Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.03.2023 în toate secţiunile

  1. Animăm un pic topicul cu o ieșire ușoară de weekend prin natura buzoiană. Cu de toate.
    7 points
  2. Excelenta sugestie. Multumesc. Sunt incantat ca donatorul mi-a oferit multe componente de rezerva. Astazi am facut ITP. Singura problema descoperita : faruriile bat jos. Stiu asta deoarece nu am reusit sa fac codarea pentru initierea faruriilor. Mai incerc. Poze de ieri dupa o spalare bine meritata.
    4 points
  3. 3 points
  4. 2 points
  5. Salutari! Acum câteva luni am decis să-mi ascult inima și am cumpărat mașina de care n-aș fi avut neapărată nevoie (mă refer la varianta RS, având în vedere că mai am acasă o Tesla și înainte de asta, un Q3 Sportback 2021, 2.0 TDI 200CP, tot pe roșu), dar, am vrut neapărat un RS după câteva test drive-uri la Audi. Așadar, am pus mâna pe configurator și am inceput sa bifez opțiuni. Cod configurare 4VWCFU (poate fi vazut aici). Ca și un pic de background, în 2019, am avut tot un Q3 2.0 TFSI 190CP, Mythos Black (pachet optic chrome). În 2021, am decis s-o vând și să merg tot pe un Q3, Sportback de data asta, 2.0 TDI 200 CP, Tango Red (pachet optic negru). În 2023, am făcut pasul spre următorul upgrade, RSQ3 2.0 TFSI 400CP, Misano Red (pachet optic negru plus). Ca și dotări opționale, am mers pe următoarele: Sistem de evacuare sport RS Pachet Design RS rosu extins Frane RS cu etriere frana rosii Faruri Matrix LED si stopuri LED Volan multifunctional plus cu padele Suspensie sport cu amortizoare reglabile Audi virtual cockpit plus SONOS Premium Sound System 680W Audi connect Navigatie & Infotainment Camere video 360° Trapa panoramica actionata electric Prezoane antifurt Scaune fata reglabile electric Scaune fata incalzite Portbagaj cu actionare electrica Oglinda interioara antiorbire fara rama Pachet optic negru Plus Carcase oglinzi in culoarea caroseriei Oglinzi exterioare antiorbire Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Monitorizare directa presiune anvelope Climatizare automata confort cu 2 zone Pachet sisteme de asistenta Cheie confort cu sistem de alarma Pregatire pentru navigatie MMI plus Pachet depozitare Geamuri fumurii - Privacy Glass Pachet lumini ambientale multicolore Audi Hold Assist Telecomanda deschidere usa garaj Nu am mers pe Navigatie pentru ca folosesc oricum CarPlay wireless (am mers doar pe pregatire pentru navi). De asemenea am ignorat si wireless chargerul, pentru ca e aproape inutil, având experiență cu el de pe celelalte Q3-uri. Se încălzește foarte tare și moare dupa 3-4 luni, trebuie schimbat de fiecare data la service. De asemenea, la jante, am mers cu varianta de bază, pentru că erau singurele pe 20. Restul, chiar dacă-mi plăceau, erau pe 21/22. Nu mă aventurez la așa ceva pe drumurile noastre. Oricum voiam să le vopsesc pe negru, așa că nici nu prea contează cum arată căci oricum nu se mai văd ulterior. Pentru iarnă, mai am un set rămas de la celalalt Q3, pe 19". Vreau să spun că suspensia pusă pe comfort, cu jante de 19, iarna, e lux pe drumurile din oraș. Imediat ce a ajuns mașina, după 4 luni de așteptare, am facut programare la înfoliere PPF. De data asta am mers pe Stek PPF Matte, pentru ca pe cea dinainte am avut-o pe lucios si dupa 2 ani, parea ca nouă. Așa că am dat drumul la treabă cu înfolierea. Adițional, am ales să fac: - cupola cu negru, ca să continui trapa care e deja neagră - jantele vopsite negru lucios - stopuri și faruri cu smoked ppf lucios (tentă neagră) - distanțiere roți 10mm (DCA Evolution, cca 400 RON) Mi-am deschis Phoshop-ul și am facut jantele pe negru, ca să văd dacă arata ok si ... ce să vezi ... schimbă toată treaba. Zis și făcut, am apelat la băieții de la Diamond Cut (Iași), am trimis jantele la vopsit, au terminat și baieții de la Don Garage (Iași) infolierea. După înfoliere, mașina arăta așa. \
    1 point
  6. Dupa o pauza de masini din grupul VAG, m-am reintros, de data aceasta am facut alegerea de un A6 . Configuratia: A6 2010 quattro 3.0 TDI tiptronic Xenon Interior piele Trapa Navigatie Leduri Lumini ambientale Modificari aduse pana acum: ornamente inox pedale, OEM de pe un RS6 C7 Planuri de viitor, deocamdata o interfata AMI cu bluetooh pentru redare muzica din tel.
