Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.02.2023 în toate secţiunile

  1. In sfarsit, am dus masina acasa. Asa ca revin cu updates. Sa scapam de eroarea de ABS de pe ceasuri pare sa fie un "pain in the ass". Dar am gasit problema intr-un final. Ideea e ca desi nu am nici o eroare pe motor, ABS si ESP raman aprinse. Cum ziceam mai sus, ECU fiind de pe masina automata faptul ca el nu vede cutia face sa aprinda martorii aia. Dupa mai multe investigatii am gasit valoarea in soft care cauzeaza asta. Tot ce am nevoie acum e un soft de r32 manual de golf4 / tt ca sa aflam ce valoare ar trebui sa fie. (Sunt 255 de posibilitati, am incercat cu 2, nu merge). Iar pe net efectiv nu gasesti un soft de r32 manual pe 7.1.1. Norocul meu e ca am gasit pe cineva la Cluj ce are un R32 manual. Va citi softul si mi-l va trimite pentru a vedea ce valoare are el ls câmpul respectiv. Alta chestie interesanta, e faptul ca.. tot din cauza cutiei automate lipsa, exista si o limitare a power-ului in soft. Probabil factorul principal pentru care a scos diferenta asta de putere pe dyno. Rezolvata si aia. Se simte ca masina merge mai tare fata de cum mergea inainte sa o masor. Inafara de asta, toate bune. E o placere sa o conduci. Asa de mult imi place incat azi m-am plimbat de nebun o ora si cu ea, fara vreo destinatie anume . Nu am mai facut de mult asta. La mers normal e destul de silentioasa, si pe autostrada. Se conduce ca o masina normala, o poate conduce si doamna linistit acum, daca vrea. Legat de cutie, raman la cea de TDI (cea actuala de pe masina). Este perfecta in combinație cu VR6. Rapoartele mai lungi te ajuta mult la mers pe autostrada sa poti rula cu viteze relativ mai mari fara sa mearga motorul foarte turat. O problema ce o aveam cu 1.9 AWX-ul de exemplu. Iar in oras, poti merge doar cu a 2-a lejer fara sa urle motorul, la viteze legale. Iar dpdv al performantelor, ca la orice aspirat, powerul il gasesti sus in ture. Asa ca fac downshift daca e cazul si aia e. Oricum, urca foarte bine in ture. Altceva nu imi vine in cap. Decat ca, am inceput sa mai strang niste piese pentru cateva retrofituri. O sa fac alta postare separata. Chestii mici, dar care mi le doream de mult.
    3 points
  2. Hai sa vedem ce am mai facut 1. Am terminat incalzirea scaunelor pe spate, totul oem: rezistente, modul,butoane. Cablajul este facut dupa schema de un coleg de pe forum. 2. Lumina ambientala RGB 30 culori la picioare. Lampi OEM (nu China), cablaj facut in Ro de catre acelasi coleg. 3. FULL drivemode si dataset CUSTOM (MEMORIE PE MOD, HDC IN OFFROAD SI INDIVIDUAL). 4. Un volan 2021, o clima cu touch..nimicuri...atata am putut
    2 points
  3. Hai sa vedem unde am ramas , ca a trecut o luna si am cam inceput sa uit. Dupa tura la munte, nu s-a mai intamplat nimic special, dus copilu la gradi, lucat copilul de la gradi. Mers la tara. Vreme urata, de stat in casa si (exersat) facut(ul de) copii. Ma suna @sabinx intr-o zi (de fapt noi ne vorbarim pe uazapp) sa vin in vizita ca are ceva nou pentru mine - a gasit solutia unei probleme pe care i-am aratat-o acum cateva luni. Fulldrive mode si custuom stuff. Normal ca la mine n-a mers HDA ;)) ramane tema de casa. Vineri, dupa ce colegu @tetea a trecut si mi-a lasat 2 PS4 (225 40 ZR18 92Y) pe motiv ca lui nu ii mai trebuie am trecut la rotile de vara: Da stiu, poate mai ninge, am baba cu 860 TS ca backup Fiind cald zilele astea, am iesit pe fasie sa vad daca pot convinge pompa de apa sa se predea.... si am testat si customizarea lui @sabinx directia - parca s-a pierdut ceva din "parametrizarea de A3" de acum 2 ani - e putin mai greu volanul, dar mai taios. Nu sunt mari diferente intre D si S. Nu ma dranjeaza pe stradute in Militari (traseul, de obicei pe o juma de banda e cam asa: straga-drepta-dreapta-stanga-stanga-dreapta... ) n-am reusit sa testez diferitele moduri de iluminare. Modul Sport: chiar si cu cutia in D cand folosesc adibasul nr 47 retrogradeaza cu 1-2 mai mult decat eram obisnuit. O supriza placuta pentru ca nu mai e nevoie de modul M. Trag de schimbator la mine, cutie in S, motorul e deja la 4200rpm (190CP), apas usor aceleratia... pleaca... ajunge la 6200, schimba, o ia de la capat. Pana la limita constructiva care se pare e ca undeva la 250km/h. Nu 232 cat zice in carte ;))) n-am reusit sa conving pompa sa se predea, dar mi-au iesit consumuri medii cu 2 digiti; mai incercam. cel mai tare: masina isi aminteste in ce mod era dupa o noapte in parcare. Mai studiez. 75.000km Joi inspectie la Avia, vedem ce mai e de schimbat/inlocuit. Pe 7 martie face 4 ani. Ce repede zboara timpul.
    1 point
  4. @SkOmk4 iarta-i Doamne, ca nu stiu ce fac!
    1 point
  5. @zidanne Daca citeai fix postul de deasupra postarii tale, ai fi vazut ca NU mai era cazul "sa-mi mai amintesti" si tu - multumesc.
    1 point
  6. Pana sa facă colegul Robert am făcut eu unul pentru ca ma lovesc mai mult sau mai puțin de aceleași probleme Log 19.02.CSV
    1 point
  7. Tu vrei sa ne bagi pe toti in " boala" cu motorul ala. La cum suna, sunt sigur ca e senzational. Bravo!. 😊
    1 point
  8. Salut , am montat si eu la mine interior piele perforata de pe masina de anglia , scaunele fata le am desfacut bucati , ca sa rezolv diferite probleme , de fapt din doua interioare am facut unul perfect functional si estetic , ce vreau sa precizez pentru cei care se apuca , gasiti prin dezmembrari interioare la preturi excelente , deci 1. Scaunele fata merg de la break la variant si de pe anglia-europa fara probleme de prindere , exista diferente la instalatia electrica. 2.spatarul banchetei se potriveste de la break la sedan , dar difera sezutul , la variant e mai lat, deci sezutul nu se poate monta . 3 fetele usi spate difera de la variant la sedan , la sedan sunt mai ascutite in coltul de sus , fetele de pe fata sunt identice , de asemenea puteti desface partea tapitata de fata de usa dar e greu de lipit la loc , va trebuie un adeziv foarte bun caci niturile de plastic trebuie taiate si nu se mai pot pune la loc 4.senzorul prezenta care aprinde martorul de centura se afla numai in scaunul pasagerului , e si logic , soferul e intotdeuna prezent , este una din problemele care trebuie rezolvata daca montati scaune de anglia , veti avea senzorul in scaunul soferului dar mufa este la pasager , puteti rezolva pe calea mai grea dar corecta , si anume schimbati sezuturile intre scaune , asa cum v am zis eu am desfacut scaunele bucati , tapiteria se scoate cu tot cu burete , sunt cusute impreuna ,rezistenta incalzire la fel , nu se poate schimba , se prinde cu niste cleme de plastic de cadrul scaunului , nu este greu , trebuie doar rabdare si indemanare ........a doua modalitate de a scapa de martorul din bord e sa faci o romaneasca si sa unesti contactele in mufa din podea , este o mufa mica cu doua fire , acest senzor nu este nimic altceva decat un intrerupator de presiune care inchide contactul cand cineva sta pe scaun , deci scurtcircuitand firele , masina crede ca sta tot timpul cineva pe scaun si nu va mai aprinde becul in bord , avantajul acestei metode este ca nu mai desfaceti scaunele dar pierdeti avertizarea de centura. 