Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.03.2023 în toate secţiunile
-
Ce sonda ??? Imposibil de ghicit ,necesita investigatii amanuntite1 point
-
Zi eu as face la fel: as lua de pe stoc ce găsesc acum, fara sa mai fac mofturi sau să aștept reduceri ipotetice, care nu vor veni niciodată. Incepe programul rabla, deci e un moment prielnic de a achizitie. Referitor la virtual cockpit eu zic că merită banii.1 point
-
1 point
-
Cu siguranță sunt studii făcute în acest sens (direct sau indirect) și configuratorul diferă de la țară la țară. Skoda vinde bine și de aici toată nebunia. Cred că toate firmele producătoare de mașini au probleme. Îmi spunea cineva de la Skoda că unele piese, sau materii prime, erau importate din China și pandemia a schimbat paradigma. Altele din Rusia și Ucraina, iar războiul a schimbat niște socoteli. Producătorii sunt obligați să caute soluții că nu pot închide prăvăliile și să meargă acasă, iar asta durează. Ideea e că românii, ca și bulgarii probabil, precum și alte țări foste comuniste, au un gust neînțeles de exagerat pentru luxul inutil și pentru grandomanie în ceea ce privește mijloacele proprii de transport, în detrimentul sănătății și a utilității. De aici și zicala "full boss", fără să iei in calcul prețul de întreținere sau utilitatea acelei "opțiuni". Nu vreau să fiu înțeles greșit, dar dacă ne uităm la ce mașini circulă pe șoselele din țară, putem jura că salariul minim e de 5000 €. E o inepție să conduci o mașină mai scumpă decât locuința, dar... na, cu locuința nu mergi pe stradă să fii văzut. Plus că un mare procent e obținut SH de afară, o altă preferință a conaționalilor noștri, dar pentru care nu există fonduri de întreținere corespunzătoare. (Schimburi de ulei sau componente aftermarket ori prin ateliere obscure). Revenind la subiect, sunt convins că Octavia are anumite probleme, aceiași situație e și cu Vw Golf (informații primite la la Vw) pentru că este cerere. Superbul mi se pare exagerat de mare, nu e pe gustul meu, plus că e mult mai scump, ceea ce din start nu prezintă interes. Să sperăm că lucrurile vor reveni treptat la normal pentru că după orice furtună problemele se limpezesc și se așează în matca lor. Pe mașină nu îmi trebuie lucruri inutile, pe care nu le voi folosi vreodată (pentru care nu vreau să plătesc) și altele pe care le consider utile și le vreau, dar nu este posibil nici contracost. Dar, după cum spuneam, rămâne de văzut. Încă nu am mers să comand mașina. A rămas să merg după Paște și dacă găsesc un discount bun și anumite avantaje financiare, fac comanda. Dacă nu, nu, că nu stau în loc după mașină nouă acum. Oricum mai devreme de un an nu cred să o văd. Ce vreau eu și ce am reușit să configurez, un Ambition 1.5, manual, cu valeități de Style, opționale în valoare de 3800 €, m-ar duce undeva la 27000, cu rabla și o eventuală reducere de dealer. Alb Candy Matrix Led Lumină ambientală Jante 17" Rotare Aero Instalație spălare faruri Light Assistant Sunset Cotieră centrală spate Bolero Virtual Cockpit Aș vrea dacă se poate, de la cei care au și folosesc, informații cu privire la radioul Bolero și Virtual Cockpit. Merită bifate ca opționale? Cresc valoare de achiziție cu 1000 €, și sunt în dilemă să le bifez sau nu. Swing-ul are sau nu navigație? Că dacă are, nu cred că se justifică Bolero-ul. Cockpitu-ul recunosc că îmi place mai mult decât cadranul cu ceasuri analogice, arată mult mai bine si dă un aer mai modern, dar... rămâne un moft pe care voiam să-l asortez cu Bolero-ul dacă l-aș lua, și cu siguranță pot trăi și merge cu mașina și fără Cockpit dacă Swing-ul are navigație.1 point
-
