Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.03.2023 în toate secţiunile
-
7 points
-
Alltrack cu suspensii pe perne? Greu sa gasesti ceva ok in bugetele alea...2 points
-
Decodarea. WVWZZZ3CZGE054956.pdf WAUZZZ8K5DA032625.pdf WAUZZZF21KN063010.pdf WAUZZZ8T69A013288.pdf wv1zzz2eza6016279.pdf TMBAG7NE5G0208267.pdf2 points
-
@_R_A_D_U pentru incarcare poti faci o regula de 3 simpla : - maxim 0,18 l sau 80 grame ( unele mai vechi aveau 70 grame ). La 0,19 l => vreo 84 - 85 grame. Eu vad valorile f bune, filtrul e la incarcare peste 100% din capacitate, dar atata timp cat ai presiune diferentiala buna si nu ai evacuarea afumata, tot inainte .1 point
-
Doar pentru piese : https://targuldepiese.ro/supapa-egr-oe-vw-03l131512dq-tdpitem-5405432.htm sau AutoKarma1 point
-
Chiar si prin Olanda gasesti cate ceva (de adus sunt variante cu firme de profil), ca tot zici ca nu conteaza km : https://arvlad.com/voorraad-arvlad-autos/?svm=/stock/5791/vehicles/6/page/1/details/32996779/skoda-octavia-combi-1-6-tdi-110pk-greentech-style/ N-are portbagaj electric, greu sa le gasesti pe toate.1 point
-
@KeGPR Octavia 3FL 2.0 TSI 190CP, 1.87, 110kg, e suficient de mare incat sa pot sta bine in spate cu mine la volan, e "allround-ul" perfect. E doar putin mai ingusta decat Superb/Passat - asta se simte doar daca stau doi ca mine in fata. Diferenta majora e la bancheta spate care e cu cativa cm buni mai ingusta/scurta. Pe mine nu ma deranjeaza pentru ca imi permite sa ma strecor pe stradute pe unde doar viseaza. cc @dercos1 point
-
Ia o Octavia, care mai are vreo 5cm in plus. La mine in spate sta fara probleme un copil inalt, si am aceeasi inaltime. Pentru o clasa mai sus nu e bun bugetul.1 point
-
Daca vrei spatiu, Passat Variant sau Superb Combi. Dar mai lucreaza la buget daca vrei o masina ok.1 point
-
Daca te uiti in ''curtea'' VAG, dupa 123d, vei fi dezamagit de dinamica acestora, intrucat masinile sunt inferioare (directie moarta, sasiu, cutii de viteze). In bugetul ales poti gasi vreo compacta break de genul lui Golf 1.4 TSI. Cu multi km.1 point
-
Este. Dar citește despre DCC vs suspensie pneumatica (gen Touareg, Phaeton, A6, A8, Q7, etc....)1 point
-
@acidone77 @andrei0241 stai bre, nu dati cu pietre, n-am vazut bugetul si am crezut ca cerul e limita. @KeGPR vreo 3 saptamani am tot cautat cu un coleg o masina in 12-13k dupa 2016. Nu ceream mult, din clasa Golfului sau pe acolo. Am gasit fix 0. Multe lovite bine, dotari foarte ciudat alese, motoare de drujba. Pana la urma a dat avansul la un Kamiq Style 1.5 TSI DSG. Nou. Un Golf 7 decent pleaca de la 14-15k. Un Megane 4 (1.3 Tce) e tot pe acolo. Pana in nebunia asta, un Talisman de 30.000E din 2018-19 (1.6 Tce 225 EDC) il gaseai in DE la 15k. Daca acum Megane-ul 4 PH1 (prefacelift) e atat… O Octavia 3 FL Style, 2.0 TDI DSG nu prea gasesti si nu vrei sa stii cat e (abia te incadrezi la sectiunea 2 din buget, cu ceva compromisuri) De 2.0 TSI 190 nici aduc vorba. De Passat si Superb nu aduc discutia pentru ca asta misto (cum vrei tu) sar de 20k.1 point
-
Amortizoarele sunt undeva pana in maxim 500eur bucata noi, dar nu sunt reglabile pe inaltime, pentru ca alltrack nu are suspensie pneumatica precum audi a6 allroad de ex ( nici a4 allroad nunare suspensie pneumatica reglabila pe inaltime, doar ca duritate - comfort/normal/sport )1 point
-
Nu exista Alltrack cu suspensie pneumatica. Exista cu DCC - Adaptive chassis control.1 point
-
