Salutari!
O sa-mi actualizez semnatura...dupa ce decid achizitia Dupa ce am fost posesorul ultra fericit al unui BMW seria 1 123d biturbo, care vreme de 6 ani mi-a dovedit ca:
1/ spatiul intr-o compacta e mai mare decat crezi
2/ BMW ales cu cap este cea mai fiabila masina din tot ce-am detinut (mai ales venit dupa B6)
3/ RWD este cea mai misto tractiune
4/ 204 cai si 400Nm pe o compacta este o reteta excelenta
5/ RWD "e nasol iarna, domne!" e un mit stupid, daca stai in Bucuresti
6/ cutia cu convertizor e excelenta, dupa eCVT
s-a decis, in forumul familiei, ca pentru 2 adulti si 2 copii e nevoie de ceva mai mare.
Cum eu sunt un sucit si imi place sa DYOR amanuntit, modelele din titlu sunt in shortlist. Si ca sa facem lucrurile si mai complicate, vizez mai multe modele, dar si 2 bugete: 12-13 k // 17-18k. Si ca sa fie si mai complicate, Mondeo Titanium am avut 3 ani (de noua) ca masina de serviciu, apoi Camry hybrid 2021, acum avem ca 2nd car o Corolla 2022.
Masina va ramane 5-6 ani in familie, ca si 1er-ul.
Masini...se gasesc. Din pacate, greu, in mintile lor. Cerintele ( ca sa triplu complicam) sunt multe si cele "mandatory" sunt:
- trapa (ideal panoramica)
- cutie automata
- scaune sport/ confort/
- keyless entry&go
- portbagaj electric
- bluetooth / android auto/ carplay
- distronic & lane keeping assist
Nice to have: dynaudio, scaune cu memorii, carlig (nu pt remorca, ci pt suport biciclete), un motor decent, nu impotent.
Acum, tinand cont ca f multe optiuni le-am avut deja, dar si ca unele se pot adauga usor (e.g. carlig), caut de zor o masina si, zau, daca gasesc variante decente.
Pe shortlist sunt un Mondeo Vignale, un B7 Alltrack 2014, foarte misto si foarte ingrijit, dar euro 5, un B8 excelent dotat, dar adus de firme specializate si...cam atat.
Am vandut 1er strict din ratiuni de spatiu in spatele meu ( ca am 1.90 ) si acum scormonesc piata ( ro + licitatii adesa/ caroutlet/ autodeal etc ) si foarte putine imi fac cu ochiul.
Ca sa "incingem" topicul, ce parere aveti de Alltrack (cu suspensii pe perne) si motor de 177CP + DSG6 vs motorizarea de 190CP si DSG 6 / respectiv 7, costuri de intretinere , fiabilitate?
Mai adaug ceva: am detinut 4 ani un B6 2.0 TDI BMR de 170 cai si a fost cea mai proasta masina posibila, de la motor la interior - numai probleme, o masina teoretic intretinuta doar la reprezentanta, luata la 66.000 km , insa o CATASTROFA . Nu detaliez aici, decat daca ma challenge-uiti