Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.02.2023 în toate secţiunile
-
3 points
-
Un mic update. Am reusit sa pun masina pe dyno, am masurat-o, moment in care ne-am dat seama ca 2 injectoare nu lucrau ok. A scos 205 hp (din 241). Injectoarele le-am schimbat azi si masina merge ok acum, dar nu am apucat sa o mai punem pe dyno. Am facut softul de crackle tune + hard cut. O sa las mai jos si o filmare. Swapul este in principiu 99% gata. Singurul lucru ce mai trebuie sa il facem este sa codam ABS-ul. Masina de pe care provine R32-ul a fost automata, si nu ii convine la ABS faptul ca nu vede cutia (semn sa o fac automata oare?). Restul DTC-urilor ce erau specifice Touaregului (gen erori de 4x4, de cutie) le-am sters. Am schimbat si un suport motor (cel stang). Desi am pus nou OE, era cam moale, asa ca am mers pe unul poliuretanic de la SilverProject. Am intarit si un suport de la cutie. O sa iau masina saptamana asta (sper) si sa o duc acasa in TM, dupa ce rezolvam ABS-ul. Sunt mega curios cum se simte la drum exterior. FOARTE CURIOS. Aici si clipul de la dyno. O sa incerc sa filmez si pe strada. In realitate se aude mai tare. E greu de reprodus sunetul pe filmare. Mie, cel putin, imi place enorm cum suna.3 points
-
Yep, suna fain VR6, mai vad pe unu' cu o bora neagra pe aci(prin mosnita). Ai lucrat extrrem de mult modificari, wow, e de invidiat. Jos palaria. Poate ne vedem pe aci, dai un courtesy rev De ce vremuri mi-a adus aminte filmarea, cand luam LED-uri,box-uri de la Luci(carsx) la intalnirea demult apusului restrictionat timisoara la Sagu, prin dec 2011.2 points
-
1 point
-
@RZF ce vrei sa detaliez?Voi stiti mai bine care motorina este considerata de calitate in RO,eu de unde tastez nu am aceasta informatie,dar lucrind in domeniu,stiu care sint cauzele colmatarii unui filtru,si sa nu crezi ca pe afara nu se intimpla acelasi fenomen cu combustibilul. @Xman-ghio si prin alte tari,benzinariile primesc motorina din acelasi loc,fara exceptii,dar benzinariile mari,de renume,nu dau probleme,in schimb,benzinariile de Carefour,Alcampo,LIDL,CA DIN ASTEA AVETI SI IN TARA, sint foarte cunoscute in aceasta privinta,cel putin aici la mine.Eu le multumesc din suflet ca imi dau de munca,si am un servici,si in acelasi timp avertizez clientii mei,ca sa alimenteze din alte parti,cel putin pina expira garantia pe care le-o dau,apoi sa faca ce vrea ca trebuie sa mai mincam si noi o paine. Mai in gluma mai in serios,toata motorina vine de la rusi,si fiecare benzinarie pune aditivii care vrea,in cantitatea dorita,asta am vazut-o la tv intr-un reportaj. Revenim un pic la topic,decit sa va pierdeti timpul si banii cu curatatul filtrului,mai bine preveniti,asa cum spuneam mai inainte...ulei de motor,combustibil,filtre,aer,mantenanta. Ne pierdem in detalii,meseriasii stiu ca filtrul a fost prevazut doar ca sa poata fabricantul sa isi vinda masina,cica pentru combaterea poluarii...hai sa fim seriosi.Asa ca trebuie sa gindim constructiv,sa prevenim,nu sa stam toata ziua cu vcds-ul conectat sa vedem cita cenusa mai are filtrul,asta nu ne ajuta cu nimic.1 point
-
Da am mai gasit și mai dotate, dar pe autoscout.ro. Legat de km, dacă îi verifici în reteaua scoprion vw și îți dă că sunt reali e bine.. depinde și cât s-a circulat cu ea. Dar eu consider că cam până în 100.000km motorul nu are uzură mare, dupa 150.000 încep să se mai uzeze. Vorbind strict de benzina. Bora mea are 370.000 si are uzură normala pentru km aia, dar și calitatea componentelor era alta acum 18 ani 😁.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
