Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2023 în toate secţiunile

  1. Sa vedem daca ma pot face inteles,daca nu imi cer scuze.In privinta injectoarelor Siemens,si in special 03L130277B cu care lucrez zilnic,astea au probleme de ,,bobina" in 99,99% din cazuri. Se pot verifica cu un instrument de masura normal,cu toate ca cel mai corect este sa verificati cu unul specializat care ofera masurarea rezistentei in tensiune,adica alimenteaza ,,bobina" si o masoara in acelasi timp. Valoarea rezistentei trebuie sa fie 200kohmi,dar uneori functioneaza si la 170kohmi care ar fi minimul dupa recomandarea fabricantului. de asemenea este importanta capacitatea ,,bobinei" aceasta comportindu-se ca un condensator,si ar trebui sa fie intre 2,5 si 5 microfarazi aproximativ. Daca aceste doua caracteristici nu sint corecte,nu se poate repara injectorul. Astfel de bobine se gasesc doar la chinezi din cite stiu,scumpe si fara garantie,nu am cumparat niciodata,prefer sa pun ,,bobina" de la oricare alt injector siemens care functioneaza. In ce priveste codificarea...in multe cazuri masina functioneaza fara sa fie nevoie de ea,chiar mai bine as zice eu,dar nu stiu de ce se intimpla acest lucru,nu ar trebui sa fie asa. Am avut cazuri in care dupa montarea unor injectoare noi de fabrica,si dupa probele in mers pentru invatarea calculatorului masinii ,nu au functionat bine decit dupa 2...3 zile de functionare,alteori dupa ce am lasat masina cu bateria decuplata 24 de ore,etc. Sa fiu sincer,este partea de munca care nu o controlez,si care nu imi place,asta o face un coleg,deci daca exista alte mici secrete,eu nu le cunosc. Codurile acestea,spus ca la usa birtului,dupa ce bei o tuica,si fara multe elucubratii,informeaza calculatorul de bord,ce impuls electric trebuie sa dea fiecarui injector in parte in functie de rezultatele senzorilor,combustibil,aer,noxe,frinat,ambreiaj,merg la deal,merg la vale,merg la Bucuresti,la Ploiesti,etc. Problema este ca daca la finalul cablului,adica in conectorul injectorului,nu se regasesc atit rezistenta cit si capacitatea ,,bobinei" impulsul primit de injector nu foloseste la nimic chiar daca este cel corect. Imaginati-va doua becuri de 12v unul de 40w si altul de 100w,cel de putere mai mica va lumina mai putin decit cel de putere mai mare,chiar daca ,,primesc acelasi impuls" in cazul becurilor aceeasi tensiune. Impulsul electric face ca acul din duza sa se ridice si injectorul sa injecteze,si daca rezistenta ,,bobinei" este mai mica,cum se intimpla de obicei,injectorul va sta deschis mai putin timp decit ar trebui,asta se traduce printr-o cantitate de combustibil injectata mai mica,iar calculatorul masinii face o corectie cu + 0..+1...+2...+3,0 Injectorul 03L130277B trebuie sa injecteze intre 3,3ml si 9,8 pe minut,la relanti,la 250 bar cu un impuls de 540 microsecunde cantitatea optima fiind 6,5ml/min. Codul injectorului informeaza calculatorul masinii sa mentina aceasta cantitate prin intermediul impulsului electric,iar calculatorul face corectii in functie de aceasta informatie. In ecuatia asta mai intervin si alte elemente,cum ar fi de exemplu uzura mecanica a pieselor care formeaza injectorul.
    2 points
  2. Pentru ca nu-mi plac stopurile originale LED, mi-am pus LEDuri in cele clasice si le-am codat sa se aprinda toate 4 pe frana. Ledurile folosite sunt Philips de culoare rosie iar oglinzile stopurilor de pe haion trebuie putin modificate, largita gaura unde intra becul. Lumina e o idee mai puternica, nimic iesit din comun, dar rosul e mult mai deep, mai placut. In principiu, am schimbat mai toate becurile cu unele led, toate originale VAG, portbagaj, torpedo, usi, haion, picioare si doar cele interioare din plafon le mai am de schimbat.
    1 point
  3. Eh, n-a dat la operatie... Cand a mentionat rugina mi-am amintit de o gramada de golfuri Hatch cu haionul ruginit in zona manerului de deschidere... 😐 Ma, eu nu va doresc rugina, sper sa nu aveti probleme pe partea asta, asadar, drumuri bune, spor la reconditionat si fara rugina!
    1 point
  4. Dupa primii 40.000 km primul set de anvelope ,nemiscate de pe masina Probabil trebuiau schimbate la 35.000 km la cum aratau , horror ... dupa urmatorii 40.000 km , al doilea set de anvelope Diferit : - schimbate fata spate de 3 ori , acum 2 zile a treia schimbare - presiune mai mare in ele , 2.5 ~2.6 ( atunci 2.3 ~ 2.4 ) - mai putine drumuri pe Dealul Negru , mai multe drumuri linistite pe Valea Oltului - mult mai obisnuit cu masina , tin distanta , foarte putin folosesc frana , nu merg agresiv , nu iau curbe periculoase cu viteza mare Cred ca mai tin 10.000 km La 50.000 km sunt multumit sa le schimb
    1 point
  5. Am stat o noapte si in Brasov sa ma vad cu un foarte bun prieten care s-a mutat de ceva ani din Constanta. Seara la cazare sotia a mers cu baiatul sa faca check-in si eu am parcat masina. Dimineata eu am mers cu baiatul sa fac check-out si sotia a zis ca se duce sa porneasca masina nestiind unde este ci doar din explicatiile mele. Se duce si baga mana in manerul de la masina din stanga, din graba Nu era rau deloc, Ocatvia 4 RS, jante pe 19. Ce este drept nu e practica pe drumuri de munte dar arata bine, mai putin acel piano black pus pe exterior peste tot, nu o vad sa arate prea bine in 2 3 ani.
    1 point
  6. Va spun, doar ca, incat nu mi-a raspuns nimeni, chiar nu cred ca interesa pe cineva, dar i-am dat eu singur de cap, si va zic si voua, ca nu sunt genu ala de persoana.. Deci, pe Byte 19, mi-o fost dezactivat Bit 2 ( Cold Diagnosis Rear Parking Lights active) si Bit 3 (Diagnosis Rear Parking Lights active). Le-am activat (selectat pe amandoua) si eroarea nu o mai aparut. Insa ciudat, ca...am pus VAG-ul pe alt Passat si ala nu avea selectate astea doua Bituri, si el nu avea eroarea asta ca a mea. Dar la mine cum le-am selectat si-au revenit..
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!