Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.02.2023 în toate secţiunile
-
Incep prin a saluta pe toata lumea, numele meu este Daniel si am intrat in grupului utilizatorilor VAG de aproximativ 2 luni. E prima mea masina din acest grup si sper sa nu ma dezamageasca. Masina din imagini e un Cupra Formentor 2.0 - 190 de cai luata la 1442 de km de la Porsche Romania. Masina a venit configurata, a fost luata de pe azi pa maine (literalmente). In momentul de fata am 5208 km. Vin de pe un Proceed Rosu pe care il gaseam imediat in parcare, aici e mai dificil :)! Ca dotari suplimentare ar fi: - vopsea mata gri magnetic mat - scaunele fata incalzite sportive cu memorie pe stanga - camera spate - incarcare wireless - jante pe 19 - park assist (parcheaza singura plus senzori fata) - sistem de navigatie - suspensie adaptica DCC -beats audio -portbagaj actionat electric - Pachet Safe and Driving L (asistenta la iesirea cu spatele, la deschiderea usilor_ Ce mi-ar fi placut sa aiba si sper sa primesc un raspuns de aici. Masina are Line Assist dar nu Line Assist plus. As vrea sa stiu daca se poate debloca avand in considerare ca am am camerele si partea hardware. Ce imi place pana acum: stabilitatea, faptul ca arata intr-un mare fel, se uita lumea si ma intreaba de ea. Imi pune un zambet pe fata cand o vad. Nu e prea mare, nici prea mica, nu ating bordurile cu ea. Dotarile interioare si posibilitatile de configurare. Ce nu imi place: masina a venit cu un soft foarte incet, sper ca atunci cand o sa ii fac revizia o sa i se actualizeze. Pleaca greu, e lent, trebuie sa astepti sa isi deschida toate paginile. E posibil ca unul din amortizoare sa aiba un pic de lag, am impresia de vreo 3 saptamani ca merge in 3 picioare cateodata. Consumul chiar si prin orase mici ca Piatra Neamt si Deva sare de 12. Sper ca la vara sa mai scada. Investitii in ea: caucicuri de Bridgestone LM 005 pe 18 si jante pe 18 conforme VAG. Daca imi mai aduc aminte o sa mai postez. Pozele sunt ale dealerului, dinainte sa o achizitionez.3 points
-
Exista 2 metode de a diagnostica infundarea catalizatoarelor fara sa fie scoase de pe masina cu motorul la relanti si antigelul la 90 grade: 1. Masurarea temperaturilor pe tevile de intrare si de iesire din catalizator cu un termometru cu infrarosu. Diferenta mai mare de 10°C indica infundare. 2. Montarea unui manometru de presiune pana intr-un bar oriunde pe traseul intre motor si catalizator (poate fi si in locul sondei lambda). O contrapresiune mai mare (depinde de capacitatea motorului) indica un catalizator infundat. Nu stiu cat ar trebui sa fie la AZD, dar pe alte motoare mai mult de 100 mbar indica infundare.2 points
-
Am trecut de 16k si de a doua revizie in ianuarie, la 8k dupa primul schimb avand in vedere traficul urban mai mult. Singurul aspect util la aplicatia myaudi este faptul ca iti tine evidenta service-urilor, in rest este de departe cea mai slaba aplicatie din grup. Ma deranjeaza de ceva timp faptul ca nu imi apare de activat prin FoD (function on demand) recunoasterea semnelor rutiere. Cand am configurat masina, nu ma lasa sa pot selecta asa ceva fara sa iau optiunea de navigatie de 2k. Optiunea de activat navigatia o am, am folosit-o ca trial si a mers insa imi tot reseta MMI-ul periodic cand era logat. Lucrul acesta nu s-a intamplat nici inainte nici dupa ce a expirat trialul..deci software glitch ftw. In timpul cat mai avut optiunea, nu imi afisa nici macar limitele de viteza conform hartii. Sa fie nevoie sa schimb camera pt asta..m-ar interesa sa am strict semnele citite, nu si navigatie. La fel m-ar interesa active lane assist de avut, care se poate activa si fara acel volan obligatoriu cand se lua din fabrica. A facut/face cineva la noi asa ceva?2 points
