Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2023 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor. La recomandarea grupului, revin si eu, povestitorul, cu problema si rezolvarea mea, dupa 10 luni si 6000km mai tarziu, de chin investitii financiare si timp, cu al meu A4 B8.5 2015 CNHA 2.0 190cp stoc. Problema a aparut anul trecut prin Mai, cu eroarea P200200 - Particulate Trap Bank 1 Efficency Below Threshold si P245800 - Particulate Filter Regeneration Duration Bank 1.Masina in momentul in care voia sa isi faca regenerarea, nu reusea, si intra in limp mode. Dupa "lupte" cu diferiti "experti", am rezolvat problema, iar masina e in regula acuma. Dupa verificari multiple la senzori, regenerari fortate, curatat DPF-ul etc, am ajuns sa cumpar EGR+Racitor de gaze noi pe original, dar problema tot nu sa rezolvat. Ca ultima solutie (inainte de anulare), am cumparat un DPF din dezmembrari, de pe un A4-B9 din Anglia, o "revizie" mai noua de DPF, iar acum masina isi face singura regenerarile. Ce am inteles/invatat eu: Ai nevoie de un electronist calumea sa stie ce citeste Ai nevoie de un mecanic bun sa iti scoata dpf-ul, si sa nu te trezesti cu clame/furtunuri rupte Manopera pentru a scoate dpf-ul te ustura la buzunar. Pe mine ma costat 800ron fiecare "scoatere" de DPF(am facut vreo 4-5) Ca sa inlocuiesti EGR/Racitor de gaze, DPF-ul trebuie dat jos Daca Racitorul de Gaze scapa antigel in DPF, s-a dus DPF-ul Conteasza unde iti faci curatarea de DPF. Cei din Odorhei sunt foarte laudati(am aflat prea tarziu) Faptul ca nu se regenereaza, nu e neaparat vina DPF-ului, desi la mine sa rezolvat dupa ce am shcimbat DPF-ul. Un DPF nou pe CNHA pe original e undeva la 3000e, After Market e 1500e, iar in dezmembrari e pe la 2500ron DPF after market NU se pune (nu se curata, crapa mai repede) Ceramica din DPF este tratat cu "metale pretioase" care ii faciliteaza capacitatea/proprietatea de incalzire/racire necesar pt regenerare Seriile de DPF in fct de an/generatie/revizie, in ordinea lor -> 04L131601TX, 04L131669HX, 04L131670SX Atasez poze cu al meu DPF dupa curatare, si cu cel din dezmemrari, unde se vad clar diferentele la faguri (si de serie, prima ne avand seria inscriptionata) Toate de mai sus sunt din experienta proprie, pareri personale, si lucruri pe care le-am inteles/invatat eu din toata experienta asta, deci se pot dezbate, dar nu dati cu parul va rog. P.S. luand in vedere ca am mai fost contactat de multa lume cu aceeasi problema (de pe grupul de Audi/VWforum/grupuri de Audi pe FB), am sa incerc sa continui sa urmaresc threat-urile, dar in caz ca nu raspund sau ratez, scrieti linistit un mesaj pe privat, si ajut cu drag pe oricine cine trece prin aceleasi chinuri ca si mine, si nu vor sa aleaga varianta usoara/rapida/ieftina de a anula DPF-ul. Multumesc grupului/forumului si oamenilor de aici pt parerile constructive.
    2 points
  2. E simplu , indiferent de inclinarea lunetei , e functie de sofer Te uiti in oglinda interioara prin luneta cand conduci ? Da - atunci ai nevoie de stergator Nu - nu ai nevoie Eu de exemplu ma uit tot timpul ca asa e masina si asa sunt eu , imi ofera vizibilitate super sa vad tot ce e in spatele meu si imi place sa vad si ce e in spate Oglinzile laterale le folosesc la schimbarea benzii si la mers cu spatele in parcari , nu ma uit in ele sa vad ce se intampla in spatele masinii Altii au tot sifonierul in spate acoperind luneta , ei clar nu o folosesc niciodata
    2 points
  3. Eu as pune stergatorul. Costul e mic, dar utilitatea poate fi mare. E o Octavia pana la urma, nu un Veyron, sa zici ca-i strici linia cu un steragator
    2 points
  4. +1 pt. urban sunt fix pistol cu apa Matrix-LED... daca mai iei in calcul si ce procentaj din acei (putini) km extraurban sunt pe intuneric... +1 Eu l-am adaugat la mine, dar asta pentru ca uneori (destul de rar) mai ies din asfalt in plimbarile de weekend... Nu recomand musai (daca utilizatorul n-are nevoie de capacitate de trecere mai mare) pt ca masina devine mai "salupa" decat este deja o Octavia cu suspensie standard. crezi ca e vreo legatura intre "volanul sport" si condusul sportiv? Dupa circa 2 pagini de discutii pe marginea configuratiei tale, mie mi se pare ca nu s-a modificat nimic din lista ta de optiuni... 🙂
    2 points
  5. De ceva timp am tot urmarit un mic cadou, de suflet as zice, un fel de "Biblie" Intr-un final am reusit sa o comand si a ajuns in posesia mea. 320 de pagini de poveste, istorie, imagini, detalii si pasiune pentru Golf.
