Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.04.2023 în toate secţiunile

  1. Long time no update Masina a implinit 60.000km si de la ultimu update pana acum a facut de toate, de la facut pe duba, la facut pe racheta la Otopeni In ultima postare nu stiam daca are vreo problema pompa de apa/termostatul. S-a dovedit ca e in regula, lichidul scazuse din vas pt ca s-a mai aerisit sistemul. Knocks on wood pe viitor :). Pana acum am facut doar mentenanta la intervale de preventie(cam jumatate din ce spune "cartea"). La 50k am facut a doua revizie haldex, de data asta am curatat si sita pompei. Chiar am fost surprins de cata mizerie era acolo. Posibil placebo, dar dupa revizie masina chiar pare sa cupleze spatele mai rapid, reducand subvirarea atunci cand mergi mai vesel pe viraje cu aderenta scazuta. La 60k am facut o revizie mai mare si anume: ulei/filtre motor, bujii(OE VW 06K905601L), ulei cutie(Ulei DSG OE VW G055529A2 - 6 litri), schimb ulei diferentiale fata/spate (OE VW G052145S2 - 2 litri: 650ml diferential fata, 950ml diferential spate). La diferentiale am schimbat si suruburile (4x- N90281802). Am pus si codurile in caz ca are cineva nevoie. Daca tot a venit caldura am zis sa inlocuiesc si anvelopele asa ca am sarit pe niste SportContact7. Multumita drumurilor patriei, toate cele 4 jante Pretoria au necesitat indreptare 🙄. In revizia asta as fi vrut sa inlocuiesc si franele comandate deja de toamna trecuta, dar se pare ca cele stock rezista eroic, avand 2-3 trackdays la activ. Pana isi vor da duhul, cele noi o sa stea cuminti in dulap. Am mers pe discurile de pe pachetul performance(5Q0615301C) imperecheate cu niste placute DBA XP si lichid Castrol SRF. Urmeaza sa comand si niste furtunase metalice sa stiu ca am incheiat pe partea asta. Chiar sunt curios cat de mare o sa fie diferenta. Acum, cireasa de pe tort, fix cum glumeam in primul post: "Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke )?"....well, I pulled the trigger on one. Norocul meu a fost sa il gasesc aproape de zona in care voiam sa fac un concediu, asa ca in loc sa merg cu avionul, am condus aproape 4000km. Sus pe pasul Flexen: Ceva masina muncitoreasca in Hallstatt : Date calatorie: De asemenea, ce moment mai bun de a face 60 de mii fix cand parchezi acasa Evacuarea e aproape noua, fiind schimbata pe garantie acum cateva luni. Din fericire pentru mine, proprietarul a decis sa o schimbe cu un sistem fara catalizator, non resonated, cu clapeta extra sub masina si finala remus, care era pur si simplu mult prea zgomotoasa pt un daily. Zicea ca stie el un baiat la TUV Dupa aproape 2 ani de cand am masina, parca in sfarsit suna cum trebuie. Ma gandesc sa incerc un resonator delete pt golaneala, dar nu stiu daca ma pot impaca si cu niste drone. BTW, la drum lung pe confort mi se pare mai silentioasa decat evacuarea stock. LC sample: Pops: Ca planuri de viitor, urmeaza un detailing interior/exterior luna asta, posibil niste distantiere 10-12mm fata/spate, iar la toamna un retrofit de scut de alltrack in speranta ca nu o sa mai intre asa mult praf in compartimentul motor + extra protectia aferenta. Momentan nu simt nevoia de putere extra, asa ca anul asta sigur ramane stock.
    4 points
  2. De ce ai plati integral o masina care are termen de livrare ~1 an? Avans minim si gata
    3 points
  3. Sunt conștient că există clauze, și nu de ieri sau azi, și dacă îți convine, bine, dacă nu, ești liber să mergi la alt producător. Sunt convins că și ceilalți au cam aceleași condiții și clauze. Nu te ia nimeni cu forța să comanzi o mașină, ci o faci de bună voie, cu clauzele și condițiile lor. Știu asta și îmi asum. Astea sunt condițiile actuale și altceva nu pot face. Nu știe nimeni sigur ce va fi mâine sau în viitor, ci doar poate presupune, dar asta nu înseamnă că e și real. Îmi asum și o eventuală scumpire, și timpul de livrare. Mașină am momentan, chiar foarte bună, și nu pot spune că nu am cu ce mă mișca. Ca atare... dacă vine mai repede cu atât mai bine. Vine într-un an, asta e! Mulțumesc pentru sfaturi și urări!