Multumesc pentru primire si feedback. Intre timp am mai facut putin peste 1000 de km cu masina. Am fost cu ea la un service local, unde este un mecanic roman si am verificat masina, a ridicat-o pe elevator, pe dedesupt arata impecabil (curat si totul la locul lui, din ce am vazut eu), iar mecanicul a verificat directia si a zis ca bucsele nici nu au crapaturi. A bagat laptopul in ea si a avut 2-3 erori vechi, pe care le-a sters si a zis ca nu erau relevante. A facut si o proba si a zis ca masina este in stare foarte buna. Vineri si sambata am mai facut vreo 940 de km dus intors cu masina din Birkenfeld la Uberlingen, lacul Bodensee (la granita cu Elvetia), 75% autostrada, 10% oras 15% national. Consumul la dus a fost 4.8%, am prins 3 accidente si am stat in coloana pe autostrata (stau), trafic mult de vineri dupa-masa si ne-am decalat cu peste o ora. La retur a plouat mai tot drumul si ne-am bagat prin Stuttgart si la oultet city si consumul a fost 5.2%. Mers normal, cu traficul, pe portiuni nu lungi 140-150 (nu prea a permis traficul si multe restrictii). Am incercat 180km/h (masina stabila, dar deja destul de zgomotoasa). Ca si range la un mers regulamentar cred ca face 1000 km cu un plin, banuiesc ca rezervorul are 50l. Din ce am vazut puteam sa fac drumul de 940 km dus intros cu un plic, mai ramaneam cu aprox 40 km range, dar am alimentat cand mai aveam 160 km range, de siguranta. La fosta Honda, cu rezervorul de 46 l am facut un maxim de 725 km cu un plin pana la Rotterdam, motorul era foarte eficient, pe un drum in olanda (limita max autostrata 100 km h pana la 7 seara apoi 120 dupa), prin Belgia (120 km/h limita max). Ce am remarcat, ce mi-a placut - masina se simte foarte solida pe autostrada, ca un tren, comenziile putin grele, feeling de precizie, mai ales la cutie,, da o satisfactie cand schimb viteza, directia mi-ar fi placut sa fie doar o idee mai usora suspensia bine setata intre comfort si stabilitate. ACC ul excelent pe autostrada, nu bruscheaza, detecteaza din timp, am invatat comenzile bine de la volan, pot anticipa, dezactiva si lasa sa curga, daca am o restrictie, pot reactiva si accelera sau deaccelera lin din acc. Scaunele sunt foarte bune, cu toate ca nu am cele agr(din pacate), sunt un mare improvement fata de honda. Spatarul excelent, nu am avut nici o durere de spate dupa 5.5 h de condus dintr-o bucata, suportul lateral ok, dar nu sport, ias sezutul un improvement mare fata de honda si improvement fata de hyundai, se putea doar o idee mai lung (am 182 cm), sau o idee mai inaltat pe partea din fata (merg cu ele pe cea mai joasa setare). Tin minte ca la golf 5 pe cea mai joasa setare, partea din fara a sezutului este o idee mai inaltata. Per total sunt foarte multumit de scaune, un improvement, dar ma gandesc cum era cu cele agr. Mi-ar fi placut sa poate fi reglate doar o idee mai jos, in Honda mi-a placut ca stateam mai jos. Alte remarci pozitive, ceasurile cu toate ca nu mai am ecranul digital de la Honda, sunt elegante, clare iar displayul central monocrom este informativ (cu toate ca se putea o idee mai complex, de ex cand arata viteza, putea in paralel mai multe inf). Multimedia este foarte responsive, ecranul are culori si rezolutie foarte buna, mult peste Honda, si conexiunea cu apple sau android nu a picat niciodata (la Honda pica des). Sistemul de sunet bun se aude curat, basul ok, peste Honda, clar, se simte o calitate superioara cand este conectat la apple car play sau android auto fata de radio. Mi-a mai placut ergonomia, buzunare usii incapatoare si capitonate, cup holderele cu suport variabil, tin perfect orice pahar de cafea sau apa (inclusiv 0.75 L), Am descoperit usita din stanga de langa volan pentru portofel (imi era dor de ea de la FOrdul mondeo), suportul de ochelari poate tine 2 perechi poate chiar si 3 de ochelari, si sertarele de sub scaun sun binevenite. Cotiera imi place ca culiseaza in fata, iar spatiul din ea este ok, cu toate ca la Honda era imens (intra si un rucsacel), imi e ok. Cu toate ca nu am avut bagaje, 2 trolere medii si un rucsac, 2 umbrele, portbagajul parea gol, sunt entuziasmat. Imi place coverul de la portbagaj care are si o pozitie intermediara, 3 sfert, pentru acces facil, iar gamurile cu tenta inchisa isi fac treaba ok, nu prea se vede in masina. Zgomotul din partea rotiilor este bine atenuat, mult peste Honda si Hyundai, la vant pana la 130 la fel, de la 140 se simte dar e acceptabil pana la 150. Ce mi se pare ciudat, zgomotul de la motor, la relanti f ok, nu transmite vibratii, chiar si start stopul ok, pana la 