Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2023 în toate secţiunile
-
8 points
-
Excelenta sugestie. Multumesc. Sunt incantat ca donatorul mi-a oferit multe componente de rezerva. Astazi am facut ITP. Singura problema descoperita : faruriile bat jos. Stiu asta deoarece nu am reusit sa fac codarea pentru initierea faruriilor. Mai incerc. Poze de ieri dupa o spalare bine meritata.2 points
-
2 points
-
Motorina scumpă cumpărată la prețul celei ieftine în weekend de la luk merge super. Oricum, de când conduc mașini diesel nu am simțit nimic wow indiferent de unde am alimentat în țară ori afară. Subiectiv maxim acest subiect. Într-adevăr am alimentat la stații mari.2 points
-
salut, revin cu golfu' ciudatenia pamantului, va spun ca acum trage, simplu. Incep prin a spune ca am EGR nou pe masina ( are aprox 1000 km) mufa bagata, am curatat porcaria aia de teava ce iese din egr si intra in clapeta cu spray de carburator ( daca o scoateti grija ca se baga greu inapoi ( a avut ditamai stratu de calamina pe ea ), clapeta de acceleratie (aveam probleme si cu ea cand aveam egr bagat oscila si aveam si chestia cu turatu pana in 2000 la pornire ( acum s-a rezolvat )) pot sa zic ca sunt deja aprox 1000 km si nu a oscilat absolut deloc, pe filtru de aer este un mecanism cu o clapetuta ei bine surpriza la mine acel mecanism era blocat pe DESCHIS - tragea aer de pe galeria de evacuare incontinuu', am lipit-o inchisa cu superglue acum trage doar din fata.. ce am vazut ca dezavantaj e ca se incalzeste mai greu putintel acum pe frigu asta. Am tras de masina zilnic aproape cate 5-6 ture ma gandesc ca o fi fost si ceva infundat sau dumnezeu o mai stie.. Acum recent mi-a fost retinut talonul.. diferite cauze de le-au gasit plozii de la rar, am fost in serivce de am schimbat tot brate telescoape flanse discuri placute tot ( m-am mai gandit si la chestia ca aveam discurile pe spate prea uzate (placutele erau roase doar intr-o parte nu erau liniare) si ma infranau sau ceva, mi s-a spus ca am ceva teava sparta la esapament inainte de catalizator o sudura ceva si mi s-a zis ca se rezolva. Si ca o "lauda" va pot spune ca m-am plimbat ieri(26.03.2023) cu niste prieteni( am fost 4 in masina) care i-am plimbat si cand am luat masina si mi-au zis ca n-are putere in ea si sa o vand, ieri au ramas socati cand au vazut cum ii baga in scaun, unul dintre ei chiar m-a intrebat daca am softat-o sau ceva ca e ireal sa traga cum trage acum. Astazi 27.03.2023 am avut norocul de a ploua afara si am zis sa vad cum se duce si am incercat sa fac plecari mai tari de pe loc.. s-a aprins esp cum patina in treapta 1,2 si surpriza a3a sa se stie ca pe ploaie abia imi aprindea esp in a2a. nu va pot garanta ca stiu sigur ce i-am facut sau si-a dat ea singura drumu va zic sincer ca este cea mai ciudata masina pe care am condus-o.. sper ca nu am omis ceva m-am gandit destul de mult sa scriu tot. poate la voi nu e o metoda de rezolvare ce am facut eu insa poate va ajuta. o seara frumoasa.1 point
-
Salut, Mersi! Intr-adevar calitatea materialelor din interior putea fi o idee mai buna in cateva locuri insa overall eu sunt multumit. Stiu ce zici despre infotainment insa descrierea ta se potriveste mai mult pt primele modele. Din 2022, pe langa update-urile de sw, au schimbat si ceva pe la hw. Unitatea inca nu este perfecta, mai are mici bug-uri dar se misca mult mai bine. Am mers si eu cu 2.5-ul si este in liga mai mare. Motor, cutie, diferential, tinuta de drum, sunet, totul este mult mai dinamic si mai permisiv la joaca. Toate acestea au un pret din pacate...1 point
