Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2023 în toate secţiunile
-
Fara niciun fel de denigrare, ca nu e cazul. Dar asa, ca idee doar: https://www.pieseauto.ro/stickere-auto/vw/golf/set-protectie-prag-vw-golf-sticker-auto-111014696.html2 points
-
2 points
-
Am scos banda adeziva, sunt f multumit cum arata, dar nu atinge peste tot masina si sunt locuri unde nu am pus mastic si se vede loc liber, dar daca misc de eleron se misca cu tot cu haion. Dupa cum se vede si in poze este putin loc liber, abia incape degetul intre eleron si aripa spate. Per total sunt multumit, am sa incerc sa pun cumva mastic in locul liber desi e cam greu accesibil.2 points
-
2 points
-
Spira are codul 5Q0 953 569 A si sunt doua modele de spira, dacă nu ai încălzire in volan, ai aceasta, cea cu încălzire are sufixul B. Asta e singura diferența, încălzirea in volan. M am uitat mai bine și codul ce apare pe scanarea ta 5Q0 953 549 e de golf, audi A3, seat leon sau Skoda Octavia. Ori e clona ce da rateuri, ori ceva nu se leagă. ce litera ai la sufix, ca nu se vede in poza1 point
-
Poate reusesti sa faci niste poze mai detaliate cu eleronul dupa ce elimini banda adeziva. Sunt foarte curios cum arata. Si eu am in plan unul dar nu sunt inca hotarat ce varianta sa aleg. Referitor la stage 1, merita toti banii, important e sa il faci unde trebuie!1 point
-
Revin cu mici update-uri. Intre timp masina parca si-a mai 'dat drumul' la sunet. In timpul asta am mers putin peste 3000km, in principal in Bucuresti si vreo 20% extra-urban. A primit un polish faruri + folie, i-am montat un turbo inlet de la HG motorsports. Admisia saracului, alaturi de un filtru sport k&n si un blocking plate in partea cealalta a piesei din poza Pentru ca imi placea sa tunez masinile cand ma jucam NFS, acum parca ma simt iar copil si vreau sa o fac sa arate putin diferit si dpdv vizual (fara sa exagerez). Am ales un eleron Oettinger, original e 400eur (din ce am inteles se poate comanda direct de la vw), dar am luat unul chinezesc 300lei cu tot cu transport. Maine revin cu poze dupa (sper sa tina, am folosit mastic de parbriz si banda dublu adeziva bison pt auto). De asemenea stau in cotiera cu o insertie poliuretanica (pentru a reduce/elimina wheel-hop) de la powerflex pe care tot zic ca o instalez, o sa ma duc la un self service sa o schimb cand mai trag de mine. Deja masina a capatat niste zgarieturi, de la pisici sau din alte surse necunoscute si i-ar prinde bine un polish si un tratament ceramic pe viitor. Mai am un intercooler de golf 7R pregatit, 'remedierea' de intermediara si un stage1 sunt pe lista momentan.1 point
-
Fiind un prefacelift, daca nu e Highline masina ta, judecand dupa bagheta cromata din partea de jos a barii, farurile, dotarile, barile de pe caroserie cromate si eventualul interior in combinatia textil + piele, alte asa zise echipari au mai fost: Cup, Lounge, Allstar. Iar in cazul acestor echipari, difera doar tapiseria ca model pe scaune (textilul), inscriptia aferenta echiparii pe pragurile fata, modelul jantelor de aliaj si acea placuta de pe aripile fata unde apare din nou trecuta echiparea. De la facelift in sus, apar echiparile Join, Sound si IQ Drive. In cazul tau, este un Highline all the way. Poti verifica si tu pe eticheta aia alba, patrata, de pe coperta cartii de service. Pe primele randuri o sa iti apara prescurtarea la echiparea ta, probabil HIGHL.1 point
-
Pentru ca nu-mi plac stopurile originale LED, mi-am pus LEDuri in cele clasice si le-am codat sa se aprinda toate 4 pe frana. Ledurile folosite sunt Philips de culoare rosie iar oglinzile stopurilor de pe haion trebuie putin modificate, largita gaura unde intra becul. Lumina e o idee mai puternica, nimic iesit din comun, dar rosul e mult mai deep, mai placut. In principiu, am schimbat mai toate becurile cu unele led, toate originale VAG, portbagaj, torpedo, usi, haion, picioare si doar cele interioare din plafon le mai am de schimbat.1 point
-
Nu am vazut unde ai spus ca ai viza de flotant in Satu Mare , scuze Ma lasa vederea , varsta , o sa vezi cum e cand cand incepi sa albesti , se mai duce si aroganta , se mai duc multe Nu mai da Quote la ultima postare1 point
-
Problema stii care e...ca la masina din semnatura,la configuratorul lor imi indica 5W30. Manualul spune 5W40...deci din start parca nu ma atrage produsul lor1 point
-
Sigur scrie pe undeva pe acolo ca daca mergi cu precadere pe drumuri scurte cu motorul rece, se poate ca DPF-ul sa nu se poata regenera. La fel cum scrie si ca un consum normal de ulei este pana la 1l/1000 km. Sansele de reusita sunt mici, dar merita incercat.1 point
-
