Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.04.2023 în toate secţiunile
-
@4ddy23 Multumesc! Performantele sunt f asemanatoare intre 540i si formentor, aparent si consumul e tot pe acolo. Modul cupra urca si el consumul pt pops-uri, start-stop-ul e mereu oprit deci inca un litru in plus... si talpa poate mai grea... si tot asa. Mie doar imi place sa tin evidenta plin-plin @The_Ego Momentan ar fi in plan o admisie si niste distantiere. Dar asta nu inseamna ca nu stau cu ochii pe partea de fiabilitate la masinile cu stage 1/22 points
-
Dupa cum stii...eu am construit acea schela...si te asigur ca e facuta sa reziste...sa reziste...sa reziste😂😂 Nu comentez ce e cu ea...cine a avut ideea...de ce asa...etc...noi doar am construit-o😂2 points
-
Salutari! Acum câteva luni am decis să-mi ascult inima și am cumpărat mașina de care n-aș fi avut neapărată nevoie (mă refer la varianta RS, având în vedere că mai am acasă o Tesla și înainte de asta, un Q3 Sportback 2021, 2.0 TDI 200CP, tot pe roșu), dar, am vrut neapărat un RS după câteva test drive-uri la Audi. Așadar, am pus mâna pe configurator și am inceput sa bifez opțiuni. Cod configurare 4VWCFU (poate fi vazut aici). Ca și un pic de background, în 2019, am avut tot un Q3 2.0 TFSI 190CP, Mythos Black (pachet optic chrome). În 2021, am decis s-o vând și să merg tot pe un Q3, Sportback de data asta, 2.0 TDI 200 CP, Tango Red (pachet optic negru). În 2023, am făcut pasul spre următorul upgrade, RSQ3 2.0 TFSI 400CP, Misano Red (pachet optic negru plus). Ca și dotări opționale, am mers pe următoarele: Sistem de evacuare sport RS Pachet Design RS rosu extins Frane RS cu etriere frana rosii Faruri Matrix LED si stopuri LED Volan multifunctional plus cu padele Suspensie sport cu amortizoare reglabile Audi virtual cockpit plus SONOS Premium Sound System 680W Audi connect Navigatie & Infotainment Camere video 360° Trapa panoramica actionata electric Prezoane antifurt Scaune fata reglabile electric Scaune fata incalzite Portbagaj cu actionare electrica Oglinda interioara antiorbire fara rama Pachet optic negru Plus Carcase oglinzi in culoarea caroseriei Oglinzi exterioare antiorbire Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Monitorizare directa presiune anvelope Climatizare automata confort cu 2 zone Pachet sisteme de asistenta Cheie confort cu sistem de alarma Pregatire pentru navigatie MMI plus Pachet depozitare Geamuri fumurii - Privacy Glass Pachet lumini ambientale multicolore Audi Hold Assist Telecomanda deschidere usa garaj Nu am mers pe Navigatie pentru ca folosesc oricum CarPlay wireless (am mers doar pe pregatire pentru navi). De asemenea am ignorat si wireless chargerul, pentru ca e aproape inutil, având experiență cu el de pe celelalte Q3-uri. Se încălzește foarte tare și moare dupa 3-4 luni, trebuie schimbat de fiecare data la service. De asemenea, la jante, am mers cu varianta de bază, pentru că erau singurele pe 20. Restul, chiar dacă-mi plăceau, erau pe 21/22. Nu mă aventurez la așa ceva pe drumurile noastre. Oricum voiam să le vopsesc pe negru, așa că nici nu prea contează cum arată căci oricum nu se mai văd ulterior. Pentru iarnă, mai am un set rămas de la celalalt Q3, pe 19". Vreau să spun că suspensia pusă pe comfort, cu jante de 19, iarna, e lux pe drumurile din oraș. Imediat ce a ajuns mașina, după 4 luni de așteptare, am facut programare la înfoliere PPF. De data asta am mers pe Stek PPF Matte, pentru ca pe cea dinainte am avut-o pe lucios si dupa 2 ani, parea ca nouă. Așa că am dat drumul la treabă cu înfolierea. Adițional, am ales să fac: - cupola cu negru, ca să continui trapa care e deja neagră - jantele vopsite negru lucios - stopuri și faruri cu smoked ppf lucios (tentă neagră) - distanțiere roți 10mm (DCA Evolution, cca 400 RON) Mi-am deschis Phoshop-ul și am facut jantele pe negru, ca să văd dacă arata ok si ... ce să vezi ... schimbă toată treaba. Zis și făcut, am apelat la băieții de la Diamond Cut (Iași), am trimis jantele la vopsit, au terminat și baieții de la Don Garage (Iași) infolierea. După înfoliere, mașina arăta așa. \1 point