    1 point
  7. Da. Dar fiind aftermarket, te aștepti sa faca iar, in scurt timp, din pacate. La aceste motoare, se recomanda numai egr original.
    1 point
  8. @Robert Ro la mine în postările anterioare am zis ca la capacul motor e blocat definitiv traseul de aer cald cu poxilina parca i-am pus mai demult. Nu am văzut sincer schimbări majore după aia, am rămas cumva cu aceeași senzație ca lipsa de putere e mai pronunțata la cald. Ca și update-uri ieri am fost la itp și mașina a trecut testul de noxe după ce a turat-o inginerul ala câteva minute. Deci panarama de catalizator la 500 lei își face treaba...în rest, nu prea sunt schimbări, tot cam leșinata dar asta e...nu mai știu ce sa ii fac, în afara de a ma împăca cu ideea
    1 point
  9. Fa o diagnoza,nu merge pe ghicite .
    1 point
  10. Eu urmeaza sa intru in posesie dupa Paste, asa ca mai am putin de asteptat. Ati reusit sa faceti bara senzitiva de sub afisajul mare, sa fie iluminata?
    1 point
  11. Mai este unul asemanator pe Olx: mountain, 2015, 87 000 km, 19.500 EURO. Doar ca e alba
    1 point
  12. +1 pt. urban sunt fix pistol cu apa Matrix-LED... daca mai iei in calcul si ce procentaj din acei (putini) km extraurban sunt pe intuneric... +1 Eu l-am adaugat la mine, dar asta pentru ca uneori (destul de rar) mai ies din asfalt in plimbarile de weekend... Nu recomand musai (daca utilizatorul n-are nevoie de capacitate de trecere mai mare) pt ca masina devine mai "salupa" decat este deja o Octavia cu suspensie standard. crezi ca e vreo legatura intre "volanul sport" si condusul sportiv? Dupa circa 2 pagini de discutii pe marginea configuratiei tale, mie mi se pare ca nu s-a modificat nimic din lista ta de optiuni... 🙂
    1 point
  13. Sincer dealerul nu o sa iti spuna daca merita sau nu pentru tine. Pentru el merita sa bifezi cat mai multe ca sa fie valoarea cat mai mare 😉 Cand mi-am configurat masina noua am vazut si eu ce greu este sa alegi pentru ca ai o suma limitata. Fa o lista cu prioritizarea optiunilor si uita-te daca nu sunt anumite "pachete" care combina 2-3 optiuni si pretul cumulat mai mic decat daca ai alege optiunile separat.
    1 point
  14. In oras clar nu e nevoie de faruri matrix led, iar daca din totalul km anuali doar 5-10% ii faci noapte, desi cred ca oricum sunt mai putini, clar nu justifica achizitia lor. Banii de pe faruri mai bine ii dai pe webasto, care iti garantez ca il vei folos zilnic, cand temperatura va fi sub 5/10grade. Desi eu fac 30-35k km pe an, o buna parte si noapte, as putea renunta la cele mai scumpe faruri daca ar fi cazul. Am avut faruri High Led pe Passat, si le-am folosit la adevarata valoare de maxim 5 ori in peste 120k km doar pentru a le testa, in rest nu e atat de mare diferenta, dar daca primeaza km facuti noaptea. Matrixul ala nu il vei putea folosi la adevarata valoare tocmai din cauza infrastructurii rutiere de la noi, si a traficului haotic. Nu ma intelege gresit, fiecare isi cumpara ce crede ca e mai bine pentru el si bugetul lui, eu doar incerc sa-ti dau un sfat.
    1 point
  15. Si farurile Basic LED lumineaza foarte bine. Poti alege niste proiectoare LED cu cornering pentru o suma decenta, sunt folositoare in oras.
