Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2023 în toate secţiunile

  1. Sooo... long time no see, cum ar zice colegu din Paris ;)) Vinerea trecuta ma trezesc cu dor de duca. Cum singura locatie OK pe timp de ploaie in zona e toooocmai la Ocnele Mari (dupa o plimbare pe Dealu Negru) am zis ca mai bine dam o fuga la VT (Veliko Tarnavo). Zis zi facut, iau o bgVigneta VSD, anunt echipa, sabata dimineata la 0715 ii imbarcam. 3 ore mai tarziue eram in parcarea de la Cetate (vreo 3-4 localnici ne imbiaiu sa parcam la ei numa' ca nu pareau de incredere). Lasam rosia acolo (no pic) si... purcedem sa misunam. Desi ajung des pe acolo, e prima data cand am vazut cetatea. Spre rusinea mea. Apoi, ca in orice "sambata lenesa", mergem sa mancam ceva... Si, bineinteles, o inghetata Dupa ce ne-am plictisit de colindat pe stradute, am purces spre casa. Pe la 1900 deja leneveam. Din nou. Nimic special de remarcat. Liber in vama (si o mare lene de weekend), politia in BG era cam... asa.. lenesa, vreme frumoasa, asfalt decent... o zi buna. Cand sa adorm, un prieten imi aduce aminte ca avem treaba in Cozia (parcul national). La 0630 fac ochi, ma pregatesc, la 0645 o iau din loc. Facem un PitStop la Dedulesti pentru ceva proteina Ajungem in Calimanesti, facem dreapta pe centura, dreapta in Pausa pe forestier, lasam masinaStanisoara. Scot mapy.cz si decidem traseul. 16km mai tarziu si 1200m urcati (si coborati) eram la masina: 45 de min mai tarziu ne delectam cu niste proteina, tot pe Dedulesti. Restul drumului a fost OK, desi sambata seara, nimic special de raportat. Maine ploua
    5 points
  2. Salutare tuturor. La recomandarea grupului, revin si eu, povestitorul, cu problema si rezolvarea mea, dupa 10 luni si 6000km mai tarziu, de chin investitii financiare si timp, cu al meu A4 B8.5 2015 CNHA 2.0 190cp stoc. Problema a aparut anul trecut prin Mai, cu eroarea P200200 - Particulate Trap Bank 1 Efficency Below Threshold si P245800 - Particulate Filter Regeneration Duration Bank 1.Masina in momentul in care voia sa isi faca regenerarea, nu reusea, si intra in limp mode. Dupa "lupte" cu diferiti "experti", am rezolvat problema, iar masina e in regula acuma. Dupa verificari multiple la senzori, regenerari fortate, curatat DPF-ul etc, am ajuns sa cumpar EGR+Racitor de gaze noi pe original, dar problema tot nu sa rezolvat. Ca ultima solutie (inainte de anulare), am cumparat un DPF din dezmembrari, de pe un A4-B9 din Anglia, o "revizie" mai noua de DPF, iar acum masina isi face singura regenerarile. Ce am inteles/invatat eu: Ai nevoie de un electronist calumea sa stie ce citeste Ai nevoie de un mecanic bun sa iti scoata dpf-ul, si sa nu te trezesti cu clame/furtunuri rupte Manopera pentru a scoate dpf-ul te ustura la buzunar. Pe mine ma costat 800ron fiecare "scoatere" de DPF(am facut vreo 4-5) Ca sa inlocuiesti EGR/Racitor de gaze, DPF-ul trebuie dat jos Daca Racitorul de Gaze scapa antigel in DPF, s-a dus DPF-ul Conteasza unde iti faci curatarea de DPF. Cei din Odorhei sunt foarte laudati(am aflat prea tarziu) Faptul ca nu se regenereaza, nu e neaparat vina DPF-ului, desi la mine sa rezolvat dupa ce am shcimbat DPF-ul. Un DPF nou pe CNHA pe original e undeva la 3000e, After Market e 1500e, iar in dezmembrari e pe la 2500ron DPF after market NU se pune (nu se curata, crapa mai repede) Ceramica din DPF este tratat cu "metale pretioase" care ii faciliteaza capacitatea/proprietatea de incalzire/racire necesar pt regenerare Seriile de DPF in fct de an/generatie/revizie, in ordinea lor -> 04L131601TX, 04L131669HX, 04L131670SX Atasez poze cu al meu DPF dupa curatare, si cu cel din dezmemrari, unde se vad clar diferentele la faguri (si de serie, prima ne avand seria inscriptionata) Toate de mai sus sunt din experienta proprie, pareri personale, si lucruri pe care le-am inteles/invatat eu din toata experienta asta, deci se pot dezbate, dar nu dati cu parul va rog. P.S. luand in vedere ca am mai fost contactat de multa lume cu aceeasi problema (de pe grupul de Audi/VWforum/grupuri de Audi pe FB), am sa incerc sa continui sa urmaresc threat-urile, dar in caz ca nu raspund sau ratez, scrieti linistit un mesaj pe privat, si ajut cu drag pe oricine cine trece prin aceleasi chinuri ca si mine, si nu vor sa aleaga varianta usoara/rapida/ieftina de a anula DPF-ul. Multumesc grupului/forumului si oamenilor de aici pt parerile constructive.
    2 points
  3. De ceva timp am tot urmarit un mic cadou, de suflet as zice, un fel de "Biblie" Intr-un final am reusit sa o comand si a ajuns in posesia mea. 320 de pagini de poveste, istorie, imagini, detalii si pasiune pentru Golf.
    2 points
  4. @mad_kat Nu e nimic de invidiat. Masina e departe de ok. La exterior sunt multe probleme (vopsea umflata, sarita, haionul care trebuie reglat , etc..) Seamana mult cu gagiciile de pe Instagram : in poze ok , in realitate ...mai trebuie ceva vopsea. 😁 Dupa eleronul de ieri...azi am pescuit si pragurile. Mi s-a parut ca pentru 100 lei merita sa incerc sa le refac. Demontarea lor a fost un chin.
    2 points
  5. 1 point
  6. Eu cred ca esti prea exigent, defapt golful arata f bine pt varsta lui. Punem de un meet cu fata de pe instagram?😅
    1 point
  7. 5Q0 980 546A ar trebui sa fie codul. Camera e cam aceeasi in toata gama VAG.
    1 point
  8. Excelenta sugestie. Multumesc. Sunt incantat ca donatorul mi-a oferit multe componente de rezerva. Astazi am facut ITP. Singura problema descoperita : faruriile bat jos. Stiu asta deoarece nu am reusit sa fac codarea pentru initierea faruriilor. Mai incerc. Poze de ieri dupa o spalare bine meritata.
    1 point
  9. Petrom/Omv Bacau ,probleme cu motorina la trei masini diferite (din care un ALH) ,bat injectoarele la turatii mici. La doua din ele sa rezolvat alimentand cu efix 55 de la rompetrol. Posibil sa aiba legatura cu ieftinirea din ultiima perioada si/sau interzicerea petrolului rusesc.
    1 point
  10. 3 camere... wow! Asta inseamna sa fii acoperit din toate "unghiurile"
    1 point
  11. se face dar nu cu VCDS, ai nevoie de vAS-pc, odis sau VCP.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!