Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2023 în toate secţiunile
-
Hai sa vedem ce am mai facut 1. Am terminat incalzirea scaunelor pe spate, totul oem: rezistente, modul,butoane. Cablajul este facut dupa schema de un coleg de pe forum. 2. Lumina ambientala RGB 30 culori la picioare. Lampi OEM (nu China), cablaj facut in Ro de catre acelasi coleg. 3. FULL drivemode si dataset CUSTOM (MEMORIE PE MOD, HDC IN OFFROAD SI INDIVIDUAL). 4. Un volan 2021, o clima cu touch..nimicuri...atata am putut2 points
-
Salutare tuturor! Cea de-a treia masina a familiei este o Skoda Karoq 2019 cu motorizarea 1.5TSI DSG7. Numele (Young Padawan) - i l-am dat de curand cand a fost parcata langa masina lui Radu (kadettro), el avand un Kodiaq de aceeasi culoare. Am achizitionat bijuteria (culoare emerald green) in 2019. Este masina de test drive si avea aproximativ 2600km si 4 luni vechime. Ca dotari de fabrica (in mare) avem: Jante 18", faruri LED, proiectoare LED,stopuri LED, lumini interioare LED, lumini ambientale usi/bord, scaune PIELE, scaun sofer electric cu memorie, BOLERO MIB2.5,AID,senzori parcare fata-spate, camera marsarier lowline, scaune incalzite, volan incalzit, ACC 0-160, Front Assist, frana parcare electrica,parbriz incalzit,oglinzi rabatabile electric heliomate, portbagaj electric, KESSY,Drive MODE, etc Ce am schimbat/adaugat: parbriz incalzit cu Lane ASSIST / activare TSR,HBA,Emergency Assist,TJA camera marsarier HIGHLINE Navigatie MIB 2.5 Columbus cu display 9.2" BSD,RTA radare 2Q (Side Assist) amortizoare capota ornamente bara fata/spate aparatori noroi fata/spate jante 18" iarna (ambele seturi sunt OEM) ornamente pedale si footrest (OEM) diverse adaptari SW (gen lumina ambientala 30 culori, activare meniu personalizare..etc) Retrofituri in curs de realizare: predictive cruise control (pACC) si ACC 0-210km/h inlocuire oglinda retrovizoare cu oglinda frameless update SW motor si SW cutie update pompa ABS (la ultima versiune SW)1 point
-
Foarte bine. Le am pe toate masinile mele. Mint pe kamiq inca nu...dar le pun de la VW 27x1 point
-
@mirceateodor am gasit si codurile in linkul de mai jos https://nemigaparts.com/cat_spares/etka/audi/a3/201/103730/ in plus ar mai trebui si 1J2823496A01C care acopera coltul din stanga jos cum te uiti la poza atasata de mine. pentru capacul bateriei ar trebui schimbata si carcasa . inca ma mai gandesc daca o sa fac pasul asta. momentan am alte lucruri mai importante de rezolvat.1 point
-
Stai liniștit...si la Audi se intampla. Eu am Q7 cu Matrix...si tot mai primesc cate un flash..1 point
-
Subscriu. La drum lung noaptea primesc maxim 2-3 flashuri (de la oamenii obișnuiți cu halogen sau ultrasensibili la lumină puternică, sau cel puțin asta presupun eu). Știu că pe Audi e mai avansat sistemul de ex., dar momentan pe Skoda e top of the line și sincer eu nu am avut probleme până acuma cu el.1 point
-
@powershot ti-a explicat cristi pe forumul audi ca nu e bine ce ai facut. Aici nu exista acelasi management ca altfel ti-ar fi sters postul. Poate se apuca si altii sa faca ce ai facut tu in speranta ca o sa-i tina dpf-ul 1 milion de km. Daca apa nu sta la 90 grade cand stai pe loc si scade putin, care este problema ? Nu locuim in masina sa tinem apa la 90 de grade constant. Ne punem in miscare si temperatura urca. Daca imi aduc bine aminte de prin manual, producatorul spunea sa evitam turatiile ridicate pana cand temperatura apei ajunge pe la 60-70 grade.1 point
-
Salutare, Imi cer scuze dacă am greșit topic ul, am următoarea situație și vreau sa o expun aici: În anul 2022 în luna iunie am comandat 2 modele Skoda Eniaq IV 60 configurate dupa cum urmează: Culoare Negru Extindere garanție la 4 ani Pompa de caldura. Cablu suplimentare type 2 cu încărcare rapida 11,4kw. Masinile au fost negociate de la aproximativ 35000 de euro pana la prețul final 29990 euro cu tva inclus după scăderea tichetului rabla plus în valoare de 11400 euro. Problema este ca de la momentul plasării comenzii pana acum societatea noastră a întâmpinat niște probleme și nu mai suntem interesați de aceste autoturisme. Pentru ambele mașini s a achitat un avâns de 20.000 Ron(10.000 fiecare). Între timp după cum bine știți prețurile au tot crescut, aceste mașini cu aceeași configurație acum dacă ar fi comandate ar fi cu 7000 euro mai scumpe. Masinile au intrat în producție și urmează a fi livrate în decurs de 1 luna. Am deschis acest subiect în ideea în care cineva ar fi interesat sa preia aceste comenzi, pe noi interesandu ne decât recuperarea avansului, nicidecum un profit de pe urma acestor comenzi.1 point
-