    1 point
  16. @acidone77Fac în jur de 12-14.000 km pe an. 80% urban, restul extraurban. În opinia mea cu cât farurile mașinii sunt mai bune, cu atât te ajută la drum, noaptea, indiferent dacă faci 1000 km anual, sau 100.000. Având în vedere starea drumurilor noastre, a marcajelor și indicatoarelor lipsă, a tot felul de ”obstacole”, de la biciclete, căruțe sau animale, mormane de nisip, etc, e un plus. De menționat faptul că ochiul uman, indiferent cât de sănătos este, noaptea are limite destul de mari și o lumină optimă reduce acea limită. Nu mai zic dacă circuli mult pe drumuri cu o bandă pe sens, iar din față vin multe mașini, farurile lor îți fac ochii praf. Precizez că nu mai am ochii de acum ceva ani și port lentile de contact, asta să nu port ochelari, pentru a corecta ”uzura” și ”oboseala” acumulate în timp. Cam ăsta este raționamentul pentru care optez pentru Matrix Led. Sunt scumpe, desigur, dar, repet, fiacare nu nevoile și gusturile lui. Dacă nu sunt pasionat de condusul sportiv și nici mașinile sport nu mă dau pe spate, crezi că aș putea alege vreodată volan sport, scaune sport, pachet VRS, suspensie sport, jante pe 20", motor 2.0 tsi, așa cum ar face cineva cu astfel de gusturi, în detrimentul a ceea ce mie mi se pare util? Am trecut de vârsta la care voiam ceva doar pentru că e ”mișto”, ci sunt la cea în care mă înteresează utilitatea unui lucru, și evident, prețul. Am facut precizări, zic eu destul de clare, cam ce vreau de la mașină, ce nu vreau și nici nu mă obosesc să-i caut utilitatea, și cam în ce buget mă încadrez, făcând o paralelă cu actuala mașină, 03 - 1,4 tsi, Style, la vremea ei cu bixenon adaptiv.
    1 point
  17. Cablajul pana in ceasuri. Dar verifica cablajul la iesirea din mufa. Nu e ceva grav.
    1 point
  18. Sunset si optiunea "sun and pack". Jaluzele mecanice lateral spate si luneta. Eu o am si e foarte utila mai sles daca ai un copil in spte, nu mai stai cu parasolare lipite cu ventuze si alte porcarii...plus acel "pack" care este un sistem de depozitare foarte ingenios si de ajutor.
    1 point
  19. Multumesc frumos pentru raspuns si indrumare, asa am facut si am reusit sa o rezolv Toate cele bune!
    1 point
  20. Salut, Mersi! Intr-adevar calitatea materialelor din interior putea fi o idee mai buna in cateva locuri insa overall eu sunt multumit. Stiu ce zici despre infotainment insa descrierea ta se potriveste mai mult pt primele modele. Din 2022, pe langa update-urile de sw, au schimbat si ceva pe la hw. Unitatea inca nu este perfecta, mai are mici bug-uri dar se misca mult mai bine. Am mers si eu cu 2.5-ul si este in liga mai mare. Motor, cutie, diferential, tinuta de drum, sunet, totul este mult mai dinamic si mai permisiv la joaca. Toate acestea au un pret din pacate...
    1 point
  21. Motorina scumpă cumpărată la prețul celei ieftine în weekend de la luk merge super. Oricum, de când conduc mașini diesel nu am simțit nimic wow indiferent de unde am alimentat în țară ori afară. Subiectiv maxim acest subiect. Într-adevăr am alimentat la stații mari.
    1 point
  22. Observ că ești o persoană coerenta și destul de calculata in alegeri așa că dacă nu arde poți amâna. Eu observ in ultimul timp tot mai multe reclame alea producătorilor și tot mai multe mașini în stoc. Recent am primit o ofertă de 19.5k € pt focus combi 1.0T 125 mildH Titanium configurat cu metalizata, pachet winter, aliaj și sunet B&O. Din astea mai poți scădea și rabla ~3000. Deci hai sa ne mai calmăm ca nu mai e așa bătaie.
    1 point
  23. Asa se vede emblema seara. In poza asta pare ca e diferenta de temperatura in lumina, dar in realitate nu e asa evident. Incerc sa atasez si un video, cu animatia de oprire. Dureaza cam 5 secunde dupa ce “iei” contactul. Exact aceeasi animatie (in reverse) se intampla la pornire, dar nu am avut pe nimeni in apropiere sa ma ajute ca sa pot prinde in video. Exista mai multe animatii la pornire, cred ca sunt 3 de toate.
