Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.03.2023 în toate secţiunile

  1. Eu am apucat sa mai fac cateva plinuri cu Rompetrol EfixS si sincer, merge mai ok masina decat cu Omv MaxxMotion. Cat despre lipsa de putere nu ma pot plange, ca la 300cp nu am simtit vreo diferenta in acest sens... mi se pare ca merge la fel de tare cu ambele
    2 points
  2. Salutare, Nu am mai fost de mult activ pe aici prin zona, astfel ca revin cu update-uri. Am reusit intr-un final sa montez keyless entry si buton de start/stop, se poate vedea in video de mai jos Am facut o revizie completa a sistemului de suspensie, in care am schimbat brate superioare/inferioare fata/spate, bielete, capete de bara, flanse amortizoare perne de aer. bucsaraie. Navigatia veche Android am inlocuit-o cu una de 10 inch(cred), cu 8GB ram, care se misca incredibil de rapid, iar cand pun cutia din R in D comuta automat pe camera frontala pentru 8 secunde Au urmat padele la volan A urmat sistemul audio format din difuzoare pe medii si inalte Ground Zero Iridium, ajutate de un amplificator Alpine iar subwooferul si amplificatorul subwooferului sunt tot marca Alpine. Masina a primit si praguri, cum am renuntat la a mai face Off-road cu ea si tata fiind operat la genunchi si solduri, sunt mai mult decat utile pentru el. In prezent lucrez la retrofit pentru reglaj electric la coloana de directie si scaune cu reglaj electric si memorie.
    2 points
  3. 1 point
  4. Breaking news!!! Avem produse noi pentru a mentine masina in stare ca noua. Rezultatul sa sa-l aflam dupa …
    1 point
  5. Cauta teste cat mai apropiate de dimensiunea ta, sau chiar in dimensiunea ta, sa-ti faci o idee. Dar cu Michelin, Good Year, sau gama premium, nu prea faci diferenta foarte mare la "performanta" daca stilul de condus e lejer. Singura diferenta in schimb o va face nivelul de zgomot, cauta o anvelopa cu nivel de zgomot cat mai redus.
    1 point
  6. Eu centrez, eu dau cu capul. Nu mai pot edita postul anterior asa ca daca incalc vreo regula, rog un moderator sa uneasca cele doua post-uri. Pe scurt, da, s-a dovedit ca intr-adevar erau niste rulmenti din cutie - nu toti, dar reparatia a presupus demontarea cu totul a cutiei iar kit-ul de reparatie contine mai multi rulmenti - au fost inlocuiti toti din kit. Evident, la remontare va fi necesar si uleiul pentru cutie. Toata reparatia m-a dus 2.551 lei: 1132 lei kit-ul de rulmenti, 170 uleiul, 1249 lei manopera. Am ales varianta asta, chiar daca poate din dezemembrari as fi iesit mai ieftin - dar nu stiam ce cutie pun si cand ma pomeneam iar cu "distractia". Daca mai intampina cineva problema, rugati-i pe cei ce fac lucrarea sa se uite si la ambreiaj - ar mai fi putin in plus pe manopera. La mine n-a fost cazul, pentru ca inca arata bine si mai duce 150.000+, din aprecierea celor de acolo. Am cautat pe net review-uri, comentarii, etc - daca am voie,public numele service-ului (unul specializat pe reparat cutii de viteze), daca nu, pe PM. Va doresc sa nu aveti nevoie de ei.
    1 point
  7. Banuiesc ca ai citit despre eroare si din postarile anterioare ti-ai cam dat seama ca de cele mai multe ori de vina este motorasul electric. Mai intai ar trebui verificat cablaj si daca ai tensiune la motoras. Incearca sa faci basic settings dar cu un redresor auto pus la baterie altfel risti sa ai probleme cu calculator frana de parcare. Pentru deblocare etrier demontezi motorasul electric cu un torx iar apoi tot cu un torx actionezi spre dreapta pentru a retrage pistonasul. Am avut aceiasi problema si am rezolvat prin schimbare motoras si apoi adaptare in basic settings dar la mine eroarea era alta si aveam martori aprinsi in bord. Bafta!