Ca idee: de unde iti poate demonstra tie ca ai circulat "prea mult" in oras??? Sau scrie in prezentarea masinii ca este masina de 80% autostrada si 20% in oras? Daca scrie asta atunci pot sa sustina ca nu trebuia mers exclusiv in oras. Dar daca am chef sa merg cu ea doar in oras => trebuie sa remedieze pe garantie problemele aparute.1 point
-
Salut! Nu este nimic in neregula cu masina. Asta e consumul cand este frig. Cu ID3 fac cam 200 - 220 km, tot din cauza consumului mare cu incalzitul. Cu e-up!-ul vechi, cu bateria de 18,7kwh, iarna mergeam maxim 100 km, dar tot asa, in reprize de 10-15km. Consumul este si mai mare daca se merge in reprize scurte. Efortul de a aduce temperatura din masina, de la 2-4-10 grade, la 20, este foarte mare. Odata atinsa temperatura, consumul va fi mai mic, doar pentru mentinere. De aici si autonomia pe care ai vazut-o cand ai mers la service.1 point
-
1 point
-
Felicitari Sabin! Bine ca ai mai multe masini, nu apuci sa te plictisesti de retrofituri1 point
-
1 point
-
On Topic Sistemului de recirculare a gazelor de evacuare EGR-ul, fiind un sistem de reducere a emisiilor de oxizi de azot, este monitorizat de calculatorul de injecție cu scopul de a detecta posibilele defecte. Deoarece este un sistem de reducere a poluării, la detectarea unui defect EGR, se aprinde martorul MIL din bordul automobilului. Supapa EGR În funcție de regimul de funcționare al motorului (turație și cuplu) debitul de gaze arse este ajustat de calculatorul de injecție prin deschiderea și închiderea supapei EGR. Poziția supapei este controlată cu ajutorul unui actuator electric (solenoid sau motor) sau cu un cilindru pneumatic (controlat electronic). Reglarea poziției supapei EGR este deosebit de importantă deoarece afectează cuplul motor și nivelul de emisii poluante. Din acest motiv majoritatea supapelor EGR sunt prevăzute cu un senzor de poziție care transmite informația calculatorului de injecție. Datorită depunerilor de particule supapele EGR se pot bloca. În funcție de poziție, blocarea unei supape EGR poate să aibă impact asupra integrității motorului sau asupra emisiilor poluante. Astfel, dacă supapa EGR se blochează în poziția închis, gazele arse nu mai ajung în galeria de admisie iar emisiile de oxizi de azot cresc. Pe de altă parte, dacă supapa EGR se blochează în poziția deschis gazele arse vor fi recirculate tot timpul în admisie și pot afecta funcționarea în siguranță a motorului datorită temperaturii ridicate. Supapa de control a circuitului de răcire a gazelor arse Unul din motivele pentru care se utilizează sistemele EGR este reducerea temperaturii de ardere din cilindru. Gazele arse dacă sunt introduse direct în galeria de evacuare, datorită temperaturii ridicate, nu au efect semnificativ asupra procesului de reducere a emisiilor de oxizi de azot. Începând cu normele de poluare Euro 4 majoritatea motoarelor diesel pentru automobile au fost echipate cu sisteme EGR răcite. Aceste sisteme utilizează un circuit cu radiator pentru răcirea gazelor de evacuare înainte ca acestea să fie introduse în motor. Pentru răcirea gazelor arse de obicei se utilizează lichidul de răcire al motorului. Prin răcire se crește densitatea gazelor și se îmbunătățește eficiența sistemului EGR din două motive: scade temperatura de ardere din cilindruscade cantitatea de oxigen din gazele proaspete datorită densității mai mari a gazelor arse Răcirea gazelor arse nu se face continuu ci numai după ce temperatura motorului atinge o anumită limită. Circuitul de răcire este prevăzut cu o supapă de by-pass care permite gazelor arse trecerea prin radiator sau ocolirea acestuia. Senzorul de temperatură Decizia de răcire a gazelor arse este luată de calculatorul de injecție pe baza informației primită de la senzorul de temperatură. Acesta citește temperatura gazelor de evacuare înainte să fie introduse în galeria de admisie. Obturatorul Controlul debitului de gaze arde se poate face doar prin deschiderea/închiderea supapei EGR sau și cu ajutorul obturatorului de pe galeria de admisie. Obturator are forma constructivă simulară cu ceea a unui obturator utilizat pe motoarele pe benzină dar este utilizat în scop diferit. Atunci când se dorește un debit mare de gaze arse în galeria de admisie obturatorul se închide, curgerea aerului proaspăt fiind restricționată iar debitului gazelor de evacuare mărit. Defectarea unei componente a sistemului de recirculare a gazelor de evacuare atrage după sine imposibilitatea de a reduce emisiile poluante. Din acest motiv apariția unui defect în cazul componentelor sistemului EGR va aprinde martorul de emisii poluante din bordul automobilului.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00