciunde vreo informatie legata de schimbul acesteia.2 points
-
Am comandat cablajul asta pentru a modifica setarea pentru Start/Stop astfel incat doar la apasarea butonului functia sa devina activa. Revin cand voi primi cablajul si voi face montarea2 points
-
Se vede de la distanta ca e plin de mizerie,poate daca mareai un pic cu telefonul mobil il vedeai mai bine,si il curatai,scapai de cheltuiala,dar e bine si asa,oricum,pastreaza-l pe cel vechi,dar inainte de toate curata-l. Apropo,nu ai curatat rampa,nici tevile de combustibil ale injectoarelor,nici pompa prin interior,nici altceva din cite inteleg,crezi ca va dura mult acel regulator?Injectoarele care le ai pe masina sint piezoelectrice,si sint foarte pretentioase la depunerile din interior,cu timpul incep sa dea mai mult retur,masina pierde putere,creste consumul si emisiile,infunda mai repede filtrul de particule daca masina este dotata cu asa ceva,in putine cuvinte,ai luat o aspirina ca sa nu te mai doara capul,cind in realitate ar fi trebuit sa te odihnesti,chiar daca dura mai mult. In principiu,daca ai fi scos pompa de injectie,si ai fi curatat-o prin interior,apoi schimbai garniturile,si curatai tevile injectoarelor,dupa care puneai si un filtru de motorina nou si de calitate,ai fi facut o treaba buna cu putini bani. Nu te critic,te indemn sa continui lucrarea inceputa si sa iti faci un bine. Depunerile care le observ pe regulatorul tau,au acelasi aspect si in injectoare si in pompa care posibil sa fie CP4 si curind sa te lase in drum,si iti las si niste poze sa vezi cam cum ar putea sa arate piesele din injectorul tau cu acele depuneri.1 point
-
In șezut , sub piele.... este un termistor. Acela este. Verifici cablurile (dupa ce dai jos tapiteria de pe scaun), daca sunt ok, bagi un termistor si cablezi1 point
-
1. Asa e, a fost o scapare, livrarea constituie facptul generator. 2. Nu stiu cum e acum la Porsche dar pretul platit trebuie sa fie cel din contract iar contractul poate avea clauze de modificare a pretului.1 point
-
https://www.autoblog.com/amp/2023/04/04/volkswagen-id7-preview/1 point
-
De ce ai plati integral o masina care are termen de livrare ~1 an? Avans minim si gata1 point
-
Long time no update Masina a implinit 60.000km si de la ultimu update pana acum a facut de toate, de la facut pe duba, la facut pe racheta la Otopeni In ultima postare nu stiam daca are vreo problema pompa de apa/termostatul. S-a dovedit ca e in regula, lichidul scazuse din vas pt ca s-a mai aerisit sistemul. Knocks on wood pe viitor :). Pana acum am facut doar mentenanta la intervale de preventie(cam jumatate din ce spune "cartea"). La 50k am facut a doua revizie haldex, de data asta am curatat si sita pompei. Chiar am fost surprins de cata mizerie era acolo. Posibil placebo, dar dupa revizie masina chiar pare sa cupleze spatele mai rapid, reducand subvirarea atunci cand mergi mai vesel pe viraje cu aderenta scazuta. La 60k am facut o revizie mai mare si anume: ulei/filtre motor, bujii(OE VW 06K905601L), ulei cutie(Ulei DSG OE VW G055529A2 - 6 litri), schimb ulei diferentiale fata/spate (OE VW G052145S2 - 2 litri: 650ml diferential fata, 950ml diferential spate). La diferentiale am schimbat si suruburile (4x- N90281802). Am pus si codurile in caz ca are cineva nevoie. Daca tot a venit caldura am zis sa inlocuiesc si anvelopele asa ca am sarit pe niste SportContact7. Multumita drumurilor patriei, toate cele 4 jante Pretoria au necesitat indreptare 🙄. In revizia asta as fi vrut sa inlocuiesc si franele comandate deja de toamna trecuta, dar se pare ca cele stock rezista eroic, avand 2-3 trackdays la activ. Pana isi vor da duhul, cele noi o sa stea cuminti in dulap. Am mers pe discurile de pe pachetul performance(5Q0615301C) imperecheate cu niste placute DBA XP si lichid Castrol SRF. Urmeaza sa comand si niste furtunase metalice sa stiu ca am incheiat pe partea asta. Chiar sunt curios cat de mare o sa fie diferenta. Acum, cireasa de pe tort, fix cum glumeam in primul post: "Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke )?"