Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2023 în toate secţiunile
-
Incercand a nu rata vreo optiune pe care masina mea nu o are, printr-o aliniere de planete am reusit sa fac rost de un plafon cu toate accesoriile in alcantara original exclusive, cu cusaturi si tot tacamul, inclusiv perdeluta pe placa din portbagaj, acest plafon fiind o optiune extrem de rara, nustiu daca o au cateva A7 in tara. Feelingul este unul foarte premium/luxury, pare ca e mai "cozy" interiorul, pentru mine cel putin mult mai placut. Pozele nu ii fac dreptate, in realitate e total altceva, insa atasez cateva poze si o filmare de pe insta https://www.instagram.com/reel/Co2n3jtDpiV/5 points
-
Incep prin a saluta pe toata lumea, numele meu este Daniel si am intrat in grupului utilizatorilor VAG de aproximativ 2 luni. E prima mea masina din acest grup si sper sa nu ma dezamageasca. Masina din imagini e un Cupra Formentor 2.0 - 190 de cai luata la 1442 de km de la Porsche Romania. Masina a venit configurata, a fost luata de pe azi pa maine (literalmente). In momentul de fata am 5208 km. Vin de pe un Proceed Rosu pe care il gaseam imediat in parcare, aici e mai dificil :)! Ca dotari suplimentare ar fi: - vopsea mata gri magnetic mat - scaunele fata incalzite sportive cu memorie pe stanga - camera spate - incarcare wireless - jante pe 19 - park assist (parcheaza singura plus senzori fata) - sistem de navigatie - suspensie adaptica DCC -beats audio -portbagaj actionat electric - Pachet Safe and Driving L (asistenta la iesirea cu spatele, la deschiderea usilor_ Ce mi-ar fi placut sa aiba si sper sa primesc un raspuns de aici. Masina are Line Assist dar nu Line Assist plus. As vrea sa stiu daca se poate debloca avand in considerare ca am am camerele si partea hardware. Ce imi place pana acum: stabilitatea, faptul ca arata intr-un mare fel, se uita lumea si ma intreaba de ea. Imi pune un zambet pe fata cand o vad. Nu e prea mare, nici prea mica, nu ating bordurile cu ea. Dotarile interioare si posibilitatile de configurare. Ce nu imi place: masina a venit cu un soft foarte incet, sper ca atunci cand o sa ii fac revizia o sa i se actualizeze. Pleaca greu, e lent, trebuie sa astepti sa isi deschida toate paginile. E posibil ca unul din amortizoare sa aiba un pic de lag, am impresia de vreo 3 saptamani ca merge in 3 picioare cateodata. Consumul chiar si prin orase mici ca Piatra Neamt si Deva sare de 12. Sper ca la vara sa mai scada. Investitii in ea: caucicuri de Bridgestone LM 005 pe 18 si jante pe 18 conforme VAG. Daca imi mai aduc aminte o sa mai postez. Pozele sunt ale dealerului, dinainte sa o achizitionez.3 points
-
Azi am ajuns la munte in "vacanta de ski". Totul incepe acum 3 saptamani cand cautam cazare si gasesc o vila noua, frumosa, partie proprie in spate, loc de joaca afara si in interior pentru bebe, restaurant in incinta, locul ideal de concediu doar ca pe maps apare undeva departe in pustietate si departe de drumul principal. Am sunat pentru rezervare si sa ma asigur ca pot ajunge cu masina pe care o am. Raspuns: "da, sigur, totul este in regula". Azi am mers glont pana aproape de Sinaia apoi a inceput aventura cand am iesit de pe drumul principal: zapada, gheata, o banda amarata si waze care a estimat 2h pentru 30km. Asa a si fost, pentru prima data cand am simtit ca PDG e prea putin(desi fara el era jale), iar anvelopele de iarna isi fac treaba. Am mers predominant cu martorul ASR pe fundal si cu ambreajul in "joaca". Totusi, intr-un final am ajuns intr-un loc superb, pustiu, lipsit de nebunia "valea prohovei". Urmeaza o saptamana de liniste(cat se poate cu un bebe de 2 ani jumate ) apoi sa vedem cum coboram de aici, sper sa nu mai ninga ca ma prinde primavara .2 points
-
2 points
-
2 points
-
Super, o sa "salvez" zona asta pustie pentru cand mai creste juniorul. Momentan si dupa 3-4 ture de zapada e frant. Il calim de mic pentru ca eu cu sotia suntem plimbareti si vrem sa ramanem asa ✌️. Mersi de ponturi.1 point
-
1 point
-
@BeciAcustic vezi, de aia nu imi pun eu aparatori, ca n-am cu ce atinge ;)) Zona e foarte frumoasa, cat timp nu e populata. Filmarea e mai veche, din iarna de dinaintea viiturilor - cred ca de la Bolboci pana la Cheile Tatarului ai observat multe lucrari noi, chiar si podul din chei. Eu pe acolo imi desfasor activitatile turstico-recrative: lasat masina la Padina sau Pestera, luat un traseu in sus... vreo 3h; pauza in varf, intors pe alt traseu. In vara ne-a prins o ploaie torentiala fix cand am urcat in masina, drumul asfaltat (cel de o banda, pe partea cealalta a lacului) era blocat de politie... am luat forestierul pana in Glod. Cu 225 40 ZR18. Nimic special de anuntat1 point