Am adaugat 30 cai frumosi 😃 Eleronul e original VW si l-am cumparat de pe ebay.co.uk acum vreo 2,3 ani, l-am vopsit in culoarea masinii si de atunci a stat pe dulap pana ieri cand m-am hotarat sa-l montez. Conform instructiunilor VW, acesta se lipeste folosind banda dublu adeziva de jur imprejur iar in doua puncte, special marcate, se pune silicon pentru parbrize. PN: 7P0071641 Ps. Lampa de frana de pe haion are o folie fumuriu deschis aplicata.1 point
-
Asa se vede emblema seara. In poza asta pare ca e diferenta de temperatura in lumina, dar in realitate nu e asa evident. Incerc sa atasez si un video, cu animatia de oprire. Dureaza cam 5 secunde dupa ce “iei” contactul. Exact aceeasi animatie (in reverse) se intampla la pornire, dar nu am avut pe nimeni in apropiere sa ma ajute ca sa pot prinde in video. Exista mai multe animatii la pornire, cred ca sunt 3 de toate.1 point
-
Am mutat placa din vechea cheie în cea noua. Cheia, nu este originala, este cumpărată de pe Alieexpres.1 point
-
In curând mai pune o baterie suplimentară pe mașină, sa acopere curentul tras de camere! Ținând cont de coclaurile pe unde merge poate face direct cartografiere catre google, stereoscopie...1 point
-
Daca mai agati cateva cruciulite, matanii si eventual CD-uri de fiecare camera o sa fii "acoperit" pe toate palierele 😉1 point
-
1 point
-
Daaa, e plin traficul de non-culori. Cât despre motorizare, da, am greșit eu. Din păcate nu mai pot edita postul inițial. Nici culoarea n-am nimerit-o în descriere, fiind Tango Red (Audi Exclusive). Ce-am scris eu cu Misano Red e culoare pentru variantele standard, non-RS. N-am probleme cu spațiul interior, am mers 4 în vacanță cu ea fără probleme. Se poate și mai bine, dar nu mă încurcă deloc, am cărat și un pat în spate Cât despre rampe, poți căuta pe eMag direct, rampe auto plastic, doar că sunt scumpișoare acum. Eu țin minte că am dat max 250 RON pe ele, acum câțiva ani buni. Acum, cel mai ieftin, le văd aici, la 370 RON (pe eMag sunt cca. 550 RON) Astăzi mi-au ajuns și suporții de numere velcro, așa că am scăpat de ramele alea urâte cu reclamă la Sandra Trading (nu recomand nimănui să cumpere de la ei, am avut experiențe aiurea la fiecare achiziție, asta o să fie ultima de la ei). O să postez imediat poze, e plecată soția la cumpărături cu mașina momentan.1 point
-
1 point
-
Na, am ajuns la un alt schimb de ulei. Ravenol VMO 5W40 - 5l Filtru ulei Mann Filtru Aer Mann Filtru Polen Mann, antibacterian si anti alergeni, ca tot vine primavara si vara cu ale lor alergeni. total :370 ron. Manopera... 50 lei, facuta la un amic in garaj. cu ocazia asta am reetansat si baia de ulei + capacul de sus de la culbutori + schimbat 2 garnituri mici de la caseta de directie. Si am scapat de o mare parte din scurgeri. La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura (ca se gaseste) insa din pacate, tot la aia veche am ajuns ca aia noua curgea de numa. Ramane sa caut alt capac...sau capac nou (dureros de scump - aprox 800 lei). Si ca am ajuns la aproape 350K km, trebuie sa fac si distributia. Si pt ca axa cu came arata cam asa, facem si axa cu came: Asadar, comandat: kit distributie - 505 lei conti pompa apa - 168 lei hepu ax came - 738 lei kolbenschmidt simering ax came 1 bucata - 28 lei elring cuzineti ax - 182 lei glyco culbutori - 35 lei bucata ina - 8 bucati. (Ina Black) simering supapa - 3 lei buc victor reinz 8 bucati. Sper ca pe sapt viitoare canva sa reusim sa le punem. Pana atunci, facem km... si tot facem. 347K and still counting 17500 km de cand avem DSG.1 point
-
@flotheboy ridici capota, pe capacul distributiei ai codul motorului si codul cutiei. Probabil ai DQ381-7A sau DQ500.0 points
-
In ultimii ani, 7-8, am facut mai multe la ei si personal am fost foarte multumit. Nu ar strica mai multa atentie la unele detalii, in rest nimic de reprosat.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00