-
ma bucur ca am fost de ajutor. cedeaza si ele cu timpul ... o data de la curentul maricel care trece prin ele si de la lipiturile reci, ce afecteaza multe chestii pe la mk4, CCM, g200 etc etc1 point
-
1 point
-
Continentalurile sunt foarte moi. Am avut pe Subaru Forester XT SportContact5 si deabaia au tinut o vara jumate, si asta fara drifturi si plecari de pe loc... da se mergea mai tare cu masina, dar tare cam ca si cu cu orice masina normala. La fel a tinut si al 2-lea set ( primul am considerat ca poate aveau anvelopele o problema ). Acolo s-a terminat cu Conti. Dunlop la fel, experiente mai vechi. Poate modelele noi sa stea mai bine, desi nu prea le-am mai vazut prin teste si nu am mai auzit demult de marca asta. Ce vine bine din urma in teste mai nou sunt Hankook Ventus Prime 4. Oricum, la o masina normala, mers normal, as alege clar anvelopa cu nivel de zgomot cel mai mic! Chiar si in defavoarea "performantelor" care in teste sunt cotate la limite, limite care le atunci foarte rar sau deloc in traficul normal.1 point
-
Nu,nu ai cum. Daca ai camera HL, asa va lucra. Nu o poti face din codare LL.1 point
-
Petrom/Omv Bacau ,probleme cu motorina la trei masini diferite (din care un ALH) ,bat injectoarele la turatii mici. La doua din ele sa rezolvat alimentand cu efix 55 de la rompetrol. Posibil sa aiba legatura cu ieftinirea din ultiima perioada si/sau interzicerea petrolului rusesc.1 point
-
Ti-a scris exact unde sa le legi in can gateway. Dar le legi direct la MIB, nu la gateway1 point
-
Si la mine se simte un foarte foarte mic joc la schimbarea de directie, pe loc, cum faci tu, insa de auzit nu se aude decat daca esti foarte atent. Mie mecanicul mi-a zis ca asa fac toate, cum face a mea, au un foarte mic joc la schimbul de sens - mecanicul fiind mecanic la reprezentanta Skoda, deci nu cred ca ma minte. Inseamna ca la tine e joc mare in caseta, e o uzura, ma gandesc.1 point
-
1 point
-
Eu am avut caseta de directie schimbata . La mine la capatul cursei de auzea acest zgomot la miscare usoara stanga dreapta nu . Posibil sa fie caseta dar nu as exclude si ceva cuplaj la axul volanului1 point
-
1 point
-
Asa se vede emblema seara. In poza asta pare ca e diferenta de temperatura in lumina, dar in realitate nu e asa evident. Incerc sa atasez si un video, cu animatia de oprire. Dureaza cam 5 secunde dupa ce “iei” contactul. Exact aceeasi animatie (in reverse) se intampla la pornire, dar nu am avut pe nimeni in apropiere sa ma ajute ca sa pot prinde in video. Exista mai multe animatii la pornire, cred ca sunt 3 de toate.1 point
-
@acidone77 @hurjui in D ambreiajele sunt partial cuplate (7-12Nm arata app lu VAG). Uneori vine cu zgomot de clopotei. Avand TSI el chiar aude tot in masina. TDI-ul chiar si BI macheaza multe din zgomote.1 point
-
Deci O4 e sub O2! Acum intrebarea ar fi daca si O2 era sub O1 si daca O1 era sub Skoda Octavia produsa in 1959.1 point
-
Avand un vedere ca de la OMV si Petrom nu mai pun neam (din motive personale ca sa nu o dam in politica) ce recomandati in rest? Rompetrol?1 point
-
@hurjui la fel face si la mine, tot aceeasi masina 28000 km. Cred ca e ceva normal.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00