#longPost Salutare! 1 an de la ultima postare... ce trece timpul... Nu am mai postat mare lucru in ultimele luni, deoarece doar m-am bucurat de masina, nu i-am mai facut nimic, pana recent.. Masina s-a comportat exemplar in tot acest timp, mergea bine, insa faptul ca rulam cu 2.65 bar pe un bloc motor stoc, neumblat in el niciodata, isi spune cuvantul. Au aparut si primele semne de oboseala si anume gaze de carter mai accentuate + uzura in chiulasa la locasul injectorului 2. Vesnica problema a PD-urilor 8v, o singura prindere la injectoare. In ciuda acestor mici probleme, Superbul merge si se comporta foarte bine. Insa, pentru a fi totul impecabil cum imi si doresc sa fie la masina asta, stiam ca e nevoie de "engine rebuild". Eh, si aici ajung din nou la o rascruce de drumuri.. zic asta deoarece in ultimii ani, apetitul pentru "diesel power" a scazut drastic, in schimb a aparut o placere tot mai mare pentru benzinare, mai ales cele de cilindree mare. Bun, aveam practic 3 solutii: 1. Refac motorul, si continui cu masina asa 2. Dezmembrez Skoda, si imi fac un alt proiect benzinar 3. Fac Superbul benzinar Evident ca merg pe varianta 3 Intre timp a aparut si un cumparator la tot setupul actual de TDI cu care discutam de mult si am ajuns la un acord, asa ca am cumparat un 3.2 vr6 (practic R32), cod motor BMV, 241 cp, complet cu tot cu accesorii, de pe un Touareg. Iar odata ce vine clientul si imi ia motorul, ma pot apuca de swap. Asta s-a intamplat prin Iulie anul trecut Pentru swap aveam nevoie de o gramada de piese de pe un Passat 2.3 vr5, iar Passat vr5 sunt foarte rare mai ales in tara. M-am pus pe cautat dupa fiecare in parte, insa fara mult succes.. singura solutie era sa iau o masina intreaga pentru piese. Si atunci am zis sa fac altceva.. de ce sa nu il fac si 4 motion? Stiam ca exista B5.5 2.3 vr5 4 motion, iar daca tot iau una intreaga, sa iau si 4 motion. (Superb 1 4 motion nu este de fabrica). M-am pus pe cautate iar 2 luni mai tarziu, gasesc fix la Buzau, un Passat b5.5 2.3 4 motion. Sus pe avion, dupa el, si acasa. Problemele au aparut cand le-am pus pe amandoua pe elevator sa studiem situatia. Difera absolut tot.. intarituri lonjeroane prinderile la punte, la amortizoare.. nici o treaba.. chit ca sunt platforme comune. Solutii am gasit dar implica mult flex, multe taieturi din caroserie asa ca am renuntat la ideea de 4 motion. Buun, ne-am apucat de motor, cam asa arata inainte: A durat cam 3 luni. Motivul pentru care ne-am intins a fost faptul ca nu am vrut sa arunc motorul acolo si gata, job done. Am vrut sa fac ceva frumos, la nivel de detaliu. Iar detaliile iti iau din timp, cateodata chiar mai mult decat te astepti.. Si de aici incepe distractia. - Curatat tot compartimentul motor, - Curățat motorul in sine, Suporti, alternator, termoflot etc. - Vopsit bloc si capac culbutori, traversa, trager, (capacul a trebuit sa iau de pe un r32 transversal deoarece la cel lognitudinal, nu se inchidea capota de la buson). - Comandat corpuri de apa noi, furtune noi de apa, distribuție, bujii, bobine, suporti, sonde lambda etc etc. Suporti motor: cel drept de Phaeton 3.2, cel stang de Passat vr5. Placa adaptoare de pe Passat vr5 mi-a permis sa pun cutia mea de TDI. Ambreiajul l-am folosit de pe 2.3, masa dubla cu disc normal. Pe partea de alimentare m-am dus pe o pompa de la Walbro, capabila de 450 cp in caz in care ma tenteaza ulterior de o conversie la turbo. Am folosit rezervorul meu, poze mai jos before and after. Instalatia electrica.. sfarsitul lumii.. am avut nevoie de 3 scheme, cea de la 1.9le de pe Superb, cea de vr5, si cea de 3.2 vr6. Am folosit instalatia de vr5 si adaptata in asa fel incat sa se potriveasca la vr6, iar toti pinii de la mufele intermediare au trebuit modificati pentru a comunica corect cu restul instalatiei ce aveam pe masina de fabrica. Am respectat si lungimea celei de pe 1.9, pentru a nu avea fire prea scurte sau lungi. Imbracata toata instalatia ulterior.. Si ca sa raspund preventiv la intrebarile ce se gandesc multi: 1. Ce faci cu itp / rar? - Ce am facut si pana acum. 2. De ce atata stres / munca / bani pentru ca la final sa ai power mai mic? - Oricine a experimentat un 1.9TDI 8v cu duze Firad o sa ma inteleaga. Fum mult, boost mare = nu prea tine nici o garnitura fie ea oem = ulei peste tot, trepidatiile specifice PD. Practic ai 300+ cp de care te poti bucura doar pe autostrada cand nu ai pe nimeni in spate. Nu sunt genul sa afum pe nimeni si niciodata nu mi-a placut asta. Mi se pare lipsa