-
''Toate uleiurile sunt contrafacute, exceptand ce cumpar eu''. Urmeaza ''schimbul de ulei la maximum 5000km, daca iti iubesti masina''.2 points
-
Incercand a nu rata vreo optiune pe care masina mea nu o are, printr-o aliniere de planete am reusit sa fac rost de un plafon cu toate accesoriile in alcantara original exclusive, cu cusaturi si tot tacamul, inclusiv perdeluta pe placa din portbagaj, acest plafon fiind o optiune extrem de rara, nustiu daca o au cateva A7 in tara. Feelingul este unul foarte premium/luxury, pare ca e mai "cozy" interiorul, pentru mine cel putin mult mai placut. Pozele nu ii fac dreptate, in realitate e total altceva, insa atasez cateva poze si o filmare de pe insta https://www.instagram.com/reel/Co2n3jtDpiV/2 points
-
Eu sunt curios cum isi dau unii oameni seama ca dupa ce baga un ulei e mai bun decat altul Cand ai uleiul fresh in motor e clar ca e tipla, merge frumos motorul si doar sa fie apa de ploaie sa dea semne urate. Ascultati motorul si ziceti "da domne, e ce trebuie!" ? Va uitati la temperaturi ulei in anumite conditii EXACTE de mers ca si cu cel vechi, ca sa faceti o comparatie corecta? Dupa 5000-10000 km parcursi cu acel ulei, trimiteti mostre de ulei nou / uzat catre laboratoare pentru analiza, sa vada cat si-a pierdut din proprietatile benefice, cat de contaminat este, cat de aditivat sau real "full syntetic" este? Analizati fisele tehnice si faceti comparatii, stiti ce urmariti pentru motorul, uzura si stilul vostru de mers? Eu am inceput sa bag in masina mea daily uleiul MyProject 5w40 din Kaufland, adica asta: https://www.mitan-daten.de/index.php/de/produkte-de/motorenoele-de/pkw-motorenoele-de/alpine-rsl-5w-40-de . Evident dupa ureche pare top of the top la pretul de 99 lei 5L, legenda taximetristilor spune ca ei baga numai d'asta si au sute de mii de km cu loganurile lor.2 points
-
Acum o luna am vazut ca au inceput sa apara crapaturi fine pe flancul nokianele de 5 ani, crapaturi care nu existau cand le-am montat in noiembrie si nevrand sa risc ceva am inceput sa caut anvelope noi. Pe shortlist am avut LM005 si TS 870, iar factorul determinant in favoarea Conti a fost durabilitatea scazuta a Bridgestone remarcata in mai toate review-urile. Dupa aproximativ 2k km in ultima luna de cand le am sunt foarte multumit de comportament in toate conditiile, inclusiv zapada cazuta in buzau care era sa ma blocheze la ai mei De curiozitate cati km ai parcurs cu ele in total?1 point
-
4-5 ore lejer ,pus din colt in colt ,incrucisat… Asta e cu totul altceva1 point
-
Felicitari! Cred ca ai ales cea mai frumoasa culoare disponibila!1 point
-
M-am referit la navigatia Discover Media. Poti cauta prin adaptari sa vezi daca rezolvi ceva, desi slabe sanse Ce CAN ai pe masina?1 point
-
Salutare. Saptamana trecuta am dat comanda de un Tiguan Allspace RLine 2.0 TSI, versiunea 190CP. Cu dotarile selectate am ajuns in total la aproximativ 52000 EUR . Termenul de livrare trecut pe contract este de 40-50 de saptamani. Desi din ce mi-au spus, media livrarilor recente (masini comandate anul trecut) a fost 5-6 luni, cei de la reprezentanta au vrut sa isi ia o marja mai mare. Pentru mine nu e o problema atat timp cat masina vine cu toate optiunile selectate. Oricum intentionez sa o tin 8-10 ani si avem cu ce ne deplasa anul acesta. Din ce am inteles Tiguanul allspace pentru piata din America si Europa este asamblat in Mexic, indiferent de tara in care este vandut (Germania, Romania sau altele). Probabil conteaza si asta pentru termenul de livrare estimat, ea venind pe vapor. O sa mai revin cu informatii cand voi avea si eu.1 point
