Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.03.2023 în toate secţiunile

  1. Bun, dupa ce am terminat in mare parte episodul cu swapul, am trecut la un upgrade de care sincer am si uitat. Si anume etriere spate Brembo 4 pistonase. De cand ne-am mutat la casa, i-am dus in pod si acolo au ramas uitati . Pana am vazut pe net o postare cu un kit identic si am zis.. ia stai ca am si eu Bun, treaba sta asa: - Etrierele principale Brembo care sunt reconditionate, gata de montat. - Am luat etriere de phaeton spate pentru frana de mana. Momentan sunt la vopsit electrostatic. O sa le fac negre ca sa iasa cat mai putin in evidenta. Desi nu sunt fan 2 etriere pe spate, asta a fost singura solutie pentru a avea frana de mana functionala. - Adaptorii custom la CNC pentru a prinde ambele seturi de etriere pe masina, sunt si ei gata. Facuti la Atelier SRN, cei ce mi-au facut si adaptorii pe fata. - Placute pentru etrierele de Phaeton le am - Placute pentru etrierele Brembo le am. - Discuri de VW Phaeton spate 310 mm Zimmerman, ventilate si perforate. - Pe partea de conducte, urmeaza si acolo sa fac upgrade, inca nu m-am hotarat ce pun. Sa speram ca nu ma mai lovesc de surprize la montaj si aici. Sunt satul de surprize neplacute In rest, mai las cateva poze cu Superbul. Il folosesc aproape zilnic de cand l-am dus acasa. E fun. Trebuie sa reduc doar pops&bangs-ul deoarece, intr-adevar, face cam mult. Asta cand rezolv si cu erorile ramase (mentionate in postarea de mai sus) Stickerul de pe spate il voi da jos sa fie cat mai clean si sa nu iasa in evidenta.. i-a trecut vremea Si o poza cu sefu' care nu mai vrea decat cu "masina lu' tata" de cand am dus-o acasa. 🥰 Cat despre consum.. pana acum 16 in oras
    3 points
  2. Pacat, la cat ai bibilit o Cred ca totusi se putea repara cu bani putini, daca ai fi primit 2203 E pe ea
    1 point
  3. Exact ce s-a spus , incalzirea auxiliara , doar cand e frig simti si doar pe partea soferului Mai stai 1 minut inainte sa cobori si nu mai miroase
    1 point
  4. 1800 lei bucata,vin doar pe origine. Daca vrei ceva bun ,passat b8 alltrack,bitdi anunta-ma poate il dau pe al meu. 2 masini si motocicleta deja este prea muly pentru mine . 😅
    1 point
  5. E doctor cu cabinet privat , poate ai noroc , se face frumos in Ardeal , tragi o fuga
    1 point
  6. Revizie injectoare. Saibele 3-5-6 arse. Reparatie facuta preventiv,nu avea nici un fel de simptom.
    1 point
  7. Daca motorul e sanatos ,depaseste de trei ori valoarea ,si tot bine merge
    1 point
  8. Are faruri Full LED Bi-Xenon Un fel de 4x4 cu tractiune fata
    1 point
  9. Inginerii aia au programat volumul RNS-ului asa cum trebuie, ca sa nu livreze semnal distorsionat amplificatorului Dynaudio. Du-te in orice studio de inregistrari, de radio sau de televiziune si o sa vezi ca nicio cale de semnal nu e deschisa mai mult de 75%. Daca tu preferi cantitate in locul calitatii, scoate amplificatorul original si pune altul, dar vei face o mare greseala. Eu prefer sa fie 600W de calitate, nu 600W de zgomot. Zgomot poate face orice petarda de amplificator. Nu zic ca nu exista si amplificatoare mai bune decat Dynaudio, dar alea si costa mai mult.
    1 point
  10. am rezolvat tot singur! forumul asta nu prea da roade. postezi ceva si nu ti se raspunde....... k . cine intampina aceeasi problema ma poate contacta ca sa-i spun care ar fi posibilele probleme si cum sa le remedieze. merci oricum celor care au avut macar curiozitatea sa citeasca post-ul meu, mai putin celor care au dat warn degeaba, in conditiile in care am avut dreptate postand in mai multe parti, ca dovada iata faptul ca au trecut cateva luni si nu mi-a raspuns nimeni. multumesc rapier pt. "promptitudinea ajutorului oferit" prin warn!
    1 point
  11. Salutari tuturor posesorilor de VW, cutie DSG ! Este primul meu post, sper sa fie in regula ca si locatie. Masina in cauza este VW Golf 7, 2016, 1.2 TSI 110 CP, DSG 7 trepte DQ200. De cateva zile, in mers, masina a inceput sa se manifeste ciudat ca si cum DSG-ul decupleaza transmisia catre motor, totul intamplandu-se in mers. Mesajul care apare in bord este ceva genul : "actionati frana, cuplati in P" . A nu se confunda cu eternul : "eroare atelier:parasiti autovehiculu in P", pe aceasta am experimentat-o pe o Skoda 3 DSG 7 si este inofensiva, nu decupleaza transmisia. Masina a fost dusa la reprezentanta VW : verificata pe tester 2-3 ore, proba de drum, nimic, nici o eroare stocata, absolut nimic, toti parametrii perfecti, cel putin asa mi au spus. In tot acest timp defectul nu s a manifestat. Am fost sfatuit sa las masina peste noapte, poate dimineata se va manifesta la ei. Nu s a mai manifestat. Nimeni nu a avut nici o idee despre ce ar putea fi, nu este nici un cod de eroare memorat, absolut nimic. Din punctul meu de vedere cam ciudat avand in vedere gravitatea manifestarii : imaginati va ca sunteti intr o depasire si se decupleaza transmisia...totul mi s a parut foarte ciudat si am inceput documentarile eu insumi. Pe Quora este documentat un caz din Australia, o Yeti cu DSG7, DQ200 care la fel, transmisia decupleaza in mers, ba chiar masina o ia inapoi in pante, fara erori, fara nimic. Concluzia specialistilor Australieni este ca softul VW pentru DQ200 decupleaza transmisia cand sesizeaza sarcina mare pe cele 2 ambreiaje. Fara a genera nici un cod de eroare, fara nimic, tocmai pentru ca nimic nu este in neregula, asa a fost programata sa faca...din punctul meu de vedere o asemenea codare genereaza un risc enorm pentru conducatorul masinii, ceea ce nu cred ca VW ar face...sper... A mai patit cineva asa ceva ? Astept parerile voastre !
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!