Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.03.2023 în toate secţiunile

  1. Cu gumele de iarna noi am plecat in cautarea zapezii .... Zapada,gheata,ud....merge ca pe uscat Insonorizata foarte bine ,suportii de placi incep sa se auda dupa 100-110 km/h Vacanta de iarna ,Straja
    4 points
  2. Pfuuu, nu pot sa creeed! Imi pare rau! Din pacate, asiguratorii (toti) sunt niste marlani care nu stiu altceva decat sa creasca preturile la RCA si sa plateasca putin. Sa se planga ca trebuie sa acopere gaura lasata de City Insurance, dar la final de an sa raporteze castiguri enorme. Si in spatele lor, sunt baietii destepti cu relatii la pesedeu, feseneu si peneleu...
    4 points
  3. De ce sa nu o faca? Are 5 ani si peste 120k km! La cat ar trebui sa o faca? Sau si asta este "lifetime"? 😛
    2 points
  4. Am revenit la grupul Vag. Dupa aproximativ un an petrecut cu Mazda CX5 2016 sa votat sa ramanem la un suv . Am pus pe lista GLC,X4,SQ5 si Macan care a fost castigator.
    1 point
  5. Am ajuns la aproape 84.000 Km si am facut o noua revizie: ulei si filtre. In plus, am inlocuit si bujiile, dupa aprox 40k km. In rest nimic notabil, imi place sa ma iesi sa barai evacuarea cand si cand , mai ales cand e rece/racoare, se manifesta mai intens. Din pacate tot n-am reusit sa ies cu cineva sa fac niste inregistrari audio, poate reusesc cumva..
    1 point
  6. Multumesc guys pentru raspunsuri si clarificari! Voi schimba cel mai bine uleiul cu 0w20 ca sa stau linistit. Drumuri bune!
    1 point
  7. Ok, daca asa nu e bine, eu l-as da afara acum, fiind un ulei ce nu corespunde normei VW 508/509. Nu comentam km, desi multi nici nu si pun problema numarului orelor de functionare pentru a parcurge un numar de km, timp in care uleiul se uzeaza. Ca idee, eu fac 15 km intr-o ora in oras, timp in care as fi parcurs poate 100-120 km pe autostrada. Comparabil, din punct d evedere al uzurii uleiului? Eu spun ca nu. @Afortech Am eu motor cod DADA pe masina, are filtru de particule.
    1 point
  8. Sorry de off-topic: fara suparare dar asta cu 10.000 km (deci nici macar 15.000) este ca si cum unii cerceteaza si inventeaza degeaba noi uleiuri ca noi facem tot cum faceam. Am tot citit pareri ca schimbul de ulei e cea mai ieftina intretinere si bla bla bla de parca asta e subiectul. Nu, nu e asta. S-au inventat uleiuri care se pot schimba mai rar - si aici este vorba si de timp nu numai de km - daca motorul functioneaza in anumiti parametri. Bineinteles ca fiecare procedeaza cum doreste dar trebuie sa stie ca nu intotdeauna se obtin avantaje cuantificabile. E valabil si pentru alte uleiuri si lichide precum si pentru filtre.
    1 point
  9. @Adi_vw mecanicii de la noi strang suruburile la mana si tu vorbesti de VAS? =))))))) @Afortech QI6 VW 508 00 / VW 504 00 QI1, QI2, QI3, QI4 VW 502 00
    1 point
  10. Simplu: 210000km sau 10 ani. Daca vrei sa nu "risti" cel mai devreme as schimba in jurul la 200000km sau 8 ani. Sunt concepute ca primul proprietar(primi 10 ani) sa nu aiba grija distributiei. Acum, fiecare face ce vrea cu banii....
    1 point
  11. Va salut Doresc sa fac o informare pentru cei care detin Jetta Mk6 (2011-...) Am patit si eu cu usita de alimentare combustibil.nu se debloca. Nu incercati prin portbagaj ca doar stricati capitonajul.doar firele trec pe acolo. Totul este prins intr-un singur surub prin partea din fata. Daca au inceput problemele recomand sa desfaceti ansamblul,curatati si puneti vaselina noua(preferabil cea cu litiu care nu este spalata de apa).Scoateti motorasul si curatati colectorul deorece cam asta este problema principala.pentru ca se invarte putin se face un strat de oxid si el nu mai are putere. Recomand procedura daca deja aveti probleme.daca nu se mai deblocheaza,nu se mai poaate deschide usita decat prin fortare si de obicei se rupe urechea de blocaj. Succes!
    1 point
  12. Poate sa tine cureaua, ca problemele des intalnite sunt la pompele de apa, care cedeaza primele, mult inaintea curelei.
    1 point
  13. Cureaua cred ca e facuta sa reziste multi km, de vreme ce nu este comunicat un interval de schimb la 1.5 tsi. Ramane sa reziste si rolele.
