Revin cu un update la problema de mai sus si rezolvarea ei care a functionat, cel putin pentru mine.
Am schimbat injectorul nr1 (cel care era pe + in poza de mai sus) cu unul aproape nou, pe care il aveam de pe alta masina, dar corectia cu + s-a mutat pe injectorul nr4.
Deoarece din greseala s-a rupt un plastic ce necesita a fi inlocuit, a trebuit sa dau capacul de la culbutori jos, fapt pt care am scos toate injectoarele afara.
Injectorul nr4, cel care avea mai nou corectia mare cu + avea pierderi pe langa saiba de foc si era efectiv plin de calamina si ulei in partea incercuita cu rosu.
Am folosit o solutie de curatare Mannol 9970 care a fost foarte eficienta in curatarea depunerii de pe toate cele 4 injectoare plus o pasla abraziva pe varf.
Am curatat scaunele injectoarelor tot cu solutie Mannol 9970 si dupa le-am pus la loc, folosind saibe noi de foc, oringuri, suruburi, cleme, etc etc
Am mers cu masina vreo 100 de Km, si corectiile la cald arata ca in poza de mai jos.
Masina are ~218.000 km reali si in afara de inj nr1 care a fost schimbat, restul sunt cele cu care a venit din fabrica.
Am zis sa scriu aici care a fost rezolvarea pt mine, poate ajuta pe cineva. Ma gandesc ca o curatare nu strica niciodata.