Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.03.2023 în toate secţiunile
-
Am reușit astăzi să conectez înapoi și logo-ul iluminat (prima poza). Plăcut e faptul că are fix aceeași temperatură de alb, ca și DRL-ul, comparativ cu alte versiuni încercate înainte, unde discrepanțele erau vizibile atât în temperatură cât și în intensitate. Mi-au plăcut atât de mult suporții ăștia de plăcuțe cu velcro, încât am comandat și pentru Tesla, de le-am montat astazi. Mai ales pe mașini albe, se vede super curat. Las o poză din lateral spate, se vede doar plăcuța pe mașină. Am scos și emblema (audi) neagră de pe haion, că părea cam încărcat după ce-am instalat eleronul. Pare mult mai curat așa. Sunt curios de un intake Eventuri, am văzut că un coleg de pe forum și-a instalat și are probleme cu insonorizarea în mașină acum ... ciudat. N-aș dat 3000 EUR ca să aud zgomote de adiționale în mașină, deși cred că aș lua un chiptuning de la ABT (+70cp).4 points
-
Ooo...mersi. Da, cele oem sunt un pic altceva. Azi am schimbat cabluriile de frana. ( TRW). Am reusit si am pus cotetul pe roti. Am facut si o "proba" sa vad cum ar arata cu roti mai inchise la culoare ( jantele gri inchis de pe passat). In zilele urmatoare trebuie sa caut " hotul" care imi fura curentul din baterie ( siguranta 16: compresor, ventilator, calculator ventilatoare). E vreo problema des intalnita in zona asta ?2 points
-
Salutari! Acum câteva luni am decis să-mi ascult inima și am cumpărat mașina de care n-aș fi avut neapărată nevoie (mă refer la varianta RS, având în vedere că mai am acasă o Tesla și înainte de asta, un Q3 Sportback 2021, 2.0 TDI 200CP, tot pe roșu), dar, am vrut neapărat un RS după câteva test drive-uri la Audi. Așadar, am pus mâna pe configurator și am inceput sa bifez opțiuni. Cod configurare 4VWCFU (poate fi vazut aici). Ca și un pic de background, în 2019, am avut tot un Q3 2.0 TFSI 190CP, Mythos Black (pachet optic chrome). În 2021, am decis s-o vând și să merg tot pe un Q3, Sportback de data asta, 2.0 TDI 200 CP, Tango Red (pachet optic negru). În 2023, am făcut pasul spre următorul upgrade, RSQ3 2.0 TFSI 400CP, Misano Red (pachet optic negru plus). Ca și dotări opționale, am mers pe următoarele: Sistem de evacuare sport RS Pachet Design RS rosu extins Frane RS cu etriere frana rosii Faruri Matrix LED si stopuri LED Volan multifunctional plus cu padele Suspensie sport cu amortizoare reglabile Audi virtual cockpit plus SONOS Premium Sound System 680W Audi connect Navigatie & Infotainment Camere video 360° Trapa panoramica actionata electric Prezoane antifurt Scaune fata reglabile electric Scaune fata incalzite Portbagaj cu actionare electrica Oglinda interioara antiorbire fara rama Pachet optic negru Plus Carcase oglinzi in culoarea caroseriei Oglinzi exterioare antiorbire Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Monitorizare directa presiune anvelope Climatizare automata confort cu 2 zone Pachet sisteme de asistenta Cheie confort cu sistem de alarma Pregatire pentru navigatie MMI plus Pachet depozitare Geamuri fumurii - Privacy Glass Pachet lumini ambientale multicolore Audi Hold Assist Telecomanda deschidere usa garaj Nu am mers pe Navigatie pentru ca folosesc oricum CarPlay wireless (am mers doar pe pregatire pentru navi). De asemenea am ignorat si wireless chargerul, pentru ca e aproape inutil, având experiență cu el de pe celelalte Q3-uri. Se încălzește foarte tare și moare dupa 3-4 luni, trebuie schimbat de fiecare data la service. De asemenea, la jante, am mers cu varianta de bază, pentru că erau singurele pe 20. Restul, chiar dacă-mi plăceau, erau pe 21/22. Nu mă aventurez la așa ceva pe drumurile noastre. Oricum voiam să le vopsesc pe negru, așa că nici nu prea contează cum arată căci oricum nu se mai văd ulterior. Pentru iarnă, mai am un set rămas de la celalalt Q3, pe 19". Vreau să spun că suspensia pusă pe comfort, cu jante de 19, iarna, e lux pe drumurile din oraș. Imediat ce a ajuns mașina, după 4 luni de așteptare, am facut programare la înfoliere PPF. De data asta am mers pe Stek PPF Matte, pentru ca pe cea dinainte am avut-o pe lucios si dupa 2 ani, parea ca nouă. Așa că am dat drumul la treabă cu înfolierea. Adițional, am ales să fac: - cupola cu negru, ca să continui trapa care e deja neagră - jantele vopsite negru lucios - stopuri și faruri cu smoked ppf lucios (tentă neagră) - distanțiere roți 10mm (DCA Evolution, cca 400 RON) Mi-am deschis Phoshop-ul și am facut jantele pe negru, ca să văd dacă arata ok si ... ce să vezi ... schimbă toată treaba. Zis și făcut, am apelat la băieții de la Diamond Cut (Iași), am trimis jantele la vopsit, au terminat și baieții de la Don Garage (Iași) infolierea. După înfoliere, mașina arăta așa. \1 point
