Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2023 în toate secţiunile

  1. stiu ca am zis ca vreau look oem la compartimentul motor dar acum am gasit poza asta. ce parere aveti ? mie imi place cum arata cu capacele de s3 parca , inca nu am codurile. si acum vesti proaste si vesti bune: cele proaste - se pare ca nu se mai gaseste acel suport la furnizor. are si golful 4 o varsta si nu se mai fabrica multe repere. va vi fin ce in ce mai greu sa gasesti piese originale si a doua veste greu de indreptat - cineva cu placeri bolnave mi-a lasat niste zgarieturi pe haion , bara , portiere , aripa + o indoitura si carcasa de la oglinda de pe stanga rupta ( din pacate alta voi gasi mai greu , eu aveam oglinda mica si pe stanga) cele buna - am gasit suportul la cineva si imi mai da si carcasa de baterie completa , capac motor de rezerva , + alte plastice din compartimentul motor care la mine erau deteriorate
    1 point
  2. Daca schimbi uleiul la 10k km cam toate din gama mediu+ sunt bune! Probleme sa isi faca cei care lasa un ulei 25-30k km - acolo nici unul nu mai e bun, deja si-a pierdut proprietatile.
    1 point
  3. Nu. Poti sa inlocuiesti cu mib 2 + displayul aferent
    1 point
  4. Eu sunt multumit de modul in care "lucreaza" Matrix-ul, nu am primit prea multe flashuri - semn ca as deranja pe cei din contrasens. Iar la cei din sens cu mine ma uit uneori pe spatele masinii din fata mea si vad ca sistemul face treaba decenta. Le las mereu pe Auto plus auto-high-beam si inca n-am remarcat problemele despre care se plang unii pe forumul britanic.
    1 point
  5. Ieri am reusit sa "golesc"puntea spate. Prin golit ma refer si la cele 2 kg de nisip din interior. Am descoperit ca bara de stabilizare a puntii are busca de stabilizare( o mica bucsa centrala). 😁
    1 point
  6. Un mic update. Am reusit sa pun masina pe dyno, am masurat-o, moment in care ne-am dat seama ca 2 injectoare nu lucrau ok. A scos 205 hp (din 241). Injectoarele le-am schimbat azi si masina merge ok acum, dar nu am apucat sa o mai punem pe dyno. Am facut softul de crackle tune + hard cut. O sa las mai jos si o filmare. Swapul este in principiu 99% gata. Singurul lucru ce mai trebuie sa il facem este sa codam ABS-ul. Masina de pe care provine R32-ul a fost automata, si nu ii convine la ABS faptul ca nu vede cutia (semn sa o fac automata oare?). Restul DTC-urilor ce erau specifice Touaregului (gen erori de 4x4, de cutie) le-am sters. Am schimbat si un suport motor (cel stang). Desi am pus nou OE, era cam moale, asa ca am mers pe unul poliuretanic de la SilverProject. Am intarit si un suport de la cutie. O sa iau masina saptamana asta (sper) si sa o duc acasa in TM, dupa ce rezolvam ABS-ul. Sunt mega curios cum se simte la drum exterior. FOARTE CURIOS. Aici si clipul de la dyno. O sa incerc sa filmez si pe strada. In realitate se aude mai tare. E greu de reprodus sunetul pe filmare. Mie, cel putin, imi place enorm cum suna.
    1 point
  7. Maintenance update , pe la 181.000 km si putin peste 6 ani. Schimbat distributia intr-un final + schimb ulei (dupa vreo 11.500 km si peste 450 ore de functionare, dar nu mai tin uleiul atat, la 300-350 ore il dau jos indiferent de km). Piesele vechi : Simeringul de la arbore nu curgea, curelele aratau binisor ( cea de la pompa de ulei chiar era ok ). In schimb pompa de apa era blocata pe inchis iar izolatia baii de ulei era deteriorata ( asa a fost de cand am luat-o intrucat si pasla de la capota era putin roasa, pe aia am schimbat-o ). Si cele noi ( toate OE ) : Desfacut si regulatorul : In rest, am achizitionat un set de covorase de cauciuc, de octavia 4, si am optat pentru cresterea de ~1 CP folosind capacul albastru Drumuri bune
    1 point
  8. Si amu sa ma laud! Cine are Haion nou, OE? Se vede entuziasmul? eu zic ca da
    1 point
  9. Va multumesc! Sincer m-am obisnuit cu Skoda si cu diesel. Stiu ce poate, stiu ce nu poate, stiu la ce costuri sa ma astept, mi le-am asumat si merg mai departe cu ele. Momentan nu imi permit o masina premium, nu neaparat costul ei de achizitie cat mai mult intretinerea ei asa cum trebuie.
