Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2023 în toate secţiunile
-
In sfarsit, am dus masina acasa. Asa ca revin cu updates. Sa scapam de eroarea de ABS de pe ceasuri pare sa fie un "pain in the ass". Dar am gasit problema intr-un final. Ideea e ca desi nu am nici o eroare pe motor, ABS si ESP raman aprinse. Cum ziceam mai sus, ECU fiind de pe masina automata faptul ca el nu vede cutia face sa aprinda martorii aia. Dupa mai multe investigatii am gasit valoarea in soft care cauzeaza asta. Tot ce am nevoie acum e un soft de r32 manual de golf4 / tt ca sa aflam ce valoare ar trebui sa fie. (Sunt 255 de posibilitati, am incercat cu 2, nu merge). Iar pe net efectiv nu gasesti un soft de r32 manual pe 7.1.1. Norocul meu e ca am gasit pe cineva la Cluj ce are un R32 manual. Va citi softul si mi-l va trimite pentru a vedea ce valoare are el ls câmpul respectiv. Alta chestie interesanta, e faptul ca.. tot din cauza cutiei automate lipsa, exista si o limitare a power-ului in soft. Probabil factorul principal pentru care a scos diferenta asta de putere pe dyno. Rezolvata si aia. Se simte ca masina merge mai tare fata de cum mergea inainte sa o masor. Inafara de asta, toate bune. E o placere sa o conduci. Asa de mult imi place incat azi m-am plimbat de nebun o ora si cu ea, fara vreo destinatie anume . Nu am mai facut de mult asta. La mers normal e destul de silentioasa, si pe autostrada. Se conduce ca o masina normala, o poate conduce si doamna linistit acum, daca vrea. Legat de cutie, raman la cea de TDI (cea actuala de pe masina). Este perfecta in combinație cu VR6. Rapoartele mai lungi te ajuta mult la mers pe autostrada sa poti rula cu viteze relativ mai mari fara sa mearga motorul foarte turat. O problema ce o aveam cu 1.9 AWX-ul de exemplu. Iar in oras, poti merge doar cu a 2-a lejer fara sa urle motorul, la viteze legale. Iar dpdv al performantelor, ca la orice aspirat, powerul il gasesti sus in ture. Asa ca fac downshift daca e cazul si aia e. Oricum, urca foarte bine in ture. Altceva nu imi vine in cap. Decat ca, am inceput sa mai strang niste piese pentru cateva retrofituri. O sa fac alta postare separata. Chestii mici, dar care mi le doream de mult.3 points
-
Fragmente din utilizarea curenta in orasul devenit o mare parcare... poti lasa masina sa astepte in coloana pe banda 2 si tu sa intri la kaufland. Sedan-ul supradimensionat e o oaza de calm si liniste, cotiere incalzite, materiale calitative, iti vine sa iti pui degetele peste tot. Imediat ce iesi din oras vezi cum incepe sa isi intinda picioarele lungi... Da, e un love story. Poti face pasiune pentru fiarele astea. Sotia e usor speriata de ce poate domnisoara... in special cum urca de la 100 la ora in sus, dar asa a venit tratamentul doctorului si inca nu i-am dat peste 5000 de ture. Mai jos in poze: - interfata noua la Android Auto (cred ca este Coolwalk, trebuie sa vad cum ii fac split screen cu youtube music) - coasting in mod electric - am tot testat confort si efficiency, valoric nu sunt mari diferente pe combustibil, pe efficiency motorul e mai domol, nu o ia razna asa repede si este mai practic pentru oras (si mai prietenos cu punctele pe permis). In efficiency electricul se activeaza ceva mai des iar modul 4 cilindri e mai doritor sa intre in lucru. In prima postare am scris gresit, modul 4cyl e activ permanent chiar si pe modul Dynamic (Sport). Pe langa Active Noise Cancelling mai sunt si amortizoare active de motor... mai mult material in pdf-ul atasat. 4.0 engine cylinder on demand.pdf - am activat google maps pe AID, este interesant dar nu e wow, datele vin prin conexiunea eSIM a masinii, zici ca vezi harta din drona, poti face zoom sa fie mai aproape; poate o realitate augmentata suprapusa cu traficul real ar fi urmatorul pas, puterea de procesare exista - ceva cifre pe ecran referitoare la kerosen, cel mai mare consum pe care l-am vazut pana acum... utilizare in aglomeratie, trasee scurte, ploaie multa, persoane dragi de dus, ajungeam mai repede cu bicicleta. - un model prefacelift ce apare in drive-select, care a ramas ne-editat de producator, in rest au modificat peste tot. - ODO actual 3882km si rulaj estimat pana la revizie inca 16600km (e pe flexibil, dar o sa ii fac la 15k). Per total e o masina cu multa tehnologie, setari multe, conexiuni, desi interfata e foarte simpla masina este orientata clar catre tech-freaks unde sunt in elementul meu dar nu vad multe persoane aflate acum la 70+ sa aiba suficienta atentie, rabdare sa utilizeze infotainmentul la ce stie, poate cel mult sa o conduca ca pe oricare alt vehicul cu pedale si volan. Astia de 40+ inca putem, deocamdata.2 points
