Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.03.2023 în toate secţiunile

  1. Da da..greu. Am prins o oferta buna: la achizitionarea pieselor am primit si un catel cadou. Aveti idee unde se monteaza si daca e scumpa intretinerea ?😁 Din poza lipsesc etrierii. Astept sa se usuce si apoi schimbarea tuturor garnituriilor.
    6 points
  2. Salutare, Nu am mai fost de mult activ pe aici prin zona, astfel ca revin cu update-uri. Am reusit intr-un final sa montez keyless entry si buton de start/stop, se poate vedea in video de mai jos Am facut o revizie completa a sistemului de suspensie, in care am schimbat brate superioare/inferioare fata/spate, bielete, capete de bara, flanse amortizoare perne de aer. bucsaraie. Navigatia veche Android am inlocuit-o cu una de 10 inch(cred), cu 8GB ram, care se misca incredibil de rapid, iar cand pun cutia din R in D comuta automat pe camera frontala pentru 8 secunde Au urmat padele la volan A urmat sistemul audio format din difuzoare pe medii si inalte Ground Zero Iridium, ajutate de un amplificator Alpine iar subwooferul si amplificatorul subwooferului sunt tot marca Alpine. Masina a primit si praguri, cum am renuntat la a mai face Off-road cu ea si tata fiind operat la genunchi si solduri, sunt mai mult decat utile pentru el. In prezent lucrez la retrofit pentru reglaj electric la coloana de directie si scaune cu reglaj electric si memorie.
    3 points
  3. Tragic.... am ajuns sa ne bucuram ca ne vine masina dupa 18 luni.
    2 points
  4. Habar nu am. Poate o masuratoare in diagonala ca si la reparatii de caroserie. Nu m-am gandit la asta pana acum. Momentan am montat bucsele. Acum incet incet pot trece la montaj daca o sa imi permita vremea.
    2 points
  5. @SwatKat PS4/5 pe vara, PA4/5 pe iarna. 225 40ZR18 in cazul meu. Altceva nu mai pun pe masina. Pe masina sotiei, care se invarte doar in Bucuresti si pe langa, Crossclimate 2.
    1 point
  6. Am înțeles ! Mulțumesc mult pentru lămuriri.
    1 point
  7. O are in continuare, ca il vad prin complex
    1 point
  8. Salutare baieti! Pt toti cei care au la motoarele 1.2 tsi cu distributie pe curea si au zgomot metalic la motor, care dispare in frana de motor sau decelerare, desi motorul merge bine inca.. problema este de la pompa de inalta presiune. Daca vreti, porniti motorul si puneti o surubelnita mecanica pe pompa si ascultati cu urechea la capatul surubelnitei. Veti auzi acea bataie. Spaniolii s au lovit de mult de problema asta. una noua costa vreo 1500 lei. Despre asta vorbeam. Dar cred ca la el au schimbat doar pistonasul
    1 point
  9. Tot cu ajutorul colegului @detinator am actualizat hartile
    1 point
  10. Ptiu, mai scumpă cea de 6 luni la Grawe 😂. Am făcut la începutul lunii: motor 1.6, clasa B8, pe firmă, fascinantul preț de 450 de lei pe 12 luni. Cred că au greșit formula
    1 point
  11. A trecut si iarna aproape, cu kilometri putini, RSQ3-ul mai mult a stat in parcarea subterana la caldurica. Am prioritizat plimbarile cu S3-ul, pentru ca...... rodaj si pentru ca....jucarie mai noua 😅. (Paranteza mica aici, sunt invidios ca a sotiei are Android Auto wireless si a mea nu..) Si cum se apropie incet vara si vin caldurile, am zis ca e nevoie de ceva tubulatura mai mare pentru partea de AC. Asa ca mai de bunavoie, mai impins de la spate de gasca de "golani" de aici de pe vwforum (se stiu ei mai bine care sunt 😇) am montat un kit Eventuri, Diferenta pe partea de sunet e destul de pronuntata in interior, mai ales la accelerarile in ture joase, accentuand si mai mult zambetul larg care apare cand se apasa pedala de acceleratie. Ramane acum sa o plimb mai mult ca sa imi fac o parere mai buna, impresiile momentan sunt la cald, pe drumul spre casa.
