Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2023 în toate secţiunile

  1. Fara niciun fel de denigrare, ca nu e cazul. Dar asa, ca idee doar: https://www.pieseauto.ro/stickere-auto/vw/golf/set-protectie-prag-vw-golf-sticker-auto-111014696.html
    2 points
  2. Am scos banda adeziva, sunt f multumit cum arata, dar nu atinge peste tot masina si sunt locuri unde nu am pus mastic si se vede loc liber, dar daca misc de eleron se misca cu tot cu haion. Dupa cum se vede si in poze este putin loc liber, abia incape degetul intre eleron si aripa spate. Per total sunt multumit, am sa incerc sa pun cumva mastic in locul liber desi e cam greu accesibil.
    2 points
  3. Salutari! O sa-mi actualizez semnatura...dupa ce decid achizitia Dupa ce am fost posesorul ultra fericit al unui BMW seria 1 123d biturbo, care vreme de 6 ani mi-a dovedit ca: 1/ spatiul intr-o compacta e mai mare decat crezi 2/ BMW ales cu cap este cea mai fiabila masina din tot ce-am detinut (mai ales venit dupa B6) 3/ RWD este cea mai misto tractiune 4/ 204 cai si 400Nm pe o compacta este o reteta excelenta 5/ RWD "e nasol iarna, domne!" e un mit stupid, daca stai in Bucuresti 6/ cutia cu convertizor e excelenta, dupa eCVT s-a decis, in forumul familiei, ca pentru 2 adulti si 2 copii e nevoie de ceva mai mare. Cum eu sunt un sucit si imi place sa DYOR amanuntit, modelele din titlu sunt in shortlist. Si ca sa facem lucrurile si mai complicate, vizez mai multe modele, dar si 2 bugete: 12-13 k // 17-18k. Si ca sa fie si mai complicate, Mondeo Titanium am avut 3 ani (de noua) ca masina de serviciu, apoi Camry hybrid 2021, acum avem ca 2nd car o Corolla 2022. Masina va ramane 5-6 ani in familie, ca si 1er-ul. Masini...se gasesc. Din pacate, greu, in mintile lor. Cerintele ( ca sa triplu complicam) sunt multe si cele "mandatory" sunt: - trapa (ideal panoramica) - cutie automata - scaune sport/ confort/ - keyless entry&go - portbagaj electric - bluetooth / android auto/ carplay - distronic & lane keeping assist Nice to have: dynaudio, scaune cu memorii, carlig (nu pt remorca, ci pt suport biciclete), un motor decent, nu impotent. Acum, tinand cont ca f multe optiuni le-am avut deja, dar si ca unele se pot adauga usor (e.g. carlig), caut de zor o masina si, zau, daca gasesc variante decente. Pe shortlist sunt un Mondeo Vignale, un B7 Alltrack 2014, foarte misto si foarte ingrijit, dar euro 5, un B8 excelent dotat, dar adus de firme specializate si...cam atat. Am vandut 1er strict din ratiuni de spatiu in spatele meu ( ca am 1.90 ) si acum scormonesc piata ( ro + licitatii adesa/ caroutlet/ autodeal etc ) si foarte putine imi fac cu ochiul. Ca sa "incingem" topicul, ce parere aveti de Alltrack (cu suspensii pe perne) si motor de 177CP + DSG6 vs motorizarea de 190CP si DSG 6 / respectiv 7, costuri de intretinere , fiabilitate? Mai adaug ceva: am detinut 4 ani un B6 2.0 TDI BMR de 170 cai si a fost cea mai proasta masina posibila, de la motor la interior - numai probleme, o masina teoretic intretinuta doar la reprezentanta, luata la 66.000 km , insa o CATASTROFA . Nu detaliez aici, decat daca ma challenge-uiti
    1 point
  4. Deci, tu vrei sa spui ca noi am vb degeaba de sâmbătă pana acum? Ti-am scris clar unde sa modifici. Canal 03, in 10 adaptari, pe 44.
    1 point
  5. Și eu am...m-am interesat la reprezentanta și este in jur de 4500 lei acel plastic. Mulți l-au schimbat și după ceva timp a reapărut crăpături...din ce am înțeles nu deranjează cu nimic, e pur vizual dar dacă nu îți place asa o poți colanta în negru lucios, la vara eu asa am sa fac.
    1 point
  6. Se crapa in timp chiar daca il schimbi pentru ca nu exista o piesa revizuita. Din ce am inteles deranjul crapaturii actuale este strict vizual.