    1 point
  14. Daca debitul de gaze este restrictionat si se scoate lambda atunci motorul va merge cu si mai multa funingine deoarece nu stie cum sa dozeze corect carburantul. Puterea e limitata de rezistenta de pe evacuare, chiar daca intra combustibil mai mult (nu poate trece aer mai mult). Nu mi se pare un test plauzibil.
    1 point
  15. Pff....imi pare rau ! Pacate de ea...
    1 point
  16. Cat despre consum.. pana acum 16 in oras Schimba si incaltamintea. Cred ca de acolo ti se trage. 😁
    1 point
  17. In mod surprinzator, a venit foarte repede dispozitivul care retine pozitia butonului de SS. L-am montat in 2 minute si este perfect In poza de mai jos se poate vedea cum arata "sarma" care isi face treaba. In alta ordine de idei, o mica surpriza. Stiam ca la un moment dat ajung si eu sa dau de aceasta problema, deoarece vorbim din nou de o situatie comuna la Golf-urile 7, respectiv desprinderea sticlei oglinzii din partea dreapta. Am fost un pic norocos, pentru ca am observat problema in urma spalarii masinii si in clipa in care am sters oglinda, sticla a inceput sa danseze usor in carpa (in cazul altora, sticla cam zboara in timpul mersului si te cam alegi cu niste zgarieturi foarte faine pe toata laterala dreapta). Am dat jos oglinda cu grija, am pus niste scotch de jur imprejur si macar am mai folosit-o pana a venit oglinda noua. Nu de altceva, dar a durat 10 zile sa vina cea noua, pentru ca se pare ca este mare penurie de asemenea oglinzi. Deci aviz celor care mai patesc si raman cu sticla de la oglinda intacta: pastrati-o pe cea dezlipita, legati-o cumva de suport si macar o mai folositi, pentru ca de pe o zi pe alta nu gasiti in prezent.
    1 point
  18. Exact ce s-a spus , incalzirea auxiliara , doar cand e frig simti si doar pe partea soferului Mai stai 1 minut inainte sa cobori si nu mai miroase
    1 point
  19. Bun, dupa ce am terminat in mare parte episodul cu swapul, am trecut la un upgrade de care sincer am si uitat. Si anume etriere spate Brembo 4 pistonase. De cand ne-am mutat la casa, i-am dus in pod si acolo au ramas uitati . Pana am vazut pe net o postare cu un kit identic si am zis.. ia stai ca am si eu Bun, treaba sta asa: - Etrierele principale Brembo care sunt reconditionate, gata de montat. - Am luat etriere de phaeton spate pentru frana de mana. Momentan sunt la vopsit electrostatic. O sa le fac negre ca sa iasa cat mai putin in evidenta. Desi nu sunt fan 2 etriere pe spate, asta a fost singura solutie pentru a avea frana de mana functionala. - Adaptorii custom la CNC pentru a prinde ambele seturi de etriere pe masina, sunt si ei gata. Facuti la Atelier SRN, cei ce mi-au facut si adaptorii pe fata. - Placute pentru etrierele de Phaeton le am - Placute pentru etrierele Brembo le am. - Discuri de VW Phaeton spate 310 mm Zimmerman, ventilate si perforate. - Pe partea de conducte, urmeaza si acolo sa fac upgrade, inca nu m-am hotarat ce pun. Sa speram ca nu ma mai lovesc de surprize la montaj si aici. Sunt satul de surprize neplacute In rest, mai las cateva poze cu Superbul. Il folosesc aproape zilnic de cand l-am dus acasa. E fun. Trebuie sa reduc doar pops&bangs-ul deoarece, intr-adevar, face cam mult. Asta cand rezolv si cu erorile ramase (mentionate in postarea de mai sus) Stickerul de pe spate il voi da jos sa fie cat mai clean si sa nu iasa in evidenta.. i-a trecut vremea Si o poza cu sefu' care nu mai vrea decat cu "masina lu' tata" de cand am dus-o acasa. 🥰 Cat despre consum.. pana acum 16 in oras
    1 point
  20. După părerea mea merită. Eu îl folosesc destul de des în ultimul an. Iar confort chiar înseamnă confort, mașina se străduiește să amortizeze orice chestie și o face bine după părerea mea. Pe confort mie mi se pare că e ușor barcă, dar recunosc că e comod când drumul e aiurea.
