Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.03.2023 în toate secţiunile

  1. Momentan sunt montate asa ca nu schimb nimic acum. In viitor voi trece la cele pline asa cu mi-ati recomandat. Au venit si cele de fata. Sa vina vremea buna...
    3 points
  2. 🤣 - sigur ! , consuma mult 😁 Here we go :
    2 points
  3. Ambele cutii prezinta dezavantaje. DSG schimba foarte jos si nu e cea mai fluida cutie la viteze mici. Are avantajul faptului ca e mai comoda. Consum mai mare urban, posibil mai mic extraurban. Ca utilizator de manuale si automate, prefer manuala (incredibil, pentru majoritate ), pentru ca ma tine in priza si sunt mai atent si implicat. Problema e ca manualele noi au trepte foarte lungi. Pe Golf prinzi 170km/h cu treapta a treia la 1.5TSI, ceea ce e stupid. Fa un test drive.
    2 points
  4. 2 points
  5. @akon short version: am platit 170 de lei pentru o verificare din bara in bara la 3 ani si 11 luni. Beleaua mea nu erau bucsele (desi se simtea peste denivelari ca e ceva acolo) ci carcasa termostatului (EA888rev3 are 2 pompe de apa: una mecanica - angrenata de motor si una electrica, multietaj. Problema e ca se rupe carcasa langa un surub. Teoretic in 2017 au rezolvat problema; practic sunt norocos. Inlocuitul efectiv al bucsilor a durat putin; cel mai mult m-au terminat cu pompa de apa si cu geometria de dupa. bucsele nu erau rupte, erau dezlipite. Se pare ca nu doar eu am beneficiat de inlocuire. cc @tetea
    1 point
  6. Da, mulțumesc! Mă voi uita la cele menționate de tine, totuși nu uita că dețin o 03 manuală și benzină de 7 ani căruia nu am ce să-i reproșez din punctul ăsta de vedere. Ca atare sunt ferm convins că în mare parte contează și cum e exploatată o mașină. Dacă dai în ea ca surdu-n tobă... să ne fie cu iertare.
    1 point
  7. Evident. Dar nu asta e problema. Aceiasi asigurare in 2022 costa app 700 de lei, peste alti asiguratori, pretul de moment a fost neobisnuit de mic. Nu decontarea directa rezolva problema in cazul de fata. Poti sa faci si la cel mai scump si sa iei si cu decontare directa, daca intra in insolventa ai rezolvat problema ? Ce ma intriga pe mine este cum reuseste statul, prin ASF, sa nu anticipeze nimic, a.i dupa episodul City (care este recent), sa se ajunga in acelasi punct, dar mai rau (pentru ca FGA nu mai are acelasi fond pentru despagubiri) ? Mai departe, cum facem ? Facem ceea ce trebuia sa faca statul, studiem toate societatile, verificam incasari/daune platite/procese/numar angajati/sucursale/cota de piata, etc etc etc ? In cazul meu, masina fara pretentii si veche de 7 ani, nu se justifica acest tip de asigurare. In alte conditii, da Care sunt aia ? Si City o ducea bine, nu mai vorbesc de Astra.
    1 point
  8. @Gabriel*77esti musai fixat pe Octavia ? Daca dai comanda custom nu scapi sub 1 an cu termenul real de livrare, Octavia este un model destul de afectat de criza de materii prime, mai ales daca o configurezi cu Hibrid si alte accesorii. Ai putea sa arunci o privire si in gama de SUV-uri Skoda (Karoq / Kodiaq), de exemplu. Se gasesc pe stoc exemplare destul de reusite si cred (nu sunt 100% sigur) ca poti primi DQ381 (wet) fata de DQ200 (dry) pe Octavia. Sunt o idee mai scumpe, ce-i drept si 1.5 TSI va fi o idee mai lent fata de Octavia.
    1 point
  9. 200 (189) lei in plus pe an e mult? pentru a sta fara stres?
    1 point
  10. Motorul mild hybrid are avantajul ca iti mai da un plus de putere la plecarea de pe loc, nu se simte acel efect de ,,kangaroo" la plecarea de pe loc, efect (poticneala) care se simte la cutiile manuale fara mild hibrid. Deci e un avantaj. Alt avantaj este faptul ca obtii tidula ptr parcare gratuita in parcarile amenajate de primaria Mun Bucuresti (cele trasate cu dungi albastre), dar ai grija ca facilitatea va dura doar pana in martie 2025. Cutia automata este mult mai confortabila decat manuala, iti spun asta desi am fost fan al cutiilor manuale. Daca treci pe automata, nu cred ca mai revii vreodata la manuala. Ce nu imi place la DSG este ca schimba vitezele prea jos (adica la turatii joase), si asta ii da lag la acceleratie. Si la Audi face la fel, la cutiile Stronic. O poti trece in sport, dar se recomanda sa nu faci asta cu motorul rece. PS: vezi ca, daca nu ai 2 tichete remat rezultate din casarea a 2 masini vechi, va trebui sa le cumperi, si ambele te vor costa cam 1500 euro. Deci pretul real nu va fi 27000 euro, ci 28500 euro.