    1 point
  7. Am stat o noapte si in Brasov sa ma vad cu un foarte bun prieten care s-a mutat de ceva ani din Constanta. Seara la cazare sotia a mers cu baiatul sa faca check-in si eu am parcat masina. Dimineata eu am mers cu baiatul sa fac check-out si sotia a zis ca se duce sa porneasca masina nestiind unde este ci doar din explicatiile mele. Se duce si baga mana in manerul de la masina din stanga, din graba Nu era rau deloc, Ocatvia 4 RS, jante pe 19. Ce este drept nu e practica pe drumuri de munte dar arata bine, mai putin acel piano black pus pe exterior peste tot, nu o vad sa arate prea bine in 2 3 ani.
    1 point
  8. Nu am vazut unde ai spus ca ai viza de flotant in Satu Mare , scuze Ma lasa vederea , varsta , o sa vezi cum e cand cand incepi sa albesti , se mai duce si aroganta , se mai duc multe Nu mai da Quote la ultima postare
    1 point
  9. Pe 14 februarie masina a implinit 3 ani in familie si suma rotunda de 180500km adica undeva la 35000km in 3 ani parcursi. Ca sa pastrez istoricul la ce am facut pe la ea completez din postarea de anul trecut: In acesti 3 ani pe partea de intretinere a necesitat destul de putine chestii: - 3 revizii de ulei si filtre - uleiul la cutia automata (nu era necesar conform VW dar am dorit eu sa fac asta) - 2 amortizoare spate(doar unul necesita schimbare) - bujiile si bobina de inductie, astea au fost strict de intretinere. - si saptamana trecuta am schimbat pana la urma etrierul dreapta spate care tot se bloca, am pus nou Trw si placute frana spate. - in 2022 am schimbat distributia cu tot ce trebuie la 175000km - schimbat radiator clima - sonda lambda originala NTK la fel ca cea de pe masina. - toba intermediara in 2023. Cam asta este tot ce a necesitat masina in acesti 3 ani ca sa fie in stare foarte buna si gata de drum, iar astazi am bifat si prima revizie la gpl. All good si aici consumul s-a stabilizat undeva la 8.5% pe gpl, per total foarte multumit. A mai ramas sa ajung candva la Cristi sa fac incalzirea la scaunul sofer, plasa o am cumparata de 1 an de zile. Spor
    1 point
  10. Salut.Din ce vad in log-uri,reiese ca ai avea eroare pe 1 injector.Fa urmatoarele ca asa poate mai elimini o necunoscuta din ce iti iese acolo.Inteleg ca sint injectoare marca Siemens,si astea dau probleme de scurt circuit in elementul electric ,,bobina",dar sint unele care nu sint ,,arse" ci doar uneori in functie de presiunea din injector intra in scurt. Masoara intre masa masinii(Carcasa injector) si fiecare pin al injectorului cu un aparat de masura,valoarea pentru un injector bun ar trebui sa fie ,,infinit" adica sa nu faca nimic instrumentul,in caz contrar,injectorul are o problema. Intre ambii pini din mufa injectorului,indiferent ca este injector pompa sau tipicul common rail,trebuie sa ai intre 170 si 200 k ohm. Cind apare un scurt in injector,de regula masina se opreste pentru ca scurtcircuiteaza iesirea UCE la masa.
    1 point
  11. Dacă sonda lambda măsoară un amestec prea bogat, una din cauze poate fi că e îmbâcsită cu funingine, atunci ecu reduce cantitatea de gaze recirculate. Asta înseamnă o temperatură mai mare a combustiei, respectiv o cantitate mai mică de funingine. În cazul ăsta filtrul o să se umple mai greu. Dar efectele unei arderi mai fierbinți face motorul să funcționeze la temperaturi mai mari, ceea ce poate dăuna altor componente, cum ar fi arderea garniturii de chiuloasă. Însă dacă sonda măsoară un amestec prea sărac, atunci se petrece inversul procesului explicat anterior.
    1 point
  12. Salut la mine problema era de la o mufa a injectorului care nu era infipta bine, le am scos pe toate, le am curatat cu solutie speciala de contacte dupa care le am lasat sa se usuce bine si le am infipt la loc. pana acum totul pare ok, n am mai avut probleme. Am mai vazut pe youtube ca multi se plangeau si de egr ca ramane pe inchis/deschis si din cauza asta moare motorul ... dar nu stiu ce sa zic, probabil asta e si la tine si va trebui cel mai probabil inlocuit.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!