    1 point
  21. 64k, probabil ultima vizita la Delcar. Doua din vizitele cu programare s-au lasat cu asteptari mai lungi de 30 minute, asta pentru ca persoana a intarziat la munca. Mi s-a recomandat schimb discuri si placute spate-fata(4400 lei) inca de cand masina implinise doi ani. Merg bine mersi in continuare, buza de sus a discului este ruginita, calitate buna. Pacutele au fost inspectate tot timpul cand am schimbat roti iarna-vara, la alt service Mecanicul de la Delcar ii spunea celui de la frontdesk sa ma anunte ca trebuie schimbate, fara sa isi dea seama ca sunt prezent. Motivul, "pai au 60k", nu ca ar fi fost uzate... Am platit 1400 revizia si le-am spus ca o sa ii contactez eu cand schimb componentele frana In ianuarie masina o sa fie de vanzare
    1 point
  22. Garanția legală obligatorie este de minim 12 luni pentru bunuri second-hand, în primele 6 luni orice defect este considerat automat ca fiind existent la momentul vânzării și se remediază gratuit de către vânzător. Adică cutie+motor+orice altceva. Într-adevăr după cele 6 luni nu mai e fain că tre să dovedești existența defectului la momentul vânzării. Asta se aplică indiferent de contractul de garanție comercială oferit de vânzător, adică chiar dacă ei specifică în termeni că tu vii cu 50% din valoarea pieselor defecte etc, dacă e în primele 6 luni au obligația să repare gratis. Desigur că ei speră să profite de necunoașterea drepturilor de către consumator și chiar o fac
    1 point
  23. Și cam aici se poate închide topicul, nu înainte de a face o recapitulare: Lucruri făcute la mașină: • curățenie totală în mașină • schimbat interiorul complet cu model united si ulterior cu Golf GT • schimbat iluminat interior și exterior cu becuri led • izolat fonic și termic complet • înlocuit switch-uri • înlocuit headunit-ul RCD300 cu RCD330G • înlocuit setul de tablă 15" cu 2 seturi jante, 16" vara și 15" iarnă • schimbată distribuția • schimbat ambreiajul • schimbate discuri, plăcuțe, furtune de frână • schimbate amortizoarele • schimbate aripile față • schimbate amortizoarele de la capotă și hayon • schimbate pragurile • revopsire integrală • înlocuit oglindă șofer • înlocuit semnalizările normale cu semnalizări dinamice • retapițat plafon • adăugat fire neon în portiere • înlocuită plafoniera cu una cu lumini roșii (submarine lights) • retrofit de la volanul in 4 spițe cu volan in 3 spițe și comenzi • înlocuit clusterul minidot cu unul maxidot • retrofit lumini în portiere (exit door lights) • retrofit cruise control • adăugat boxe 2 căi la portierele spate • adăugat subwoofer în portbagaj • adăugat cameră bord și alimentarea ei de la panoul de siguranțe • înlocuit acoperitorile pedalelor cu unele de aluminiu • retrofit lupe bi-led în faruri • retrofit cameră mers înapoi în mânerul hayonului • înlocuit bară față normale cu cea de Jetta • retrofit proiectoare de ceață • înlocuit bara spate normală cu cea de GT/GTI Mai sunt și altele ce țin de întreținere sau alte chestiuni pe care nu mi le mai aduc aminte. În cei 4 ani am avut un singur incident minor, care apare și pe site-ul RAR si a propos de RAR, am constatat că nu prea am mers cu Golful in ultimul an, pentru că deplasările curente s-au făcut cu Tiguanul sau cu bicicleta Am deja feedback pozitiv de la noul proprietar : e foarte încântat de cum se aude muzica, de camera de mers înapoi (a "muscat-o" și el cu ecranul negru pentru că nu închisese complet hayonul ), de lumina proiectată pe șosea de faruri sau de ținuta de drum! Sper să aibă grijă măcar jumătate din cât am avut eu și să "umble" la ea mai puțin de un sfert de cât am făcut-o eu! Drumuri bune tuturor!
    1 point
  24. Sa mai "revergoram"😂 topicul In Iunie s-au facut 5 ani de la achizitie - ajuns la 47.000 km. In ultimii 2 ani masina a trecut prin 2 revizii ( ulei si filtre) - pentru linistea mea le-am facut anual de cand am cumparat masina. Mi se pare mai ok vs intervalul variabil. Probleme in ultimii 2 ani: - schimbat farurile pe garantie deoarece se matuisera pe interior - din ce am vazut, majoritatea posesorilor de Kodiaq au avut aceasta problema. Dupa schimb problema nu s-a mai manifestat. - schimbat pompa de apa; incepuse sa piarda antigel pe la 39.000 km. Noroc ca am vazut la timp, erori n-am avut in bord. La fel, defect cunoscut, cade intre 40 si 70k km din cauza unui defect de proiectare ( nu stiu daca e specific motorului). Mai nasol a fost ca a picat la o luna dupa ce masina iesise din garantie si a trebuit sa decartez vreo 1500 lei... - schimbat butonul de start/stop engine - detaliat aici -> https://vwforum.ro/topic/130611-probleme-specifice-kodiaq/?do=findComment&comment=3115532 - inlocuit comenzi volan deoarece scroll-ul de volum a pleznit deodata ( vezi poza ). Banuiesc ca de la caldurile din ultima perioada. Goodies: - una bucata OBD eleven pro - activat cateva functii interesante. - ceva accesorii pt. self wash/intretinere geamuri & interior. - retrofit camera marsarier originala; intr-un moment de ratacire am uitat sa iau acest optional cand am configurat masina. La schimbul comenzilor de pe volan am profitat de ocazie si am rezolvat si acest lucru. In rest masina merge foarte bine. Ma pregatesc usor pentru trecerea la electrica...poate la anul 🙂
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!