Poti incerca dar sincer nu cred ca vei reusi mare lucru. DPF, este considerat piesa de uzura, ca un ambreiaj ( la cutia manuala ), discuri/placute, etc. Cand cumperi diesel pentru oras, unele lucruri trebuie asumate.1 point
-
Asa merg si eu (nu sunt autostrazi la Bacau ),de peste 13 ani ,cu 4 masini diferite ,toate cu dpf ,una cu 345.000 km si ghici ce ? la niciuna nu sa aprins niciodata martorul dpf . Cea de 345.000 a fost de curand pe la mine ,a ajuns la aproape 400.000 ,nici o problema cu dpf-ul ,regenerari la oras peste 400 km. Toate masinile care au ajuns la mine cu probleme la dpf aveau probleme la motor ,ignorate ,ascunse,carpite….etc1 point
-
- injectoarele nu se reconditioneza,codul injectoarelelor e dictat de seria VIN -consumul la relanti,la cald,fara consumatori trebuie sa fie 0.5-0.6 L/h1 point
-
1 point
-
bun poate imi explici si mie de ce cand scoteam mufele din acea pompa de vacum geamurile electrice nu mai functionau.1 point
-
Da, dar ai cam belit-o in cazul asta. De ce? Pentru ca discul de ambreiaj la SMF are arculetzele nu volant. Aici le are volant si nu discul. Daca le blochezi la volant nu le mai are nimeni ca sa zic asa si nu mai ai amortizarea la pornire si probabil ca va fi super inconfortabil + buleli prin transmisie.1 point
-
Da, cel mai probabil e broasca ... e un defect relativ comum. Sunt doua motorase in ea la care se imbacsesc colectoarele cu praf de la perii si nu se mai rotesc.0 points
-
modulul e la un loc cu spira...iti trebuie spira cu AL...AP ...L ....H0 points
-
0 points
-
0 points
-
Sa vedem daca ma pot face inteles,daca nu imi cer scuze.In privinta injectoarelor Siemens,si in special 03L130277B cu care lucrez zilnic,astea au probleme de ,,bobina" in 99,99% din cazuri. Se pot verifica cu un instrument de masura normal,cu toate ca cel mai corect este sa verificati cu unul specializat care ofera masurarea rezistentei in tensiune,adica alimenteaza ,,bobina" si o masoara in acelasi timp. Valoarea rezistentei trebuie sa fie 200kohmi,dar uneori functioneaza si la 170kohmi care ar fi minimul dupa recomandarea fabricantului. de asemenea este importanta capacitatea ,,bobinei" aceasta comportindu-se ca un condensator,si ar trebui sa fie intre 2,5 si 5 microfarazi aproximativ. Daca aceste doua caracteristici nu sint corecte,nu se poate repara injectorul. Astfel de bobine se gasesc doar la chinezi din cite stiu,scumpe si fara garantie,nu am cumparat niciodata,prefer sa pun ,,bobina" de la oricare alt injector siemens care functioneaza. In ce priveste codificarea...in multe cazuri masina functioneaza fara sa fie nevoie de ea,chiar mai bine as zice eu,dar nu stiu de ce se intimpla acest lucru,nu ar trebui sa fie asa. Am avut cazuri in care dupa montarea unor injectoare noi de fabrica,si dupa probele in mers pentru invatarea calculatorului masinii ,nu au functionat bine decit dupa 2...3 zile de functionare,alteori dupa ce am lasat masina cu bateria decuplata 24 de ore,etc. Sa fiu sincer,este partea de munca care nu o controlez,si care nu imi place,asta o face un coleg,deci daca exista alte mici secrete,eu nu le cunosc. Codurile acestea,spus ca la usa birtului,dupa ce bei o tuica,si fara multe elucubratii,informeaza calculatorul de bord,ce impuls electric trebuie sa dea fiecarui injector in parte in functie de rezultatele senzorilor,combustibil,aer,noxe,frinat,ambreiaj,merg la deal,merg la vale,merg la Bucuresti,la Ploiesti,etc. Problema este ca daca la finalul cablului,adica in conectorul injectorului,nu se regasesc atit rezistenta cit si capacitatea ,,bobinei" impulsul primit de injector nu foloseste la nimic chiar daca este cel corect. Imaginati-va doua becuri de 12v unul de 40w si altul de 100w,cel de putere mai mica va lumina mai putin decit cel de putere mai mare,chiar daca ,,primesc acelasi impuls" in cazul becurilor aceeasi tensiune. Impulsul electric face ca acul din duza sa se ridice si injectorul sa injecteze,si daca rezistenta ,,bobinei" este mai mica,cum se intimpla de obicei,injectorul va sta deschis mai putin timp decit ar trebui,asta se traduce printr-o cantitate de combustibil injectata mai mica,iar calculatorul masinii face o corectie cu + 0..+1...+2...+3,0 Injectorul 03L130277B trebuie sa injecteze intre 3,3ml si 9,8 pe minut,la relanti,la 250 bar cu un impuls de 540 microsecunde cantitatea optima fiind 6,5ml/min. Codul injectorului informeaza calculatorul masinii sa mentina aceasta cantitate prin intermediul impulsului electric,iar calculatorul face corectii in functie de aceasta informatie. In ecuatia asta mai intervin si alte elemente,cum ar fi de exemplu uzura mecanica a pieselor care formeaza injectorul.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00