    1 point
  10. Felicitari pentru curajul de a lua o motorizare Diesel !
    1 point
  11. In primul rand, salutare tuturor! Sunt nou aici, asa ca imi cer scuze de acum daca fac ceva prostii M-am hotarat sa postez si eu aici, in urma insistentelor unui prieten. Am masina de aprox 1 an si jumatate. O sa incerc sa scriu modificarile in ordine cronologica, dar sunt aproape sigur ca nu o sa reusesc. Prima data cand m-am urcat in masina, arata cam asa: Era un dezastru total. Mirosea a porc si te murdareai de pamant cand intrai Ca dotari ar fi urmatoarele: - Clima - 4 geamuri electrice - ASR, ABS - Proiectoare Cum am luat masina la inceputul iernii, aveam nevoie de cauciucuri de iarna si am gasit niste table si o pereche de cauciucuri pe care le-am pus sus ca sa o pot aduce acasa. Cam asa arata dupa prima spalare. Cand am ajuns cu ea acasa, am pus un tester si surpriza! O lista de erori lunga cat o zi de post si km reali inmultiti cu 2 (erau 160k in bord si 300k reali). A 2-a zi dupa ce am adus masina am schimbat tot ce tine de distributie si filtre si am inceput usor usor sa rezolv din probleme. Butonul de ASR nu facea nimic. Am dat jos clusterul din care am scos un pumn de bureti, bagati prin cateva gauri de la martori. Ideea e ca aveam aprins martorul de la airbag si de la ASR, iar ABS-ul nu functiona. A fost de vina pompa de ABS si un senzor de la o roata, iar legat de airbaguri nu aveam calculatorul de sub bord pe care l-am cumparat si montat. In masina era un miros foarte urat si uneori iesea praf prin gurile de ventilatie, cauza era lipsa filtrului de polen, pe care atunci cand am vrut sa il pun am descoperit ca era spart plasticul acela, pe care l-am cumparat si schimbat. Am demontat tot interiorul si l-am spalat, iar mocheta am frecat-o cu peria de sarma pentru ca altfel nu iesea pamantul din ea. Pana la urma am schimbat scaunele din fata cu unele de Bora cu reglaj lombar, modelul acela mai sportiv, dar nu recaro, sunt foarte incantat de ele. Am curatat toate plasticele de vopseaua aceea cauciucata, am pus un casetofon mai de doamne ajuta si, inevitabil, leduri la pozitii +5cp! Dupa vreo doua saptamani masina a primit o navigatie Pioneer SPH-DA 01 de care am fost super multumit, apoi am mai pus leduri la picioare pentru sofer si pasager, lumini ambientale rosii la plafoniera si banda de led in portbagaj pentru ca beculetul acela e fix pe degeaba. Bonus, cotiera imbracata in piele si schimbata nuca impreuna cu pielea de la schimbator care erau praf. Cum a trecut iarna, masina a primit jante pe 17". Cand am terminat cu bac-ul si toata nebunia, am facut farurile joey mode, la care m-am chinuit cred ca cel mai mult, 2 zile a durat toata nebunia dar a meritat! Apoi mi-am montat un subwoofer Magnat de 200RMS cu o statie de 600RMS, daca imi aduc bine aminte. Intr-o zi in care nu aveam altceva mai bun de facut, mi-am demontat tot interiorul ca sa schimb mocheta, pentru ca era gaurita la pedalier. Avea o gaura prin care bagai pumnul, nu inteleg ce a facut fostul proprietar. Sau fostii... Pe langa astea, alte reparatii sau modificari la care nu am poze au fost schimbat de discuri si placute, toata bucsaraia, schimbat parbriz, schimbat plastice pe la interior, vopsit manerele de la usi, cele din interior si probabil altele pe care nu mi le amintesc. Dupa ce am ajuns la Timisoara la facultate, m-am bagat intr-un anturaj frumos, cu niste baieti care au cateva diesel-uri modificate (2-300hp) si am zis ca trebuie sa il fac si eu sa fuga! Asadar si prin urmare, am facut soft stage 1 la TdiPerformance, care teoretic da ~150 de cai si sincer nu stiu cati nm, dar cred ca undeva la 320-350. Apoi a urmat straight-pipe, ca sa sune cum trebuie. Dupa, o suspensie sport Ta-Technix fixa, ca sa stea pe drum, si niste distantiere pe spate de 15 mm ca sa fie ce trebuie. (suspensia e un jeg, nu o recomand, dar tot e mai bine decat stock.) Cam asa arata masina in prezent: Pe langa ce am zis mai sus, am dat jos stergatorul de pe spate, am schimbat subwooferul cu un Boschmann mai puternic (600rms daca imi amintesc bine), tweeterele cu unele bose de pe audi si navigatia cu un casetofon simplu, Sony, dar o sa revin inapoi la navi, pentru ca ii duc dorul :D. De vreo saptamana, masina e la garaj, asteapta sa vina turbina hibrid de la bucuresti Sper sa ajunga marti si miercuri sa fie gataaa sa vedem cum ar trebui sa traga. Pe viitor urmeaza un fmic, si refacut softul care ar trebui sa scoata undeva la 170-180 de cai. Masina are nevoie de vopsea, pentru ca e intr-o stare jenanta. In principiu cam asta ar fi, sigur am uitat cateva chestii micute, dar e 4 dimineata, sper ca se iarta Nu e mare lucru, dar 90% e munca mea si a tatalui meu, care ma sustine. Built, not bought!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!