Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.03.2023 în toate secţiunile
-
4 points
-
Eu recomand sa protejati cu folie zona in care o sa montati astfel de bare. Am avut si eu la golf si dupa doua ierni, chiar daca am avut grija sa le montez curate, cu masina spalata si sa insist cu jetul pe la ele din spate inspre fata dupa drumurile lungi, tot au ramas urme pe lac exact dupa conturul talpilor de cauciuc. Seamana foarte mult cu urmele de calcar.3 points
-
Primavara a sosit si ne-am pregatit pentru noul sezon cu jante revopsite, erau destul de julite dar am ezitat si anul trecut sa le refac pentru ca nu iti mai scoate nimeni aceeasi vopsea ca cea de fabrica. Pana la urma anul asta m-am hotarat sa le fac, am oscilat la culoare ca am vrut sa merg pe un gunmetal deschis dar pana la urma masina fiind alba am mers tot pe culoarea oem cat mai apropiata ca si nuanta. Au iesit ok, 3 dintre ele au avut nevoie si de indreptare, singurul lucru care imi displace este aceea textura in vopseaua aplicata electrostatic, nu are aceeasi profunzime ca vopseaua de fabrica. Din noiembrie pana acum masina a facut doar vreo 3000km aproape, s-a mers mai mult cu golful sotiei pe distantele scurte din cauza ca diesel 😃 si dpf. Ca planuri pt primavara am de schimbat lip-ul de pe fata care a fost agatat la munte in zapada si de polishat farurile fata si folie pe ele eventual si sper sa reusesc sa aplic ceara si o curatenie mai in detaliu. Spor.2 points
-
Cred ca de tine zice Vlad in review-ul RS6 de pe canal. Mi-e greu sa cred ca s-a inghesuit lumea din CT asa tare la A8 60 TFSI2 points
-
Eu am acelasi lag si la softul 2.4 si la 3.0, cam pe orice buton apesi apare acel "Please wait". Compar cu eGolful unde nu exista lag. Despre ID3 facelift, parca BatteryLife zice intr-un video f clar: are acelasi lag, nu s-a rezolvat asta, daca asta sperati. Nu e f deranjant. Te obisnuiesti. Dar mi-as fi dorit sa booteze (porneasca) mai repede, si trecerea intre ecrane sa fie mai rapida un pic. Mentionez ca am avut si Tesla M3 cu tableta cu procesor Intel Atom (penultima generatie, pt ca pe ultima au trecut pe procesor Ryzen, mai rapid dar mai consumator de baterie, vreo 20km range mai putin ) si parea sa se miste mai bine tableta. Clar partea asta mai necesita multe imbunatatiri la platforma MEB de la VW2 points
-
1 point
-
Se pot invata la vulcanizare direct, daca au scula dedicata. Senzorii trebuie sa fie compatibili1 point
-
50% inseamna incarcarea cu soot (funingine) a filtrului la un moment dat. Cand se apropie de 100 % incepe regenerare si scade pana la intre 15 si 30 % ( depinde de mai multe criterii ), pe acolo. Dupa care procesul se repeta1 point
-
Și eu as fi schimbat-o numai când mă uitam că mai are puțin și ii faci "buletin" 😁. Nu că s ar rupe, ci că s ar măcina din ea. Am mai auzit mecanici care spun același lucru, că nu se rupe atâta timp cât schimbi uleiul la timp și respecți norma. Eu unul, am preferat sa nu risc.1 point
-
@nicusan e primul mecanic la care las masina in fiecare iunie/iulie cat sunt plecat prin sud cu mesajul: “ia-o, testeaza-o, schimba ce e de de schimbat”. Si nu schimba decat ceea ce e necesar. Ultima factura a fost de vreo 5000 de lei (ulei+filtre, volant+ambreiaj OE, cateva bucse, discuri si placute fata). Cea dinainte care a inclus distributia a fost undeva pe la jumatate. Masina face cam 8000km/an (masina sotiei) si oricum 20.000km (3 ani, ca deja ai trecut aproape 2 de la ultimul schimb) pun distributie noua. Nu stiu exact ce i-a facut, dar la relanti ori am surzit, ori motorul nu se mai aude (inainte suna ca un PD), consumul instant e 0.4-0.5l/h (a zis ca teoretic l-ar putea duce mai jos). Merg pe mana lui. Daca pica ceva, raspunde.1 point
-
Sa facem un mic update, vineri am sărbătorit cifra de 5000km, dar a trecut repede, în weekend i-am adăugat încă 300km peste, nu am idee unde, dar îmi găsesc mereu motive sa merg undeva. Si o scurtă iesire spre sud, cu masina plină cu cele mai importante persoane, familia. @Bogdan_DD @alexlsf @cogdao Mulțumesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@S3rial_thrilla Si eu l-am sfatuit pe @Robert Ro pe whatsapp sa distruga ceramica din precatalizator pt ca aia oricum nu mai neutralizeaza nimic, cred ca mai rau face acum dupa atata timp.1 point
-
Cu versiunea de soft 2.4 acel lag a disparut, eu am acum 3.0 si se misca foarte bine,.1 point
-
Salutare, a venit momentul asteptat de ceva vreme. Seatul meu de 8 ani jumate, a facut 100.000 km. Ca sa nu fiu chiar asa de scurt, am sa mai spun si ca sunt fantastic de multumit de aceasta masina, am mai detinut vreo 3 masini inainte, nici una nu a apucat 100000 la mine, toate mi-au placut, dar asta a fost cea care a tinut cu casa cel mai bine!!! Ca idee, in afara de consumabile, adica fluide si filtre, in 8.5 ani si 100000 de km am schimbat la ea urmatoarele: cateva seturi stergatoare fata, cateva becuri, la anvelope si la vara si la iarna sunt la al doilea set, un set de bujii, la baterii sunt la a 3-a, cea din cheie este inca originala, am schimbat pe fata un set de discuri si doua de placute, pe spate un set de discuri si placute... Asta ar fi lista, desi si astea sunt consumabile... Singurul lucru schimbat in plus ar fi un tampon motor, dar si ala sa defectat doar ptr ca am avut o piatra sparta, destul de mare intre doua brate, care a fortat in tampon pana a cedat... Consumul mediu exceptand lunile adevarate de iarna este undeva la 6.1 - 6.3 la suta de km, inclusiv acum! Nu consuma ulei, nu bate, nu troncane. Este masina mea de suflet, si desi acum vreun an am avut o tentativa de a o vinde, nu voi face asa o greseala, sper sa prinda si 200000 la mine.1 point
-
0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00