5.incalzirea in scaune e cea mai problematica in cazul montarii interiorului anglia pe europa pentru ca , sub scaunul soferului , indiferent de situatie , este un modul de comanda a rezistentelor , am cerut pe forum si eu diagrama firelor sa stiu unde merge fiecare insa nu a binevoit nimeni sa imi raspunda , asa ca am luat pur si simplu instalatia electrica cu modul cu tot de pe scaunele mele cele vechi si am montat o pe cele de piele , partea misto e ca mufele senzorilor centurilor si a rezistentelor incalzire sunt identice si colorate , deci nu prea ai cum sa le incurci, asa am rezolvat si incalzirea............in infinita lor zgarcenie , vw a montat reglajele electrice doar la sofer la masina mea , scaunul de anglia care e acum pasager la mine avea si el reglaje electrice dar bineinteles ca eu nu aveam firele in mufa , asa ca am masurat unde vine un 12 v permanent pe fir gros , era albastru gros parca , nu mai tin bine minte , apoi am tras fir direct pe alimentarea motoraselor si asa am rezolvat si cu reglajele , masa nu e nevoie daca aveti incalzire , o ia de acolo , daca nu aveti , trageti si masa din mufa soferului . 6.reglajul lombar electric se face pintr un cablu extrem de subtire , puteau in puii mei sa puna draq unul mai gros , care forteaza in niste urechiuse de plastic , nu am vazut plastic asa prost nici la jucariile chinezesti , probabil cu timpul devine si casant , caci se rupe foarte usor , va recomand sa nu abuzati de reglajul asta in cazul in care va mai merge , eu am reusit sa rup la montaj o urechiusa dar am gasit tot in dezmembrari un scaun desfacut cu piesa intacta , si am rezolvat , insa numai din prisma faptului ca aveam scaunul deja desfacut , e mult de lucru sa desfaceti scaunul de la zero daca vreti sa reparati reglajul lombar , plus ca va trebuie ogligatoriu kit reparatie sau piese de la alt scaun , cablul ala daca se rupe sau o urechiusa cum am facut eu , nu vad cum le ati putea rezolva. 7.pentru a avea ambele scaune cu reglaj electric , am demontat tapiteria scaunului anglia si am montat o pe cadrul scaunului meu , v am zis mufele se potrivesc in instalatia scaunelor , e si pacat sa nu faceti asa , in caz contrar pierdeti reglajul electric la sofer , va ramane cel de pasager , ca sa il faceti functional v am zis mai sus cum anume 8.daca aveti si cotiera dar va e lene sa o inlocuiti total , puteti inlocui doar capacul , desfaceti partea din spate cu grilele de aer si veti vedea 4 suruburi care tin capacul impreuna cu un cadru metalic , desfaceti suruburile , apoi scoateti acest cadru cu capac cu tot , eu asa am facut , sa nu mai dau jos toata cotiera . 9.a meritat operatiunea ? Eu zic ca da , cost total 1000 lei (incluzand cotiera si fetele de usi ) si un weekend de munca , am obtinut un aspect si un comfort mai bun , o valoare mai mare la revanzare , plus reglaj electric si la scaunul pasagerului , am pastrat si senzorul de prezenta pasager perfect functional, va recomand sa masurati cu multimetrul rezistentele incalzirii daca vreti sa o faceti functionala , multe sunt intrerupte , de asemenea va recomand cu tarie sa cumparati clemele care tin fetele de usi noi , se pot pune si cele vechi dar nu vor fixa perfect , in rest spor la munca!
    1 point
  9. 0 points
  10. Văd că pentru Fermata nu ți-ai actualizat aplicația. In prezent este disponibilă 1.9.0 (ar fi fain să o facă să meargă și in split screen).
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!