    1 point
  24. Am reușit astăzi să conectez înapoi și logo-ul iluminat (prima poza). Plăcut e faptul că are fix aceeași temperatură de alb, ca și DRL-ul, comparativ cu alte versiuni încercate înainte, unde discrepanțele erau vizibile atât în temperatură cât și în intensitate. Mi-au plăcut atât de mult suporții ăștia de plăcuțe cu velcro, încât am comandat și pentru Tesla, de le-am montat astazi. Mai ales pe mașini albe, se vede super curat. Las o poză din lateral spate, se vede doar plăcuța pe mașină. Am scos și emblema (audi) neagră de pe haion, că părea cam încărcat după ce-am instalat eleronul. Pare mult mai curat așa. Sunt curios de un intake Eventuri, am văzut că un coleg de pe forum și-a instalat și are probleme cu insonorizarea în mașină acum ... ciudat. N-aș dat 3000 EUR ca să aud zgomote de adiționale în mașină, deși cred că aș lua un chiptuning de la ABT (+70cp).
    1 point
  25. Inca un update, m-a mancat in fund sa instalez un intercooler de capu' meu, ajutat de un prieten. :). Ce sa zic, daca vreti sa va faceti singuri 'operatiunea', sa va inarmati cu multe ore de timp liber, toata rabdarea si o pereche de tampoane de radiator in caz ca le rupeti. intercoolerul este unul de R, reprezentand un upgrade mic dar suficient pentru ce vreau eu.
    1 point
  26. @Vekten 300k km sunt totusi 300k km 🙂 La motorul ala depinde foarte mult cum s-a facut intretinerea - daca a schimbat uleiul din 30in30k km atunci o sa fie cam varza la 300k km (segmenti blocati, consum ulei, etc). O segmentare va fi scumpa; daca mai faci si o distributie atunci iesi cam sus... Personal nu m-as baga la un motor mic cu atatia km. @zumik83 nu as schimba nici o distributie la km aia! Mergi la un service ok sa iti faca o inspectie ca sa vada cum arata cureaua, cum arata pompa de apa (curge sau nu). Dar la 37k km nu as schimba nici o distributie.
    1 point
  27. Ca sa ai lampa ceata și pe partea dreapta, trebuie sa schimbi fizic stopul din partea dreapta. Mergi la dezmembrări și iei unul, fiind in Anglia, sunt deja cu lampa pe stop dreapta. E mai simplu sa îl schimbi decât sa îl modifici. Pe urma trebuie făcută o mică modificare la cablaj. Si ai rezolvat.
    1 point
  28. Jurnal 56.400 km 20.01.2023 Inlocuire Calorifer caldura OEM DENSO cod 5Q0 819 031 A CZ116140-2350 cu calorifer Valeo Inlocuire Vas expansiune cu varianta fara Silicat cod 5q0 121 407 M Inlocuire Antigel vechi G13 cu antigel nou G12 evo cost total 1100 lei
    1 point
  29. Salutare revin dupa ceva vreme si cu raspuns la problema mea a fost urmatorul: Am schimbat ambreiajele(pe masina era cel original din 2009),cu unul OEM, volant pe Sachs cea veche batea f rau, schimbul de ulei. Am plecat in probe cu ea si tot se simtea ceva cand reduceai aproape de tot si venea treapta 2 am mers si i a facut adaptare la cutie si apoi nu am mai mers 500m ca mi a trecut in avarie si pe N nu se mai accelera, a crapat mecatronicul care erau șanse sa se intample dupa schimbul de ambreiaje si a urmat sa l duc la reconditionat unde au fost schimbate toate 6 valvele de presiune, cost 4200lei cu garantie 1 an iar restul pieselor vreo 6800lei total 12.000lei. Cutia se simte bine, schimba f frumos,totul e ok momentan. Toate operatiunea am facut o la Adrian de la Revizie Cutii Automate Buftea asa il gasiti pe fb, you tube si locatia pe google maps,un baiat f de treaba, explica omul si stie f bn ce face, profesionalism si calitate pe care il recomand! O zi buna va doresc domnilor?
