Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.02.2023 în toate secţiunile
-
Salutare, Va prezint noua mea masinuta, un golf gti clubsport edition 45. Ea va fi masina mea de “joaca” pentru sezonul 2023. Fabricatie 2022.08, 100 km momentan in bord Eu sunt utilizator bmw, dupa un m2 competition si un m340i 2022 in prezent, as putea spune ca sunt putin dezamagit de calitatea interiorului si a faptului ca are greierasi prin bord inca de la 0km. pro: evacuarea akrapovic suspensia dcc trapa panoramica iq lights fata/spate Sper sa isi atinga scopul pentru care a fost cumparata si sa intoarca zambete pe circuit in acest sezon. Cateva poze mai jos:3 points
-
2 points
-
Revin cu rezolvarea problemei. Intr-adevar, actuatorul turbo a fost problema, l-am inlocuit iar acum masina merge perfect.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu merge fara modul. Scirocco nu e MQB...este PQ. Tot cu modul.... nu merge acest tip, pe Passat B7, fara modul sau calc modificat1 point
-
@Nenciu Victor, poti citi tot topicul daca ai timp, masina a trecut prin mai multe stadii.. vremurile cu parchetul in potbagaj au trecut de mult. Acesta este setupul actual Jantele sunt BBS CH, si sunt foarte usoare. Chit ca sunt pe 19. Un set de jante de skoda pe 17 sunt mai grele. Suspensia e pe perne de aer. Masina o ridic / las la buton. Nu am frecat nicaieri cu ea. Fiind pe perne, automat si comfortul e foarte ok, nu e rigida deloc, dimpotriva. Stabilitatea, la fel, foarte buna. Aici air-managementul (Airlift 3p) joaca un rol important. Volanul nu s-a ingrosat. Planetarele nu le voi rupe niciodata cu Vr6.. Cand masina era 1.9 TDI, avea 600+ nm. 4 ani daca nu ma insel am mers in setupul ala si nu a cedat nici o planetara sau sa produca vreo uzura la cap. La 300nm cat are cu vr6, sunt convins ca nu exista nici o presiune pe ele. Cutia la fel. Deci nu are ce uzura sa fie pe transmisie la acest cuplu. Masina este foarte grea.. 90ish kg de insonorizant, frane mari, muzica, portbagaj. Ideea e ca nu vreau sa scot performante din ea prin a renunta la comfort sau anumite upgrade-uri ce le-am facut. Nu e o masina de curse. Posibil sa fie singurul Superb mk1 R32 facut. Eu nu am mai gasit altul. Desi preferam sa gasesc pe cineva si sa imi dea reteta ca sa nu ma lovesc eu de toate problemele din timpul swapului1 point
-
Un mic update. Am reusit sa pun masina pe dyno, am masurat-o, moment in care ne-am dat seama ca 2 injectoare nu lucrau ok. A scos 205 hp (din 241). Injectoarele le-am schimbat azi si masina merge ok acum, dar nu am apucat sa o mai punem pe dyno. Am facut softul de crackle tune + hard cut. O sa las mai jos si o filmare. Swapul este in principiu 99% gata. Singurul lucru ce mai trebuie sa il facem este sa codam ABS-ul. Masina de pe care provine R32-ul a fost automata, si nu ii convine la ABS faptul ca nu vede cutia (semn sa o fac automata oare?). Restul DTC-urilor ce erau specifice Touaregului (gen erori de 4x4, de cutie) le-am sters. Am schimbat si un suport motor (cel stang). Desi am pus nou OE, era cam moale, asa ca am mers pe unul poliuretanic de la SilverProject. Am intarit si un suport de la cutie. O sa iau masina saptamana asta (sper) si sa o duc acasa in TM, dupa ce rezolvam ABS-ul. Sunt mega curios cum se simte la drum exterior. FOARTE CURIOS. Aici si clipul de la dyno. O sa incerc sa filmez si pe strada. In realitate se aude mai tare. E greu de reprodus sunetul pe filmare. Mie, cel putin, imi place enorm cum suna.1 point
-
Rezidurile din filtrul de particule,sint rezultatul arderii deficiente a combustibilului in primul rind,apoi a gazelor de ulei de motor si a aerului care ajung in cilindrii motorului,si cum arderea nu este completa,(suficienta) tot ce iese pe evacuare ramine in filtrul de particule. Nu conteaza de cite ori veti verifica cu VCDS parametrii de functionare,si nici de cite ori veti scoate filtrul ca sa il curatati,PREVENIREA este mai importanta decit orice. Motorina de calitate,ulei de motor cit mai curat si sa nu depaseasca nivelul maxim pe joja,filtrul de aer curat,tevi,furtune,egr,intercooler,curate,si un mod de conducere a masinii un pic mai turat prin oras,o treapta de viteza inferioara. Functionarea injectoarelor este cea mai importanta,si faptul ca ,,merg bine" adica in parametrii normali de functionare,poate insemna multe,dar nu neaparat ca merg ca noi noute,probabil si din cauza asta la inceput cind masina este noua nu prea are probleme cu filtrul si regenerarile.1 point
-
Maintenance update , pe la 181.000 km si putin peste 6 ani. Schimbat distributia intr-un final + schimb ulei (dupa vreo 11.500 km si peste 450 ore de functionare, dar nu mai tin uleiul atat, la 300-350 ore il dau jos indiferent de km). Piesele vechi : Simeringul de la arbore nu curgea, curelele aratau binisor ( cea de la pompa de ulei chiar era ok ). In schimb pompa de apa era blocata pe inchis iar izolatia baii de ulei era deteriorata ( asa a fost de cand am luat-o intrucat si pasla de la capota era putin roasa, pe aia am schimbat-o ). Si cele noi ( toate OE ) : Desfacut si regulatorul : In rest, am achizitionat un set de covorase de cauciuc, de octavia 4, si am optat pentru cresterea de ~1 CP folosind capacul albastru Drumuri bune1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e cazul la tine... in cazul unui defect, exista N tipuri de manifestari, defecte, etc.1 point
-
Salut, Aceeasi problema am avut-o si eu. Tot ce tine de zgomot nu mai merge din cauza difuzorului din spatele ceasurilor. Se dau ceasurile jos, in spate pe ceasuri este o mica clapeta prinsa in 3 surubele unde se afla un mic difuzor pe papuc. Din cauza ca a crapat, da erori pe tot ce tine de sunet centuri, acc si ce-o mai fi. La marii meseriasi de la reprezentante - schimbat ceasuri - 2000 eur...difuzorul e vreo 100 lei dar manopera te rupe un pic daca nu stii sa umblii...sunt cateva cleme dar trebuie sa stii meserie sa le dai jos...sunt baieti care stiu de treaba asta si te rezolva lejer asta in cazul in care nu ai rezolvat deja. Bafta !1 point
-
Verifica intai, incearca o curatare, degripare, etc. Poate merge, poate nu...0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00