Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.02.2023 în toate secţiunile
-
Incep prin a saluta pe toata lumea, numele meu este Daniel si am intrat in grupului utilizatorilor VAG de aproximativ 2 luni. E prima mea masina din acest grup si sper sa nu ma dezamageasca. Masina din imagini e un Cupra Formentor 2.0 - 190 de cai luata la 1442 de km de la Porsche Romania. Masina a venit configurata, a fost luata de pe azi pa maine (literalmente). In momentul de fata am 5208 km. Vin de pe un Proceed Rosu pe care il gaseam imediat in parcare, aici e mai dificil :)! Ca dotari suplimentare ar fi: - vopsea mata gri magnetic mat - scaunele fata incalzite sportive cu memorie pe stanga - camera spate - incarcare wireless - jante pe 19 - park assist (parcheaza singura plus senzori fata) - sistem de navigatie - suspensie adaptica DCC -beats audio -portbagaj actionat electric - Pachet Safe and Driving L (asistenta la iesirea cu spatele, la deschiderea usilor_ Ce mi-ar fi placut sa aiba si sper sa primesc un raspuns de aici. Masina are Line Assist dar nu Line Assist plus. As vrea sa stiu daca se poate debloca avand in considerare ca am am camerele si partea hardware. Ce imi place pana acum: stabilitatea, faptul ca arata intr-un mare fel, se uita lumea si ma intreaba de ea. Imi pune un zambet pe fata cand o vad. Nu e prea mare, nici prea mica, nu ating bordurile cu ea. Dotarile interioare si posibilitatile de configurare. Ce nu imi place: masina a venit cu un soft foarte incet, sper ca atunci cand o sa ii fac revizia o sa i se actualizeze. Pleaca greu, e lent, trebuie sa astepti sa isi deschida toate paginile. E posibil ca unul din amortizoare sa aiba un pic de lag, am impresia de vreo 3 saptamani ca merge in 3 picioare cateodata. Consumul chiar si prin orase mici ca Piatra Neamt si Deva sare de 12. Sper ca la vara sa mai scada. Investitii in ea: caucicuri de Bridgestone LM 005 pe 18 si jante pe 18 conforme VAG. Daca imi mai aduc aminte o sa mai postez. Pozele sunt ale dealerului, dinainte sa o achizitionez.2 points
-
Anul trecut in primavara spuneam ca am schimbat 2 senzori de parcare defecti, cumparasem VEMO pentru ca au fost foarte OK ca pret, insa nu au rezolvat problema decat partial. Cu senzorii vechi, cand faceam o parcare, se intampla ca sistemul sa dea eroare si nu mai functiona decat dupa repornirea motorului. Dupa ce i-am inlocuit, asistenta la parcare functiona (se intampla sa mai dea eroare in timpul manevrei de parcare, dar se reseta singur, fara sa fie necesara oprirea motorului), insa cel mai enervant era in traficul zilnic, pentru ca imi afisa eroarea asta cand avea chef. Partea si mai nasoala, pe care nu am observat-o imediat, a fost ca nu mai functiona Lane assist-ul; nasol nu pentru ca nu puteam sa conduc fara acest sistem, dar imi statea pe creier ca inca ceva nu functiona cum trebuie. Asa ca ieri mi-am facut curaj 🤣si am comandat senzori originali, astazi i-am montat si totul functioneaza din nou in parametrii. 185k km, astept trecerea la anvelopele de vara 😃2 points
-
Pe 14 februarie masina a implinit 3 ani in familie si suma rotunda de 180500km adica undeva la 35000km in 3 ani parcursi. Ca sa pastrez istoricul la ce am facut pe la ea completez din postarea de anul trecut: In acesti 3 ani pe partea de intretinere a necesitat destul de putine chestii: - 3 revizii de ulei si filtre - uleiul la cutia automata (nu era necesar conform VW dar am dorit eu sa fac asta) - 2 amortizoare spate(doar unul necesita schimbare) - bujiile si bobina de inductie, astea au fost strict de intretinere. - si saptamana trecuta am schimbat pana la urma etrierul dreapta spate care tot se bloca, am pus nou Trw si placute frana spate. - in 2022 am schimbat distributia cu tot ce trebuie la 175000km - schimbat radiator clima - sonda lambda originala NTK la fel ca cea de pe masina. - toba intermediara in 2023. Cam asta este tot ce a necesitat masina in acesti 3 ani ca sa fie in stare foarte buna si gata de drum, iar astazi am bifat si prima revizie la gpl. All good si aici consumul s-a stabilizat undeva la 8.5% pe gpl, per total foarte multumit. A mai ramas sa ajung candva la Cristi sa fac incalzirea la scaunul sofer, plasa o am cumparata de 1 an de zile. Spor2 points