....well, I pulled the trigger on one. Norocul meu a fost sa il gasesc aproape de zona in care voiam sa fac un concediu, asa ca in loc sa merg cu avionul, am condus aproape 4000km. Sus pe pasul Flexen: Ceva masina muncitoreasca in Hallstatt : Date calatorie: De asemenea, ce moment mai bun de a face 60 de mii fix cand parchezi acasa Evacuarea e aproape noua, fiind schimbata pe garantie acum cateva luni. Din fericire pentru mine, proprietarul a decis sa o schimbe cu un sistem fara catalizator, non resonated, cu clapeta extra sub masina si finala remus, care era pur si simplu mult prea zgomotoasa pt un daily. Zicea ca stie el un baiat la TUV Dupa aproape 2 ani de cand am masina, parca in sfarsit suna cum trebuie. Ma gandesc sa incerc un resonator delete pt golaneala, dar nu stiu daca ma pot impaca si cu niste drone. BTW, la drum lung pe confort mi se pare mai silentioasa decat evacuarea stock. LC sample: Pops: Ca planuri de viitor, urmeaza un detailing interior/exterior luna asta, posibil niste distantiere 10-12mm fata/spate, iar la toamna un retrofit de scut de alltrack in speranta ca nu o sa mai intre asa mult praf in compartimentul motor + extra protectia aferenta. Momentan nu simt nevoia de putere extra, asa ca anul asta sigur ramane stock.1 point
-
Le-am vrut de la început. În urma discuțiilor de aici am renunțat, apoi am revenit asupra deciziei inițiale. Recunosc că pe lângă utilitate țin cont și de aspect. Cele basic Led au becul de semnal amplasat total aiurea, în opinia mea, fix lângă grila radiatorului și nu în partea exterioară ceea ce îl face mai puțin vizibil. E probabil e o chestiune de gusturi și un minus din partea mea. Cu siguranță sunt mulți cărora le place sau nu sunt deranjați de asta. Puteau măcar să amplaseze semnalizarea în lumina de zi, exact ca în cazul Superb-ului, dar... proiectantul știe motivul, însă mie personal nu îmi place. Trebuie înțeles faptul că în cazul unei mașini, ca de fapt în cazul tuturor celorlalte lucruri, omul ia decizii în funcție de gusturile pe care le are. Nu poți insista în a convinge pe cineva să-și schimbe gusturile doar pentru că ție nu îți place acel ceva. Poți doar să-l informezi cu privire la utilitatea acelui lucru/obiect, evident dacă te pricepi. Ca să fiu cât mai clar în explicații, mi-ar fi plăcut o Octavia cu motor de 240 cp, dar fără a fi VRS sau fără a avea acel aspect VRS, ci cu aspect normal, și fără brizbrizuri inutile care să arate că "rupe asfaltul". E păcat că nu poți configura una așa, însă paradoxal o poți lua cu pachet VRS, dar ea nu e VRS.1 point
-
Asa se vede emblema seara. In poza asta pare ca e diferenta de temperatura in lumina, dar in realitate nu e asa evident. Incerc sa atasez si un video, cu animatia de oprire. Dureaza cam 5 secunde dupa ce “iei” contactul. Exact aceeasi animatie (in reverse) se intampla la pornire, dar nu am avut pe nimeni in apropiere sa ma ajute ca sa pot prinde in video. Exista mai multe animatii la pornire, cred ca sunt 3 de toate.1 point
-
Am reușit astăzi să conectez înapoi și logo-ul iluminat (prima poza). Plăcut e faptul că are fix aceeași temperatură de alb, ca și DRL-ul, comparativ cu alte versiuni încercate înainte, unde discrepanțele erau vizibile atât în temperatură cât și în intensitate. Mi-au plăcut atât de mult suporții ăștia de plăcuțe cu velcro, încât am comandat și pentru Tesla, de le-am montat astazi. Mai ales pe mașini albe, se vede super curat. Las o poză din lateral spate, se vede doar plăcuța pe mașină. Am scos și emblema (audi) neagră de pe haion, că părea cam încărcat după ce-am instalat eleronul. Pare mult mai curat așa. Sunt curios de un intake Eventuri, am văzut că un coleg de pe forum și-a instalat și are probleme cu insonorizarea în mașină acum ... ciudat. N-aș dat 3000 EUR ca să aud zgomote de adiționale în mașină, deși cred că aș lua un chiptuning de la ABT (+70cp).1 point
-
Eu am avut o problema asemanatoare. Dupa ce am verificat injectoarele (asa spuneau toti mecanicii la care am fost) s-a dovedit a fi regulatorul de presiune din rampa.1 point
-
Salutare. Pt calibrare ACC sau Lane Assist mergeti la Brady Militari 309 lei. Succes! (Am gasit un post mai vechi si avand aceasta informatie.m.am gandit ca poate sa foloseasca cuiva)1 point
-
Mecatronic G 004 000 M2 (verde) : 1 litru Cutie : G 055512A2 (1,7 sau 1,9 litri) : deci 2 litri necesari.0 points
-
Nu e de la sigurante. Desfa maneta si curata switch-urile, refa firele rupte (daca le gasesti rupte). Verifici acest aspect cu vcds ul , in blocurile de masura, pe engine.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00