    1 point
  6. @Robert RoAm mers vreo 2 săptămâni cu o saiba oarbă la egr, nu se vedeau diferențe la mersul mașinii, mi se părea ca merge la fel, în plus nu mai prea mai pupam căldura în aia 5-6 km cat făceam naveta și nu scapam de martorul motor aprins în bord .Pe urmă am scos saiba aia plina după ce am constatat ca merge la fel...iar cu scosul sondei lambda sunt de aceeași părere ca @xmisterx, nu știu ce ce vrei sa faci asta sau ce rezultate speri sa obții dar mi se pare greșit
    1 point
  7. Din cauza Antigelului neschimbat din 2 in 2 ani si a canalelor de racire ale blocului +chiulasa motor care a dus la infundarea acelui calorifer plus depuneri in vas. Nu stiu ce producator probabil SWF - cert este ca dureaza maxim 2 ani
    1 point
  8. „Liftback” este un termen pentru modelele hatchback în care capota portbagajului este mai înclinată orizontal decât la un hatchback obișnuit. Nu stiu cum este la Octavia 3 pe care o ai tu dar stiu cum este la Octavia 2 pe care am avut-o eu si Octavia 4 pe care o am eu. Aici discutam despre sfaturi pentru Octavia 4. Eu dau aceste sfaturi in cunostinta de cauza. Din experienta mea la Octavia 2 in timpul mersului cu viteza, la ploaie normala luneta poate ramane chiar uscata. La Octavia 4 nu este deloc asa, din cauza inclinatiei lunetei si acoperisului in timpul mersului apa de pe acoperis se scurge pe luneta iar la viteze nu prea mari se depun chiar picaturi de ploaie. In orice caz, la toate ramane problema mersului in trafic dens si a opririri.
    1 point
  9. Pai de ce ai pus bujii de rs7 ? As intelege daca ar fi o necesitate dictata de putere marita dar pentru o masina stock cred ca te complici inutil , mai mult , din spusele tale introduci posibile probleme.
    1 point
  10. Si o poza din ianuarie de la prima revizie (10k). Un strop de antigel de completat, in rest totul ok
    1 point
  11. Salutare, am ajuns la a doua revizie de cand am masina. Am mers tot pe ulei original VW pentru ca am observat ca motorul se comporta f.bine cu el, nu a existat consum de ulei de la schimbul precedent si pana acum. Km parcursi de la ultima revizie si pana acum 7050 ( 4 luni de la schimbul precedent); - am inlocuit si bujiile originale cu unele de audi RS7 (aici am mari semne de intrebare) - exista colegi printre noi care folosesc aceste bujii? daca da, ati avut probleme cu ele? din ce am citit pe diverse forumuri, aceste bujii se pot rupe si pot afecta grav internele motorului. Intervalul de schimb pe care l-am gandit pentru bujii ar fi urmatorul schimb de ulei.
    1 point
  12. Acum sa-mi fie cu iertare, dar si tu esti putin lipsit de imaginatie. Te asiguri ca ai firele intre CAN Gateway si MIB conectate cum ti-am indicat mai sus si apoi te joci doar cu firele care se duc spre camera, fie in mufa aia "strap", fie in mufa de la camera daca ti-e mai usor asa.
    1 point
  13. Soferii de dube plang non stop ca n-au oglinda retrovizoare, luneta si stergator... pe bune? Cred ca poate fi depasit subiectul
    1 point
  14. @mad_kat Nu e nimic de invidiat. Masina e departe de ok. La exterior sunt multe probleme (vopsea umflata, sarita, haionul care trebuie reglat , etc..) Seamana mult cu gagiciile de pe Instagram : in poze ok , in realitate ...mai trebuie ceva vopsea. 😁 Dupa eleronul de ieri...azi am pescuit si pragurile. Mi s-a parut ca pentru 100 lei merita sa incerc sa le refac. Demontarea lor a fost un chin.
    1 point
  15. Eu as tine cont de acest sfat...stopurile TOP LED schimba total aspectul masinii. Daca pui si culoarea alb candy si nu pui top led, vei avea o masina cu un aspect anost, comun..
    1 point
  16. La O3, nu apa de pe luneta fara stergator deranjeaza la vizibilitate, ci apa de pe geamul lateral in dreptul oglinzilor exterioare. Luneta e curata cand ploua, vezi cat ai nevoie in spate, desi pentru asta exista oglinzi laterale. Doar cand ninge tare se depune, chiar daca pornesti dezaburirea. E bine ca se poate configura stergatorul, daca era montat din start imi dadea cu virgula la aspect.
    1 point
  17. Mi-am luat eu. Pe a doua Octavie ca prima sa a venit. Cea mai buna alegere. In 4 ani si 80.000km n-am simtit nevoia de stergator pe luneta. Si da, folosesc continuu oglinda centrala.
    1 point
  18. @mad_kat Asa este. Am mai investigat pe net si am gasit "capul rautatiilor" : J293. Am masurat cu mufele scoase si surpriza : el e. Am inlocuit cu altul si totul e ok.
    1 point
  19. Dupa cateva luni, mai multe opinii si service-uri zonale ca nu s-au bagat la avioane, am dus masina la o reprezentanta Audi din Ungaria. Primul lucru observat a fost ca amortizoarele fata erau duse complet ( s-au schimbat si astea, avand suspensie reglabila electronic, n-au fost ieftine ) dar problema tot nu s-a rezolvat... masina a mai stat o vreme la ei, schimburi de emailuri cu Audi AG, diagnoze, pana la urma s-a ajuns la concluzia ca problema e de la coloana de directie ( cam ce suspectam de la bun inceput ). Initial s-a pus problema unei culante, 50% Audi AG cu Reprezentanta Audi Ungaria, si 50% noi, dar au sapat mai bine si si-au dat seama ca masina merge prea tare, si au constatat ca masina este resoftata... well what do you know... culanta a zburat din discutie, dar totusi reprezentanta din Ungaria a fost amabila si a lasat un 15% din totalul facturii pentru totate lucrarile, diagnoze, teste, schimb amortizoare fata, rulmenti, flanse, etc + tot ce tine de inlocuit coloana directie. Avantaj pe firma, factura fara TVA, per total distractia a fost undeva la aprox 18.000 lei. Momentan totul functioneaza perfect.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!