-
1 point
-
E genul de lucrare care merge din ce în ce mai repede cu cât desfaci de mai multe ori. Demontarea / montarea se face doar pe partea laterală, dinspre șofer. Trebuie dat jos doar plasticul de pe lateralul tunelului unde este maneta schimbătorului de viteze. Motorașul este sub schimbător, puțin mai în față. Nu are nicio treabă cu bordul sau navigația. Dacă ai mâini subțiri, un prelungitor subțire (pentru șurubul dinspre partea din spate a mașinii trebuie să bagi prelungitorul între o tablă și niște cabluri care sunt prinse cu coliere de ea), capete cardan și torx T20 (parcă ăsta era) magnetizat (l-am ținut câteva ore pe un magnet puternic), ca să nu cadă șuruburile jos după ce sunt desfăcute, ar trebui să dureze câteva minute. Mai greu e cu montatul, pentru că trebuie nimerit motorașul pe camă. Acolo am pus motorașul pe poziție și cu mâna stânga am mișcat de pârghie până am nimerit pe poziție.1 point
-
Progresam incet si sigur. Astept un cleste de sigurante la 90 grade sa pot desface si etrierii spate. Dupa ce vine cleste duc piesele la sablat si vopsit. Inca nu stiu ce culoare sa ii fac. Initial m-am gandit la rosu dar cred ca ii fac argintiu sau gri. In acest timp am incaltat jantele "mai bune" cu anvelopele noi. 3 jante sunt chiar ok. A 4-a e un pic "aranjata". Am indepartat zonele oxidate si am dat un pic de lac. Temporar cred ca merge. A 5-a janta e cea mai obosita dar e doar rezerva. Cele 4, date jos de pe masina o sa le pun la pastrare. O sa vad ce fac cu ele. In total am 11 jante Santa Monica. ( 5+4+2)😁. Am mai avut 1 janta care a ajuns la un prieten ca masa pentru garaj. 🤔1 point
-
Salutare tuturor, Dupa o lunga perioada in care am stat sub anonimat si citeam topicurile voastre am decis sa va prezint si eu masina pe care o conduc. Detin un Passat B5.5 Highline fabricat in 2004, 1.8T AWT, pe care il am de aproape 2 ani. Masina cred ca are aproape toate doatarile pe care le putea avea in perioada respectiva (din ce stiu doar incalzire in parbriz si 4motion mai putea avea) o lista scurta ar fi: -Maxidot, -Incalzire in scaune si bancheta, -duze parbriz incalzite, -BI-xenon, -Trapa, -Navigatie MFD -Are chiar si un suport pentru schiuri prin cotiera spate si carlig de remorcare oem. Cum am adus masina acasa in saptamana respectiva pana sa fac rar-ul m-am apucat de o revizie generala in care am schimbat (Distributie, pompa apa, toate lichidele si filtrele, discuri si placute spate, etc) Acestea sunt primele poze facute cand am adus-o acasa: Pana acum pot zice ca sunt multumit consumul pe care il am este intre 10 si 13 in Bucuresti si undeva intre 7 si 8 la drum lung. Cel mai mic consum pe care l-am avut a fost 6.3 pe DN. O sa urmeze si alte postari cu diferite stadii pana la ziua actuala.1 point
-
Da, cred ca daca vrei A la franare pe anvelope de iarna care oricum sunt mai moi, inerent le scade durata de viata. Probabil de aceea pe dimensiunea mea LM005 este singura cu A la franare. Oricum e relativa treaba cu clasificarea aderentei pe ud, pentru ca o face producatorul nu vreo entitate acreditata, si daca imi aduc bine aminte cand am citit niste norme pot exista diferente de niste metri buni la franare intre diferite anvelope dar sa fie incadrata in aceeasi clasa. PS Eu as da niste acatiste poate nu mai faci atatea pene0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00