-
Comparatie neconcludenta intre bateria AGM descarcata si incarcata. Testul corect de verificare a sulfatarii/desulfatarii/starii de sanatate (rezistentei interne) se face cu bateria incarcata atat inainte de desulfatare cat si dupa. Descarcarea bateriei sub 70% (tu ai 69%) face sa creasca rezistenta interna datorita unei sulfatari superficiale. Daca bateria nu sta mult timp descarcata sub 70% sulfatarea dispare de regula la o incarcare completa normala cu curent mic. Daca poti, verifica peste o luna bateria. Daca gradul de incarcare scade iar sub 70..75% si rezistenta interna creste iar, atunci ai probleme cu instalatia electrica de incarcare a bateriei (cu exceptia cand faci drumuri scurte in oras care ar motiva incarcarea insuficienta) si se va sulfata din nou.1 point
-
Eu în afara de un catalizator parțial înfundat nu ma mai pot gândi la nimic altceva. Am comandat deja unul dar a trebuit sa îl fac retur a doua zi după ce l-am primit pentru ca m-am simțit înșelat pe fața și nu am vrut sa îl păstrez. Eh, poveste lunga dar ideea e ca de acum mai aștept vreo săptămână returul și apoi fac comanda de altul mulțumesc tuturor și va țin la curent cu rezultatele1 point
-
Hai sa vedem unde am ramas , ca a trecut o luna si am cam inceput sa uit. Dupa tura la munte, nu s-a mai intamplat nimic special, dus copilu la gradi, lucat copilul de la gradi. Mers la tara. Vreme urata, de stat in casa si (exersat) facut(ul de) copii. Ma suna @sabinx intr-o zi (de fapt noi ne vorbarim pe uazapp) sa vin in vizita ca are ceva nou pentru mine - a gasit solutia unei probleme pe care i-am aratat-o acum cateva luni. Fulldrive mode si custuom stuff. Normal ca la mine n-a mers HDA ;)) ramane tema de casa. Vineri, dupa ce colegu @tetea a trecut si mi-a lasat 2 PS4 (225 40 ZR18 92Y) pe motiv ca lui nu ii mai trebuie am trecut la rotile de vara: Da stiu, poate mai ninge, am baba cu 860 TS ca backup Fiind cald zilele astea, am iesit pe fasie sa vad daca pot convinge pompa de apa sa se predea.... si am testat si customizarea lui @sabinx directia - parca s-a pierdut ceva din "parametrizarea de A3" de acum 2 ani - e putin mai greu volanul, dar mai taios. Nu sunt mari diferente intre D si S. Nu ma dranjeaza pe stradute in Militari (traseul, de obicei pe o juma de banda e cam asa: straga-drepta-dreapta-stanga-stanga-dreapta... ) n-am reusit sa testez diferitele moduri de iluminare. Modul Sport: chiar si cu cutia in D cand folosesc adibasul nr 47 retrogradeaza cu 1-2 mai mult decat eram obisnuit. O supriza placuta pentru ca nu mai e nevoie de modul M. Trag de schimbator la mine, cutie in S, motorul e deja la 4200rpm (190CP), apas usor aceleratia... pleaca... ajunge la 6200, schimba, o ia de la capat. Pana la limita constructiva care se pare e ca undeva la 250km/h. Nu 232 cat zice in carte ;))) n-am reusit sa conving pompa sa se predea, dar mi-au iesit consumuri medii cu 2 digiti; mai incercam. cel mai tare: masina isi aminteste in ce mod era dupa o noapte in parcare. Mai studiez. 75.000km Joi inspectie la Avia, vedem ce mai e de schimbat/inlocuit. Pe 7 martie face 4 ani. Ce repede zboara timpul.1 point
-
1 point
-
am mai gasit ceva. sunt originale dar sunt in UK. am pe cineva acolo ca sa le trimita prin posta apoi dar mai negociez la pret . si cele de pe masina sunt originale dar vreau sa ma asigur ca am o rezerva in caz de... nici nu vreau sa ma gandesc. p.s. ma poate ajuta cineva cu un plafon de golf 4 cu trapa ?1 point
-
@mirceateodor am gasit si codurile in linkul de mai jos https://nemigaparts.com/cat_spares/etka/audi/a3/201/103730/ in plus ar mai trebui si 1J2823496A01C care acopera coltul din stanga jos cum te uiti la poza atasata de mine. pentru capacul bateriei ar trebui schimbata si carcasa . inca ma mai gandesc daca o sa fac pasul asta. momentan am alte lucruri mai importante de rezolvat.1 point
-
1 point
-