120 este f ok, in zona 125-135. intre 2300-2500 ture sa zic este mai zgomotos decat mi-ar fi placut, sau are o rezonanta ce imi da o mica durere de cap, nu ca s-ar auzi ceva ne la locul lui, doarr un zgomot de diesel, acolo zgomotol de la vant si roti e atenuat ok si iese mai tare in evidenta motorul. La 120 este perfect, iar ciudat dupa cum am remarcat si prima data la 140, are 2600 de ture, si are o tonalitate mai inalta, mai placuta, nu neaparat mai zgomotos, si vantul din fata se simte foarte putin. Cumva prefer fie sa merg cu 122 km/h sau sa zic sau 139:). Am cumparat intre timp presuri de cauciuc, erau in top pe amazon, se potrivesc bine, sunt aderente, orignal aveam cele textile, cu o cusatura rosie, probabil cele de sound, dar se murdareau imediat. https://www.amazon.de/gp/product/B016BSOGUY/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Mai doresc sa cumpar o protectie pentru bara spate, la portbagaj, si asa am 3-4 zgarieturi, si vreo 3 puncte sarite de vopsea, singurul defect optic al masinii. https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07QTFBFF2/ref=ox_sc_act_title_1?smid=AIAGZUZIYTC0V&th=1 Acum ma gandesc ipotetic cum ar fi cu un mic stage 1, gen 140 cai si 320 nm, a mai facut cineva? e ok la motorul acesta? m-ar interesa o varianta ce poate fi activata si dezactivata usor, gen din aplicatie sau dintr-un dispozitiv, sa nu il folosesc tot timpul. Am vazut ca masina are niste moduri, din setari, nu am buton langa schimbator, am eco, confort, normal si sport. Pot sa zic ca pot sesiza diferenta intre eco si sport, dar nu de la cer la pamant, si eu merg in principal pe normal pe autostrata, si am dat pe sport pe national sau serpentine, parca e mai responsive la pedala si urca o idee mai usor in ture. Am gasit varianta aceasta, ce parere aveti? https://www.racechip.de/shop/vw/golf-vii-2012-bis-2021/1-6-tdi-1598ccm-115ps-85kw-250nm.html Ce nu imi place, cu toate ca am fost la mecanic inainte de drum expres pentru greierele din usa stanga spate, nu s-a manifestat nici cum, ca si cand mergi la dentist pentru o durere, nici pe drum denivelat, nici cu basul maxim si setat spre spate. Pe drum dupa ce masina s-a incalzit putin, a rezonat mai tot timpul, zgomot perceput mai mult din zona pasagerului dreapta. Nu foarte tare, dar ca un zornait cum s-ar atinge 2 doze goale. Teoretic masina mai are garantie pana in 15 octombrie, asa scrie intr-un document oficial al masinii, voi merge saptamana viitoare la reprezentanta sa vad daca pot rezolva. Un alt greier, ce se manifesta la anumite gropi sau la drum rugos, in zona din dreapta a bordului, sau poate chiar tweeter stalp dreapta fata. Din ce am citit acesti greieri sunt cunoscuti la acest model, daca are cineva un sfat sau solutie, este binevenita !1 point
-
Soo... inca un post scris din cinci bucati... scuzati eventualele franturi logice. Cum ziceam mai devreme @sabinx mi-a lasat masina in parcare (inca n-am ajuns sa iau cheia de la el si vinul.... l-am baut deja de mult) si, a doua zi, am iesit sa vedem ce si cum... doua rezervoare mai tarziu impresiile mele arata asa: pACC (chiar si fara EPB/TGA) is a must pentru orice masina noua... da, stiu, marcaje de kko, semalizare si mai si... dar chiar is pe drumuri comunale/judetene merita... cel putin eu (posesor de 46 la adibas) evit sa mai folosesc acceleratia. In B e cvasi-useless pentru ca aglomeratie si multi posesori de permis auto cu aere de soferi... DLA (dynamic line assistant) din nou,is a must, pe orice masina noua. Din pacate ne intoarcem la punctul 1.... multe marcaje lipsa. Se descurca onorabil. Foarte misto functia prin care fortezi sistemul sa stea mai pe stanga sau mai pe dreapta. Merita. ILA e vara asa ca nu prea am prins drum de noapte.... actually "nefasta" a condus... e multumita ;)) @sabinx a mai adus o gramada de optimizari... pe cele mai multe le vom pastra... unele, if possible, tre sa le punem pe default... Next Stage 1 cc @voinea @tetea1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00