de respect pentru ceilalti participanti la trafic. - 1.9 tdi la 300+cp e deja dus la extrem pentru interne stoc. Iar only diesel maxim 400 cp si aia cu mult mult fum si turbo lag imens. R32-ul e un motor ce tine 550 cp foarte safe pe interne stoc, cu o conversie la turbo aferenta, nu ai fum - Sunetul de Vr6. Anywayz.. cam asta a iesit.. vezi procesul descris pe scurt si cu cateva poze mai jos. O sa las si un link catre un album cu mai multe poze din timpul swapului (si in calitatea originala) deoarece sunt limitat aici de cei 4mb upload max. https://photos.app.goo.gl/cd3tC4fBimH7KTix7 Revin curand si cu video de pe dyno si cu sunetul ce il scoate ala e cel mai mare farmec al acestui swap. step 1: bye bye TDI Compartiment motor before / after: (vezi pozele din album, acolo se vad detaliile mai bine). Dar a fost enorm de multa mizerie Step 3: Reconditionarea motorului (curatat, vopsit bloc, spalat baie ulei, inlocuit mufe corpuri de apa, distributie, role, curatat galerii evacuare, vopsit capac culbutori etc. etc. (mai multe poze in album)) Step 4: Montat motor definitiv pe masina Step 5: Montat ventilatoare in fata radiatoarelor. Nu imi vine acuma in cap firma dar au venit din U.S., conducte clima custom, traseu apa custom Step 6: Partea de fueling - curatat rezervor, montat pompa Walbro si traseul de benzina (mai multe poze in album) Step 7: Evacuarea. Avand in vedere ca vor fi si niste flacari, am hotarat sa ii pun 2 tipsuri. Nimic wow, am vrut ceva cat mai discret. Am pus o intermediara si o finala. Astfel, nu e nici silent dar nici deranjant. Si se aude foarte bine acel sunet al motorului specific VR6. Step 8: Instalatia (vezi poze in album) Step 9: Motorul in versiunea finala. Am venit cu o galerie de admisie de Audi, deoarece era in stare foarte buna, a necesitat doar curatata. Cea de Touareg a avut gaz pe ea deci nu o mai puteam folosi. Mare feedback nu pot sa dau momentan, trebuie sa o conduc mai mult, sa ma obisnuiesc cu ea. Momentan inca mai avem cateva mici detalii de pus la punct dar curand e 100% gata. Oricum, ce pot sa zic, e faptul ca adio trepidatii specifice TDI la interior, motorul din fata e foarte silentios. Sunetul e ... wow, si... no smoke !! Motorizarea asta nu este pe Superb de fabrica. Nu exista Superb mk1 cu VR6 pe el. Desi nu pun accent pe lucruri de genu, DAR posibil sa fie singurul Superb mk1 VR61 point
-
1 point
-
Nu conteaza unde au fost facuti kilometrii respectivi, sa schimbi distributia la 60000km este inutil, bani aruncati pe geam. Masinile nu sunt bibelouri.1 point
-
No bine , deja ne-a palit insomina de grija dupa ce ai scris aici Daca tot dispar $-ii si alte jucarii ptr ce sa mai iei masina , ca nu va mai exista nici benzina nici curent electric , gropile din asfalt nu vor mai fi astupate deci numai de bine Hai sa ne sapam ceva locuri in pestera sa ne putem adaposti de taifun Dar daca dispar manelele si shaorma nici pestera nu ne mai trebuie Noi avem insa un avantaj - fiind ultimii la orice vom pierde cel mai putin si vom fi multumiti ca si-au pierdut toti vecinii caprele ca noi nici pe aia nu o mai aveam Sa privim si partea buna - macar scapa omenirea de obezitate ca din ros radacini nu se mai face burta Pacat de O5 , bucuria asta o mai aveam pe langa cea data de meciurile nationalei , ramanem doar cu nationala , ne multumim cu putin Asta asa , sa mai diluez cu un zambet acidul din postarea anterioara , pana vor sterge moderatorii Nu ca se dilueaza cine stie ce acidul cu acid dar macar de ochii lumii sa ne prefacem1 point
-
@MRC, fara sa facem prea multa valva, pe axa turbinei mai sunt si doua un visco"semering" sau segment cum ii zic unii, intre cele trei presiuni, evacuare, ulei si admisie este un echilibru strans deja un EGR suspendat deranjeaza acest echilibru facand sa creasca cantitatea uleiului ce se infiltreaza in admisie. Intra pe Garret.com si vei gasi explicati, eu ma duc sa vad un film decat sa iti explic, si la urma urmei fiecare merge pe banii lui si mai e si democratie....1 point
-