stiu ca am zis ca vreau look oem la compartimentul motor dar acum am gasit poza asta. ce parere aveti ? mie imi place cum arata cu capacele de s3 parca , inca nu am codurile. si acum vesti proaste si vesti bune: cele proaste - se pare ca nu se mai gaseste acel suport la furnizor. are si golful 4 o varsta si nu se mai fabrica multe repere. va vi fin ce in ce mai greu sa gasesti piese originale si a doua veste greu de indreptat - cineva cu placeri bolnave mi-a lasat niste zgarieturi pe haion , bara , portiere , aripa + o indoitura si carcasa de la oglinda de pe stanga rupta ( din pacate alta voi gasi mai greu , eu aveam oglinda mica si pe stanga) cele buna - am gasit suportul la cineva si imi mai da si carcasa de baterie completa , capac motor de rezerva , + alte plastice din compartimentul motor care la mine erau deteriorate1 point
-
A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat asa ca o sa spicuiesc repede ce am mai facut la masina. Am mai reparat in urma diversilor "mesteri" care au lucrat la masina gen , inlocuit niste furtune si colere care nu au fost prinse cum trebuie si s-au deteriorat , filtrul de aer vandalizat si care nu mai tragea aer normal , conductele de frana fata care nu erau prinse cum trebuie si atingeau in roata , am schimbat uleiul la cutie din caua ca pierdea ulei , la fel si uleiul de la motor ( se pare ca e nevoie de facultate ca sa schimbi un filtru si sa il stangi cum trebuie) , am schimbar bucsele poliuretanice de la bara stabilizatoare ( cineva a pierdut suporturile de tabla corecte si a pus unele cu diametru mai mic asa ca s-a distrus totul pe acolo ) , am schimbat mufa de la maf care era sparta si indesata la locul ei "frumos" ... si era sa uit , am vrut sa fac proba la webasto inainte sa intram in iarna si am descoperit ca nu mai merge ( am descoperit ca nu mai gasesc firul de curent care alimenta unitatea ) dar si ca am oscurgere de antigel ( aici o sa ii comand un kit de revizie cu garnituri noi , dupa ce am rezolvat cu firul buclucas am reusit sa il pornesc). Acum imi e si frica sa mai merg la service . dar sa trecem peste Ca si plusuri am reusit sa refac softul masinii si am masurat 267 cp si 409 nm , asa ca sunt multumit. Apoi am plecat in concediu in Grecia unde am reusit sa ma bucur de noul comportament al masinii. dupa mai mult de 200km am facut un calcul si a rezultat un consum mediu de 8.2l . Si tot in Grecia am avut parte de niste emotii - clapeta de acceleratie a decis sa se defecteze. Am avut noroc sa dau de oameni dispusi sa ajute si m-am intors cu bine in tara si cu doar 50 eur in minus . In ultimele zile am zis sa ma ocup putin de compartimentul motor si sa ii redau aspectul OEM. Aproape am terminat . Urmeaza apoi etapa de curatenie imi mai lipseste un suport de la capacul motorului care s-a ratacit la ultima revizie cand nu aveam capacul montat. Am tot cautat in dezmembrari dar nu am gasit. Apoi mi-am adus aminte ca exista si varianta de a comanda o piesa noua. Am dat comanda - 49 ron Cam atat acum , urmeaza o noua etapa de reparatii in primavara ( pragurile si eleronul au fost lipite cu scuipinol cred pentru ca au inceput sa se desprinda. )1 point
-
Salutare, a venit momentul asteptat de ceva vreme. Seatul meu de 8 ani jumate, a facut 100.000 km. Ca sa nu fiu chiar asa de scurt, am sa mai spun si ca sunt fantastic de multumit de aceasta masina, am mai detinut vreo 3 masini inainte, nici una nu a apucat 100000 la mine, toate mi-au placut, dar asta a fost cea care a tinut cu casa cel mai bine!!! Ca idee, in afara de consumabile, adica fluide si filtre, in 8.5 ani si 100000 de km am schimbat la ea urmatoarele: cateva seturi stergatoare fata, cateva becuri, la anvelope si la vara si la iarna sunt la al doilea set, un set de bujii, la baterii sunt la a 3-a, cea din cheie este inca originala, am schimbat pe fata un set de discuri si doua de placute, pe spate un set de discuri si placute... Asta ar fi lista, desi si astea sunt consumabile... Singurul lucru schimbat in plus ar fi un tampon motor, dar si ala sa defectat doar ptr ca am avut o piatra sparta, destul de mare intre doua brate, care a fortat in tampon pana a cedat... Consumul mediu exceptand lunile adevarate de iarna este undeva la 6.1 - 6.3 la suta de km, inclusiv acum! Nu consuma ulei, nu bate, nu troncane. Este masina mea de suflet, si desi acum vreun an am avut o tentativa de a o vinde, nu voi face asa o greseala, sper sa prinda si 200000 la mine.1 point