    1 point
  30. La schimb se pune 5.5 L
    1 point
  31. E orecum greu de inteles despre ce e vorba pentru ca nu a explicat nimeni ca firele din conectorul MIB-ului (Pin 6/12) vin din CAN Gateway (Pin 10/20). Mai exact, ai asa: CAN Gateway mufa T20c - Pin 10 un fir portocaliu/maro care se duce in MIB mufa T12a - Pin 12 - CAN Low CAN Gateway mufa T20c - Pin 20 un fir portocaliu/violet care duce in MIB mufa T12a - Pin 6 - CAN High
    0 points
  32. Pin 12 can low portocaliu/maro. Pin 6 can high portocaliu/violet
    0 points
  33. Salut, Pentru cei care vor sa faca acel lucru in regie proprie o sa descriu mai jos pasii ce trebuie urmati.Eu am ales sa "spal" si instalatia.De ce aveti nevoie ca si materiale veti gasi in pasii ce urmeaza. Pentru : 3.0 TDI CRCA 1.se extrage tot lichidul din vasul de servodirectie, eu am folosit o pompa electrica de la Lidl(60ron) dar puteti folosi orice alceva…o seringa mai mare, o pompita de la gelul de dus…etc 2.se scoate furtunul de retur(vezi poza), aveti nevoie de un cleste pt. coliere sau un cleste papagal.Aici este putin de munca pt. ca nu se desface foarte usor si accesul este greoi.Eu am ales sa desfac vasul, se face foarte simplu, are 1 surub si o piulita, se desfac si se scoate vasul din pintenul de fixare. Aici trebuie sa fiti pregatiti cu niste hartie, carpe…o sa mai curga ceva lichid de pe furtun. 3.se astupa returul de pe vas cu un capac, furtun inchis la cap…va puteti folosi imaginatia, eu sincer am folosit o bucata de 4-5 cm de furtun blocata la un capat cu o bucata de lemn 4.se prelungeste furtunul de retur cu un furtun transparent(16mm sau putin mai mare) de max. 1 m. Foarte important sa se asigure acel furtun cu 1 colier pt. ca astfel la presiune va sari si o sa umpleti tot compartimentul motor cu lichid. Rolul furtunului transparent este de a vedea cand vine lichid verde pe retur, eu nu am mai folosit acest furtun. 5.Se introduce furtunul de retur intrun bidon transparent de 2l.Important:daca furtunul ce intra in sticla este cam de aceeasi marime cu gura sticlei sa aveti grija ca de la presiune sticla se va umfla, o puteti turti… 6.puneti vasul pt. lichid inapoi pe pozitie si il umpleti cu lichid G 004 000 M2, eu am folosit lichid OE, am luat 2 litri pt. a spala si instalatia.Dupa caz se poate folosi si lichid after market(Febi)conform cu codul de original..eu consider ca nu merita pt. ca diferenta de pret este mica. 7.se porneste motorul si se opreste imediat, 2-3 sec trebuie sa dureze maxim.Lichidul din vas "dispare" imediat.Se reumple vasul si se repeta procedeul.Nu lasati motorul sa mearga mai mult de 2-3 sec, pompa nu trebuie sa functioneze fara lichid.Dupa 3-4 porniri/opriri o sa aveti lichid verde in sticla.Eu am folosit in mare parte ambele sticle..am pastrat 1-200 grame pt. a face nivelul la final.Toata instalatia are pana intr-un litru. 8.Se pune furtunul de retun inapoi pe vas.Daca nu dai vasul jos exista riscul sa curga ceva lichid…trebuie sa fiti rapizi.De pus se pune foarte usor…nu ca la scos :). Eu avand vasul dat jos nu am avut lichid care sa curga din vas sau de pe furtun. 9.Se asigura furtunul cu colierul desfacut in pasul 2. 10.La final se face nivelul, se pune capacul la vas, se porneste motorul, se fac cateva manevre stg-dr usor pe loc pentru aerisire.Oricum sistemul se aeriseste singur si in mers. Urmariti nivelul de cateva ori….oricum odata facut nivelul si respectand pasii nu ar trebui sa se modifice. Mentinui:de preferat ar fi ca acest schimb sa se faca in 2 persoane.Nu este singura metoda de inlocuit lichidul, mie mi s-a parut cea mai simpla.Unii spun ca lichidul nu se schimba, eu nu cred asta si pt. pretul mic prefer sa il schimb din 2 in 2 ani.Culoarea trebuie sa fie verzui transparent, nu rosu...sau "coca-cola". Bafta
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!