-
1 point
-
Dpf ul meu e destul de obosit,dupa regenerare are 3-5 mbar presiune diferentiala,dupa 80 km ajunge la 10 mbar,iar inainte de regenerare ajunge lejer la 25 mbar.Cu toate astea,regenerarea o face la 350-400 km la mers extern.Nu mi s a aprins niciodata martorul dpf,masina merge foarte bine.Nici nu-mi bat capul atat timp cat merge fara probleme.1 point
-
Gata, s-a rezolvat prin schimbarea butucului (nu se gaseste inel ABS separat). Discul magnetic de pe rulment (inelul ABS) era intrerupt, se rupsese o bucata din el. Nu stiu daca rugina formata a cauzat problema asta, dar nu mai conteaza. Mersi inca o data pt sfaturi.1 point
-
Da, ai dreptate , poate sunt un pic prea exigent. Oricum am timp sa lucrez si sa fac totul asa cum imi place. Nu ma grabeste nimeni. Poate facem un meeting weekend-ul asta dar fara gagiciile de pe instagram. 😛 Am primit o cutie mica de baterie si o cutie de sigurante OEM in stare excelenta; cea aftermarket e cam jale.1 point
-
După cum e descris e sigur clona. gasesti suport pe grupul fb vcds România. Acolo se vorbește numai de clone😂, nu cumva sa iei in discuție vcds original 😂 Totusi, o clona rămâne o clona. Dacă cumperi încălțări Adibas nu poți avea pretenții de Adidas 😉1 point
-
E interfata originala? daca da , ai suport de la dealerul de la care ai luat-o. daca nu, nu ai nvoie de discutii despre CLONE pe vwforum.1 point
-
Offtopic, Consumul e in functie de talpa, eu am 12,6% cu 22kmh media (evident urban) in ultimii 1000km spre exemplu. Oricum pt orice e peste 200cp, consumul devine irelevant. On topic, Ceva upgradeuri anul asta?1 point
-
Goodyear dar Allseason am si eu si s foarte multumit de ele - vara/iarna.1 point
-
Na, am ajuns la un alt schimb de ulei. Ravenol VMO 5W40 - 5l Filtru ulei Mann Filtru Aer Mann Filtru Polen Mann, antibacterian si anti alergeni, ca tot vine primavara si vara cu ale lor alergeni. total :370 ron. Manopera... 50 lei, facuta la un amic in garaj. cu ocazia asta am reetansat si baia de ulei + capacul de sus de la culbutori + schimbat 2 garnituri mici de la caseta de directie. Si am scapat de o mare parte din scurgeri. La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura (ca se gaseste) insa din pacate, tot la aia veche am ajuns ca aia noua curgea de numa. Ramane sa caut alt capac...sau capac nou (dureros de scump - aprox 800 lei). Si ca am ajuns la aproape 350K km, trebuie sa fac si distributia. Si pt ca axa cu came arata cam asa, facem si axa cu came: Asadar, comandat: kit distributie - 505 lei conti pompa apa - 168 lei hepu ax came - 738 lei kolbenschmidt simering ax came 1 bucata - 28 lei elring cuzineti ax - 182 lei glyco culbutori - 35 lei bucata ina - 8 bucati. (Ina Black) simering supapa - 3 lei buc victor reinz 8 bucati. Sper ca pe sapt viitoare canva sa reusim sa le punem. Pana atunci, facem km... si tot facem. 347K and still counting 17500 km de cand avem DSG.1 point
-
4 luni de la achizitie si ma apropii de 10k km facuti, nu am folosit-o chiar zilnic, mai scot si S5 cand mi se face dor tare de el si de curand am mai luat un proiect, un A6 C5 1.8T Quattro care imi e tare drag. Masina merge struna, a avut o sincopa cauzata de bujia nr 3, cea cu senzor, pana acum a fost singura problema, masina mergea si cu eroarea pe bujia respectiva dar nu tocmai bine. I-am luat anvelope de vara in anticiparea sezonului cald, Conti EcoContact si urmeaza o noua revizie cat de curand, in jurul a 12k km efectuati o sa i schimb uleiul si filtrul. In rest, apa, paie si bataie :).1 point