-
asta este ce am gasit pe un site cu privire la metodele de curatare...nu stiu ce sa cred.... Metode de curățare DPF / FAP / KAT : O metodă eficientă de curățare a filtrelor trebuie să curățe intrările și ieșirile filtrului de funingine, cenușă, depozite de carbon, particule de oxid de ceriu și, în același timp, să fie sigură pentru însuși miezul filtrului. 1. Curățare hidrodinamică. Metoda de curățare care folosește o mașină specializată care produce un flux de lichid de lucru direcționat direct în interiorul filtrului. Necesită utilizare unui agent de curățare - detergent. Avantaje : Sigură pentru stratul catalitic filtrului. Eficiență ridicată, randament de până la 98%. Una din puține care are capacitatea de a curăța eficient canalele de filtrare de toate particulele solide: funingine, cenușă, depozit de carbon, oxid de ceriu. Nu este nevoie să scoateți prin tăiere insertul ceramic. Timp de curățare rapid - aproximativ 30 min. Dezavantaje : Eficiența depinde de un detergent bine ales. 2. Tratament termic Arderea de funingine într-un cuptor cu inducție. Introducere miezului ceramic filtrului în cuptor pentru aproximativ 12 ore. Avantaje : Îndepărtează eficient (arde) funingine. Dezavantaje : Nu îndepărtează particulele solide rămase, de exemplu cenușă, care nu poate fi arsă. Riscul ridicat de deteriorare a cartușului cu filtru ceramic, sensibil la schimbări prea rapide de temperatură. Necesitatea tăierii filtrului, scoaterea cartușului, sudarea. 3. Prelucrare cu ultrasunete Metoda constă în imersiune completă a filtrului într-o cadă cu soluție. Ultrasunetele din soluția de spălare generează unde de presiune sub formă de bășicuțe care sunt supuse unei implozii, care la rândul lor detașează murdăria de suprafața filtrelor spălate. Avantaje : Permite o curățare bună a canalelor de filtrare, atât timp cât apa ajunge în toate locurile. Nu este necesară tăierea filtrului. Dezavantaje : În cazul canalelor de filtru foarte blocate (fripte), apa cu ultrasunete are posibilități limitate de acces și penetrare lăsând aceste locuri neafectate. Necesită suflare de aer comprimat. 4. Prelucrare pneumatică Filtrul de particule solide este plasat într-o mașină specializată, în care este supus suflării de aer comprimat. Avantaje : Fiecare canal de filtrare este adresat individual în timpul epurării. Relativ puțin invazive pentru cartușul filtrului. Curățarea fără folosirea detergentului. Dezavantaje : Necesită tăierea filtrului, scoaterea cartușului, sudarea. Nu este eficient pentru elementul de filtru umplut cu ulei. Eficiența generală la un nivel de 70%. 5. Ardere în modul de serviciu. Calculatorul de diagnostic activează modul în care motorul funcționează cu viteză mare. Un amestec de combustibil mult mai bogat ridică temperatura gazelor de eșapament chiar și la 600 de grade! În astfel de condiții este posibilă arderea funinginilor. Avantaje : Arde eficient funingine în unități cu kilometraj redus până la 50.000 km. Procedura fără scoaterea filtrului. Dezavantaje : Nu îndepărtează cenușa. Arde doar funingine. Foarte ineficient pentru mașinile cu kilometraj mare, unde nivelul de cenușă constituie majoritatea filtrului înfundat. Modul de serviciu de regenerare pune o încărcătură grea pe motor (distrugerea motorului). Necesitatea schimbarea uleiului. 6. Curățare chimica. Această operație presupune introducerea de substanțe chimice speciale în filtru pentru a dizolva funingine. Curățarea chimică a depozitelor de cărbune cu un preparat și clătirea ulterioară cu altul. Apoi, mecanicul conectează computerul de service la mașină și începe procedura de serviciu de regenerare a filtrului. Avantaje : Nu necesită tăierea filtrului. Aplicarea chimiei fără demontarea filtrului. Dezavantaje : Se elimină doar cele mai mici particule din conductele de admisie ale filtrului. Curăță eficient numai conductele de evacuare ale filtrului, lăsând în conducte de admisie a filtrului depozite dizolvate (astupat de partea de ieșire). Metoda foarte invazivă pentru cartușul filtrului.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00