    1 point
  12. Asteptand puntea de la sablat si vopsit, am gasit si comandat cateva lucruri mai mici sau mari. 1. Barele originale. Din pacate doar 1 singura cheie. 2. Fusta V6 cu locas pentru senzori..fara senzori.😄 3. Mici maruntisuri. 4. Maxidot : Am asteptat doar 3 saptamani pentru el. La pretul de 25-30 lei mi se pare mai mult decat rezonabil avand in vedere pretul din tara.
    1 point
  13. @Nenciu Victor, poti citi tot topicul daca ai timp, masina a trecut prin mai multe stadii.. vremurile cu parchetul in potbagaj au trecut de mult. Acesta este setupul actual Jantele sunt BBS CH, si sunt foarte usoare. Chit ca sunt pe 19. Un set de jante de skoda pe 17 sunt mai grele. Suspensia e pe perne de aer. Masina o ridic / las la buton. Nu am frecat nicaieri cu ea. Fiind pe perne, automat si comfortul e foarte ok, nu e rigida deloc, dimpotriva. Stabilitatea, la fel, foarte buna. Aici air-managementul (Airlift 3p) joaca un rol important. Volanul nu s-a ingrosat. Planetarele nu le voi rupe niciodata cu Vr6.. Cand masina era 1.9 TDI, avea 600+ nm. 4 ani daca nu ma insel am mers in setupul ala si nu a cedat nici o planetara sau sa produca vreo uzura la cap. La 300nm cat are cu vr6, sunt convins ca nu exista nici o presiune pe ele. Cutia la fel. Deci nu are ce uzura sa fie pe transmisie la acest cuplu. Masina este foarte grea.. 90ish kg de insonorizant, frane mari, muzica, portbagaj. Ideea e ca nu vreau sa scot performante din ea prin a renunta la comfort sau anumite upgrade-uri ce le-am facut. Nu e o masina de curse. Posibil sa fie singurul Superb mk1 R32 facut. Eu nu am mai gasit altul. Desi preferam sa gasesc pe cineva si sa imi dea reteta ca sa nu ma lovesc eu de toate problemele din timpul swapului
    1 point
  14. Emy, de cand urmaresc topicul si mai furasem si eu din idei de upgrade de la tine (faruri auto,etc) cand eram si eu in plina forta s-au schimbat multe. Eu am zis in trecut ca ori faci ceva 360 grade ori treci la alt proiect pt ca a iesit perfect tot. Hai ca mi-am luat popcorn, zimi cand apare episod nou 👍
    1 point
  15. Salutari. Ca sa nu ramana postarea mea in coada de peste pana la urma am rezolvat-o. Problema era simpla, 5 fire stateau sa crape, se mai tineau in 2-3 lite fiecare si faceau parte din manunchiul de fire care trec pe langa electromotor (pe sub filtrul de aer). In timp s-a frecat de furtunul de evacuare de la radiatorul de A/C si uita asa dupa ceva ani ca am patit duda asta. Era normal ca VAG-COM-ul, VAS-ul s.a.m.d. sa raporteze ca senzorul G28 e dus desi nu era dus pt ca saracul semnal nu mai ajungea in ECU prin alea 2-3 lite. In fine, le-am lipit, varnish, izolir, ba chiar am pus si un furtun gros peste cabluri ca sa nu mai se intample in urmatorii 50 de ani . Multumesc tuturor colegilor de forum care s-au implicat in a ma ajuta. Rezolvarea a fost atat de simpla dar atat de greu de depistat... Sunt convins ca postarea mea ii vor ajuta si pe alti colegi care trec prin aceleasi probleme, unii chiar m-au sunat si le-am explicat ce si cum. Stiu, mi-a luat un an sa postez aici dupa ce mi-am petrecut o luna numai cu schimbat de senzori si credeti-ma nu e atat de usor sa schimbi un G28 pe BKC... Dar sincer eram scarbit de tot ce inseamna VW si inca sunt... dar mi-a mai trecut putin...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!