-
Problema mea și cum am rezolvat-o. Astăzi am observat că numai bagă căldură în partea din spate. Am dat jos motorașul care pe schemă are codul v137. Pe el scrie Denso 5q0907511a. Potentiometrul e bun, însă când am alimentat motorașul, am văzut că nu pleca în turație, ci se mișcă stânga-dreapta, câteva grade. Prima dată am crezut că este motoraș pas cu pas (deși dacă ar fi fost așa, nu mai avea nevoie de potențiometru), însă după ce l-am desfăcut am observat că este un banal motoraș în curent continuu, mai prost făcut decât cele chinezești. Nu are lagăre, nu are rulmenți, nu are cărbuni, ci niște lamele care presează pe colector. Problema a fost la magneții cu rol de stator, care s-au desprins de carcasa din tablă și s-au deplasat de pe poziție. Pentru că a ieșit din câmpul magnetic rotativ, rotorul nu mai lua turație. Cred că asta este problema la majoritatea, când rămân blocate. Nu sunt blocate mecanic, ci ieșite din câmp. Am pus magneții în câmp (nu e chiar ușor, pentru că o rotire de câteva grade în plus sau în minus poate face ca rotorul să se învârtă invers sau deloc), l-am lipit de carcasă, am montat rotorul la loc și am testat. Funționează. Montarea la loc a fost chinul de pe lume, pentru că trebuie să nimerești la fix. Greșeala a fost că nu am demontat și tabla care este prinsă vertical în două șuruburi. Dacă o demontam, aveam mai mult loc. Abia după ce am prins motorașul am dat mocheta puțin la o parte și am văzut că tabla nu este sudată, ci prinsă în șuruburi. La final, am rămas cu mirarea că de atâția ani, puse pe atâtea mașini, în cele mai nasoale locuri posibile, după atâtea probleme VW încă montează porcării din astea. Măcar de le-ar monta în locuri mai accesibile. De exemplu, pe cel de astăzi, cu un ax de 5 cm, l-ar fi putut monta imediat după capacul din plastic. Ar fi mers schimbat cu o singură mână. Mai jos sunt 3 poze cu motorașul.1 point
-
In cazul asta n-o sa-i dai de cap pana nu-ti modifici harta de injectie. Pompa CP3 merge direct pe CAGA stock printr-o coincidenta norocoasa, insa daca apare un chiptuning in ecuatie, coincidenta s-a spulberat. Eu am incercat sa pun CP3 pe CGLC si n-am reusit nici cu 2 softuri, 3 regulatoare de rampa si 3 pompe CP3, pentru ca in final sa renunt si am revenit la CP4.1. Am inteles de la Mac faptul ca s-a gasit o rezolvare si pentru CGLC, insa eu m-am lecuit. Ia legatura cu Ionut Stoica de la FWP Racing Solutions - Dyno & Chip Tuning Brasov- el este profesor pe soft pentru CP3 pe CAGA (are pe masina lui).1 point
-
Nu mi se pare ca arata rau filtrul din km astia. Cum sunt facuti km astia?1 point
-
Salutare dragi colegi! Ma bucur sa ma aflu printre voi si totodata ma bucur sa va cunosc. Este pentru prima data cand dau join unei comunitati atat de mari de iubitori de automobile. Vin si eu cu speranta de a afla pareri, de a cere sfaturi si best practices pentru un Vw Golf 7 2018 1.4 TSI de 125 cp. In curand voi primi masina de la reprezentanta (ei spun aproximativ 2-3 saptamani). Am decis sa schimb masina si vin de pe o masina cu un motor de 1.6 FSI. As dori sa stiu ce sfaturi aveti legat de modul de a conduce acest motor TSI de 1.4, ce sfaturi aveti pentru o intretinere buna si totodata alte sfaturi. Sper ca ma regasesc in topic potrivit daca nu, sa imi fie cu iertare (inca ma adaptez cu platforma). Orice sfat este binevenit! Ganduri bune stimati colegi si totodata zi excelenta sa aveti!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00