Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2023 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor. Sper sa nu plictisesc pe nimeni dar sa si prezint toate detaliile. Acum mai bine de 1 an jumatate ( din feb 2020 ), dupa marirea familiei odata cu venirea celui mai mic membru ( acum si-a pierdut statutul de cel mai mic ) am decis sa intram si noi in vasta familie VAG. Asa ca am vandut cele 2 masini vechi, hatch, neincapatoare, dar cu km putini si valoare sentimentala, ca sa ne luam una “mai mare si incapatoare, si mai noua, si automata, si cu mai multe optiuni, preferabil alba cu motorul de 2 l diesel etc”. Iar pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, dupa ce am gasit aceasta skoda de 1.6 diesel si culoare gri quartz, veche de 3 ani si vreo 3 luni atunci, aproape de granita, pret f bun, cu destule dotari (atat cat ma pricepeam eu din poze), am zis ca asta va fi prima varianta cu siguranta (chiar daca nu avea motorul de 2 litri, desi erau multe altele bonus). Si pentru ca nu e tot timpul rau, mai e si bine, in saptamana plecarii miercuri s-a nimerit sa vand si masina sotiei, joi seara am rezervat masina, duminica dimineata am plecat in cadru organizat (4 prieteni cumparatori si “neamtul”), duminica seara am vazut-o la exterior, luni dimineata inspectat interior, exterior, motor, documente + proba de drum cu ea. Concluzia : O LUAM CLAR ! Dupa mici negocieri cu vanzatorul care chiar era neamt ( sincer nici nu prea ar fi fost multe de negociat ), facut hartiile, schimbat rotile cu cele de iarna si fuga acasa luni pe la pranz. Marti la ora 15:00 eram inapoi acasa, dupa un popas la Arad. In final, masina este urmatoarea : Skoda Octavia 3 Combi, inmatriculata in 11/2016 ( deci MY 2017 ), echiparea vesela JOY, motor 1.6 TDI de 110 CP, cutie DSG uscat 7+1, rulaj 150 mii km, pret achizitie 9.100 euro + TVA ( care nu s-a platit, fiind luata pe societate, big bonus points ). Principalele dotari : - Farurile bi-xenon cu AFS si DRL cu banda led (cica e un tip fara banda ) - Senzori parcare fata + spate - Scaune fata incalzite - Dublu climatronic - Parbriz incalzit - Duze parbriz incalzite - Navigatia Amundsen MIB 2 - SmartLink : AndroidAuto, AppleCarPlay, MirrorLink - Incarcare wireless QI pt telefon - Portbagaj electric - Jante vara aliaj 18 inch, model ALARIS + roti de tabla 16 inch pt iarna - Podea portbagaj variabila ( o optiune misto ) - Carlig remorcare si kit de reparatie - Senzori lumina/ploaie - Pilot automat standard - Front assist - Lane assist - Stopuri LED - Oglinzi exterioare heliomate si rabatabile electric cu puddle lights - Oglinda interioara heliomata Cateva poze de la achizitie : Iar pentru ca este frumos sa iti pui amprenta pe un lucru din pasiune si ca sa il faci unic, au mai urmat cateva retrofituri + alte maruntisuri, respectiv : - Foot lights fata si spate ( initial cu becuri standard, apoi LED ) - Warning lights in usile din fata - Leduri ambientale langa manere ( in toate usile, pentru spate trebuie putin decupat plasticul ) - Schimbat becuri pozitii, puddle lights (cele sub oglinzi), portbagaj, numar spate cu LED-uri - Schimbat becurile din plafoniere cu Phillips BlueVision, cele LED mi se par prea puternice - Schimbat plafoniera simpla cu una avand cele 2 leduri ambientale ( stiu, sunt fan leduri ambientale :))))) ) - pedale si footrest echipare RS - montare amortizoare capota ( se potrivesc unele de portbagaj de Seat Ibiza ) - montare