Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2023 în toate secţiunile
-
2 points
-
2 points
-
Salutari! Acum câteva luni am decis să-mi ascult inima și am cumpărat mașina de care n-aș fi avut neapărată nevoie (mă refer la varianta RS, având în vedere că mai am acasă o Tesla și înainte de asta, un Q3 Sportback 2021, 2.0 TDI 200CP, tot pe roșu), dar, am vrut neapărat un RS după câteva test drive-uri la Audi. Așadar, am pus mâna pe configurator și am inceput sa bifez opțiuni. Cod configurare 4VWCFU (poate fi vazut aici). Ca și un pic de background, în 2019, am avut tot un Q3 2.0 TFSI 190CP, Mythos Black (pachet optic chrome). În 2021, am decis s-o vând și să merg tot pe un Q3, Sportback de data asta, 2.0 TDI 200 CP, Tango Red (pachet optic negru). În 2023, am făcut pasul spre următorul upgrade, RSQ3 2.0 TFSI 400CP, Misano Red (pachet optic negru plus). Ca și dotări opționale, am mers pe următoarele: Sistem de evacuare sport RS Pachet Design RS rosu extins Frane RS cu etriere frana rosii Faruri Matrix LED si stopuri LED Volan multifunctional plus cu padele Suspensie sport cu amortizoare reglabile Audi virtual cockpit plus SONOS Premium Sound System 680W Audi connect Navigatie & Infotainment Camere video 360° Trapa panoramica actionata electric Prezoane antifurt Scaune fata reglabile electric Scaune fata incalzite Portbagaj cu actionare electrica Oglinda interioara antiorbire fara rama Pachet optic negru Plus Carcase oglinzi in culoarea caroseriei Oglinzi exterioare antiorbire Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Monitorizare directa presiune anvelope Climatizare automata confort cu 2 zone Pachet sisteme de asistenta Cheie confort cu sistem de alarma Pregatire pentru navigatie MMI plus Pachet depozitare Geamuri fumurii - Privacy Glass Pachet lumini ambientale multicolore Audi Hold Assist Telecomanda deschidere usa garaj Nu am mers pe Navigatie pentru ca folosesc oricum CarPlay wireless (am mers doar pe pregatire pentru navi). De asemenea am ignorat si wireless chargerul, pentru ca e aproape inutil, având experiență cu el de pe celelalte Q3-uri. Se încălzește foarte tare și moare dupa 3-4 luni, trebuie schimbat de fiecare data la service. De asemenea, la jante, am mers cu varianta de bază, pentru că erau singurele pe 20. Restul, chiar dacă-mi plăceau, erau pe 21/22. Nu mă aventurez la așa ceva pe drumurile noastre. Oricum voiam să le vopsesc pe negru, așa că nici nu prea contează cum arată căci oricum nu se mai văd ulterior. Pentru iarnă, mai am un set rămas de la celalalt Q3, pe 19". Vreau să spun că suspensia pusă pe comfort, cu jante de 19, iarna, e lux pe drumurile din oraș. Imediat ce a ajuns mașina, după 4 luni de așteptare, am facut programare la înfoliere PPF. De data asta am mers pe Stek PPF Matte, pentru ca pe cea dinainte am avut-o pe lucios si dupa 2 ani, parea ca nouă. Așa că am dat drumul la treabă cu înfolierea. Adițional, am ales să fac: - cupola cu negru, ca să continui trapa care e deja neagră - jantele vopsite negru lucios - stopuri și faruri cu smoked ppf lucios (tentă neagră) - distanțiere roți 10mm (DCA Evolution, cca 400 RON) Mi-am deschis Phoshop-ul și am facut jantele pe negru, ca să văd dacă arata ok si ... ce să vezi ... schimbă toată treaba. Zis și făcut, am apelat la băieții de la Diamond Cut (Iași), am trimis jantele la vopsit, au terminat și baieții de la Don Garage (Iași) infolierea. După înfoliere, mașina arăta așa. \1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Zi eu as face la fel: as lua de pe stoc ce găsesc acum, fara sa mai fac mofturi sau să aștept reduceri ipotetice, care nu vor veni niciodată. Incepe programul rabla, deci e un moment prielnic de a achizitie. Referitor la virtual cockpit eu zic că merită banii.1 point
-
1 point
-
Ooo...mersi. Da, cele oem sunt un pic altceva. Azi am schimbat cabluriile de frana. ( TRW). Am reusit si am pus cotetul pe roti. Am facut si o "proba" sa vad cum ar arata cu roti mai inchise la culoare ( jantele gri inchis de pe passat). In zilele urmatoare trebuie sa caut " hotul" care imi fura curentul din baterie ( siguranta 16: compresor, ventilator, calculator ventilatoare). E vreo problema des intalnita in zona asta ?1 point
-
Daca mai agati cateva cruciulite, matanii si eventual CD-uri de fiecare camera o sa fii "acoperit" pe toate palierele 😉1 point
-
Deci O4 e sub O2! Acum intrebarea ar fi daca si O2 era sub O1 si daca O1 era sub Skoda Octavia produsa in 1959.1 point
-
1 point
-
Salut, Si eu constat cu nefericire acelasi lucru. La verisoara Skoda Superb misuna toata lumea. In alta ordine de idei, vis-à-vis de problema cu oglinda, stiu ca dupa ce se activeaza functia, se aduce schimbatorul in R sa coboare oglinda, apoi se regleaza in pozitia dorita de sofer. Cand se trece in D si se depaseste viteza de 15 km/h (parca ?!) oglinda revine in pozitia normala. Sper sa fi fost de ajutor.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00