    2 points
  4. Salutare tuturor, se pare ca am ramas in familia Vag in continuare, cumparand ceea ce am numit eu, o masina de tranzitie, care totusi sper sa nu ma dezamageasca si pe care poate sa o pastrez mai mult decat am planificat. Passat-ul l-am cumparat undeva in luna noiembrie, iar Jetta 2011 pe care am tinut-o aproape 12 ani, am vandut-o chiar la sfarsitul anului trecut: Este vorba despre un Passat B8 2.0 TDI 150CP, DSG7, echipare Comfortline cu cateva optionale, fabricat in decembrie 2018. Masina am cumparat-o pe considerentul ca in cea veche nu prea mai aveam asa multa incredere la drum lung, data fiind varsta si km, putini pentru unii, multi pentru mine 172000, dar si pe fondul nevoii de anumite dotari suplimentare. Astfel, am cumparat passat-ul cu cateva dotari suplimentare fata de jetta, respectiv: cutie automata, senzori de parcare fata-spate, faruri led, ACC si Apple carplay. Sincer vorbind, nu aveam niciund gand sa schimb masina anul trecut, insa pretul bun si kilometrajul redus al passat-ului m-au facut sa iau o decizie rapida, masina avand numai 27000 km la achizitie. Dupa cateva luni de folosire si aproximativ 7000 km parcursi, pot spune ca sunt multumit de ea din toate punctele de vedere. Pe langa dotarile suplimentare care imi fac condusul mai usor, am observat ca la capitolul consum este mult mai economica, desi este mai mare, mentionand aici o medie de 4,5L/100km(calculata la pompa)pe ultimii 3500km parcursi strict extraurban, intr-un circuit prin afara tarii(4 persoane si bagaje). Voi incerca sa revin cu mai multe poze😬
    1 point
  5. @Cristi_V fals! Chiar daca platesti 100% in avans tot vei primi factura de Avans. Cand soseste masina se va storna factura de avans si se face factura finala (care se va factura la cursul euro de atunci, la TVA-ul de atunci, etc). NU iti ofera factura de 100% avans nici o garantie ca nu se va modifica TVA-ul (de unde sa stie vanzatorul ce face Statul in 12 luni? Statul nu stie ce face maine? Daca se introduce alt TVA o sa plateasca noul TVA). La fel si cu suma totala a masinii: mai ales la Porsche Romania nu iti mai garanteaza nici o suma finala? Daca Skoda schumpeste masina cu 2-XXXX mii euro cand ajunge masina, clientul va avea de ales: isi primeste avansul inapoi sau plateste noul pret. Un fel de: "my way or the highway"! 😉 @Gabriel*77 lasa avansul asa, bucura-te de viata pana atunci si sa fie cu noroc sa ajunga mai repede, la acelasi pret si sa te bucuri de ea! @BeciAcustic: nu facea nici o diferenta daca plateai toti banii! Uita-te pe acte si o sa vezi o factura cu stornarea sumei de avans in LEI (dar echivalentul a 4500 euro la data platii avansului) si o factura cu suma totala in LEI calculat intregul pret in euro al masinii la cursul din ziua platii intregii sume. Puteai sa platesti avans 100% si la livrare sa te trezesti cu aceiasi 3000 de lei in plus de plata din cauza cursului valutar. De ce crezi ca ei oferteaza totul in Euro? Tocmai ca sa isi acopere riscul de curs valutar (avansul "l-au mancat" de mult si la livrare platesc la Porsche intreaga suma in lei la cursul de la data livrarii, nu de la data avansului).
    1 point
  6. Plata intregii sume in avans te poate salva numai de introducerea sau modificarea in sus a unor taxe (de exemplu TVA), deprecierea RON, etc. Dar in contract pot exista clauze prin care in cazul neindeplinirii unor obligatii vanzatorul poate retine avansul sau o parte din acesta chiar daca nu livreaza masina. Pe de alta parta, dupa cum spune si Gabriel*77, restul de bani pot produce alti bani. "Contract ferm" au semnat dar cu clauze de modificare a pretului sau de reziliere in anumite situatii.
    1 point
  7. O plătesc integral, dar atunci când vine. Avansul l-am dat pentru a o comanda. Între timp mai strângi niște bani care te vor ajuta la plata finală.
    1 point
  8. Dpf ul meu e destul de obosit,dupa regenerare are 3-5 mbar presiune diferentiala,dupa 80 km ajunge la 10 mbar,iar inainte de regenerare ajunge lejer la 25 mbar.Cu toate astea,regenerarea o face la 350-400 km la mers extern.Nu mi s a aprins niciodata martorul dpf,masina merge foarte bine.Nici nu-mi bat capul atat timp cat merge fara probleme.
    1 point
  9. 1 point
  10. Cam toate E6 ,fara adblue, isi fac regenerarile la fiecare 100/200 km ,de noi.
    1 point
  11. Da, ai dreptate , poate sunt un pic prea exigent. Oricum am timp sa lucrez si sa fac totul asa cum imi place. Nu ma grabeste nimeni. Poate facem un meeting weekend-ul asta dar fara gagiciile de pe instagram. 😛 Am primit o cutie mica de baterie si o cutie de sigurante OEM in stare excelenta; cea aftermarket e cam jale.
    1 point
  12. Cum nu am mai postat de ceva timp, revin cu update la revizia de 75k km: filtre si ulei, deci nimic special 🙂 Măcar să populez postul ce ceva amintiri proaspete din patria hitiților.
    1 point
  13. Salutare colegi, pana la urma problema consumului de ulei +alte minusuri la motorul de 1,8 TFSI au fost rezolvate din anul 2013 tot aud tot felul de versiuni!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!