sertare sub scaunele din fata ( la fel, foarte folositor retrofitul, tin compresorul intr-unul din ele si testerul+umbrela in celalalt ). Cele de mai sus sunt facute de mine - retrofit la ACC 30-210 km/h facut de colegu’ sabinx ( cu schimbare de bloc de manete si coduri SWAP ). Masina avea radar si Front Assist. O combinatie foarte reusita DSG+ACC+Lane Assist. - resoftare cutie DSG in primul rand ( pentru schimbare mai sus si activarea treptei 1 ) + resoftare motor ( mai mult pentru un plus de putere la nevoie, nu conduc prea sportiv, mai ales un combi si avand 2 copii :)))) . - update servo-directie la varianta de audi A3 – tot la colegul sabinx. - diverse activari ( unele facute de mine, altele de sabinx ) : High Beam Assist, Traffic Sign Recognition, Meniu Sport, Meniu Offroad, update navigatie la varianta facelift, Meniu Drivers Profile, parametrizare sunet, etc, etc. Pe partea de intretinere : - schimb ulei + toate filtrele, masina are acum 166 mii. Bagat si revizia in service ul electronic, prin ErWin. - schimb ulei cutie DSG ( va urma si in mecatronic ) - schimbare pasla capota si un plastic interior de la picioare ( era zgariat ) - schimbat opritorul de la sofer (se auzea suficient cat sa ma enerveze) - achizitionat tester cu aplicatia vagdpf ( clar trebuie trecut la intretinere ) - in primavara au fost schimbate anvelopele de vara Pirelli P7 (dot 2016 deci din fabrica, mai aveau profil, dar putin crapate) cu altele Michelin Primacy 4, 225/40 R18 - schimbat bateria originala EFB+ avand cod BEM dar codata 1111111111 :))) cu o varta AGM - curatenie generala la colegul Muale Planuri de viitor : - alte anvelope de iarna. Ma gandesc la niste BF Goodrich G-force Winter 2, 205/55 R16 ( nu avem ierni prea grele ) - gresare sistem de rabatare electric ( merge cam sacadat ) - protectie portbagaj OE, negru lucios - semnalizari dinamice ( pentru ca de ce nu ) - poate eleronul de RS - si lista ramane deschisa De mers, masina merge relativ putin ( vreo 10 k pe an, intrucat in timpul saptamanii ma deplasez cu cea de firma si sotia e mai mult acasa deocamdata ), asa ca sper sa mearga frumos si mult si bine La final alte cateva poze (le-am facut cat mai mici, dar claritatea s-a dus la garla, poate ma indruma cineva). Salutari2 points
-
Displayul e dus. Am comandat deja altul nou. Astept cam 1 luna.Sper sa fie ce trebuie. Cost ceasuri 200 lei.2 points
-
Maintenance update , pe la 181.000 km si putin peste 6 ani. Schimbat distributia intr-un final + schimb ulei (dupa vreo 11.500 km si peste 450 ore de functionare, dar nu mai tin uleiul atat, la 300-350 ore il dau jos indiferent de km). Piesele vechi : Simeringul de la arbore nu curgea, curelele aratau binisor ( cea de la pompa de ulei chiar era ok ). In schimb pompa de apa era blocata pe inchis iar izolatia baii de ulei era deteriorata ( asa a fost de cand am luat-o intrucat si pasla de la capota era putin roasa, pe aia am schimbat-o ). Si cele noi ( toate OE ) : Desfacut si regulatorul : In rest, am achizitionat un set de covorase de cauciuc, de octavia 4, si am optat pentru cresterea de ~1 CP folosind capacul albastru Drumuri bune1 point
-
Nu ma grabesc sa le montez. Am oricum alte prioritati acum; plus ca displayul pe aliexpress e 25 lei iar displayul in Ro e 150 lei.1 point
-
E bun pretul pt un Immo 3 full fis. o luna dupa display? Gasesti aici in Ro pe stock parca pe OLX?!1 point
-