    1 point
  11. Ia-ti si blocuri optice spate TOP LED. Altfel ai doar jumatate de bloc optic. La intrebare cred ca ar trebui sa raspunda cineva care are.
    1 point
  12. Incearca sa refaci lipiturile pe placa de baza a ceasurilor, daca ai alimentare in mufa acestora. Daca doresti sa montezi ceasuri cu BC (consumuri, teip, etc)..si daca masina nu are pilot automat acum, trebuie sa inlocuiesti si maneta de stergatoare, sa montezi una cu butoane de BC, precum si calculatorul de coloana, sa montezi unul Midline. Altfel nu o poti beneficia de avantajele acestuia. Pt extragere pin ai nevoie de alta interfata, vcds nu o sa te ajute.... ai nevoie de Abrites, Vvdi, Commander, Vag Tacho, Vag Dash Can, etc. Una dintre acestea.
    1 point
  13. Si bucsele pline le gaseai tot pe Lemforder ca si producator, macar sti ca nu vei mai umbla asa des acolo, pe mine bucsele standard lemforder m-au tinut vreo 30000km in combinatie cu arcuri h&r, amortizoare stock si roti de 17 pe fostul seat care era un benzinar de 1.6. O alta epopee a fost cu bucsele de la bara stabilizatoare, pana nu am pus oem nu am rezolvat nimic, dupa cateva mii de km aparea scartaitul enervant. Spor
    1 point
  14. +1 pentru bucsele de Cupra. Am avut (exista, de fapt, inca) pe bora si am pe Golf. Nu prea as mai accepta G4 cu bucsele normale. Niste prostiute asa mici, fac o mare diferenta in rest, ce poze pui tu... e automotive p0rn
    1 point
  15. 1 point
  16. Tot cu ajutorul colegului @detinator am actualizat hartile
    1 point
  17. Sa facem un mic update, vineri am sărbătorit cifra de 5000km, dar a trecut repede, în weekend i-am adăugat încă 300km peste, nu am idee unde, dar îmi găsesc mereu motive sa merg undeva. Si o scurtă iesire spre sud, cu masina plină cu cele mai importante persoane, familia. @Bogdan_DD @alexlsf @cogdao Mulțumesc.
    1 point
  18. Fragmente din utilizarea curenta in orasul devenit o mare parcare... poti lasa masina sa astepte in coloana pe banda 2 si tu sa intri la kaufland. Sedan-ul supradimensionat e o oaza de calm si liniste, cotiere incalzite, materiale calitative, iti vine sa iti pui degetele peste tot. Imediat ce iesi din oras vezi cum incepe sa isi intinda picioarele lungi... Da, e un love story. Poti face pasiune pentru fiarele astea. Sotia e usor speriata de ce poate domnisoara... in special cum urca de la 100 la ora in sus, dar asa a venit tratamentul doctorului si inca nu i-am dat peste 5000 de ture. Mai jos in poze: - interfata noua la Android Auto (cred ca este Coolwalk, trebuie sa vad cum ii fac split screen cu youtube music) - coasting in mod electric - am tot testat confort si efficiency, valoric nu sunt mari diferente pe combustibil, pe efficiency motorul e mai domol, nu o ia razna asa repede si este mai practic pentru oras (si mai prietenos cu punctele pe permis). In efficiency electricul se activeaza ceva mai des iar modul 4 cilindri e mai doritor sa intre in lucru. In prima postare am scris gresit, modul 4cyl e activ permanent chiar si pe modul Dynamic (Sport). Pe langa Active Noise Cancelling mai sunt si amortizoare active de motor... mai mult material in pdf-ul atasat. 4.0 engine cylinder on demand.pdf - am activat google maps pe AID, este interesant dar nu e wow, datele vin prin conexiunea eSIM a masinii, zici ca vezi harta din drona, poti face zoom sa fie mai aproape; poate o realitate augmentata suprapusa cu traficul real ar fi urmatorul pas, puterea de procesare exista - ceva cifre pe ecran referitoare la kerosen, cel mai mare consum pe care l-am vazut pana acum... utilizare in aglomeratie, trasee scurte, ploaie multa, persoane dragi de dus, ajungeam mai repede cu bicicleta. - un model prefacelift ce apare in drive-select, care a ramas ne-editat de producator, in rest au modificat peste tot. - ODO actual 3882km si rulaj estimat pana la revizie inca 16600km (e pe flexibil, dar o sa ii fac la 15k). Per total e o masina cu multa tehnologie, setari multe, conexiuni, desi interfata e foarte simpla masina este orientata clar catre tech-freaks unde sunt in elementul meu dar nu vad multe persoane aflate acum la 70+ sa aiba suficienta atentie, rabdare sa utilizeze infotainmentul la ce stie, poate cel mult sa o conduca ca pe oricare alt vehicul cu pedale si volan. Astia de 40+ inca putem, deocamdata.
    1 point
  19. Led staging e un vis. Nu merge asa ceva. Cele la care vezi pe YouTube asa ceva, au placa modificata, leduri alimentate individual, etc.
    1 point
  20. Am SideAssist. Am atasat fisierul. history.txt
    0 points
  21. Verifica firele din mansonul dintre usa si stalp.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!