-
1 point
-
Afisajul senzorilor de parcare depinde de cum a fost parametrizata navigatia din fabrica si de modulul de senzori de parcare Eu am modul de senzori 1T0 919 475 H si pe o navigatie afisa senzorii iar pe alta nu. Ambele navigatii aveau acelasi part number, acelasi HW si acelasi soft Schimbarea CAN-ului nu rezolva aceasta problema1 point
-
Revin cu rezolvarea: garnitură de chiulasa bulită! Le-am schimbat pe ambele, plus toate operatiile si manopera aferente( refacut planeitatea chiulaselor, refacut scaune supape, alte garnituri + distributie noua ca tot am demontat motorul, verificat injectoare.. etc, etc. ) Cost piese + manoperă 8000 ron cu garanție și factură. Acum masina e ok .1 point
-
Din ce am citit, ANC s-a pus pe 4.0 în special pentru anularea zgomotelor la mersul in 4 cilindri, este țintit majoritar pe anularea zgomotelor de v4, nu pentru cele ambientale si nu am găsit mentiuni directe, explicite, ca ar reduce alte zgomote. Aparent asa credem, dar este prin omisiunea lor. Pusesem material informativ in aria "mașina mea". Sistemul pare complex și over-engineered doar ca sa anulezi niște zgomote de motor când A8/S8 este suficient de antifonat și motorul pe benzină menține zgomotul de fond la un nivel redus, dar deh... nemții au decis ca le trebuie ANC.1 point
-
Progresam incet si sigur. Astept un cleste de sigurante la 90 grade sa pot desface si etrierii spate. Dupa ce vine cleste duc piesele la sablat si vopsit. Inca nu stiu ce culoare sa ii fac. Initial m-am gandit la rosu dar cred ca ii fac argintiu sau gri. In acest timp am incaltat jantele "mai bune" cu anvelopele noi. 3 jante sunt chiar ok. A 4-a e un pic "aranjata". Am indepartat zonele oxidate si am dat un pic de lac. Temporar cred ca merge. A 5-a janta e cea mai obosita dar e doar rezerva. Cele 4, date jos de pe masina o sa le pun la pastrare. O sa vad ce fac cu ele. In total am 11 jante Santa Monica. ( 5+4+2)😁. Am mai avut 1 janta care a ajuns la un prieten ca masa pentru garaj. 🤔1 point
-
In sfarsit, am dus masina acasa. Asa ca revin cu updates. Sa scapam de eroarea de ABS de pe ceasuri pare sa fie un "pain in the ass". Dar am gasit problema intr-un final. Ideea e ca desi nu am nici o eroare pe motor, ABS si ESP raman aprinse. Cum ziceam mai sus, ECU fiind de pe masina automata faptul ca el nu vede cutia face sa aprinda martorii aia. Dupa mai multe investigatii am gasit valoarea in soft care cauzeaza asta. Tot ce am nevoie acum e un soft de r32 manual de golf4 / tt ca sa aflam ce valoare ar trebui sa fie. (Sunt 255 de posibilitati, am incercat cu 2, nu merge). Iar pe net efectiv nu gasesti un soft de r32 manual pe 7.1.1. Norocul meu e ca am gasit pe cineva la Cluj ce are un R32 manual. Va citi softul si mi-l va trimite pentru a vedea ce valoare are el ls câmpul respectiv. Alta chestie interesanta, e faptul ca.. tot din cauza cutiei automate lipsa, exista si o limitare a power-ului in soft. Probabil factorul principal pentru care a scos diferenta asta de putere pe dyno. Rezolvata si aia. Se simte ca masina merge mai tare fata de cum mergea inainte sa o masor. Inafara de asta, toate bune. E o placere sa o conduci. Asa de mult imi place incat azi m-am plimbat de nebun o ora si cu ea, fara vreo destinatie anume . Nu am mai facut de mult asta. La mers normal e destul de silentioasa, si pe autostrada. Se conduce ca o masina normala, o poate conduce si doamna linistit acum, daca