O sa fie ok. Le copiază pe cele originale. Calitatea (si pretul), logic ca inferioara acestora, lucru care se poate reflecta asupra rezistentei in timp. Nu cred ca e mai mica clapa, la tine..... la Octavia erau astfel de probleme. O poza cu o camera Highline originala, montata de mine. Poti vedea ca vine perfect, in locul clapei fara camera.1 point
-
Mai exista si un termen diff. pressure offset pe acolo (sa ii spunem valoare de calibrare sau decalaj impus), depinde la cât a fost setat și dacă a fost in sus sau in jos, functie de asta pot apărea valori negative. Offtopic: Una peste alta... de-aia ultima mașina am ales-o pe benzina, mai am si alte lucruri de facut decât sa urmăresc un dpf.1 point
-
1 point
-
De DSG ce pot sa povestesc.... Merge bine. DAR nu e gata integrarea dpdv software si uneori se simte. EDC16 cu care lucreaza DSG, e Torque based ECU. iar EDC 15 nu e torque based. De aici, uneori nu stie ce sa faca. Pleaca cu treapta a 2-a de la 8-9 kmph uneori. Daca mut pe manual sau pe Sport (alte plaje de turatii) - merge perfect. Urmeaza sa vad acum si cum rezolv asta ca de mers pana in Buc special pentru asta nu prea as vrea sa merg (la Adi Mazilu). Sau poate mai prind vreun drum la Buc la birou si asa poate dau o fuga si la Adi sa imi faca adaptarea software. DAR overall, so far so good. Nu ma mai intorc la cutie manuala...si daca trebuie sa mai schimb o cutie DSG. (Doamne fereste)1 point
-
Sa vedem ce mai e nou ... S-a montat si eleronul de RS de vreo o saptamana, asa ca i-am facut proba de drum pana la mare . Inca nu l-am lasat pe drum 😛, e prins bine in pioneze. Dupa atata efort masina a transpirat asa ca a fost bagata la primenit . Acum sta cuminte in ploaie . In rest, am ajuns pe la 168.500 km, rotile de vara se pregatesc de hibernare, DPF-ul nu caraie, regenerari pe la putin peste 400 km, extern. P.S : Am primit mesajul asta acum ceva timp (poza e preluata).1 point
-
@tudy_cnu Multumesc. Legat de cutie ti-a raspuns colegul MyKe, intradevar cutia propriu zisa necesita ulei de cutie manuala ( nu stiu daca este exact acelasi cod ) iar mecatronicul ulei hidraulic. In alta ordine de idei am vrut sa montez azi protectia de portbagaj si nu arata cum am vazut la alte combi ( chiar si in poza de pe instructiuni arata diferit, adica mai lunga ). Protectia a venit cu 2 ghidaje albe stanga/dreapta si aparent daca le pui cam pe unde cad "fest", mai ramane f mult spatiu. Piesa a fost comandata de pe seria de caroserie, inclusiv in instructiuni este acelasi cod 5E 064 711 ( cel cu B in coada este cel cromat ) atat pentru combi cat si pentru sedan. 😣 Nu stiu daca sa o mai montez, voi posta si in alta arie (poate e vreun coleg cu combi cu asa ceva montat sa mi dea codul ). In rest, all good 😋1 point
-
Din motive comune nu am eliminat acest DPF.Asta e scopul topicului,sa gasim metode de a curata/spala DPF-ul ca sa ramanem cu tevile de esapament curate.Motorul este BMP ,dar DPF-ul si parametri sunt la fel. In urma regenerarilor rezulta cenusa care infunda DPF-ul.Nici un fel de forja nu elimina acea cenusa.1 point
-
Ce mai ramane din tehnologia germanana daca scoateti DPF,catalizator,EGR,immo....etc??? Nu e mai usor sa vinzi masina si sa-ti iei o dacia ?1 point
-
0 points
-
@BeciAcustic eu am CarLink 3.0 de vreun an si ceva (aproximativ). (versiunea 3.0 e CarPlay only). A evoluat foarte frumos in timp, de la o jucarie destul de instabila, la ceva serios si chiar misto.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00