Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2023 în toate secţiunile
-
2 points
-
Si bucsele pline le gaseai tot pe Lemforder ca si producator, macar sti ca nu vei mai umbla asa des acolo, pe mine bucsele standard lemforder m-au tinut vreo 30000km in combinatie cu arcuri h&r, amortizoare stock si roti de 17 pe fostul seat care era un benzinar de 1.6. O alta epopee a fost cu bucsele de la bara stabilizatoare, pana nu am pus oem nu am rezolvat nimic, dupa cateva mii de km aparea scartaitul enervant. Spor2 points
-
Să nu te mai recunoscă de utilizator principal în Skoda connect!2 points
-
+1 pentru bucsele de Cupra. Am avut (exista, de fapt, inca) pe bora si am pe Golf. Nu prea as mai accepta G4 cu bucsele normale. Niste prostiute asa mici, fac o mare diferenta in rest, ce poze pui tu... e automotive p0rn2 points
-
2 points
-
Salutare, Va prezint noua mea masinuta, un golf gti clubsport edition 45. Ea va fi masina mea de “joaca” pentru sezonul 2023. Fabricatie 2022.08, 100 km momentan in bord Eu sunt utilizator bmw, dupa un m2 competition si un m340i 2022 in prezent, as putea spune ca sunt putin dezamagit de calitatea interiorului si a faptului ca are greierasi prin bord inca de la 0km. pro: evacuarea akrapovic suspensia dcc trapa panoramica iq lights fata/spate Sper sa isi atinga scopul pentru care a fost cumparata si sa intoarca zambete pe circuit in acest sezon. Cateva poze mai jos:1 point
-
1 point
-
Salutare grup, am un Golf 4 1.6 16v AZD si imi merge in suturi, motorul merge ok, nu intrerupe, nu bate, nu oscileaza nu face nimic doar ca in mers mereu dupa ce schimb viteza si in momentul cand accelerez merge in suturi, smuceste de cateva ori si dupa merge ok dar daca schimb iar viteza iar imi smuceste, adica in orice treapta imi face asa dar nu face mereu asa, are momente cand smuceste si cand nu smuceste dar e foarte enervant, deci imi merge in suturi doar cand accelerez, nu cand dau drumul la ambreiaj, doar in acceleratie imi face asa pana in 2000 de ture, ambreajul nu are nimic, aceasta problema mi-a aparut dintr-o data fara sa schimb sau sa umblu la ceva, pe VCDS nu imi da nici o eroare si am aceasta problema cam de 2 saptamani... are cineva vreo idee ce ar avea si ce trebuie sa-i fac? Spune-ti-mi pe ce canale sa fac loguri sa vedem poate zice ceva in loguri...1 point
-
Daca tot putem comenta, mai bag o fisa: Daca tot ai luat capete de bara de ce nu le-ai luat cu tot cu bieletele de directie? sa fie nou pana in caseta Numa zic1 point
-
Multumesc de imput. Pana acum a pus doar Lemforder si o sa merg tot in aceeasi directie. Chiar azi am dat comanda de bucse, pivoti, capete de bara, bielete si toate sunt tot Lemforder.1 point
-
si am ajuns la partea cu ceasurile... CAN-ul nu mai vine din pacate, asa ca l-am folosit pe al meu, cu ajutorul tatalui meu, am citit EPROMUL de pe CAN-ul 7N0 907 530 AJ si am schimbat cu unul ST95640 si asa l-am facut functional ca si unul cu HW56 terminatie AN, prin lipirea noului eprom, am reusit sa bifez 5F in instalation list din modului 19 CANGateway si am inceput prin scoaterea CAN-ului, este sub volan, putin cam greu accesibil, dar pentru mine a fost foarte usor, sunt mic de inaltime ( + 18 ani de pian, degete subtiri) apoi am ales din Epromurile pe care le avem, am gasit fix ce aveam nevoie, am citit cu programele speciale pentru asa ceva memoria epromului si s-a rescris de pe 25320AN de 4 KB pe ST 95640WP 8KB, pe urma s-a pus datafile pentru CAN BL si parametrizarea pentru "cafeluta" cand se trece la can nou nu mai avem in meniu assistance Drive alert, trebuie parametrul pus pe can-ul nou. CAN-ul este perfect functional, cred ca am sa trec in BR ca sa fie FULL multumesc pentru asistenta @sabinx care m-a suportat, si m-a indrumat si asa avem ceasuri 3D acum cu multe leduri aprinse in el , urmatorul pas este MODUL parcare 18K si senzorii de side assist cu 2k0 sau 5q0, sa vedem de care gasim1 point