-
Poate fi si aer fals in instalatia de combustibil,se manifesta cam la fel.Eu as lasa masina parcata intr-o panta,cu partea din fata inclinata spre jos,daca porneste bine,inseamna ca ia aer pe undeva,sau as umple ochi rezervorul cu motorina,daca porneste bine la prima,aceeasi poveste,trage aer fals pe undeva.In ambele cazuri costuri zero. Alta metoda pentru a testa daca este chestie de pierderea de presiune sau distributie,sa monteze o pompita din alea manuale de cauciuc,nu stiu cum se numesc in RO,pe turul pompei,si inainte de prima pornire ,,le rece" sa dea la pompa pina se amorseaza si apoi sa vada cit de repede porneste.Daca o ia repede,intra aer pe undeva,daca nu...distributia,si poate si altele.1 point
-
1 point
-
Acuma vin de pe teren si trebuie sa va spun ca xenonul asta e lumanare , niste porcarii sinistre , nu fac lumina ca lumea( osram extreme vision - n-au nici 100 de ore de functionare ) . Abia astept sa-mi vina ledurile . Nu stiu cum au gandit astia farurile la facelift cu xenon de 25w dar au dat-o de gard grav. Sper ca ledurile sa aduca un + mare de lumina , altfel va trebui sa schimb farurile cu totul .1 point
-
Dupa cateva luni, mai multe opinii si service-uri zonale ca nu s-au bagat la avioane, am dus masina la o reprezentanta Audi din Ungaria. Primul lucru observat a fost ca amortizoarele fata erau duse complet ( s-au schimbat si astea, avand suspensie reglabila electronic, n-au fost ieftine ) dar problema tot nu s-a rezolvat... masina a mai stat o vreme la ei, schimburi de emailuri cu Audi AG, diagnoze, pana la urma s-a ajuns la concluzia ca problema e de la coloana de directie ( cam ce suspectam de la bun inceput ). Initial s-a pus problema unei culante, 50% Audi AG cu Reprezentanta Audi Ungaria, si 50% noi, dar au sapat mai bine si si-au dat seama ca masina merge prea tare, si au constatat ca masina este resoftata... well what do you know... culanta a zburat din discutie, dar totusi reprezentanta din Ungaria a fost amabila si a lasat un 15% din totalul facturii pentru totate lucrarile, diagnoze, teste, schimb amortizoare fata, rulmenti, flanse, etc + tot ce tine de inlocuit coloana directie. Avantaj pe firma, factura fara TVA, per total distractia a fost undeva la aprox 18.000 lei. Momentan totul functioneaza perfect.1 point
-
Daca mai agati cateva cruciulite, matanii si eventual CD-uri de fiecare camera o sa fii "acoperit" pe toate palierele 😉1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inca un update, m-a mancat in fund sa instalez un intercooler de capu' meu, ajutat de un prieten. :). Ce sa zic, daca vreti sa va faceti singuri 'operatiunea', sa va inarmati cu multe ore de timp liber, toata rabdarea si o pereche de tampoane de radiator in caz ca le rupeti. intercoolerul este unul de R, reprezentand un upgrade mic dar suficient pentru ce vreau eu.1 point
-
si am ajuns la partea cu ceasurile... CAN-ul nu mai vine din pacate, asa ca l-am folosit pe al meu, cu ajutorul tatalui meu, am citit EPROMUL de pe CAN-ul 7N0 907 530 AJ si am schimbat cu unul ST95640 si asa l-am facut functional ca si unul cu HW56 terminatie AN, prin lipirea noului eprom, am reusit sa bifez 5F in instalation list din modului 19 CANGateway si am inceput prin scoaterea CAN-ului, este sub volan, putin cam greu accesibil, dar pentru mine a fost foarte usor, sunt mic de inaltime ( + 18 ani de pian, degete subtiri) apoi am ales din Epromurile pe care le avem, am gasit fix ce aveam nevoie, am citit cu programele speciale pentru asa ceva memoria epromului si s-a rescris de pe 25320AN de 4 KB pe ST 95640WP 8KB, pe urma s-a pus datafile pentru CAN BL si parametrizarea pentru "cafeluta" cand se trece la can nou nu mai avem in meniu assistance Drive alert, trebuie parametrul pus pe can-ul nou. CAN-ul este perfect functional, cred ca am sa trec in BR ca sa fie FULL multumesc pentru asistenta @sabinx care m-a suportat, si m-a indrumat si asa avem ceasuri 3D acum cu multe leduri aprinse in el , urmatorul pas este MODUL parcare 18K si senzorii de side assist cu 2k0 sau 5q0, sa vedem de care gasim1 point
-
Nu am vazut unde ai spus ca ai viza de flotant in Satu Mare , scuze Ma lasa vederea , varsta , o sa vezi cum e cand cand incepi sa albesti , se mai duce si aroganta , se mai duc multe Nu mai da Quote la ultima postare1 point
-
cauze pot fi ; janta dezechilibrata ,anvelopa cu defect ,mergi la o vulcanizare si verifica rotile pe fata0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00