@Catta83
Pentru ca am citit mesajul tau azi, apoi am "ascultat" review-ul la RS6 pe speaker la telefon, pe bucățele, in segmente, cum am gasit timp intre diverse întâlniri, nu sunt doctor in înțelesul de medic, ar putea fi către altcineva referirea? Da si nu...
Țin legătura cu Micșunescu pe subiecte auto-moto-ski, i-am oferit destule motive sa facă o vizită la malul mării, in special pe partea de două roți unde avem niște rarități mecanice și omul e pasionat, mai comentăm excursii moto, planificări de ture viitoare, tangențial am discutat și de A8 într-adevăr el a avut partea lui de contribuție că mereu zicea "e bun și dieselul dar tot benzina..." cu mustăceala caracteristică... Până la urmă benzinara a venit la fix ca un accent în peisaj si nu am renunțat nici la diesel. Win-win!
Am câțiva prieteni cameramani, editori, s-or fi plictisit de nunți și botezuri, idei sunt, ca sa mai schimbe subiectul ma bate gândul sa ii solicit sa facem ceva semi-pro, fie cu Vlad fie fără, să vedem cum le punem pe toate cap la cap, timp sa fie ca materiale se pot face, nah, hobby-uri apuse... poate fi o direcție de abordat având în vedere motorizarea mai rară dar sa nu umilim fabrica care nu prea a facut materiale video cu A8... sunt destule pe auditography si alte canale similare.
@Bebeee
Recunosc ca masina este un real risc pentru permis, cine zice ca are nevoie de mai mult greșește.
Poți rămâne fără permis de multe ori pe zi dacă nu ești atent la ce scrie pe bord, mai ales ca antifonarea este extraordinară, o sa las niște constatări proprii pe acest subiect, iti dai seama de diferență când închizi trapa, pare că se face vacuum la sunet si e tras afară din mașină, nu se aud nici mașinile de pe contrasens.