vrea. Legat de cutie, raman la cea de TDI (cea actuala de pe masina). Este perfecta in combinație cu VR6. Rapoartele mai lungi te ajuta mult la mers pe autostrada sa poti rula cu viteze relativ mai mari fara sa mearga motorul foarte turat. O problema ce o aveam cu 1.9 AWX-ul de exemplu. Iar in oras, poti merge doar cu a 2-a lejer fara sa urle motorul, la viteze legale. Iar dpdv al performantelor, ca la orice aspirat, powerul il gasesti sus in ture. Asa ca fac downshift daca e cazul si aia e. Oricum, urca foarte bine in ture. Altceva nu imi vine in cap. Decat ca, am inceput sa mai strang niste piese pentru cateva retrofituri. O sa fac alta postare separata. Chestii mici, dar care mi le doream de mult.1 point
-
Fragmente din utilizarea curenta in orasul devenit o mare parcare... poti lasa masina sa astepte in coloana pe banda 2 si tu sa intri la kaufland. Sedan-ul supradimensionat e o oaza de calm si liniste, cotiere incalzite, materiale calitative, iti vine sa iti pui degetele peste tot. Imediat ce iesi din oras vezi cum incepe sa isi intinda picioarele lungi... Da, e un love story. Poti face pasiune pentru fiarele astea. Sotia e usor speriata de ce poate domnisoara... in special cum urca de la 100 la ora in sus, dar asa a venit tratamentul doctorului si inca nu i-am dat peste 5000 de ture. Mai jos in poze: - interfata noua la Android Auto (cred ca este Coolwalk, trebuie sa vad cum ii fac split screen cu youtube music) - coasting in mod electric - am tot testat confort si efficiency, valoric nu sunt mari diferente pe combustibil, pe efficiency motorul e mai domol, nu o ia razna asa repede si este mai practic pentru oras (si mai prietenos cu punctele pe permis). In efficiency electricul se activeaza ceva mai des iar modul 4 cilindri e mai doritor sa intre in lucru. In prima postare am scris gresit, modul 4cyl e activ permanent chiar si pe modul Dynamic (Sport). Pe langa Active Noise Cancelling mai sunt si amortizoare active de motor... mai mult material in pdf-ul atasat. 4.0 engine cylinder on demand.pdf - am activat google maps pe AID, este interesant dar nu e wow, datele vin prin conexiunea eSIM a masinii, zici ca vezi harta din drona, poti face zoom sa fie mai aproape; poate o realitate augmentata suprapusa cu traficul real ar fi urmatorul pas, puterea de procesare exista - ceva cifre pe ecran referitoare la kerosen, cel mai mare consum pe care l-am vazut pana acum... utilizare in aglomeratie, trasee scurte, ploaie multa, persoane dragi de dus, ajungeam mai repede cu bicicleta. - un model prefacelift ce apare in drive-select, care a ramas ne-editat de producator, in rest au modificat peste tot. - ODO actual 3882km si rulaj estimat pana la revizie inca 16600km (e pe flexibil, dar o sa ii fac la 15k). Per total e o masina cu multa tehnologie, setari multe, conexiuni, desi interfata e foarte simpla masina este orientata clar catre tech-freaks unde sunt in elementul meu dar nu vad multe persoane aflate acum la 70+ sa aiba suficienta atentie, rabdare sa utilizeze infotainmentul la ce stie, poate cel mult sa o conduca ca pe oricare alt vehicul cu pedale si volan. Astia de 40+ inca putem, deocamdata.1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
Ai nevoie de minim AT_1663. Sau orice 7N0 de la G in sus si ii faci update. Masina are start stop? Daca nu e bine sa pui unul de pe o masina fara SS ca sa nu ai eroare pe modulul 61 Battery Regul. (J840)0 points
-
Fa puțină presiune în vasul de expansiune cu motorul oprit și vezi cu o oglindă pe unde picură. Maxim 1 atmosferă.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00