-
@BeciAcustic asta e din ciclul "cum sa ne spui ca ai fost la Padina fara sa ne zici ca ai fost la Padina". Pana la Bolboci drumul e usor, de la Bolboci la Padina au mai asfaltat anu trecut, din nou e relativ usor... l-am facut de cateva ori: Fara PDG dar cu DSG. Data viitoare, cand ajungi in Glod, ai un pod si co curba stransa la dreapta. In stanga se face drumul de iarna (DJ714, drumul spre Sanatoriul TBC https://goo.gl/maps/eK7Y22r1TXwiPrLDA) si se intalneste cu DJ713 (Transbucegi) undeva mai sus (https://goo.gl/maps/BqCukcvg3Y351zhG8)1 point
-
1 point
-
Eu sunt curios cum isi dau unii oameni seama ca dupa ce baga un ulei e mai bun decat altul Cand ai uleiul fresh in motor e clar ca e tipla, merge frumos motorul si doar sa fie apa de ploaie sa dea semne urate. Ascultati motorul si ziceti "da domne, e ce trebuie!" ? Va uitati la temperaturi ulei in anumite conditii EXACTE de mers ca si cu cel vechi, ca sa faceti o comparatie corecta? Dupa 5000-10000 km parcursi cu acel ulei, trimiteti mostre de ulei nou / uzat catre laboratoare pentru analiza, sa vada cat si-a pierdut din proprietatile benefice, cat de contaminat este, cat de aditivat sau real "full syntetic" este? Analizati fisele tehnice si faceti comparatii, stiti ce urmariti pentru motorul, uzura si stilul vostru de mers? Eu am inceput sa bag in masina mea daily uleiul MyProject 5w40 din Kaufland, adica asta: https://www.mitan-daten.de/index.php/de/produkte-de/motorenoele-de/pkw-motorenoele-de/alpine-rsl-5w-40-de . Evident dupa ureche pare top of the top la pretul de 99 lei 5L, legenda taximetristilor spune ca ei baga numai d'asta si au sute de mii de km cu loganurile lor.1 point
-
In sfarsit, am dus masina acasa. Asa ca revin cu updates. Sa scapam de eroarea de ABS de pe ceasuri pare sa fie un "pain in the ass". Dar am gasit problema intr-un final. Ideea e ca desi nu am nici o eroare pe motor, ABS si ESP raman aprinse. Cum ziceam mai sus, ECU fiind de pe masina automata faptul ca el nu vede cutia face sa aprinda martorii aia. Dupa mai multe investigatii am gasit valoarea in soft care cauzeaza asta. Tot ce am nevoie acum e un soft de r32 manual de golf4 / tt ca sa aflam ce valoare ar trebui sa fie. (Sunt 255 de posibilitati, am incercat cu 2, nu merge). Iar pe net efectiv nu gasesti un soft de r32 manual pe 7.1.1. Norocul meu e ca am gasit pe cineva la Cluj ce are un R32 manual. Va citi softul si mi-l va trimite pentru a vedea ce valoare are el ls câmpul respectiv. Alta chestie interesanta, e faptul ca.. tot din cauza cutiei automate lipsa, exista si o limitare a power-ului in soft. Probabil factorul principal pentru care a scos diferenta asta de putere pe dyno. Rezolvata si aia. Se simte ca masina merge mai tare fata de cum mergea inainte sa o masor. Inafara de asta, toate bune. E o placere sa o conduci. Asa de mult imi place incat azi m-am plimbat de nebun o ora si cu ea, fara vreo destinatie anume . Nu am mai facut de mult asta. La mers normal e destul de silentioasa, si pe autostrada. Se conduce ca o masina normala, o poate conduce si doamna linistit acum, daca vrea. Legat de cutie, raman la cea de TDI (cea actuala de pe masina). Este perfecta in combinație cu VR6. Rapoartele mai lungi te ajuta mult la mers pe autostrada sa poti rula cu viteze relativ mai mari fara sa mearga motorul foarte turat. O problema ce o aveam cu 1.9 AWX-ul de exemplu. Iar in oras, poti merge doar cu a 2-a lejer fara sa urle motorul, la viteze legale. Iar dpdv al performantelor, ca la orice aspirat, powerul il gasesti sus in ture. Asa ca fac downshift daca e cazul si aia e. Oricum, urca foarte bine in ture. Altceva nu imi vine in cap. Decat ca, am inceput sa mai strang niste piese pentru cateva retrofituri. O sa fac alta postare separata. Chestii mici, dar care mi le doream de mult.1 point
-
Felicitari! Foarte interesante retrofiturile. Detin un model similar si cateva sunt tentante.1 point
-
1. nu ai treaba cu teava ,face mici depuneri ,se curata/aspira. 2.Nu ,nu fa update. 3. Valeo1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00