    1 point
  8. Din experienta mea in ultimii 2 ani cu wireless din care am folosit cam 10 luni Android Auto pe S21 si App Carplay pe 12 mini si 13 pro, pot spune ca eram mai multumit cum e stabilitatea pe cablu mai mult decat wireless - cel putin pe Tiguanul actual, sper ca sotia sa nu aiba astfel de feedback la S3
    1 point
  9. soft-ul decide ce ,cum,cat,cand,.....
    1 point
  10. usor tata...cu rabdare inca nu m-am decis
    1 point
  11. @SwatKat PS4/5 pe vara, PA4/5 pe iarna. 225 40ZR18 in cazul meu. Altceva nu mai pun pe masina. Pe masina sotiei, care se invarte doar in Bucuresti si pe langa, Crossclimate 2.
    1 point
  12. @BeciAcustic eu prefer versiunile compacte. Nu imi place sa port bretele la pantalonii scurti ;))
    1 point
  13. Asa cum spuneam cateva posturi mai sus ca vreau Android Auto wireless, azi a venit comanda. Este ceva asa de micut si usor dar totusi atat de util. Gata cu cablurile pe langa frana de mana pana la suportul de telefon Instalarea s-a facut foarte usor si dureaza pana in 10 secunde sa porneasca AAwireless dupa ce pornesc motorul/pun contactul. Ce am observat fata de clipurile de pe youtube, la a mea cand bag mana in maner sa descui masina deja incepe sa palpaie beculetul verde de la jucarie(deci deja incepe secventa de boot) iar cand deja pornesc masina si pana porneste infotainment-ul apare direct Android Auto cu play la melodia ramasa in player(yt music sau spotify). Dupa prima conectare a cerut si update care s-a facut repede si cu usurinta. Foarte incantat de noua achizitie, merita toti banii.
    1 point
  14. A mai trecut un an. Am implinit 171000 km si am facut schimbul de ulei si filtrele de ulei, aer, polen. Cel de combustibil data viitoare.
    1 point
  15. citeste bine, allianza are niste clauze ciudate, cel putin acum cativa ani, poate s-au pastrat. de exemplu, nu iti schimba parbrizul, daca se poate repara. Vrei , nu vrei, trebuie sa accepti incercarea de reparare a parbrizului, nu ai cale de intors. Si daca se poate repara trebuie sa accepti indiferent de cum iese nu despagubeau inundarea masinii, daca pe oficial s-a spus ca zona respectiva era inundata, chiar daca tu nu ai stiut sau nu aveai de unde sti La politele fara fransiza , nu despagubeau decat daca dauna era mai mare de 7000 de lei, altfel, pentru daune mai mic trebuia sa pletesti 100 E. vezi, cam care e treaba, dar in principiu clauzele puse sunt digerabile, dar e bine sa le stii
    1 point
  16. De doua luni de la vanzarea mk1 caddy am intrat in posesia unui Magnum. Masina a fost introdusa in RO in 2008 si a fost caraush de colegi de lucru si scule pentru camp a fostului proprietar. Dar is multumit macar ca a folosit huse astel interiorul a fost doar murdar si masina in general usor neingrijita dpdvd al aspectului. Consumabilele macar au fost la timp. Motorizarea este un TD cu 5+1. Ce am reusit sa fac pana acum: Am comandat un adaptor de ceas comparator de pe ebay am tras si pompa (avansul) la semn, iar acum masina o ia la sfert indiferent de conditii. Am schimbat bucse fatza, telescoape, distributie, c-uri iarna, parbriz, consumabile si una doua cumparaturi cum ar fi spoilerul de pe usa culisanta care a fost si atinsa si nu mai are vopseaua originala, si ceva pantofi de vara. Ar mai trebuii sa gasesc un sirocou, dar nu ii duc lipsa momentan si perdelele pe care cred ca am sa le confectionez direct pe capse si nu pe sarma. Pana una alta poze(a). Am sa pun si cu interiorul... Am prelatit si minuscula taxa...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!