Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.03.2023 în toate secţiunile

  1. 4 points
  2. Schema echivalenta a bobinei de inductie este urmatoarea: Pinul 2 este echivalentul unui emitor de tranzistor in aer. Nu se poate trage nici o concluzie despre starea bobinei masurand valoarea rezistentei intre 2 si GROUND. Majoritatea defectiunilor in aceste bobine de inductie sunt datorate aparitiei unui scurt intre 2 spire ale primarului sau secundarului ceea ce duce la o diminuare drastica a tensiunii pe iesire (transformator cu o spira sau mai multe in scurt). Acest scurt este aproape imposibil de determinat cu un ohmmetru (rezistenta bobinajelor se reduce doar cu cativa ohmi la valori de kohmi).
    3 points
  3. si am ajuns la partea cu ceasurile... CAN-ul nu mai vine din pacate, asa ca l-am folosit pe al meu, cu ajutorul tatalui meu, am citit EPROMUL de pe CAN-ul 7N0 907 530 AJ si am schimbat cu unul ST95640 si asa l-am facut functional ca si unul cu HW56 terminatie AN, prin lipirea noului eprom, am reusit sa bifez 5F in instalation list din modului 19 CANGateway si am inceput prin scoaterea CAN-ului, este sub volan, putin cam greu accesibil, dar pentru mine a fost foarte usor, sunt mic de inaltime ( + 18 ani de pian, degete subtiri) apoi am ales din Epromurile pe care le avem, am gasit fix ce aveam nevoie, am citit cu programele speciale pentru asa ceva memoria epromului si s-a rescris de pe 25320AN de 4 KB pe ST 95640WP 8KB, pe urma s-a pus datafile pentru CAN BL si parametrizarea pentru "cafeluta" cand se trece la can nou nu mai avem in meniu assistance Drive alert, trebuie parametrul pus pe can-ul nou. CAN-ul este perfect functional, cred ca am sa trec in BR ca sa fie FULL multumesc pentru asistenta @sabinx care m-a suportat, si m-a indrumat si asa avem ceasuri 3D acum cu multe leduri aprinse in el , urmatorul pas este MODUL parcare 18K si senzorii de side assist cu 2k0 sau 5q0, sa vedem de care gasim
    2 points
  4. Salut. Asa cum am vorbit la telefon, rezolvam. Intai se face verificare, dupa care verificam cf seriei de sasiu, cost componenta.
    1 point
  5. Imi pare rau ca va cotrazic insa, in lipsa unei scheme sau proceduri de diagnosticare oferita de catre un producator/constructor de aceasta componenta nu putem sti sigur ca acea masuratoare facuta intre pinul 2 si ground este concludenta, nu stim daca chiar ne indica faptul ca bobina este "obosita. Scanarea cu VCDS ne ajuta sa determinam exact pe ce cil este missfire, dar acest lucru nu indica neaparat o problema de aprindere/defect la bobina de inductie, cauzele pot fi multiple, plus ca cei mai multi oameni care cer ajutor aici nu dispun de aceste scule ajutatoare, metoda oferita de mine consider ca este cea mai simpla pt a determina daca defectul este la bobina sau in alta parte.
    1 point
  6. Foarte faina povestea asta! Din experienta cu seatul 1m care este aceeasi platforma cu mk4 bucsele pline de cupra se simt foarte ok, nu sunt deloc rigide si sunt mult mai rezistente. Sa nu faci greseala sa pui powerflex la dogbone sau pe fata pe undeva, cu alea vei simtii orice vibratie a masinii. In rest spor la treaba si sa o vedem pe drum cat mai repede.
    1 point
  7. Am verificat sigurantele sunt ok . Am scos borna de - cateva minute si a mers . Am probat de mai multe ori si merg ambele motorase .
    1 point
  8. Cauta teste cat mai apropiate de dimensiunea ta, sau chiar in dimensiunea ta, sa-ti faci o idee. Dar cu Michelin, Good Year, sau gama premium, nu prea faci diferenta foarte mare la "performanta" daca stilul de condus e lejer. Singura diferenta in schimb o va face nivelul de zgomot, cauta o anvelopa cu nivel de zgomot cat mai redus.
    1 point
  9. Eu centrez, eu dau cu capul. Nu mai pot edita postul anterior asa ca daca incalc vreo regula, rog un moderator sa uneasca cele doua post-uri. Pe scurt, da, s-a dovedit ca intr-adevar erau niste rulmenti din cutie - nu toti, dar reparatia a presupus demontarea cu totul a cutiei iar kit-ul de reparatie contine mai multi rulmenti - au fost inlocuiti toti din kit. Evident, la remontare va fi necesar si uleiul pentru cutie. Toata reparatia m-a dus 2.551 lei: 1132 lei kit-ul de rulmenti, 170 uleiul, 1249 lei manopera. Am ales varianta asta, chiar daca poate din dezemembrari as fi iesit mai ieftin - dar nu stiam ce cutie pun si cand ma pomeneam iar cu "distractia". Daca mai intampina cineva problema, rugati-i pe cei ce fac lucrarea sa se uite si la ambreiaj - ar mai fi putin in plus pe manopera. La mine n-a fost cazul, pentru ca inca arata bine si mai duce 150.000+, din aprecierea celor de acolo. Am cautat pe net review-uri, comentarii, etc - daca am voie,public numele service-ului (unul specializat pe reparat cutii de viteze), daca nu, pe PM. Va doresc sa nu aveti nevoie de ei.
    1 point
  10. Da da..greu. Am prins o oferta buna: la achizitionarea pieselor am primit si un catel cadou. Aveti idee unde se monteaza si daca e scumpa intretinerea ?😁 Din poza lipsesc etrierii. Astept sa se usuce si apoi schimbarea tuturor garnituriilor.
    1 point
  11. Se rezolva cu putina banda izolatoare textila (de interior) pe "inelul" metalic in care se agata clema. E un fix necesar pe orice vag, de la Citigo la A8 ;))
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!