Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2023 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, se pare ca am ramas in familia Vag in continuare, cumparand ceea ce am numit eu, o masina de tranzitie, care totusi sper sa nu ma dezamageasca si pe care poate sa o pastrez mai mult decat am planificat. Passat-ul l-am cumparat undeva in luna noiembrie, iar Jetta 2011 pe care am tinut-o aproape 12 ani, am vandut-o chiar la sfarsitul anului trecut: Este vorba despre un Passat B8 2.0 TDI 150CP, DSG7, echipare Comfortline cu cateva optionale, fabricat in decembrie 2018. Masina am cumparat-o pe considerentul ca in cea veche nu prea mai aveam asa multa incredere la drum lung, data fiind varsta si km, putini pentru unii, multi pentru mine 172000, dar si pe fondul nevoii de anumite dotari suplimentare. Astfel, am cumparat passat-ul cu cateva dotari suplimentare fata de jetta, respectiv: cutie automata, senzori de parcare fata-spate, faruri led, ACC si Apple carplay. Sincer vorbind, nu aveam niciund gand sa schimb masina anul trecut, insa pretul bun si kilometrajul redus al passat-ului m-au facut sa iau o decizie rapida, masina avand numai 27000 km la achizitie. Dupa cateva luni de folosire si aproximativ 7000 km parcursi, pot spune ca sunt multumit de ea din toate punctele de vedere. Pe langa dotarile suplimentare care imi fac condusul mai usor, am observat ca la capitolul consum este mult mai economica, desi este mai mare, mentionand aici o medie de 4,5L/100km(calculata la pompa)pe ultimii 3500km parcursi strict extraurban, intr-un circuit prin afara tarii(4 persoane si bagaje). Voi incerca sa revin cu mai multe poze😬2 points
-
2 points
-
Intra ,scoate mufele de la bujii ,da cablajul deoparte … Cred ca trebuie sa apelezi la cineva priceput.1 point
-
Le-am vrut de la început. În urma discuțiilor de aici am renunțat, apoi am revenit asupra deciziei inițiale. Recunosc că pe lângă utilitate țin cont și de aspect. Cele basic Led au becul de semnal amplasat total aiurea, în opinia mea, fix lângă grila radiatorului și nu în partea exterioară ceea ce îl face mai puțin vizibil. E probabil e o chestiune de gusturi și un minus din partea mea. Cu siguranță sunt mulți cărora le place sau nu sunt deranjați de asta. Puteau măcar să amplaseze semnalizarea în lumina de zi, exact ca în cazul Superb-ului, dar... proiectantul știe motivul, însă mie personal nu îmi place. Trebuie înțeles faptul că în cazul unei mașini, ca de fapt în cazul tuturor celorlalte lucruri, omul ia decizii în funcție de gusturile pe care le are. Nu poți insista în a convinge pe cineva să-și schimbe gusturile doar pentru că ție nu îți place acel ceva. Poți doar să-l informezi cu privire la utilitatea acelui lucru/obiect, evident dacă te pricepi. Ca să fiu cât mai clar în explicații, mi-ar fi plăcut o Octavia cu motor de 240 cp, dar fără a fi VRS sau fără a avea acel aspect VRS, ci cu aspect normal, și fără brizbrizuri inutile care să arate că "rupe asfaltul". E păcat că nu poți configura una așa, însă paradoxal o poți lua cu pachet VRS, dar ea nu e VRS.1 point
-
Eu am am curatat de 2x filtru la Odorhei, a doua oara a murit săracu . Asadar am optat pentru unul AM nou, l-am montat de 6 luni si deja are ~5000km. Regenerari scurte (maxim 5 minute) la aproximativ 180km, mers mixt. Per total sunt multumit, avand in vedere ca am platit doar filtrul, manopera find moka (am facut eu)1 point
-
albastru metalizat am si eu, o spal duminica si ma tine cam pana vineri, iar sambata-duminica urmatoare o spal iar. Culoare superba, practicabilitate mica. Plus ca toate pasarile isi fac nevoile pe ea, am impresia ca aceasta culoare le stimuleaza sistemul excretor. Mai am si alte masini de alte culori, si cea gri metalizat ma tine si o luna, pana sa simt nevoia sa o spal. La cea albastra sunt mereu cu gainati de pasare pe ea.1 point
-