Nu vreau sa va stric distractia dar nu pot sa va inteleg sincer,oameni buni daca vreti sunet de calitate luati-va o impresa sau mai ieftin schimbati toba finala cu una de calitate dar nu faceti tiganie cu metode din astea demne de dacioti cu tot.felul de brizbrizuri lipite pe masini si tipsuri de prost gust! Scotand cat-ul nu o castigati nimic decat niste injuraturi ale pietonilor pe care ii deranjati cu sunetul jalnic al masinii,plus o bara murdara de fum plus netrecerea itpului. Tuningul la o masina se face cu cap nu spargand toba finala cu cuiul! Nu este nimic de lauda ca mergi cu cat.ul scos ca cine.cunoaste ceva ceva despre masini o sa stie ca tot 75 de cai amarati aveti sau 101... de ce sa nu fim eleganti cu noi si cu masinile noastre? Cu banii dati pe.achizitionarea unui nou cat ca sa treceti rarul mai bine iti iei o toba finala de calitate si ai rezolvat problema. Daca macar o opinie am reusit sa schimb atunci zic ca a neritat deranjul! O zi buna domnilor! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 21 point
-
Ceea ce merita mentionat aici, este ca tehnologia SCR este o tehnologie concurenta EGR, nu are sens ca un vehicul sa aiba instalate ambele sisteme. Aceste tehnologii sunt doua abordari diferite ale aceleiasi probleme, de reducere a noxelor si care si-au demonstrat deja eficienta, dar si alte tehnologii fiind in cercetare la ora actuala. Modul de reducere a oxizilor de niotrogen (NOx) difera fundamental la cele doua abordari. La SCR se incearca sa se scape de cat mai mult NOx dupa ce aceasta a fost produsa de motor, pe cand la EGR pur si simplu se previne formarea ei, atat cat se poate. Pentru a-si atinge obiectivul, EGR priveaza combustia de o parte a oxigenului, prin introducerea de gaze arse (o parte din ele), răcite de obicei in prealabil, sarace in oxigen, in sistemul de admisie, avand ca rezultat final reducerea temperaturii de combustie, ceea ce duce la scaderea producerii de NOx. Pe de alta parte, SCR incearca sa sparga moleculele de NOx dupa formarea lor, prin injectarea de uree sau (NH2)2CO, in fluxul de evacuare în timpul procesului SCR. In prezenta unui catalizator, ureea se transforma in amoniac si dioxid de carbon, care reactioneaza cu NOx pentru a crea azot si vapori de apa, sau 2N2 + 3H2O. AdBlue este o marca comerciala sub care se vinde ureea pentru sistemele SCR in Europa. In prezent, 90% din ureea produsa in lume se folosește ca ingrasamant. Ambele abordări ale problemei noxelor vin cu avantaje si dezavantaje, dintre care amintim cateva. Avantaje SCR: - permite o combustie mai buna decat in cazul EGR, cu efecte directe in eficienta termica a motorului si a economiei de carburant - poate reduce emisiile cu pana la 90% - produsul finit e azotul, apa si dioxid de carbon - Ureea nu e clasificata ca fiind periculoasa sanatatii oamenilor Dezavantaje SCR: - sistemul adaoga greutate in plus vehiculului - infrastructura aprovizionării cu uree inca nu e pusa la punct - mentenanta sistemului ce vine cu senzori si dispozitive aditionale - Ureea ingheata la -11 grade celsius, deci ar putea avea nevoie de stocare incalzita - procesul este mai eficient la viteze constante si incarcare mare și este mai putin eficient in situatii de stop/start, cum sunt în marile orase, unde acceleratia constanta creeaza cele mai multe NOx - ureea este un poluant al apei, nociv pestilor Avantaje EGR: - nu necesita folosirea unui fluid aditional - nu necesita componente aditionale (sarcina utila mai mare) - nu are impact in service-ul la intervale - nu necesita interventia soferului in nici un fel Dezavantaje EGR: - influenteaza in mod negativ consumul de combustibil - probleme posibile cu fiabilitatea motorului si cu degradarea uleiului - eficienta mai scazuta a combustiei duce la cresterea hidrocarburilor si a monoxidului de carbon - costul carburantului este mai mare decat costul carburantului plus costul ureei intr-un sistem SCR1 point
-
Eroarea a aparut la cald ,nu la rece. Foarte mare intake air ,ar trebui verificat acest senz0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00