-
Mulțumesc Andrei, din ce am vorbit și cu Ddren cel care se ocupă de comercializarea lor pe site.ul RCD. și el mi-a confirmat compatibilitatea cu SS.1 point
-
Foarte faina povestea asta! Din experienta cu seatul 1m care este aceeasi platforma cu mk4 bucsele pline de cupra se simt foarte ok, nu sunt deloc rigide si sunt mult mai rezistente. Sa nu faci greseala sa pui powerflex la dogbone sau pe fata pe undeva, cu alea vei simtii orice vibratie a masinii. In rest spor la treaba si sa o vedem pe drum cat mai repede.1 point
-
Eu am apucat sa mai fac cateva plinuri cu Rompetrol EfixS si sincer, merge mai ok masina decat cu Omv MaxxMotion. Cat despre lipsa de putere nu ma pot plange, ca la 300cp nu am simtit vreo diferenta in acest sens... mi se pare ca merge la fel de tare cu ambele1 point
-
Deci planeta noastra nu mai are nicio sansa , poate un potop a la Noe sa ne rada complet si sa o ia de la zero singura cu ceva crocodili si balene Sa se descurce astia mici cand ajung mari , noi ne-am facut datoria , le-am luat telefoane smart1 point
-
Deja apar probleme lombare la americanii care duc sacii in spate in care au doar 250.000 de dolari , ca pe restul i-au pierdut Acum se vand din ce in ce mai mult saltelele care au spatiu de depozitare pentru bani La fel se va intampla si la noi , mai ales cu cei care abia astepata prima de vacanta sa aiba cu ce se distra 7 zile rozand mici cu berea-n bot Romania e cea mai fericita tara din lume pentru ca ultimul lucru care se va prabusi e si cel mai raspandit si profitabil aici - ajutorul social Important e sa nu ramanem fara hartie ignienica ptr ca nu mai avem Scanteia , cotidianul care umplea locurile de relaxare din fundul curtii1 point
-
A trecut si iarna aproape, cu kilometri putini, RSQ3-ul mai mult a stat in parcarea subterana la caldurica. Am prioritizat plimbarile cu S3-ul, pentru ca...... rodaj si pentru ca....jucarie mai noua 😅. (Paranteza mica aici, sunt invidios ca a sotiei are Android Auto wireless si a mea nu..) Si cum se apropie incet vara si vin caldurile, am zis ca e nevoie de ceva tubulatura mai mare pentru partea de AC. Asa ca mai de bunavoie, mai impins de la spate de gasca de "golani" de aici de pe vwforum (se stiu ei mai bine care sunt 😇) am montat un kit Eventuri, Diferenta pe partea de sunet e destul de pronuntata in interior, mai ales la accelerarile in ture joase, accentuand si mai mult zambetul larg care apare cand se apasa pedala de acceleratie. Ramane acum sa o plimb mai mult ca sa imi fac o parere mai buna, impresiile momentan sunt la cald, pe drumul spre casa.1 point
-
185.000 km , Passat Variant 2.0 TDI 150 CP CRLB distributie: 04L198119K kit distributie 575,63 lei + TVA 04L121011N pompa apa 502,52 lei + TVA 04L260849AB curea transmisie 94,12 lei + TVA 04L903315K intinzator curea transmisie 256,30 lei + TVA 535 0124 10 fulie alternator INA 84,03 lei + TVA G12E050A2 antigel preparat G12EVO/1L x 6 buc 26,05 lei + TVA/buc probleme tipice passat: 04L103151A simering distributie cu flansa 411,76 lei + TVA (problema curgerii uleiului prin lateral motor) N90945002 surub flansa x6 buc 5,88 lei + TVA/buc 04L115264A curea pompa ulei (problema zgomot passat b8) D176501A1 silicon garnituri 60,50 lei + TVA (pentru pus inapoi baie de ulei) revizie: B000750M3 Lichid frana DOT4/1L 50,42 lei +TVA 5Q0127177D Filtru motorina - 117.64 lei + TVA 03N115562B Filtru ulei - 47,89 lei + TVA FP26 009 filtru polen antibacterial (pe producator) - 68 lei + TVA 5Q0129620B filtru aer 71,42 lei + TVA GS55545M4 ulei long life 0W30/5L 163,87 lei + TVA N90813202 buson baie ulei - 12,60 lei + TVA0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00