1 point
-
Asa se vede emblema seara. In poza asta pare ca e diferenta de temperatura in lumina, dar in realitate nu e asa evident. Incerc sa atasez si un video, cu animatia de oprire. Dureaza cam 5 secunde dupa ce “iei” contactul. Exact aceeasi animatie (in reverse) se intampla la pornire, dar nu am avut pe nimeni in apropiere sa ma ajute ca sa pot prinde in video. Exista mai multe animatii la pornire, cred ca sunt 3 de toate.1 point
-
1 point
-
Deci planeta noastra nu mai are nicio sansa , poate un potop a la Noe sa ne rada complet si sa o ia de la zero singura cu ceva crocodili si balene Sa se descurce astia mici cand ajung mari , noi ne-am facut datoria , le-am luat telefoane smart1 point
-
Si a mai trecut un an, mașina a făcut 3 ani si 52k km, fără nici o problema in tot acest timp. Multe noutăți nu prea sunt, mașina nu a circulat foarte mult in ultimul an. Cateva iesiri din oras, in rest drumuri scurte pe langa casa. De curând am făcut al patrulea schimb de ulei si filtre. A trecut exact 1 an si 13k km de la ultimul schimb iar in tot acest timp, ca de fiecare data, uleiul a ramas in aceeasi pozitie pe joja. Am mers tot pe Mobil1 0-w20, bidon de 1l. Filtrul de aer si polen am ales sa le schimb eu de data asta, îi mulțumesc lui @zidanne pentru ca m-a bătut la cap sa le schimb eu, a durat maxim 10 minute. Chiar nu ma uitasem pana acum cât costa in magazin. Amândouă filtrele au fost in total 118 lei la epiesa, exact aceleași filtre care erau puse de reprezentanta pe mașina. In total am economisit aprox 350 lei. Apropo de prețuri la reprezentanta, la mașina mea un schimb de plăcute frâna+discuri, fata+spate+manopera, costa aprox 4500 lei, varianta OEM. Stiam ca sunt scumpi dar in halul asta? Odată cu schimbarea uleiului am schimbat si uleiul la Haldex + garnituri + curățat pompa (am pus poze aici). Producatorul recomanda mai nou schimbarea la 120k km sau 3 ani. Tot atunci am schimbat lichidul de frâna si plăcuțele fata, fiind foarte uzate. Aveam de ales între varianta OEM 780 lei (fără manopera) sau ATE cu 420 lei, am ales ATE. Discurile fata încă sunt ok iar la următorul schimb de plăcute voi schimba si discurile cu ceva mult mai bun sper. Pe spate încă sunt ok placutele si discurile. Am mai schimbat suport cablu abs stanga spate, care nu stiu cum s-a rupt. O chestie mica din plastic cu doua urechi, pe care sta cblul abs fixat in spatele discului. Cost piesa 5 lei, cost manopera 42 lei. Adica a infipt-o acolo si atat. Am postat AICI factura cu toate preturile. A ramas de schimbat uleiul la DSG in perioada urmatoare chiar daca ei spun 120k km. De cateva luni am schimbat tabăra, de la Android Auto la Car Play, pentru ca ma saturasem de mufa USB-C care se deconecta la fiecare curba, la fiecare frâna, la fiecare atingere. Am schimbat nu știu câte telefoane si cabluri, inclusiv cablurile de la VW si Skoda… Aceeași problema, de la mufa care intra in telefon. Cu iOS am scăpat de problema asta + ca se mișcă si arată mult mai bine. Cam atat pentru azi, asteptam concediile si sper sa fac mai multi km anul asta fata de ultimul an, inca imi place sa o conduc si ma bucur de fiecare iesire la drum lung. Las si cateva poze mai jos...1 point
-
Al Bundy, nu vreau sa te contrazic, insa Coming Home functioneaza si fara senzor de lumina. Se activeaza via VAG --> LC,10,2,Coming-Home (CH) active + LC,13,6,Coming-Home (CH) / Leaving-Home (LH) Variant (0 = Fog Lights / 1 = Low Beam). Functioneaza prin actionarea inapoi a manetei de schimbare a fazei (ca la flash), la iesirea din masina. Odata deschisa usa soferului, se aprind luminile statice la viraj si luminile de pozitie (sau proiectoarele de ceata si pozitiile), pentru 30 secunde. Living Home insa...necesita senzor de lumina. Exista insa si o alta varianta, relativ ieftina: modul CH/LH1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00